LTG išsisukinėja nuo atsakymo, ar bus didinamas traukinių greitis, elektrifikavus Kaišiadorys-Klaipėda ruožą. Jau žinom, kad elektrifikuos, žinom, kad pirks naujus traukinius. O greitis, reikia suprasti, visur liks tas pats: maks. 120km/h.
LTG išsisukinėja nuo atsakymo, ar bus didinamas traukinių greitis, elektrifikavus Kaišiadorys-Klaipėda ruožą. Jau žinom, kad elektrifikuos, žinom, kad pirks naujus traukinius. O greitis, reikia suprasti, visur liks tas pats: maks. 120km/h.
Iki Telsiu tai tikriausiai taip, bet uz telsiu tai nemanau, nes ten vienkelis ir LTG atsisake planu padaryt dvikeli iki Klaipedos, kas yra labai durna.
Iki Telsiu tai tikriausiai taip, bet uz telsiu tai nemanau, nes ten vienkelis ir LTG atsisake planu padaryt dvikeli iki Klaipedos, kas yra labai durna.
Yra kalbų pratęsti nuo Rail Baltica'os europinę vėžę iki Klaipėdos, ir tai tikriausiai būtų dvikelis, manau tiesiog nenori stipriai plėsti infrastruktūros ant rusiškos vėžės jei po to vis tiek link europinės judės.
Iki Telsiu tai tikriausiai taip, bet uz telsiu tai nemanau, nes ten vienkelis ir LTG atsisake planu padaryt dvikeli iki Klaipedos, kas yra labai durna.
Jeigu būtų tokie planai "iki Telšių", tai nemanai, kad LTG tai patvirtintu?
Klausimas. Kokio aukščio bus visos RB platformos Lietuvoje? ES standartas yra 550mm arba 760mm. Lenkai daro 760mm, kai pas mus lyg ir buvo kalbama apie 550mm, bet lyg ir persigalvota daryti 760, kaip ir Lenkijoje? Kaip visgi bus iš tikrųjų? Ir ar neplanuojama 1250mm platformų, kas užtikrintų tikrą step-free access HSR traukiniuose, kaip daroma kai kuriose kitose šalyse, kurios sugeba užtikrinti tikrą step free access?
Klausimas. Kokio aukščio bus visos RB platformos Lietuvoje? ES standartas yra 550mm arba 760mm. Lenkai daro 760mm, kai pas mus lyg ir buvo kalbama apie 550mm, bet lyg ir persigalvota daryti 760, kaip ir Lenkijoje? Kaip visgi bus iš tikrųjų? Ir ar neplanuojama 1250mm platformų, kas užtikrintų tikrą step-free access HSR traukiniuose, kaip daroma kai kuriose kitose šalyse, kurios sugeba užtikrinti tikrą step free access?
O koks yra dabartinių platformų aukštis Lietuvoje? Likau labai maloniai nustebintas Latvijoje ir Estijoje, kai Estijoje platformos aukštis buvo lygus su traukinio grindimis, o Latvijoje, nors ir traukinys buvo senas, buvo nepalyginamai lengviau įsikelti dviratį su bagažu dėl aukštesnės platformos nei kad Lietuvoje.
O koks yra dabartinių platformų aukštis Lietuvoje? Likau labai maloniai nustebintas Latvijoje ir Estijoje, kai Estijoje platformos aukštis buvo lygus su traukinio grindimis, o Latvijoje, nors ir traukinys buvo senas, buvo nepalyginamai lengviau įsikelti dviratį su bagažu dėl aukštesnės platformos nei kad Lietuvoje.
Dabar tai išvis yra xz bbž. Random atsitiktiniai šūdarank-stamdart aukščiai. Čia šiaip yra vienas iš LTG pazorų, kad niekaip nesugebam susitvarkyti platformų pagal ES standartus.
O koks yra dabartinių platformų aukštis Lietuvoje? Likau labai maloniai nustebintas Latvijoje ir Estijoje, kai Estijoje platformos aukštis buvo lygus su traukinio grindimis, o Latvijoje, nors ir traukinys buvo senas, buvo nepalyginamai lengviau įsikelti dviratį su bagažu dėl aukštesnės platformos nei kad Lietuvoje.
Čia yra "design guidelines". Ar jos yra privalomos ir ar tikrai bus būtent 760?
Nu dar tuo pat metu kažkas išleido tokį press release'ą: https://www.baltictimes.com/baltics_...set_at_760_mm/
Panašu, kad nusprendė, suderino, susitarė ir net turi koreguoti projektuojamų stočių Taline ir Pärnu projektus.
Tai čia detalieji tyrimai, daryti tik tam tikroje vietoje, prieš tai kažką atradus po žvalgymų ir žvalgomųjų tyrimų.
Kai ekskavatoriai nukasinės viršutinį sluoksnį, archeologai žvalgys toliau. Dabar tokia praktika – archeologai stovi prie ekskavatorių, žiūri, ar kas nors įdomesnio atsiveria. Prireikus – stabdo nukasimą ir krapšto. Jei pamato nesuardytą kultūrinį sluoksnį – gali išvis apibrėžti teritoriją, kur jau rankiniu būdu visą plotą kasinės. Nukasus pilnai viršutinį sluoksnį irgi atsiveria visokių ūkinių duobių, stulpaviečių, laužaviečių, kurias reikia iškrapštyti ir fiksuoti.
Comment