Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai sakau, beveik nieko neperims traukiniai iš skrendančių. Pvz. šiandien iš Amsterdamo į Londoną skrido 54 keleiviniai lėktuvai, nors atstumas nedidelis, senai važiuoja greitieji traukiniai.
    Kas yra "beveik nieko"? 1%? 5%?
    Tik bandau išsiaiškinti definicijas, kad būtų aišku, apie ką kalbame ir kad nereiktų diskutuoti apie abstrakcijas ir nieko nereiškiančius aptakius teiginius.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Pvz. šiandien iš Amsterdamo į Londoną skrido 54 keleiviniai lėktuvai, nors atstumas nedidelis, senai važiuoja greitieji traukiniai.
      Pats asmeniškai nevažiavau, bet kiek teko skaityti, tai Eurostar nepatogi paslauga su visokiais pasų, bagažų tikrinimais (prarandama laiko + reikia išlipti iš traukinio), traukiniuose netgi apribotas bilietų skaičius, nes nespėtų visų keleivių patikrinti. Taip pat nėra tiesioginio keliavimo į tolimesnius miestus.

      https://jonworth.eu/will-there-be-a-...-probably-not/
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą

        Pats asmeniškai nevažiavau, bet kiek teko skaityti, tai Eurostar nepatogi paslauga su visokiais pasų, bagažų tikrinimais (prarandama laiko + reikia išlipti iš traukinio), traukiniuose netgi apribotas bilietų skaičius, nes nespėtų visų keleivių patikrinti. Taip pat nėra tiesioginio keliavimo į tolimesnius miestus.

        https://jonworth.eu/will-there-be-a-...-probably-not/
        Bet lėktuvuose patikra ta pati, ir pasų nes UK ne šengeno zona, o traukiniu nuvažiuoji iš centro iki centro, bet kaip matom vis tiek lėktuvų skrenda kosminis kiekis.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Bet lėktuvuose patikra ta pati, ir pasų nes UK ne šengeno zona, o traukiniu nuvažiuoji iš centro iki centro, bet kaip matom vis tiek lėktuvų skrenda kosminis kiekis.
          Truputi ne į temą, bet negali čia būti atvejis kur tiems 54 Amsterdamas yra persėdimas o ne kelionės pradžia? Persėsti į kitą lėktuvą tame pačiame oro uoste daug patogiau nei iš oro uosto važiuoti iki traukinių stoties ir pan.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Tai sakau, beveik nieko neperims traukiniai iš skrendančių. Pvz. šiandien iš Amsterdamo į Londoną skrido 54 keleiviniai lėktuvai, nors atstumas nedidelis, senai važiuoja greitieji traukiniai.
            O tai iš kur žinai kiek lėktuvų būtų jei nebūtų traukinių? Kodėl manai, kad būtų tie patys 54, o ne daugiau?

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Truputi ne į temą, bet negali čia būti atvejis kur tiems 54 Amsterdamas yra persėdimas o ne kelionės pradžia? Persėsti į kitą lėktuvą tame pačiame oro uoste daug patogiau nei iš oro uosto važiuoti iki traukinių stoties ir pan.
              Kažin, dauguma skrenda į visokius Lutonus, kur net nėra tranzito, plius pats Amsterdamas siūlo tiek pat krypčių kaip ir Londono pagrindiniai oro uostai.
              Flickr

              Comment


                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                Pats asmeniškai nevažiavau, bet kiek teko skaityti, tai Eurostar nepatogi paslauga su visokiais pasų, bagažų tikrinimais (prarandama laiko + reikia išlipti iš traukinio), traukiniuose netgi apribotas bilietų skaičius, nes nespėtų visų keleivių patikrinti. Taip pat nėra tiesioginio keliavimo į tolimesnius miestus.

                https://jonworth.eu/will-there-be-a-...-probably-not/
                Važiavau Eurostar prieš kelis mėnesius ir galiu patvirtinti, kad jokių nepatogumų ten nėra. Vienintelis reikalavimas yra būti geležinkelio stotyje berods 45 min. prieš traukinio išvykimą, nes kitaip tiesiog nepraleis pro vartus. Bagažo ir pasų patikra prieš kelionę tokia pati kaip oro uoste, tik viskas vyksta greičiau, nes gerai organizuota. Pačiame traukinyje, žinoma, yra kavinė ir galimybė pramankštinti kojas. Išlipus iš traukinio papildomų patikrinimų atlikti nereikia.

