Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Man atrodo, problema, kad toje vietoje eina pagrindinė aukštos įtampos elektros linija, dėl to nenori turbūt planuoti stoties ten, jei po to reikės visas elektros linijas perkelti kažkur kitur.
    Dvigrandė 110 kV linija kerta A17 šiek tiek virš Vynupės. Kitoje A17 pusėje prisijungia 1x330 kV ir 3x 110 kV. nematau jokių problemų įrengti stotį centre. Kartu su rusiška vėže kerti A17 ir planuok kaip reikia. Reika 110 kV stulpą perkelti? Nors ir 3, bendroje projekto sumoje tai mizeris. Skirstomieji tinklai visą 330 kV liniją keitė nuo Vilniaus iki LE.

    Comment


      Parašė evvt Rodyti pranešimą
      Visgi panašu kad prie projekto dirba idiotai( o ne kažkokių interesų palaikytojai tskant) arba kitaip sakant žmonės iš tolimojo kosmoso.
      Nesaky, net ir juos karts nuo karto nušviečia kvazarų šviesa.

      Comment


        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

        Tai, kad gelezinkelio kroviniu infrastruktura visad stengiamasi kuo toliau nuo miesto statyt, kad maziau tarsos ir pletros galimybiu butu.
        Gustonys lieka kaip kroviniu / infra hub'as. Skirti vietos dar 2 objektams ant standartinės vėžės tikria nemauatau poreikio, geriau atšaka į Gustonis ir krovąbei aptarnavimą vykdyti ten.Panevėžys manevravimo vistiek neišvengas, ten per daug interesų dabar gyvena. Bet iškėlus sąstatų formavimą į Gustonis, galima stotyje turėti normalią 1+2 rusiškos ir 1+2 standartinės vėžės kelius.Ir netgi su 1+1 išeiti už miesto rytinėje pusėje

        Comment


          Toks stoties pritraukimas prie Panevėžio (net ir su visais akivaizdžiais trūkumais), bet kokiu atveju, būtų didelis laimėjimas Panevėžiui net jei vietiniai boratai to ir nesupranta - gal supras jų vaikai. Kadangi Panevėžio stotis bus tarptautinė, ši 'atšaka' taptų de facto pagrindine Rail Baltica trasa. Tai reikštų, kad bėgiai pro Gustonis taptų nebereikalingais. Galima prifantazuoti jiems įvairių paskirčių ir užduočių, bet nei viena neatlaikys jokios rimtesnės analizės. Šios atšakos patvirtinimo atveju, turime du variantus dėl ruožo pro Gustonis:
          1. Niekas to ruožo realiai nestatys, o bereikalingas žemės išpirkinėjimas už ES pinigus bus sąmoningai pamirštas, nes jis nekainavo taip jau baisiai daug (na nes 'shit happens')
          2. Jie iš tikro statys nereikalingą HSR ruožą viduryje laukų, kuris aplenks vietines fermas lyg jos būtų Madridas ar Berlynas
          Pirmas atvejis yra tikrai geras ir reikės paspausti rankas tam, kas prasuko šitą reikalą ir ištaisė vietinių imbecilų padarytą nesąmonę. Jei, vis tik, jie prastums antrą variantą ir iš tikro statys nereikalingą ruožą pro niekur, būsime iššvaistę dar daugybę nesavo mokesčių mokėtojų eurų ant nereikalingos infrastruktūros. Tokiu atveju, be abejonės, išsiuntinėsiu ilgus laiškus visoms ES institucijoms, spaudai, anti-ES visokiems žmonėms, kurie ieško ES pinigų švaistymo atvejų ir pan. (aišku pridėdamas ir korupcijos bei nekompetencijos pavyzdį RB1). Greičiausiai tai nieko nepeš, bet taip šūdinai valdomas projektas negali praeiti. Negali ES tiesiog dalinti vietiniams moliams milijardų vien tam, kad jie darytų nesąmonę po nesąmonės. Dabar iš ES gauname subsidijas patys - ateityje duosime jas kažkam kitam. Reikia šitą šūdą iškelti į viešumą, kad tokių projektų organizuotojai susitvarkytų savo daržą.
          Paskutinis taisė VLR; 2023.07.29, 17:57.

