Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad šalia esantis (senas) Rygos tiltas yra dvikelis. Tad, net jei latviai būtų tiesiog įrengę dvigubos vėžės kelius ant senojo tilto (t.y. tiesiog pridėję po trečią bėgį kiekviename iš kelių, kas būtų kainavę centus), vis tiek į Rygos centrą eitų dvigubai daugiau kelių, nei bus Kauno tunelyje.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Mano supratimu pagrindinis trūkdis yra tai kad tunelis yra kultūros vertybių registre ir bet kokie pokyčiai susiję su vertingosiomis savybėmis ("Bendra įvažiavimų kompozicija sudaro monumentalaus išbaigtos formos statinio įspūdį.") yra praktiškai neįmanomi. Iš Lietuvos Respublikos nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos įstatymo, 19 straipsnio 4 dalies, "4. Viešajam pažinimui ir naudojimui saugomoje nekilnojamojoje kultūros vertybėje draudžiami vertingąsias savybes naikinantys statybos darbai: [...], padidinti saugomų statinių naudojimo intensyvumą, [...]". Realistiškai kad būtų galima didinti pralaidumą toje atkarpoje, reikėtų išmesti jį iš kultūros vertybių registro, kas nėra paprasta, arba pridėti išimtį valstybinės svarbos projektams į įstatymą.
Beje, pastebėsiu kad tai kad išvis centrinėje stotyje važiuos traukiniai yra progresas - iš 2011 studijos: "At Kaunas the route will not serve the Central Station directly but will use Palemonas station as the transfer connection to the existing 1520mm gauge line to link to the Central Station and a transfer location for shuttle service to the airport via bus or 1520 mm rail".
- 4 patinka
Comment
-
Tunelis pastatytas 19 a. antroje pusėje. Tikrai nesvaikite, nes niekas jo iš paveldo neišims. Panašiai ir stalininis Vilniaus aerouosto pastatas saugomas. Tunelis po nesenos rekonstrukcijos nebyra ir yra geroje būklėje. Balkonai - visai kita tema. Berods, šiame forume buvo tema, skirta Kauno tuneliui ir ten buvo aptarta, kodėl vietoje dvikelio jis tapo vienkeliu.
Štai ir radau: https://www.miestai.net/forumas/foru...nkelio-tunelis
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Man tai juokinga kaip Lietuvoje labai cia madinga dengtis zodziu "paveldas" kad nieko nereiketu daryti. Kaip puse Lietuvos paveldo yra ties subirejimo ribos, balkonai senamiesciuose trupa ir apdengti visokiais tinklais ir paremti mediniais riestais, belekas ir belekaip sau langus keiciasi. balkonus issistiklina "kulturos paveldo objiektuose". visokius papildomus stoglangius sau isirengineja, o ten tai varpa atsiprasant dejo ant paveldo, o va cia kazka rimto reikia suprojektuoti ir dirbti, tai jau "oops sorriukas, nieko nepadarysi, paveldas". Apgailetina.
Infrastruktūra turi atlikti šių laikų reikalavimus, ir jeigu neatitinka, tai ją reikia keisti. Tunelis neatitinka šių laikų reikalavimų, tai jį ir reikia keisti. Bet kažkoks durnas prisirišimas prie praeities Lietuvoje yra be galo populiarus, tarsi visas nacionalinis identitetas būtų prarastas jeigu nežiūrėsim į praeitį. Gal kai pradės realiai skaudėti dėl tokių durnybių, pasikeis požiūriai į šitas temas.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kurti atskirus portalus nelabai realus variantas mano manymu - rytinėje pusėje kaip ir išeitų, bet vakarinėje nelabai yra tam vietos, nuo pietų tiesiog kalnas, su jau egzistuojančia gana aukšta atramine sienele, turėtų portalas būti labai nuožulniu kampu įrengiamas kas bent jau man skamba kaip gana sudėtingai, iš šiaurės nemanau kad tarp Tunelio gatvės ir egzistuojančio portalo pakankamai vietos yra atlikti reikalingam posūkiui kad įsilieti į tunelį iki Kaišiadorių g. galo (po kuria eina tunelis).
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Nesu tokių statybų ekspertas, bet, paviršutiniškai žiūrint, man tai neatrodo kaip per sudėtingas projektas, turint omeny, kontekstą. O kontekstas yra tas, kad iš to paties projekto biudžeto Rygoje yra finansuojamas naujas tiltas, kur jo reikalingumas yra mažesnis nei nauji sprendimai Kauno tunelyje. Tokie nauji portalai ir platinimas viduje tikrai nebūtų kainavę reikšmingai daugiau - spėčiau, kad greičiau reikšmingai pigiau.
Tuo tarpu, ne vien kad reikėtų sudėtingų nestandartinių sprendimų norint įrengti papildomus portalus, tunelio platinimas nėra paprastas, ir kainos prasme reikšmingai nesiskiria nuo naujo tunelio statybos. Kaip pavyzdys, UK vieną tunelį tiesiog užpildė lengvu betonu ir iš naujo iškasė, nes buvo paprasčiausias variantas praplatinti vienkelį į dvikelį https://www.murphygroup.com/ie/proje...rnworth-tunnel. Naujas kilometrinis tunelis, su žmonėmis gyvenančiais virš jo, yra tikrai brangus projektas. Pakankamai brangus, kad kol skaičiavimai rodo kad galima be to apsieiti, nors ir vos vos, tol bandomas išvengti.