                Problema su Eurostar (ir apskritai tarptautiniais greitaisiais traukiniais Vakarų Europoje) yra kaina ir traukinių užimtumas. Neretai skristi lėktuvu net iš Amsterdamo arba Briuselio į Londoną yra pigiau. Be to, dėl riboto linijos pralaidumo traukiniuose tiesiog nelieka laisvų vietų arba lieka, bet jų kaina būna absoliučiai kosminė. Tad nėra nuostabu, kad šią nišą užpildo lėktuvai.
                Paskutinis taisė eigh; 2023.06.20, 12:37.

                Comment


                  Parašė eigh Rodyti pranešimą

                  Važiavau Eurostar prieš kelis mėnesius ir galiu patvirtinti, kad jokių nepatogumų ten nėra. Vienintelis reikalavimas yra būti geležinkelio stotyje berods 45 min. prieš traukinio išvykimą, nes kitaip tiesiog nepraleis pro vartus. Bagažo ir pasų patikra prieš kelionę tokia pati kaip oro uoste, tik viskas vyksta greičiau, nes gerai organizuota. Pačiame traukinyje, žinoma, yra kavinė ir galimybė pramankštinti kojas. Išlipus iš traukinio papildomų patikrinimų atlikti nereikia.

                  Problema su Eurostar (ir apskritai tarptautiniais greitaisiais traukiniais Vakarų Europoje) yra kaina ir traukinių užimtumas. Neretai skristi lėktuvu net iš Amsterdamo arba Briuselio į Londoną yra pigiau. Be to, dėl riboto linijos pralaidumo traukiniuose tiesiog nelieka laisvų vietų arba lieka, bet jų kaina būna absoliučiai kosminė. Tad nėra nuostabu, kad šią nišą užpildo lėktuvai.
                  Įdomu, kokie keleivių skaičiai London-Paris/Amsterdam lėktuvais vs traukiniais?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Įdomu, kokie keleivių skaičiai London-Paris/Amsterdam lėktuvais vs traukiniais?
                    Reikėtų išsamiau pasidomėti, bet dabar greitai randu tokią informaciją:Tad reziume: kelionės lėktuvais turbūt ir dabar gerokai lenkia keliones traukiniais. Bet turėkime omenyje, kad traukiniai iš Amsterdamo į Londoną be persėdimo kursuoja tik keliskart per dieną.

                    Comment


                      O kiek maždaug keleivių (ar bent jau capacity) šiuo metu yra tarp Vilniaus ir Varšuvos ir Rygos kasdien?

                      Comment


                        Parašė eigh Rodyti pranešimą

                        Važiavau Eurostar prieš kelis mėnesius ir galiu patvirtinti, kad jokių nepatogumų ten nėra. Vienintelis reikalavimas yra būti geležinkelio stotyje berods 45 min. prieš traukinio išvykimą, nes kitaip tiesiog nepraleis pro vartus. Bagažo ir pasų patikra prieš kelionę tokia pati kaip oro uoste...
                        Aš skaitau tai dideliu nepatogumu. Iš esmės vienas didžiausių traukinio pranašumų prieš lėktuvus ir yra, kad nereikia šitų patikrų praeiti ir gaišti laiko. Per tas 45min. traukinys gali nemažą atstumą įveikti. Jei tokios patikros bus Rail Baltica, tai tuomet tikrai sunku bus konkuruoti su lėktuvais. Bet juk jų nebus.

                        Comment


                          Parašė drulia Rodyti pranešimą

                          Aš skaitau tai dideliu nepatogumu. Iš esmės vienas didžiausių traukinio pranašumų prieš lėktuvus ir yra, kad nereikia šitų patikrų praeiti ir gaišti laiko. Per tas 45min. traukinys gali nemažą atstumą įveikti. Jei tokios patikros bus Rail Baltica, tai tuomet tikrai sunku bus konkuruoti su lėktuvais. Bet juk jų nebus.
                          Tokių patikrų Rail Baltica nebus. Jų nėra niekur Europoje, išskyrus Ispaniją (dėl terorizmo grėsmės) ir tarptautiniuose maršrutuose iš UK.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            O kiek maždaug keleivių (ar bent jau capacity) šiuo metu yra tarp Vilniaus ir Varšuvos ir Rygos kasdien?
                            Nežinau, paskaičiuokite. Autobusų ir lėktuvų kiekis daugmaž panašus kasdien.

