Na, mano nuomone, po RB nutiesimo, Lietuvos tarpmiestinis geležinkelių tinklas atrodys gana solidžiai. Vis tik keturi iš septynių didžiausių miestų bus sujungti HSR, kitų dauguma - elektrifikuotu geležinkeliu, kurio didelėje dalyje pakelti greitį iki160km/h sunku nebus. Tokiu tinklu ir padengimu pasigirti negali net ir tokia Britanija. Įskaičiavus ir neelektrifikuotą geležinkelį, net ir Lietuvos dvidešimties didžiausių miestų prijungimas pradeda atrodyti visai gerai. Nutiesus RB, būtų gerai (atsitiktine tvarka):
- nutiesti bėgius į Druskininkus ir Palangą
- atnaujinti maršrutus į Uteną
- kažką sugalvoti dėl Alytaus
- suprojektuoti (ir nutiesti) Elektrėnų kilpą
- geriau integruoti Kauno oro uostą
- tęsti elektrifikacija
- dvigubinti Kauno tunelį
Kažką gal dar praleidau, bet situacija tikrai nebus bloga.
Tuo tarpu miestų VT ir 'mazgai' yra katastrofiškoje situacijoje, jiems reikia milijardų. Kalbėti apie naujus bėgius į Ukmergę dėl to, manau, yra per anksti, nes yra gerokai žemiau kabančių vaisių. Visų pirma, mano nuomone, Light Rail sistemos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje ir jų integracija su geležinkelių stotimis. Šitoje srityje darbo yra kokiam pusšimčiui metų.
- nutiesti bėgius į Druskininkus ir Palangą
- atnaujinti maršrutus į Uteną
- kažką sugalvoti dėl Alytaus
- suprojektuoti (ir nutiesti) Elektrėnų kilpą
- geriau integruoti Kauno oro uostą
- tęsti elektrifikacija
- dvigubinti Kauno tunelį
Kažką gal dar praleidau, bet situacija tikrai nebus bloga.
Tuo tarpu miestų VT ir 'mazgai' yra katastrofiškoje situacijoje, jiems reikia milijardų. Kalbėti apie naujus bėgius į Ukmergę dėl to, manau, yra per anksti, nes yra gerokai žemiau kabančių vaisių. Visų pirma, mano nuomone, Light Rail sistemos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje ir jų integracija su geležinkelių stotimis. Šitoje srityje darbo yra kokiam pusšimčiui metų.
Comment