Jei nesi aklas, tai mano žemėlapis ne klimato juostą rodo, o gradientą, kurio skirtumas tarp Lietuvos ir Lenkijos yra 2 laipsniai (-4 / -2 vs -2 / 0).
Dieną: |0 - 3| = 3 laipsniu skirtumas
Naktį: |-4 - -5| = 1 laipsnio skirtumas
Vidurkis: (1+3)/2 = 2 => visiškai ne esminis rodiklis, bandant įrodyti, kad Lietuvai dėl to reikia kažkokių specialių traukinių nei yra pas lenkus.
Šiaip tai +3C dienos metu yra netgi labai esminis rodiklis, nekalbant apie tai, kad tai paprastai reiškia ir sniego/ledo buvimą vs nebuvimą. Biškį keista, kad pats ginčydamas mano pointus, pateikei visą reikiamą informaciją, kad patvirtintum tai, ką aš sakau. Tai kaip ir ačiū
Šiaip tai +3C dienos metu yra netgi labai esminis rodiklis, nekalbant apie tai, kad tai paprastai reiškia ir sniego/ledo buvimą vs nebuvimą. Biškį keista, kad pats ginčydamas mano pointus, pateikei visą reikiamą informaciją, kad patvirtintum tai, ką aš sakau. Tai kaip ir ačiū
Visiškai ne esminis, nes čia vidutinė. Vieną dieną bus -3, kita + 9 ir turėsi tą patį vidurkį, bet kardinaliai skirtingas kondicijas. Norint įvertinti kiek dienų yra ledas vidurkis netinkamas, jeigu verčių sklaida apie vidurkį didelė. Ir jei net sklaida yra maža, 3 laipsnių skirtumas elektronikai, o tuo labiau traukiniui yra nulinis.
Skelbiamas, parengto projekto „Rail Baltica” geležinkelio linijos Kaunas-Lietuvos ir Latvijos valstybių siena inžinerinių sistemų ir regioninių stočių susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano, viešas svarstymas.
Su konkretizuotais sprendiniais galima susipažinti čia: https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...0e1be8df063387
Skelbiamas, parengto projekto „Rail Baltica” geležinkelio linijos Kaunas-Lietuvos ir Latvijos valstybių siena inžinerinių sistemų ir regioninių stočių susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano, viešas svarstymas.
Su konkretizuotais sprendiniais galima susipažinti čia: https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...0e1be8df063387
Pagal šitą planą Panevėžio keleivinė stotis bus ne prie aplinkelio?
Koks Lietuvos mainline Kaunas-Latvija rangos darbų statusas? Viskas jau iškontraktuota?
Kad berods dar viso projekto net nėra.
O Latviai panašu jog nuėjo paprasčiausiu, bet tikrai ne ekonomiškai naudingiausiu kelių, kai viską atidavė genrangovui viena sutartimi. Sakyčiau skaidymas: projektavimas -) žemės darbai ir infrastruktūros objektai (tiltai, keliai, sankasa ir pan.) -) bėgiai ir elektrifikacija - pats logiskiausias. Nes bet kokius darbus, galbūt išskyrus paskutinę dalį, darytų didžiąja dalimi vietiniai subrangovai ir ne vienas jų, nes apimtys pernelyg didelės.
Kaip tai nėra? Jei Lietuva "prioritetizuoja" "bėgių" (mainline) statybas, tai ar netrurėtume jau pilnu tempu plušėti ir statyti bent jau visą Kaunas-Latvija atkarpą? Nes juk dar yra Kaunas-Vilnius ir, visų svarbiausia, Kaunas-Lenkija. Tose dviejose ekskavatoriai ir kita statybinė technika lyg irgi dar nezuja?
Anyway, tai kokia Kaunas-Latvija atkarpos dalis dabar yra realiai statoma?
Anyway, tai kokia Kaunas-Latvija atkarpos dalis dabar yra realiai statoma?
Jonavos r. ties Čičinais sukasi ištisai dešimtys savivarčių. Kontrolei kiekvienas turi didelį numerį priekyje. Didžiausias užfiksuotas buvo Nr. 28. Sudirbę visą kelią, vargšas traktoriukas bando valyti molį.
Statybvietės nefotkinau, nuo plento nebūtų įspūdžio. Mastelis išties didelis, reiktų drono.
Hm, ok. Kažkaip sunkoka tikėti, kad dabartinėje darbų stadijoje ir tik 30km atkarpoje vykdant realius statybos darbus (jų teigimu, būtų gerai tai patikrinti) iki 2030 bus užbaigta nors viena atkarpa, kuria galės važiuoti traukiniai. Žinoma, net nekalbant apie faktą, kad dėl pačių traukinių pirkimo kol kas spengianti tyla.
Hm, ok. Kažkaip sunkoka tikėti, kad dabartinėje darbų stadijoje ir tik 30km atkarpoje vykdant realius statybos darbus (jų teigimu, būtų gerai tai patikrinti) iki 2030 bus užbaigta nors viena atkarpa, kuria galės važiuoti traukiniai. Žinoma, net nekalbant apie faktą, kad dėl pačių traukinių pirkimo kol kas spengianti tyla.
Čia ir taip buvo aišku, kad jos nesulauksim iki 2030. Tiesa sakant mes jos aplamai nesulauksim. Galbūt mūsų vaikų vaikų vaikai ir užbaigs šį šimtameti projektą. Realiau, kad žemę užpuls ateiviai nei baltijos šalis užbaigs rail baltica
Solidžios kompanijos, rimtas ėjimas. Latviai pasidarė geresnį projektą su geresne oro uosto ir miesto centro integracija, tada sukalė didesnę dalį darbų centriniame mazge (Lietuvoje tokių darbų neprireikė, nes Lietuvoje nėra centrinių mazgų, tik priemiestinės stotys). Dabar nenustebsiu jei ir užmiesčio dalį pasidarys greičiau.
Comment