Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    O, tai čia reiškia kad rangovas vis negauna komados pradet. Tai čia taip, ironizuojant biški tskant. O jei rimčiau tai ko ten trūksta kad pradet? Kad vyriausybe neveikli tai aišku bet ko konkrečiai jie ten neatliko kad darbu tempai kolkas beveik nuliniai? Leidimų kokių nors ar ko? Gal pinigų?
    Galim tik spėlioti. Bet manau gali būti bendras tingumas ir nesuinteresuotumas. Kelią į Lenkiją stato, nes tam yra visuomenės ir kelininkų spaudimas, žiniasklaida ir petrolheadai "transporto žurnalustai" viską akylai stebi ir laukia rezultato.

    Su geležinkeliais yra biškį kitaip. Visuomenė nieko bežino/nesupranta, žiniasklaida taip pat nieko neraukia, nėra kelininkų lobistų atitikmens. Žodžiu, nėra motyvacijos ir suinteresuotumo ką nors daryti, tai ir vyksta viskas panašiu greičiu, kaip Šimašiaus dviračių takų projektai.
    Mano prognozė, kad nelabai ilgai trukus (gal po pusmečio ar metų or so) sužinosim "netikėtą naujieną", kad tilto, o gal ir viso RB, staybos smarkiai pabrango, reiks vėl ES prašyti pinigų, Vyriausybė pinigų irgi neskubės skirti, nes "reikia laukti kito biudžeto" ir t.t. ir pan. Žodžiu, projektas akivaizdžiai buksuoja ir, panašu, buksuos dar labiau, nes tiesiog nėra pressure jį apskritai vykdyti. Tą rodo ir visiška tyla dėl operatorių pasirinkimo, bei LTG, kaip labiausiai tikėtino vieno iš maršrutų operatorių, tyla dėl riedmenų pirkimo. Atrodo, kad ši Vytisusybė realiai neplanuoja projekto įgyvendinti, o paaiškinimus, kodėl viskas susifakapino, palikti kitoms Vyriausybėms.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Galim tik spėlioti. Bet manau gali būti bendras tingumas ir nesuinteresuotumas. Kelią į Lenkiją stato, nes tam yra visuomenės ir kelininkų spaudimas, žiniasklaida ir petrolheadai "transporto žurnalustai" viską akylai stebi ir laukia rezultato.

      Su geležinkeliais yra biškį kitaip. Visuomenė nieko bežino/nesupranta, žiniasklaida taip pat nieko neraukia, nėra kelininkų lobistų atitikmens. Žodžiu, nėra motyvacijos ir suinteresuotumo ką nors daryti, tai ir vyksta viskas panašiu greičiu, kaip Šimašiaus dviračių takų projektai.
      Mano prognozė, kad nelabai ilgai trukus (gal po pusmečio ar metų or so) sužinosim "netikėtą naujieną", kad tilto, o gal ir viso RB, staybos smarkiai pabrango, reiks vėl ES prašyti pinigų, Vyriausybė pinigų irgi neskubės skirti, nes "reikia laukti kito biudžeto" ir t.t. ir pan. Žodžiu, projektas akivaizdžiai buksuoja ir, panašu, buksuos dar labiau, nes tiesiog nėra pressure jį apskritai vykdyti. Tą rodo ir visiška tyla dėl operatorių pasirinkimo, bei LTG, kaip labiausiai tikėtino vieno iš maršrutų operatorių, tyla dėl riedmenų pirkimo. Atrodo, kad ši Vytisusybė realiai neplanuoja projekto įgyvendinti, o paaiškinimus, kodėl viskas susifakapino, palikti kitoms Vyriausybėms.
      o tai kas tie kelininkų lobistai kur spaudžia dėl viabaltikos? Nori pasakyti, kad tarkim "Kauno tiltai" ar "Autokausta" negalėtų statyti šio tilto per Nerį?

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        o tai kas tie kelininkų lobistai kur spaudžia dėl viabaltikos? Nori pasakyti, kad tarkim "Kauno tiltai" ar "Autokausta" negalėtų statyti šio tilto per Nerį?
        Neužtenka vieno faktoriaus, dėl ko paminėjau bent tris.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Neužtenka vieno faktoriaus, dėl ko paminėjau bent tris.
          tai jeigu vienas iš piršto laužtas, tai gal ir kiti tik tavo vaizduotė?

          Comment


            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

            tai jeigu vienas iš piršto laužtas, tai gal ir kiti tik tavo vaizduotė?
            Labai norėčiau, kad nors vienas būtų iš piršto laužtas. Deja, realybė yra tokia, kokią matome RB (ne)statybos aikštelėse.

            Comment



              Nesenas video iš drono kaip RB dabar atrodo Rygoj:
              https://www.youtube.com/watch?v=7Oj-nLQ_kRI

              Ps. Jei latviai taip rimtai(man čia taip, iš darbų apimties tam video, pasirodė) pas save dirba tai gal ir, lietuvius priversti bent bėgius kažkokius kažkaip nutiesti per savo teritoriją, kažkokių svertų įsivaizduoja kad turi? Nes nu kam tada jiem tos stotys be RB?