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą
            Toks stoties pritraukimas prie Panevėžio (net ir su visais akivaizdžiais trūkumais), bet kokiu atveju, būtų didelis laimėjimas Panevėžiui net jei vietiniai boratai to ir nesupranta - gal supras jų vaikai. Kadangi Panevėžio stotis bus tarptautinė, ši 'atšaka' taptų de facto pagrindine Rail Baltica trasa. Tai reikštų, kad bėgiai pro Gustonis taptų nebereikalingais. Galima prifantazuoti jiems įvairių paskirčių ir užduočių, bet nei viena neatlaikys jokios rimtesnės analizės. Šios atšakos patvirtinimo atveju, turime du variantus dėl ruožo pro Gustonis:
            1. Niekas to ruožo realiai nestatys, o bereikalingas žemės išpirkinėjimas už ES pinigus bus sąmoningai pamirštas, nes jis nekainavo taip jau baisiai daug (na nes 'shit happens')
            2. Jie iš tikro statys nereikalingą HSR ruožą viduryje laukų, kuris aplenks vietines fermas lyg jos būtų Madridas ar Berlynas
            Pirmas atvejis yra tikrai geras ir reikės paspausti rankas tam, kas prasuko šitą reikalą ir ištaisė vietinių imbecilų padarytą nesąmonę. Jei, vis tik, jie prastums antrą variantą ir iš tikro statys nereikalingą ruožą pro niekur, būsime iššvaistę dar daugybę nesavo mokesčių mokėtojų eurų ant nereikalingos infrastruktūros. Tokiu atveju, be abejonės, išsiuntinėsiu ilgus laiškus visoms ES institucijoms, spaudai, anti-ES visokiems žmonėms, kurie ieško ES pinigų švaistymo atvejų ir pan. (aišku pridėdamas ir korupcijos bei nekompetencijos pavyzdį RB1). Greičiausiai tai nieko nepeš, bet taip šūdinai valdomas projektas negali praeiti. Negali ES tiesiog dalinti vietiniams moliams milijardų vien tam, kad jie darytų nesąmonę po nesąmonės. Dabar iš ES gauname subsidijas patys - ateityje duosime jas kažkam kitam. Reikia šitą šūdą iškelti į viešumą, kad tokių projektų organizuotojai susitvarkytų savo daržą.
            Jeigu krovinių depas bus statomas Gustonyse, kaip jis gali būti nenaudojamas? Atšakoje gi depo nebus. Kuo ta atšaka pasitarnaus keleiviams įdomu būtų sužinoti. Vienas iš boratų klausia.

            Comment


              Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

              Jeigu krovinių depas bus statomas Gustonyse, kaip jis gali būti nenaudojamas? Atšakoje gi depo nebus. Kuo ta atšaka pasitarnaus keleiviams įdomu būtų sužinoti. Vienas iš boratų klausia.
              Depai turi būti statomi kuo arčiau esamo kelyno, o ne tokioje vietoje, kurioje reikia tiesti papildomus 20-30km bėgių. Patvirtinus atšaką pro Panevėžį, prie Gustonių planuojamų depų/stočių vietos turi būti pergalvotos, nes tiesti tokio dydžio loop'ą tuose laukuose yra pinigų išmetimas.

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                Depai turi būti statomi kuo arčiau esamo kelyno, o ne tokioje vietoje, kurioje reikia tiesti papildomus 20-30km bėgių. Patvirtinus atšaką pro Panevėžį, prie Gustonių planuojamų depų/stočių vietos turi būti pergalvotos, nes tiesti tokio dydžio loop'ą tuose laukuose yra pinigų išmetimas.
                Sutikčiau su tamsta, jeigu ta atšaka eitų tiesiai per esamą miesto depą. O dabar planuojama atšaka toli nuo esamo depo, nežinau ar ten yra galimybė plėstis kažkur ties LEZ'u. Gustonyse gal ir neblogas variantas viską pradėti nuo nulio, toliau nuo miesto, netrukdytų gyventojams. Plėtrai ribų nebūtų. Kiek ratinių vilkikų dar važinės ties depu. Man geriau toliau nuo miesto, į keleivinį įsėsiu kelis kartus metuose. O kalbos apie kasdienes darbo keliones į Rygą man skamba kaip utopija. Kažkoks kratinys gavosi, sorry.

