Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nieko čia sunkaus. Nuo 430mln. (tarkim) bendros kainos numinusuojam ES mums brukamus 90% ir patys susimokam likusius 40 ar 50 milijonų, kas, šiaip, būtų lengvai pakeliama net pačiam Vilniui, nekalbant apie valstybę. Taip daro Ryga, Talinas, taip darė Lodzė ir eilė kitų miestų, kurie už ES pinigus pasistatė kokybišką pasaulinės klasės transporto infrastruktūrą, kuomet mes kovojame už savo teisę gyventi prie suskilusios geldos.
Šiam momentui fiziškai kaip ir realu dar įsirengti "vingį" nuo esamo geležinkelio (aišku kitu, papildomu projektu) ir turėti dar vieną stotį kažkur prie Lazdynų ligoninės. Aišku jos pasiekiamumą iš vakarinės miesto dalies jau reikėtų spręsti miesto transporto galimybėmis (kad ir tuo pačiu tramvajumi). Bet kokiu atveju, atvykusiems iš užsienio, esama stotis yra reikšmingesnė, nei tarkim stotis prie Šeškinės ar Pilaitės.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aš dėl sudėtingumo turėjau galvoje ne pliusavimo, minusavimo veiksmus, ar bet kokius veiksmus su biudžeto. Tačiau, kai čia kalbama apie stotį kitoje miesto vietoje, žemės paėmimus, derinimus, NIMBY'u pasipriešinimo įveikimą, projektavimą ir pačią statybą, kas kelia irgi įvairių iššukių. Piniginė išraiška, daugiau mažiau mastelių palyginimui.
Šiam momentui fiziškai kaip ir realu dar įsirengti "vingį" nuo esamo geležinkelio (aišku kitu, papildomu projektu) ir turėti dar vieną stotį kažkur prie Lazdynų ligoninės. Aišku jos pasiekiamumą iš vakarinės miesto dalies jau reikėtų spręsti miesto transporto galimybėmis (kad ir tuo pačiu tramvajumi). Bet kokiu atveju, atvykusiems iš užsienio, esama stotis yra reikšmingesnė, nei tarkim stotis prie Šeškinės ar Pilaitės.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKas gi kitas, jei ne senas geras ad hominem. Tik sunku suprasti, kokia prasmė išvis dalyvauti temose, apie kurias nieko nesupranti, nežinai ir kurios tau akivaizdžiai neįdomios?
Parašė John Rodyti pranešimąNiekuo nepagrįsta prielaida. Viskas būtų, kaip buvę, tik su stotimis po RB projektu ir finansavimu. Tiesiog Lietuva turėjo ir teneturi kozirį, kiriuo gali naudotis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDar kartą - kaip buvo galima dar prastumti Vilniaus ir Kauno centrinių stočių perdarymą, jei Vilniaus prijungimą labai labai sunkiai susiderėjom?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad nereikia nieko ten paiminėti, tiktų ir esamos stoties vietoje esamas ZHA projektas. Aišku, reiktų miesto VT pagerinti (tramvajus, G autobusai), kuriam, guess what, ES irgi mielai skiria finansavimą! Ir vis d4l to, mes pasirinkome tiesiog nedaryti visiškai nieko
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Aš turiu dar vilties, kad kažkas su tuom Vilnius Connect pajudės. Gal vėliau, gal ne pilna apimtimi, bet naiviai viliuosi jog bus
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPaprastai. Paaiškinant, kad priešingu atveju projektas stos ir/arba bus vystomas tik tiek, kiek aktualu Lietuvai t.y. su Vilniaus, Kauno ir galbūt kitų miestų pajungimu prie geležinkelio į Varšuvą.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai ir būtų stojęs. O kiek aktualu Lietuvai vystomas galėjo būti nebent finansuojant vien tik Lietuvai, nes Europos Komisija pasakė, kad finansuos, tik jei bus sutarta visų šalių.