                            Parašė drulia Rodyti pranešimą

                            Aš skaitau tai dideliu nepatogumu. Iš esmės vienas didžiausių traukinio pranašumų prieš lėktuvus ir yra, kad nereikia šitų patikrų praeiti ir gaišti laiko. Per tas 45min. traukinys gali nemažą atstumą įveikti. Jei tokios patikros bus Rail Baltica, tai tuomet tikrai sunku bus konkuruoti su lėktuvais. Bet juk jų nebus.
                            Tai žinoma, kad nepatogu. Bet juk UK atveju nėra alternatyvų - ar eisi pėsčiomis, ar važiuosi autobusu, ar automobiliu, ar traukiniu - visur pasų kontrolė. Skirtumas toks, kad traukinys bent jau iš miesto centro į miesto centrą išvyksta, o ne iš oro uosto miesto pakraštyje. Plius galima kartais pagauti internetą, nors tikrai ne visame maršrute.
                            Paskutinis taisė eigh; 2023.06.20, 20:43.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              O kiek maždaug keleivių (ar bent jau capacity) šiuo metu yra tarp Vilniaus ir Varšuvos ir Rygos kasdien?
                              Kas liečia traukinį Vilnius - Varšuva - Krokuva, nuo maršruto paleidimo jau važiavo 19000 keleivių.
                              https://www.linkedin.com/posts/linas...member_desktop

                              Comment


                                Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                                Kas liečia traukinį Vilnius - Varšuva - Krokuva, nuo maršruto paleidimo jau važiavo 19000 keleivių.
                                https://www.linkedin.com/posts/linas...member_desktop
                                Sorry, neaiškiai suformulavau klausimą. Klausiu apie lėktuvų keleivius.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Kažin, dauguma skrenda į visokius Lutonus, kur net nėra tranzito, plius pats Amsterdamas siūlo tiek pat krypčių kaip ir Londono pagrindiniai oro uostai.
                                  Tai pala, tu paskaičiavai skrydžius ten kur nėra alternatyvaus transporto ir tada naudoji tai kaip įrodymą kad alternatyvus transportas nesumažino skrydžių skaičiaus? WTF?

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Tai pala, tu paskaičiavai skrydžius ten kur nėra alternatyvaus transporto ir tada naudoji tai kaip įrodymą kad alternatyvus transportas nesumažino skrydžių skaičiaus? WTF?
                                    Yra alternatyvus transportas, greitasis traukinys Amsterdamas - Londonas, tik jis nėra toks populiarus kaip lėktuvai ir tuo labiau jų nepakeitė. Tai truputį juokingai atrodo žaliųjų teiginiai, kad RB pakeis skrydžius į Varšuvą ir Rygą.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Yra alternatyvus transportas, greitasis traukinys Amsterdamas - Londonas, tik jis nėra toks populiarus kaip lėktuvai ir tuo labiau jų nepakeitė. Tai truputį juokingai atrodo žaliųjų teiginiai, kad RB pakeis skrydžius į Varšuvą ir Rygą.
                                      Pistels kur nors ugnikalnis, uždarys kur nors oro erdvę, išbrangins aviacinį kurą ir žiūrėk be traukinio niekur ir nenuvažiuosi (neskaitant auto su VDV, nes su elektromobiliu dar kol kas sunku keliauti). Nekalbant apie krovinių vežimą ir karinį tranzitą.
                                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Yra alternatyvus transportas, greitasis traukinys Amsterdamas - Londonas, tik jis nėra toks populiarus kaip lėktuvai ir tuo labiau jų nepakeitė. Tai truputį juokingai atrodo žaliųjų teiginiai, kad RB pakeis skrydžius į Varšuvą ir Rygą.
                                        Dar kartą, ką tu vadini "pakeitimu"? Sunku kaip nors diskutuoti, kai neaišku, apie ką kalbi. Nu negalima iš šiknos ištraukti kažkokį susigalvotą posakį, vengti jį paaiškinti, bet visvien toliau aiškinti, kad "nepakeis". Biškį primena Rusijos karo tikslus Ukrainoje, kai neaišku, ko jie siekia, niekam nepaaiškina, bet deklaruoja, kad "tikslų" toliau sėkmingai siekia. Nu come on, suformuluok kažkokį basic konceptą, ką tu vadini "pakeitimu". Bent kokį apytikslį skaičių įmesk or smth. Ne maži vaikai gi esam.
                                        Paskutinis taisė John; 2023.06.21, 11:31.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Dar kartą, ką tu vadini "pakeitimu"? Sunku kaip nors diskutuoti, kai neaišku, apie ką kalbi.
                                          Skraidančių persėdimas į traukinį, bent tiek, kad sumažėtų skrydžių į Rygą ir Varšuvą bent po vieną.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X