              Comment


                Bet yra ir džiuginančių vietų Atkarpoje Jonavos rajone nuo Šveicarijos iki Žeimių (tikslingiau būtų sakyti nuo Neries tilto), rodos "Tilstos" ir "Fedgos" statomos geležinkelio sankasos ir inžinerinių statinių statybos darbai vyksta pilnu tempu. Būna savaitgalių, kai darbai vyksta ir per juos. Šios savaitės foto matoma vienoje teritorijoje statomo geležinkelio viaduko ir tilto statyba per Jonava-Kėdainiai-Šeduva kelią, Vilniaus-Klaipėdos geležinkelį ir Lankesos upelį.

                Click image for larger version

Name:	361583783_758835525994582_4791904334189254157_n.jpg
Views:	817
Size:	230,8 kB
ID:	2064479 Click image for larger version

Name:	362696131_6867928896563982_5896383090705516461_n.jpg
Views:	816
Size:	264,7 kB
ID:	2064478 Click image for larger version

Name:	362806478_1681801908909969_3800440885283891676_n.jpg
Views:	811
Size:	228,5 kB
ID:	2064477 Click image for larger version

Name:	362884759_602216045115356_8160755520769572708_n.jpg
Views:	831
Size:	465,9 kB
ID:	2064476

                Comment


                  Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                  "Fedgos" statomos geležinkelio sankasos ir inžinerinių statinių statybos darbai vyksta pilnu tempu
                  Tikrai geležinkelio? Ne privažiuojamojo kelio?

                  Comment


                    Kelias dienas nagrinėjau Vaškų stoties atvejį ir rengiau raštus, kuriuos galima išsiųsti atsakingiems asmenims.
                    Mano išvada tokia, kad stotį norima statyti ten, kur yra vienintelis lygus ir tiesus ruožas, net nesvarbu, kad patys projekto autoriai pripažįsta, kad stoties vieta nepatogi reguliarioms kelionėms.
                    Be to, pirma buvo suplanuota greitojo geležinkelio trasa, tada ieškota vietos pralankai, o kai sugalvota įkurti ir keleivinę stotį, kitos vietos turbūt neatsirado.
                    Kai buvo planuojama geležinkelio trasa, dėl kažkokių priežasčių trasa nuo Vaškų link Joniškėlio pažemėja, o po to vėl kyla (ties Grūžiais yra bene vienintelis kalvagūbris tose apylinkėse). Dėl tos priežasties yra "netinkamas išilginis trasos profilis", nors tą problemą (trasos įdubimą) galima lengvai išspręsti tiesiog suformuojant aukštesnę sankasą ir išlyginant aukščių skirtumus. Įdomu, ar imsis svarstyti tokį pasiūlymą.

                    Click image for larger version  Name:	Atkarpos lokacija.jpg Views:	0 Size:	204,9 kB ID:	2064596

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Tikrai geležinkelio? Ne privažiuojamojo kelio?
                      Privažiavimo keliai atkarpoje Šveicarija-Žeimiai baigti tiesti prieš kelis mėnesius.

                      Comment


                        Parašė Lašas Rodyti pranešimą

                        Privažiavimo keliai atkarpoje Šveicarija-Žeimiai baigti tiesti prieš kelis mėnesius.
                        blin, tai visdėlto dirba lobistai

                        Comment


                          Rail Baltica Rīgas Centrālā mezgla būvniecības progress | 2023. gada maijs ()

                          https://www.youtube.com/watch?v=_l0h3C2eXFE


                          Ps A kaip sekas šimaš-benkunk šoblai su "kūrybinės dirbtuvės" dėl "VilniusConnect"? Gal koks naujas plakatukas ar vizulkė apie šviesų #smagu rytojų jau grandijoziškai bus pagamintas? Ar jau ir tam nebėr lėšų bei noro ir jau visiškai disconnected škias? Gal kas ką žino ir jei ne taip tai su mielu noru apsikuopsiu šitam savo poste.
                          Paskutinis taisė evvt; 2023.07.24, 12:18.

                          Comment


                            Parašė evvt Rodyti pranešimą
                            Rail Baltica Rīgas Centrālā mezgla būvniecības progress | 2023. gada maijs ()

                            https://www.youtube.com/watch?v=_l0h3C2eXFE


                            Ps A kaip sekas šimaš-benkunk šoblai su "kūrybinės dirbtuvės" dėl "VilniusConnect"? Gal koks naujas plakatukas ar vizulkė apie šviesų #smagu rytojų jau grandijoziškai bus pagamintas? Ar jau ir tam nebėr lėšų bei noro ir jau visiškai disconnected škias? Gal kas ką žino ir jei ne taip tai su mielu noru apsikuopsiu šitam savo poste.
                            Taigi viskas gerai, projektas vyksta pilnu tempu, pasak kai kurių.

