Na, jei taip, tai tada labai smagios naujienos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąLTG išsisukinėja nuo atsakymo, ar bus didinamas traukinių greitis, elektrifikavus Kaišiadorys-Klaipėda ruožą. Jau žinom, kad elektrifikuos, žinom, kad pirks naujus traukinius. O greitis, reikia suprasti, visur liks tas pats: maks. 120km/h.
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Iki Telsiu tai tikriausiai taip, bet uz telsiu tai nemanau, nes ten vienkelis ir LTG atsisake planu padaryt dvikeli iki Klaipedos, kas yra labai durna.
https://www.miestai.net/forumas/foru...%C4%85-vizijos
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Iki Telsiu tai tikriausiai taip, bet uz telsiu tai nemanau, nes ten vienkelis ir LTG atsisake planu padaryt dvikeli iki Klaipedos, kas yra labai durna.
Comment
-
Klausimas. Kokio aukščio bus visos RB platformos Lietuvoje? ES standartas yra 550mm arba 760mm. Lenkai daro 760mm, kai pas mus lyg ir buvo kalbama apie 550mm, bet lyg ir persigalvota daryti 760, kaip ir Lenkijoje? Kaip visgi bus iš tikrųjų? Ir ar neplanuojama 1250mm platformų, kas užtikrintų tikrą step-free access HSR traukiniuose, kaip daroma kai kuriose kitose šalyse, kurios sugeba užtikrinti tikrą step free access?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą760 mm, https://www.railbaltica.org/wp-conte...Facilities.pdf 3 psl.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKlausimas. Kokio aukščio bus visos RB platformos Lietuvoje? ES standartas yra 550mm arba 760mm. Lenkai daro 760mm, kai pas mus lyg ir buvo kalbama apie 550mm, bet lyg ir persigalvota daryti 760, kaip ir Lenkijoje? Kaip visgi bus iš tikrųjų? Ir ar neplanuojama 1250mm platformų, kas užtikrintų tikrą step-free access HSR traukiniuose, kaip daroma kai kuriose kitose šalyse, kurios sugeba užtikrinti tikrą step free access?
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
O koks yra dabartinių platformų aukštis Lietuvoje? Likau labai maloniai nustebintas Latvijoje ir Estijoje, kai Estijoje platformos aukštis buvo lygus su traukinio grindimis, o Latvijoje, nors ir traukinys buvo senas, buvo nepalyginamai lengviau įsikelti dviratį su bagažu dėl aukštesnės platformos nei kad Lietuvoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąO koks yra dabartinių platformų aukštis Lietuvoje? Likau labai maloniai nustebintas Latvijoje ir Estijoje, kai Estijoje platformos aukštis buvo lygus su traukinio grindimis, o Latvijoje, nors ir traukinys buvo senas, buvo nepalyginamai lengviau įsikelti dviratį su bagažu dėl aukštesnės platformos nei kad Lietuvoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia yra "design guidelines". Ar jos yra privalomos ir ar tikrai bus būtent 760?
Panašu, kad nusprendė, suderino, susitarė ir net turi koreguoti projektuojamų stočių Taline ir Pärnu projektus.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimą
Įdomu, kaip čia su iškasenomis bus. Gi prie Neries – gali būti ir siurprizų
Comment
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimą
Jau padaryti archeologiniai tyrimai dideleje dalyje busimose kasinejimu vietose
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimą
Ta prasme padaryti? Viršutinis sluoksnis nuimtas jau?
Daugiau info https://www.jonavoszinios.lt/naujien...oli-kurmagalos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimą
Prieš 3 ir 2 metus vyko kasinėjimai
Daugiau info https://www.jonavoszinios.lt/naujien...oli-kurmagalos
Kai ekskavatoriai nukasinės viršutinį sluoksnį, archeologai žvalgys toliau. Dabar tokia praktika – archeologai stovi prie ekskavatorių, žiūri, ar kas nors įdomesnio atsiveria. Prireikus – stabdo nukasimą ir krapšto. Jei pamato nesuardytą kultūrinį sluoksnį – gali išvis apibrėžti teritoriją, kur jau rankiniu būdu visą plotą kasinės. Nukasus pilnai viršutinį sluoksnį irgi atsiveria visokių ūkinių duobių, stulpaviečių, laužaviečių, kurias reikia iškrapštyti ir fiksuoti.Paskutinis taisė kuk; 2023.04.27, 13:28.
- 2 patinka
Comment
Comment