                Comment


                  „Rail Baltica“: aiškėja, kur drieksis europinis geležinkelis nuo Kauno iki Lenkijos sienos
                  Praėjusiais metais, renkantis optimalią trasos alternatyvą, atsižvelgta į daugumos gyventojų nuomonę – buvo parinkta trumpiausia ir labiausiai nuo urbanizuotų vietovių nutolusi „Rail Balticos“ geležinkelio trasos alternatyva. Pagal ją regioninės stotys yra numatomos Marijampolėje, Kazlų Rūdoje ir Šeštokuose, informuojama ministerijos pranešime žiniasklaidai.

                  Naują europinės vėžės geležinkelio dvikelį planuojama tiesti naujomis teritorijomis ir, kur leidžia techninės galimybės, panaudojant esamo europinio geležinkelio ruožus. Pasak Susisiekimo ministerijos, šis ruožas ir toliau bus eksploatuojamas regioniniam keleivių susisiekimui ir karinio mobilumo reikmėms. Dabar juo kursuoja krovininiai traukiniai tarp Kauno intermodalinio terminalo ir Vakarų Europos.

                  Atkarpoje nuo Kauno iki Lenkijos sienos bus pastatyta 116 naujų statinių, reikalingų būsimai geležinkelio infrastruktūrai – tunelių, tiltų, viadukų, gyvūnų perėjų, pralaidų, teigiama pranešime.

                  „Nelaukdami metų pabaigos jau ruošiamės atskirų objektų – automobilių viadukų, gyvūnų perėjų – statybai. Vyriausybė neseniai pritarė, kad dar iki specialiojo plano patvirtinimo iš privačių savininkų būtų galima išpirkti 154 žemės sklypus. Tai tik dalis naujajai linijai reikalingų sklypų, bet taip greičiau imsimės geležinkeliui reikalingų infrastruktūros objektų statybos“, – sakė AB „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas Dovydas Palaima.

                  Comment


                    Apie tai, kodėl dar nekyla Rail Balticos tiltas per Nerį ir keletas foto iš statybvietės

                    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...luoja-27915358

                    Comment


                      Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                      Apie tai, kodėl dar nekyla Rail Balticos tiltas per Nerį ir keletas foto iš statybvietės

                      https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...luoja-27915358
                      Kaip išsamiai aiškiai sukomunikuota kodėl dar nekyla tiltas - "Išskirtinio statinio užsakovai patvirtino, kad darbai vėlavo"

                      Tai štai bl*t kodėl, ir kaip dabar jau viskas aišku.

                      Comment


                        Parašė evvt Rodyti pranešimą

                        Kaip išsamiai aiškiai sukomunikuota kodėl dar nekyla tiltas - "Išskirtinio statinio užsakovai patvirtino, kad darbai vėlavo"

                        Tai štai bl*t kodėl, ir kaip dabar jau viskas aišku.
                        Dar parašyta daugiau, ir labai išsamiai: „Pagrindiniai statybos darbai prasidėjo keletą mėnesių vėliau dėl projekto kompleksiškumo ir sudėtingumo“

                        Nes kai stato kompleksiškus ir sudėtingus projektus, tai b**t nereikia susiplanuoti projekto tvarkaraščio ir viską tinkamai įvertinti.
                        Kalbant rimtai, spėčiau, kad tiesiog SuMinas stabdo su projekto finansavimu, nes matyt prioritetai kitur šiuo metu t.y. skubama vykdyti brangius kelių tiesimo projektus, artėjant kitų metų rinkimams, kad prasidėjus kampanijai jau būtų galima kažką parodyti. Geležinkelio tiltas, meanwhile, tokio efekto tikrai neturės, tai galima lyginti, o gal ir išvis įšaldyti projektą.

                        Comment


                          Kažkokiems sodų gyventojams trukdo RB2 prasukimas per Panevėžį, yra ir įspūdingai kvailų argumentų:

                          Nepatenkinti šia alternatyva mano, kad privalumas nelogiškas, nes į stotį automobiliais vyks ne tik Panevėžio miesto ir regiono gyventojai, o taip pat Šiaulių regiono, Žemaitijos ir gyventojai iš kitų Lietuvos miestų.

                          https://jp.lt/panevezio-rajono-gyven...-i-prezidenta/

                          Comment


                            Visada atsiras nepatenkintų, kad tiesiant geležinkelį teks nugriauti jų trobą...

                            Comment


                              Rugpjūčio 17 d. Panevėžio miesto savivaldybėje vyko specialiojo
                              plano koncepcijos dokumentų ir strateginio pasekmių aplinkai vertinimo ataskaitos pristatymas ir susitikimo su visuomene viešinimo renginys.


