Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teoriškai ateityje galima ištaisyti kai kuriuos dalykus sąlyginai nebrangiai:
    • padaryti KUN stotį, kurioje galėtų stoti visi greitieji traukiniai (šiek tiek viadukų ir pora km bėgių + pačios platformos). Kartu nepamiršti, kad būtų patogūs persėdimai į regioninius traukinius, ypač užtikrinti jungtis link Kazlų rūdos ir link Jonavos, Kėdainių.
    Vidutinio brangumo/sudėtingumo dalykas:
    • nutiesti kilpą šalia Elektrėnų (laukai dar nelabai užstatyti trobomis).
    Lietuvai ekstremaliai sudėtingas+brangokas dalykas:
    • Panevėžio VT atvedimas į Panevėžio RB stotį, derinimas su Šiauliai–Panevėžys ir galbūt būsima Rail Baltica į Klaipėdą...
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė ifl Rodyti pranešimą

      Vilnietis skundžiasi, kad miestas, esantis Lietuvos centre neveikia kaip Lietuvos geležinkelio mazgas ir nedaromas transporto hub'u? Kuo blogiau Kaunui, tuo Vilniuje geriau gyventi ar kaip?
      Būtent. Daugeliui pasisakančių reikėtų mąstyti ne konkurencijos Vilnius-Kaunas rėmuose, o bent Lietuva-Latvija-Estija rėmuose.

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą
        Teoriškai ateityje galima ištaisyti kai kuriuos dalykus sąlyginai nebrangiai:
        • padaryti KUN stotį, kurioje galėtų stoti visi greitieji traukiniai (šiek tiek viadukų ir pora km bėgių + pačios platformos). Kartu nepamiršti, kad būtų patogūs persėdimai į regioninius traukinius, ypač užtikrinti jungtis link Kazlų rūdos ir link Jonavos, Kėdainių.
        Vidutinio brangumo/sudėtingumo dalykas:
        • nutiesti kilpą šalia Elektrėnų (laukai dar nelabai užstatyti trobomis).
        Lietuvai ekstremaliai sudėtingas+brangokas dalykas:
        • Panevėžio VT atvedimas į Panevėžio RB stotį, derinimas su Šiauliai–Panevėžys ir galbūt būsima Rail Baltica į Klaipėdą...
        Didžiausias iššūkis geležinkelių konkurencingumui Lietuvoje vis tik bus miesto VT didžiuosiuose miestuose, ypač Vilniuje, kuriame stotis yra itin sunkiai pasiekiama vidutiniam gyventojui. Žiūrėsime ką gero pasakys ta Kauno VT studija, bet Vilniuje prošvaisčių - itin mažai.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą

          Didžiausias iššūkis geležinkelių konkurencingumui Lietuvoje vis tik bus miesto VT didžiuosiuose miestuose, ypač Vilniuje, kuriame stotis yra itin sunkiai pasiekiama vidutiniam gyventojui. Žiūrėsime ką gero pasakys ta Kauno VT studija, bet Vilniuje prošvaisčių - itin mažai.
          Šiaip, jei padėjus į šalį tramvajaus idėją, kurios vietiniai plūgai kol kas, panašu, nejudins, pakaktų paleisti daugiau G maršrutų su didesniais dažniais, pro naujai vystomas miesto dalis (Žalgirio g., Paupį ir t.t.) patvarkyti A juostas keliose vietose ir situacija net su tokiomis bomžiškomis priemonėmis galėtų pagerėti nu sakykim kokiais 40% lyginant su tuo, kas yra dabar. Ir tai jau būtų reikšmingas progresas. Tam, iš esmės, reikia daugiau autobusų ir gal šiek tiek baltų dažų.
          Jeigu jau nenorim imtis brangiai kainuojančių civilizuotų priemonių (bėginio transporto, transporto hub'o centre), tai visvien juk turim kažką ir iš tų bomžiškų priemonių, kurios Vilniuje jau yra pasiteisinusios ir gali deliverinti geresnį VT - G autobusai ir A juostos. Tereikia jų daugiau, kad būtų pastebimas pagerėjimas.