Kaip bebūtų, klausimas, ko Lietuva laukia DABAR ir nė cypt apie stočių rekonstrukcijas ir meistų VT, siekiant pajungti RB prie vietūnio transporto? Imho, akivaizdu, kad patys to nenorim ir net nesirnegiam nieko iš nieko prašyti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąViską jie finansuos. ES duoda pinigus viskam, kas green ir sure as hell finansuos geležinkelių tiesimą. Realybėje ES turbūt būtų pamojavusi kumščiu latviams ir estams, jei jie būtų bandę šakotis dėl akivaizdžių Lietuvos poreikių.
- 2 patinka
Comment
-
Taline ta Ulemiste stotis statoma pramoninėje zonoje, panašiai kaip Vilniuje stotį statytų kokiuose Paneriuose. Irgi iš žemėlapio Lazdynai ir Karoliniškės atrodytų šalia. O realybėje iš Vilniaus stoties VT važiuoja praktiškai į visus miesto rajonus, o Taline iš Ulemiste stoties iki didžiausių rajonų Õismäe ir Mustamae iš viso transporto kol kas nėra. Iki centro praktiškai tas pats kas iš oro uosto, tai lėktuvu iš kokios Varšuvos daug greičiau bus.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTaline ta Ulemiste stotis statoma pramoninėje zonoje, panašiai kaip Vilniuje stotį statytų kokiuose Paneriuose. Irgi iš žemėlapio Lazdynai ir Karoliniškės atrodytų šalia. O realybėje iš Vilniaus stoties VT važiuoja praktiškai į visus miesto rajonus, o Taline iš Ulemiste stoties iki didžiausių rajonų Õismäe ir Mustamae iš viso transporto kol kas nėra. Iki centro praktiškai tas pats kas iš oro uosto, tai lėktuvu iš kokios Varšuvos daug greičiau bus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGaila, kad tamstos nebuvo derybų grupėje. Ta grupė matyt nebuvo taip užtikrinta realybe.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tikrai taip. Užtat "derybų grupė" be manęs išsiderėjo niekam nereikalingą RB1 už 360 milijonų. Už tiek pinigų to meto kainomis buvo galima pastatyti/rekonstruoti tiek Vilniaus, tiek Kauno geležinkelio stotis. Vietoj to tuos pinigus ištaškėme (tikėtina ne be korupcijos) niekam nereikalingiems RB1 bėgiams be signalizacijos ir kitai fufelinei "infrastruktūrai". Užtat dabar neturime nei stočių, nei aiškaus progreso dėl "normalios" Kaunas-PL siena RB linijos, nei Vilniaus ir Kauno VT integravimo su RB. Tai jo, iš tikrųjų gaila, kad manęs, VLR ar taccido nebuvo toje derybų grupėje.
Susitarimas dėl atšakos į Vilnių buvo pasiektas 2014 metų balandį. Tų metų rudenį „Aecom“ studija parodė, jog atšaka būtų ekonomiškai naudinga ir kainuotų apie 850 mln. eurų.
5,8 mlrd. eurų vertės projektą numatoma įgyvendinti iki 2025 metų.
Rail Baltica II pradeda statyti 2015
Comment
-
Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
Tai čia biški skirtingos derybos RBI ir RBII
Rail Baltica I baigta buvo 2015, klaidinate auditoriją.
Ir šiaip oficialiai nėra jokio RBII ar RBI. Čia mūsų pačių patogumui susigalvoti pavadinimai, kurie niekur nefiguruoja jokioje oficialiojoe RB dokumentacijoje ar aprašymuose. Kaip bebūtų, Lietuva buvo laisva pasirinkti, kur tuos 380mln. išleisti. Pasirinkome blogiausią įmanomą variantą: tuos pinigus paprasščiausiai ištaškėme ir nepanaudojome naudingiems dalykams.
- 2 patinka
Comment
-
RB1 ir RB2 statomi skirtingais laikais.