                              Buvo pristatomas trys stoties alternatyvos. https://arcg.is/G0XHy

                              Susirinko pilna salė Bernatonių, Šilo ir kitų sodų bendrijų gyventojų masė, kurie griežtai nepritarė pirmajai alternatyai, pagal kurią stotis būtų kaip įmanoma pagal technines galimybes arčiau centro, nes tokiu atveju kelias eitu per jų sodus ir reikėtų paimti visuomenės poreikiams kelis sklypus su namais, kompensuojant jų vertę savininkams.

                              Projektai rengėjai, inžinieriai, architektai aiškiai pristatė, kodėl pirma alternatyva yra pati geriausia miestui. Stoties vieta būtų tuščiame žemės sklype, tarp Babilono ir vakarinio aplinkkelio (kitoje pusėje Molainių tvenkinio, atstumas nuo miesto centro – 5-6 km.).

                              Pagal antrą ir trečią alternatyvą, stotis būtų Gustonyse (atstumas nuo miesto centro – 14 km), kur ji dubliuotųsi su kroviniu ir kariniu transportu, pasiekimas būtų įmanomas tik nuosavu automobiliu. Sodų bendrijų gyventojai sutiktu tik su antra ir trečia alternatyva, nes ji neitu per jų valdas.

                              Straipsnis -
                              https://jp.lt/panevezys-uz-papildomos-rail-baltica-vezes-tiesima-rajono-gyventojai-susirupine-bus-nugriauti-ju-namai/
                              01 Bernatoniai
                              Bernatonių sodai su nukeliamais namais
                              Stoties vieta
                              Stoties vieta
                              Click image for larger version  Name:	03 molainiu tvenkinys.png Views:	2 Size:	1,92 MB ID:	2069296
                              Molainių kaimas
                              Paskutinis taisė buxlt; 2023.08.18, 13:10.

                              Comment


                                Manau, kad Kaimas laimės prieš Miestą. Kaimiečiai vis tiek tuo traukiniu nevažinės, o miestiečių yra per mažai, kad padarytų įtaką. Ir taip Panevėžys praras istorinį šansą tapti normaliu miestu ir liks tiks fabrikuose dirbančių kaimiečių aglomeracija.
                                Aš neliūdnas - aš blaivus

                                Comment


                                  Vadovėlinis NIMBYizmas.

                                  Comment


                                    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                    Manau, kad Kaimas laimės prieš Miestą. Kaimiečiai vis tiek tuo traukiniu nevažinės, o miestiečių yra per mažai, kad padarytų įtaką. Ir taip Panevėžys praras istorinį šansą tapti normaliu miestu ir liks tiks fabrikuose dirbančių kaimiečių aglomeracija.
                                    O dabartinė gelez. stotis su keturiais reisais kažkodėl to nepadarė Kas iš "normalaus miesto" jei VT liks toks pat apgailėtinas ir iki stoties teks mašina atvažiuoti. O tada jau didelio skirtumo nebelieka.

                                    Comment


                                      Aš tai už tai, kad senoji vėžė Šiauliai-Panevėžys būtų panaudota Rail Baltikai.
                                      Gali būti ir tramvajus, kaip kažkurioje alternatyvoje.

                                      Stotis pasiekiama tik nuosavu automobiliu, tai čia tiek ir reikalinga stotis.

                                      Comment


                                        Ar pristatyme dalyvavusių žmonių iš salės nuomonė turi bent kokį projektą stabdantį poveikį?

                                        Pristatys visuomenei PP, į pasiūlymus atsakys aptakiai arba ne ir turi toliau važiuoti į priekį projektas.

                                        Nei žmonės, nei merai manau čia nieko nelems.

                                        Comment


                                          Šiek tiek užjaučiu žmones. Atrodo, kad paskutinę minutę buvo pranešta apie alternatyvas einančias arčiau miesto centro, kai visa komunikacija buvo apie "Panevėžio aplinkelį". Tokie dalykai bet kam bet kur būtų jautrūs. Šita reikia ilgai masažuot vietiniams, kad susidarytų dvi interesų grupės. Dabar bus tik viena - šaukiantys "dačių" guventojai. Ir žinutė - "paskutinius namus, soduose, kurie visai neseniai buvo legalizuoti, atims" labai gerai rezonuoja delfinariumų žiniasklaidos srutų duobėj

                                          Comment

                                          Working...
                                          X