- 2 patinka
Comment
-
Kauno tunelio liesti matyt nelabai buvo galima, nes, kaip bebūtų, tai yra visiškai unikalus ir vienintelis naudojamas geležinkelio tunelis Baltijos šalyse. Carinė architektūra ir visa kita. Tai nei portalai, nei pats tunelis negali būti ir matyt niekada nebus ardomi, perstatomi ar kaip nors kitaip modifikuojami.
Vienintelis realus variantas būtų atskiro tunelio kasimas greta esančio ir šita proga, panašu, jau yra praleista.
Su "skaičiavimais" ir tariamu esamo tunelio adekvatumu būsimam eismui būtų kaip ir ok, bet problema, kad skaičiavimai daromi ant klaidingų premises t.y. visiškai ignoruojama tai, kad ateityje tukriausiai vyks kur kas intensyvesnis priemiestinių traukinių eismas 1520mm vėže, bei tarpmiestinis eismas tarp Kauno ir Šiaulių. Na arba nevyks, "argumentuojant", you guessed it, nepakankamu tunelio pralaidumu
Comment
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąRygos tilto niuansas dar būtų tas, kad susikirstų skirtingi elektrifikacijos standartai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSu "skaičiavimais" ir tariamu esamo tunelio adekvatumu būsimam eismui būtų kaip ir ok, bet problema, kad skaičiavimai daromi ant klaidingų premises t.y. visiškai ignoruojama tai, kad ateityje tukriausiai vyks kur kas intensyvesnis priemiestinių traukinių eismas 1520mm vėže, bei tarpmiestinis eismas tarp Kauno ir Šiaulių. Na arba nevyks, "argumentuojant", you guessed it, nepakankamu tunelio pralaidumu
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Negu net su planuojama plėtra bus toks eismas intensyvus, kad neužtektų vienbėgio tunelio? Juolab atkarpa gaunasi labai trumpa.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na nebus, nes neužteks tunelio pralaidumo
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKauno tunelio liesti matyt nelabai buvo galima, nes, kaip bebūtų, tai yra visiškai unikalus ir vienintelis naudojamas geležinkelio tunelis Baltijos šalyse. Carinė architektūra ir visa kita. Tai nei portalai, nei pats tunelis negali būti ir matyt niekada nebus ardomi, perstatomi ar kaip nors kitaip modifikuojami.
Vienintelis realus variantas būtų atskiro tunelio kasimas greta esančio ir šita proga, panašu, jau yra praleista.Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.02.27, 12:22.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O koks tunelio pralaidumas, 1 traukinys kas kelias valandas?
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
~10 traukinių per valandą. ~5 iš jų kaip minimum RB su egzistuojančiais planais (kartą per valandą greitasis iš/į Vilnių, kas dvi valandas greitasis iš/į Rygą, ir dar pora regioninių)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Skamba daugmaž realistiškai. Čia net nekalbant apie tokius dalykus, kaip remonto darbai (tiem emergency, tiek planiniai), kuriuos daryti vienkelyje yra belenkaip sudėtingiau, nei dvikelyje.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Vienas reikalas yra statyti sudėtingą infrastruktūra be kurios neapseisi dėl geografinių sąlygų, kitas reikalas yra statyti sudėtingą infrastruktūrą nes biurokratija neleidžia pakeisti egzistuojančios. Reikalingumas tilto Rygoje didelis - kitaip nebus kaip traukiniams važiuoti, egzistuojantis gana stipriai apkrautas tiltas negali pasiūlyti vieno kelio, ir jei jau statai naują tiltą, kainos skirtumas tarp vienkelio ir dvikelio yra pernelyg mažas kad vertėtų taupyti dabar.
Tuo tarpu, ne vien kad reikėtų sudėtingų nestandartinių sprendimų norint įrengti papildomus portalus, tunelio platinimas nėra paprastas, ir kainos prasme reikšmingai nesiskiria nuo naujo tunelio statybos. Kaip pavyzdys, UK vieną tunelį tiesiog užpildė lengvu betonu ir iš naujo iškasė, nes buvo paprasčiausias variantas praplatinti vienkelį į dvikelį https://www.murphygroup.com/ie/proje...rnworth-tunnel. Naujas kilometrinis tunelis, su žmonėmis gyvenančiais virš jo, yra tikrai brangus projektas. Pakankamai brangus, kad kol skaičiavimai rodo kad galima be to apsieiti, nors ir vos vos, tol bandomas išvengti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip įdomu, kaip numatytas eismas tunelio remonto metu? Aplink per Drobės fabriką? Ten kol kas nėra trečio bėgio europinei vėžei.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tunelio remonto matyt greitu metu neplanuojama, bet kai ateis laikas daryti normelesnį remontą, nejau jie planuoja tiesiog uždaryti viską, kaip praėjusį kartą, įskaitant visą tarptautinių traukinių trafficą? Čia šiaip gana svarbus dalykas ir netgi esminis argumentas, kodėl buvo būtina statyti antrą tunelį.
Comment
Comment