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą

            Didžiausias iššūkis geležinkelių konkurencingumui Lietuvoje vis tik bus miesto VT didžiuosiuose miestuose, ypač Vilniuje, kuriame stotis yra itin sunkiai pasiekiama vidutiniam gyventojui.
            Šiaulių stotis nervingai šypsosi.
            Ir Kretingos.
            O ką Kėdainiai .. ?
            Joniškis turi geležinkelio stotį? Spėkit kur.
            O Tauragėje vistiek keleivinių maršrutų nėra.
            Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.01.08, 01:28.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Šiaip, jei padėjus į šalį tramvajaus idėją, kurios vietiniai plūgai kol kas, panašu, nejudins, ...
              Nežinia kaip bus su stoties mazgu, bet Gedimino pr. perdanga lyg ir pritaikyta travmvajui.

              Comment


                Jeigu pažiūrėti abstrakčiai, tai Vilniaus stotis iš tikrųjų yra ne geriausioje vietoje žiūrint į gyventojų tankį. Projektuojant viską idealiam pasaulyje, tai po esamos stoties, linija turėtų judėti į šiaurės vakarus ir ties Konstitucijos pr. / Ukmergės g. turėtų būti naujoji stotis su VT hub'u, po kurios geležinkelis "šautų" link Rygos palei A2.

                Comment


                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                  Jeigu pažiūrėti abstrakčiai, tai Vilniaus stotis iš tikrųjų yra ne geriausioje vietoje žiūrint į gyventojų tankį. Projektuojant viską idealiam pasaulyje, tai po esamos stoties, linija turėtų judėti į šiaurės vakarus ir ties Konstitucijos pr. / Ukmergės g. turėtų būti naujoji stotis su VT hub'u, po kurios geležinkelis "šautų" link Rygos palei A2.
                  Vilniui čia kosmosas, bet Vakarų Europoje tai įgyvendinama. Kažką panašaus daro Göteborgas Švedijoj, kasdamas tunelius aplinkui centrą. Göteborgas yra Vilniaus dydžio, be kita ko

                  Comment


                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                    Vilniui čia kosmosas, bet Vakarų Europoje tai įgyvendinama. Kažką panašaus daro Göteborgas Švedijoj, kasdamas tunelius aplinkui centrą. Göteborgas yra Vilniaus dydžio, be kita ko
                    Nes Švedija turi Karalių, o Lietuva turi karaliukus.

                    Comment


                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                      Jeigu pažiūrėti abstrakčiai, tai Vilniaus stotis iš tikrųjų yra ne geriausioje vietoje žiūrint į gyventojų tankį. Projektuojant viską idealiam pasaulyje, tai po esamos stoties, linija turėtų judėti į šiaurės vakarus ir ties Konstitucijos pr. / Ukmergės g. turėtų būti naujoji stotis su VT hub'u, po kurios geležinkelis "šautų" link Rygos palei A2.
                      Nelabai įsivaizduoju, kaip turėti eiti linija iš dabartinės stoties link naujosios.

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Nelabai įsivaizduoju, kaip turėti eiti linija iš dabartinės stoties link naujosios.
                        Guess what. Linija gali eiti antžeminiu būdu, ant estakadų ir dar netgi tuneliuose. Techninę pusę sudizianina architektai ir dizaineriai, o įgyvendina inžinieriai. Tai va daugmaž taip galėtų eiti geležinkelio linija iš dabartinės į hipotetinę naująją

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Guess what. Linija gali eiti antžeminiu būdu, ant estakadų ir dar netgi tuneliuose. Techninę pusę sudizianina architektai ir dizaineriai, o įgyvendina inžinieriai. Tai va daugmaž taip galėtų eiti geležinkelio linija iš dabartinės į hipotetinę naująją
                          Postas apie nieką. Primena Trumpo retoriką.

