Reikia tikrinti, viskas ok, tik nereikia per daug verkti ten, kur nelabai būtina.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąReikia tikrinti, viskas ok, tik nereikia per daug verkti ten, kur nelabai būtina.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Manau būtina. Kalba eina apie labai didelius pinigus. 300 milijonų (~2014 kainomis) jau prašikom, kas Lietuvai yra LABAI daug. Būtų gerai daugiau neprašikti.
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Nu tie pinigai nera prasikti. Jie buvo panaudoti, tik klausimas kiek efektyviai ir prasmingai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Nu tie pinigai nera prasikti. Jie buvo panaudoti, tik klausimas kiek efektyviai ir prasmingai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Klausimo čia nėra, nes akivaizdu, kad jie nebuvo panaudoti nei prasmingai, nei efektyviai = buvo prašikti. Nėra prasmės leistis į diskusijas dėl semantikos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Yra prasmes, nes kitaip cia elementariai zmoniu klaidinimas. Jeigu uz 300mln. butu tik projektuku pridaryta, galima butu pasakyt, kad naudos realios nera ir pinigai yra prasikti. Siuo atveju yra sutvrakytas Palemeono intermidalinis terminalas ir yra begiai, kuriais keliauja traukinia. Jo butu buve gerai jei uz tuos pinigus butu nutiesta atskira high-speed rail veze, bet deja del tuo metu buvusiu ilgu zemes paemimo proceduru ir galimybes prarasti pinigus buvo priimti esami sprendimai. As suprantu, kad tau sunku priimti kita nuomone ir faktus, kurie neatitinka tavo susikurto vidinio naratyvo, bet visiem teikti, kad RB1 yra visiskas sudas ir niekinis projektas yra mazu maziausiai graudu.
Bet mintis, kad išleisti 300 mln, o verties už 50, 100 ar kažkiek daug mažiau nei 300mln.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai savaime aišku, kad jis negalvoja, kad naudos lygiai tiek pat kiek būtų už 0 eur.
Bet mintis, kad išleisti 300 mln, o verties už 50, 100 ar kažkiek daug mažiau nei 300mln.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Taip, pinigai panaudoti ne pacia efektyviausiu budu, bet sakyt, kad jie prasikti, nu c'mon mazu maziausiai kvaila.
Alus kainuoja 1,5 eur. Duodi žmogui 15 eurų ir sakai parnešk alaus. Parneša ne 10 vnt, o 3 vnt (ir nieko daugiau nei tau, nei sau negavo). Pinigai prašikti, ar neprašikti?
- 7 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Yra prasmes, nes kitaip cia elementariai zmoniu klaidinimas. Jeigu uz 300mln. butu tik projektuku pridaryta, galima butu pasakyt, kad naudos realios nera ir pinigai yra prasikti. Siuo atveju yra sutvrakytas Palemeono intermidalinis terminalas ir yra begiai, kuriais keliauja traukinia. Jo butu buve gerai jei uz tuos pinigus butu nutiesta atskira high-speed rail veze, bet deja del tuo metu buvusiu ilgu zemes paemimo proceduru ir galimybes prarasti pinigus buvo priimti esami sprendimai. As suprantu, kad tau sunku priimti kita nuomone ir faktus, kurie neatitinka tavo susikurto vidinio naratyvo, bet visiem teikti, kad RB1 yra visiskas sudas ir niekinis projektas yra mazu maziausiai graudu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Problema ir yra ta, kad traukiniai ten praktiškai nevažiuoja. Vienas kitas atsitiktinis ar parodomasis traukinys, bet ne reguliarus eismas, koks turėtų būti. Net signalizacija nebuvo įrengta, nes, akivaizdu, tie, kas statė tą geležinkelį, net negalvojo, kad jis galėtų būti naudojamas pagal paskirtį. Ir taip, kad tai yra niekinis projektas, yra objektyvi realybė, o je koks nors "naratyvas". Nebent nenaudojamų bėgių tiesimą už 300+ milijonų tau liežuvis verčiasi vadinti naudingu projektu.
Siaip man irodymus pateik, kad ten traukiniai "praktiskai nevaziuoja" ir visi tame ruoze tik pachazucha uzsiimineja. Kai bus aiskus irodymai, tada ir vadink sita savo fantaziju kratinuka "obejektyvia realybe", o ne infrastrukturines fantastikos naratyvu.
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai jei begiai yra bet signalizacijos istemos nera yra geriau, negu tai, kad begiu nebutu, bet sistema butu buvus nupirkta.
Siaip man irodymus pateik, kad ten traukiniai "praktiskai nevaziuoja" ir visi tame ruoze tik pachazucha uzsiimineja. Kai bus aiskus irodymai, tada ir vadink sita savo fantaziju kratinuka "obejektyvia realybe", o ne infrastrukturines fantastikos naratyvu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
A, tai reiškia, nereikia didelių projektų tikrinti ir skrutinizuoti, nes mat kažkur kitur gal irgi panašiai būna. O jei kažkas sugalvoja, kad reikia tai garsinti ir identifikuoti problemas bei atsakingai leisti pinigus, galima ant jo tiesiog ką nors užvemti ir all good.
Nu jo, su tokiu požiūriu bus sunku. O dar norim, kad mūsų nevadintų ex-soviet.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Traukiniai vėluoja tiek Rusijoj, tiek Britanijoj, tiek JAV, nieko čia ex-soviet nėra. Tiesiog sudėtingos sistemos turi chaoso elementą. Didelėse statybose atsiranda nenumatyti sutrukdymai, kiek nebandyk taikyti geriausias procesų valdymo praktikas.
- 2 patinka
Comment
-
Asmeniškai pageidaučiau, kad dėl RB vėlavimo būtų įvardinti (Lietuvoje) atsakingi asmenys ir lėktų jų galvos velniop iš valstybinių įstaigų. Tada keliame atlyginimus ir samdome kompetentingus žmones.
Kita vertus, suprantu, kad nėra ko norėt, nes mes net su tūkstantėlį kitą pašvaiščiusiais (eks.) savivaldybių klerkais nesusitvarkome (pirštu rodau į TSLKD, pirmiausia).Paskutinis taisė cozzamarra; 2023.05.18, 17:50.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąTada keliame atlyginimus ir samdome kompetetingus žmones.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąJau atsakiau - nereiškia, bet ir nereikia per daug verkti.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKad su RB2 lyg ir niekas neiššvaistyta, o tiesiog vėluojama, ar ne taip supratau?
Comment
Comment