Ir valdžia buvo kita: AMB įtaka, ir žemės paėmimo įstatymai buvo kiti, ir Lubio kišimasis, ir visai kitas korupcijos lygis, ir visai kiti prioritetai tuo metu kai buvo projektuojama vėžė. Be to, sutvarkyta vėžė su Kaliningradu, kurios nauda išgaravo su Ukrainos karu. Tuo metu tranzitas į Kaliningradą uždirbinėjo pinigus, ekonominė nauda geležinkeliui su ES buvo niekinė. Yra kaip yra, bet gal užteks prikišinėti RB1 ir svaičioti nesąmonių "būtų buvę geriau jei" kai gyvenome visiškai skirtingoje šalyje, visiškai skirtingu metu istorijoje? Niekas tais laikais tuos pinigus nebūtų skyręs stočių rekonstrukcijai.Paskutinis taisė B.S.; 2024.02.13, 20:52.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTaline ta Ulemiste stotis statoma pramoninėje zonoje, panašiai kaip Vilniuje stotį statytų kokiuose Paneriuose. Irgi iš žemėlapio Lazdynai ir Karoliniškės atrodytų šalia. O realybėje iš Vilniaus stoties VT važiuoja praktiškai į visus miesto rajonus, o Taline iš Ulemiste stoties iki didžiausių rajonų Õismäe ir Mustamae iš viso transporto kol kas nėra. Iki centro praktiškai tas pats kas iš oro uosto, tai lėktuvu iš kokios Varšuvos daug greičiau bus.
Parašė Atpildas Rodyti pranešimąStovi kartu su automobiliais, nieko nesiskiria nuo troleibuso.
- 2 patinka
Comment
-
Matau, jau panašūs žemėlapiai buvo rodomi. Praleidau puslapį
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Ar RailBaltica projekto tikslas yra sukurti naujas stotis miestų centruose, ir kurti centrinius transporto mazgus? Ne. Tai kad Rygoje jau egzistavo trasa ir patogi vieta įrengti stotį nereiškia kad dabar šis konkretus projektas turi lygiai tokias pačias sąlygas įrengti ir Vilniuje. Ar Vilniuje chujnia? Taip. Ar tai reikia spresti šituo projektu? Ne. Man užknisa šitas prikišinėjimas "Oi šitas projektas nedaro pakankamai" - bet projekto tikslas nėra gelbėti miestų VT. Rygoje pamačius jog egzistuojančioje stoties teritorijoje nesugebant sutalpinti RB ir reikės plėsti stotį, pats miestas uždėjo atitinkamus reikalavimus naujai stočiai. Paklausk savęs koks būtų rezultatas jei Rygą valdytų kaip Vilnių. Jei Vilniuje chebra idiotai, tai projektas niekaip nepadarys kad ten būtų gerai, kad ir kaip bandytų - tai kam švaistyt laiką po velniais. Visi matom kad Vilniuje su bet kokiu ilgalaikiu VT planavimu yra tragedija, ir kad iš po šono sakymas "čia yra tragedija, šitą reikia tvarkyti" atsakingų nuomonės kad viskas OK nekeičia. Čia yra Vilniaus problema, ne RB. Tai eikit Vilniaus temose ir plepėkit, aš tai jau dėjau ant to miesto.
Jei pasižiūrėsi į Taline statomą stotį, tai ji de facto priemiestinė, būvusios pagrinde krovinių stoties vietoje. Ten net nebuvo sugebėta iki pačiame miesto centre esančios stoties nukeliauti, nors trasa per kurią bet didesnių konfliktų būtų galima vėžę atvesti yra. Vat čia dėl RB kaltės tai jau galima kalbėti.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąDar įdomu kurioje vietoje planuojamas tunelis į Helsinkį. Todėl Taline stotį ir stato ten nes toliau jungtis su Helsinkiu ir eis pro tą stotį, o ne miesto centru.
Comment
Comment