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Postas apie nieką. Primena Trumpo retoriką.
                            Na tai juk pats klausei

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Na tai juk pats klausei
                              Klausiau, kokia kreive ir pro ką eitų link Konstitucijos/Ukmergės nes vizualiai nematau, kaip išsuktų, kai esama geležinkelio stotis yra statmenai.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                Klausiau, kokia kreive ir pro ką eitų link Konstitucijos/Ukmergės nes vizualiai nematau, kaip išsuktų, kai esama geležinkelio stotis yra statmenai.
                                Nu tai lanku kažkokiu išsuktų. Žinoma, kad statmenai neitų.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Nu tai lanku kažkokiu išsuktų. Žinoma, kad statmenai neitų.
                                  Dar vienas nekonkretus atsakymas - kažkokiu.

                                  - Kaip nuskristi į Marsą?
                                  - Kažkaip. Žinoma, kad ne lėktuvu.

                                  Kam tokius išvis rašinėti?

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Dar vienas nekonkretus atsakymas - kažkokiu.

                                    - Kaip nuskristi į Marsą?
                                    - Kažkaip. Žinoma, kad ne lėktuvu.

                                    Kam tokius išvis rašinėti?
                                    Mes juk elementariai nežinome, kokiu, nes nebuvo tokio sprendimo. Kur nuspręstų, ten ir eitų lankas. Tiesiog kai uždavinėji tokius klausimus, duoti kitokį atsakymą yra sunku.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Mes juk elementariai nežinome, kokiu, nes nebuvo tokio sprendimo. Kur nuspręstų, ten ir eitų lankas. Tiesiog kai uždavinėji tokius klausimus, duoti kitokį atsakymą yra sunku.
                                      Buvo toks vieno iš komentuotojų pasiūlymas kaip idealus variantas, todėl ir prašiau pateikti daugiau detalių, kaip tas idealus variantas turėtų atrodyti. Tamstos niekas neprašė advokatauti.

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                        Buvo toks vieno iš komentuotojų pasiūlymas kaip idealus variantas, todėl ir prašiau pateikti daugiau detalių, kaip tas idealus variantas turėtų atrodyti. Tamstos niekas neprašė advokatauti.
                                        Kisa, kam jums pinigai, kai neturite fantazijos? Jau prieš stotį bėgiai eina žemyn ir stotyje yra požeminiame lygyje, tada kažkur ties Užupiu išneria ant estakados, neria po Kalnų parku, vėl ant tilto išlipa virš Neries, ir kažkur ties savivaldybe arba Kalvarijų turgum atsiranda požeminė stotis "Vinius–Šnipiškės". Kažkur ties Visoriais ar pan išneria į paviršių ir toliau bėga į Panevežį.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          Kisa, kam jums pinigai, kai neturite fantazijos? Jau prieš stotį bėgiai eina žemyn ir stotyje yra požeminiame lygyje, tada kažkur ties Užupiu išneria ant estakados, neria po Kalnų parku, vėl ant tilto išlipa virš Neries, ir kažkur ties savivaldybe arba Kalvarijų turgum atsiranda požeminė stotis "Vinius–Šnipiškės". Kažkur ties Visoriais ar pan išneria į paviršių ir toliau bėga į Panevežį.
                                          Jums atrodo taip, o Nikui kitaip:

                                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                          Jeigu pažiūrėti abstrakčiai, tai Vilniaus stotis iš tikrųjų yra ne geriausioje vietoje žiūrint į gyventojų tankį. Projektuojant viską idealiam pasaulyje, tai po esamos stoties, linija turėtų judėti į šiaurės vakarus ir ties Konstitucijos pr. / Ukmergės g. turėtų būti naujoji stotis su VT hub'u, po kurios geležinkelis "šautų" link Rygos palei A2.
                                          Įdomūs variantai, bet skirtingi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X