                            Comment


                              Parašė evvt Rodyti pranešimą
                              Rail Baltica Rīgas Centrālā mezgla būvniecības progress | 2023. gada maijs ()

                              https://www.youtube.com/watch?v=_l0h3C2eXFE


                              Ps A kaip sekas šimaš-benkunk šoblai su "kūrybinės dirbtuvės" dėl "VilniusConnect"? Gal koks naujas plakatukas ar vizulkė apie šviesų #smagu rytojų jau grandijoziškai bus pagamintas? Ar jau ir tam nebėr lėšų bei noro ir jau visiškai disconnected škias? Gal kas ką žino ir jei ne taip tai su mielu noru apsikuopsiu šitam savo poste.
                              Šaunuoliai latviai - galima bus kitais metais jau naudotis šia modernia stotimi važiuojant latviškuoju Rail Baltica geležinkeliu. Kiek km. geležinkelio jau yra nusitiesę? Jei 0, kokie tolimesni planai dėl jo tiesimo?

                              Ar Vilnius Connect eina per CEF finansavimą? Jei ne, tai lauksime ilgai, iki kol to pačio Vilniaus bus nutiesta europinė vėže. Visgi Vilnius yra afterthought visam šitam projekte.

                              Comment


                                Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                Rail Baltica Rīgas Centrālā mezgla būvniecības progress | 2023. gada maijs ()

                                https://www.youtube.com/watch?v=_l0h3C2eXFE


                                Ps A kaip sekas šimaš-benkunk šoblai su "kūrybinės dirbtuvės" dėl "VilniusConnect"? Gal koks naujas plakatukas ar vizulkė apie šviesų #smagu rytojų jau grandijoziškai bus pagamintas? Ar jau ir tam nebėr lėšų bei noro ir jau visiškai disconnected škias? Gal kas ką žino ir jei ne taip tai su mielu noru apsikuopsiu šitam savo poste.
                                Benkunskas aiškiai pasakė, kad nedarys nieko, ko negali pabaigti per vieną kadenciją.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                  Benkunskas aiškiai pasakė, kad nedarys nieko, ko negali pabaigti per vieną kadenciją.
                                  Latviai statosi naują geležinkelio tiltą į miesto patį centrą ir toliau plečią ir taip kietą transporto mazgą kai pas mus ir A juostą centre nutiesti yra ‘kosmosas’ ir (realių) planų užbaigti A juostų tinklą centre nėra. Ko daugiau tikėtis kaimiečių (ir mikrorajoninių kaimiečių) šaly? Na bet svarbu tą bevertį kaštoną (ar ką ten) išsaugoti dabar, visa kita - palauks.
                                  Paskutinis taisė VLR; 2023.07.24, 19:13.

                                  Comment


                                    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                                    Šaunuoliai latviai - galima bus kitais metais jau naudotis šia modernia stotimi važiuojant latviškuoju Rail Baltica geležinkeliu. Kiek km. geležinkelio jau yra nusitiesę? Jei 0, kokie tolimesni planai dėl jo tiesimo?
                                    Planai gana paprasti: ES apmokės, o latviai pasistatys.

                                    Comment


                                      Latviams ir estams aišku labai pavydu suprojektuotų-statomų naujųjų sostinių stočių, na bet pas mus nors kažkiek jau statoma pačio geležinkelio, tai tas ant to gaunas, gal mes net kažkiek pirmaujam pačių darbų srity Na bet Vilnius ir lyg visai nieko stoties rekonstravimą susiprojektavęs. Tai galutiniame rezultate, jeigu visas geležinkelis bus įgyvendintas, tai manau tarp visų 3-jų Baltijos šalių Rail Balticos kiekybinė-kokybinė reikšmė atrodys tolygiai.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Planai gana paprasti: ES apmokės, o latviai pasistatys.
                                        Aš tikiu, kad ES apmokės ir geležinkelį. Bet iki tol stoties pastatas atrodys gražus ir bus kartu toks pats tuščias kaip Vilniaus sovietinis hub'as.

                                        Kaip Lašas ir sakė, bus tas ant to, pasirinkta skirtinga vystymo strategija, mes susijungsime pirmi su lenkais ir paleisime maršrutus, kai latviai ir estai dar statysis savo vėžes.

                                        Comment


                                          Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                                          Latviams ir estams aišku labai pavydu suprojektuotų-statomų naujųjų sostinių stočių, na bet pas mus nors kažkiek jau statoma pačio geležinkelio, tai tas ant to gaunas, gal mes net kažkiek pirmaujam pačių darbų srity Na bet Vilnius ir lyg visai nieko stoties rekonstravimą susiprojektavęs. Tai galutiniame rezultate, jeigu visas geležinkelis bus įgyvendintas, tai manau tarp visų 3-jų Baltijos šalių Rail Balticos kiekybinė-kokybinė reikšmė atrodys tolygiai.
                                          O tai suprantama, nes kam jiem tos stotys jei nebus pačio gelžkelio. Tai Lietuvoj bėgius jau tiesiam. Svarbiausia kad geru greičiu ir komfortiškai galėtų atlikt tranzitą, jožin z bažin etik mat škias

                                          Comment

                                          Working...
                                          X