Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ir kaip ten dabar yra su Palemonas-Tunelis atkarpa su pylimais, viadukais ir visu kitu layoutu? Viskas padaryta numatant galimybę ateityje statyti antrą kelią ar viskas tik vienkeliui pritaikyta ir viską reiks pardarinėti, kai SuMino glušiams dašus, kad padarė nesamonę?
    Iki Trijų Mergelių kaip ir ne problema sutalpinti 3+2, link Palemono pagal Google Maps standartinė vėžė kelis kartus keičiasi į ispanišką ir vokišką (3000 mm).
    Naujasis Kalantos g. viadukas dvikeliui nepritaikytas, ties Žalvarnių taku esamą standartinę vėžę gal ir reiktų kiek atitraukti nuo atraminės sienos (sunku nustatyti šoninį gabaritą). Ties Amaliais ir Ugniakuro g koridoriaus pločio kaip ir užtektų, bet linijas ko gero reiktų pastumti į šoną (tinkamai organizavus dabus padaroma per naktį). Palemono g. viaduko pločio papildomai linijai užtenka, o kiek aukščįau - reiks nušnioti pastatus ir perkelti akustinę sienutę.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      Jo, linijoje Panevėžys-Pasvalys tiesiam dvikelį, o Kauno mazge (turbūt didžiausią srautą turinčioje RB daly) tiesiam vienkelį, nes nėra poreikio.
      Cic, to tai nuties dvikelį nuo Anykščių iki Utenos, ką tada darysi?

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Iki Trijų Mergelių kaip ir ne problema sutalpinti 3+2, link Palemono pagal Google Maps standartinė vėžė kelis kartus keičiasi į ispanišką ir vokišką (3000 mm).
        Naujasis Kalantos g. viadukas dvikeliui nepritaikytas, ties Žalvarnių taku esamą standartinę vėžę gal ir reiktų kiek atitraukti nuo atraminės sienos (sunku nustatyti šoninį gabaritą). Ties Amaliais ir Ugniakuro g koridoriaus pločio kaip ir užtektų, bet linijas ko gero reiktų pastumti į šoną (tinkamai organizavus dabus padaroma per naktį). Palemono g. viaduko pločio papildomai linijai užtenka, o kiek aukščįau - reiks nušnioti pastatus ir perkelti akustinę sienutę.
        Realiai tai viskas pakankamai nesunkiai padaroma. Bet tada kitas klausimas iskyla, ar begant laikui tiesiog neapsimoketu to daryt placiosios vezes saskaita? Nes is esmes prioritetas toks, kad placioji veze liktu tik kroviniam is Baltarusijos i Klaipedos uosta, o visa kita butu konvertuojama i Europine veze.

        Comment


          Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

          Realiai tai viskas pakankamai nesunkiai padaroma. Bet tada kitas klausimas iskyla, ar begant laikui tiesiog neapsimoketu to daryt placiosios vezes saskaita? Nes is esmes prioritetas toks, kad placioji veze liktu tik kroviniam is Baltarusijos i Klaipedos uosta, o visa kita butu konvertuojama i Europine veze.
          Įgyendinus standartinę vėžę į Klaipėdą, poreikio rusiškai vėžei keleivių pervežime kaip ir nebeliktų, o riedmenų pasirinkimas būtų visai kitas.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Įgyendinus standartinę vėžę į Klaipėdą, poreikio rusiškai vėžei keleivių pervežime kaip ir nebeliktų, o riedmenų pasirinkimas būtų visai kitas.
            Ta prasm Turmantas, Marcinkonys, Kena, Mažeikiai, Panevėžys turėtų būti eliminuoti?

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Kaip suprantu, kol kas tvirtinasi ir mano baimės, kad single-track bus ne tik pačiame tunelyje, bet ir Palemonas-Tunelis atkarpoje. Tai iš esmės yra tyčinis serviso ir tvarkaraščio jeopardizavimas. Ir arkliui aišku, kad visur, kur tik tai fiziškai įmanoma, turi būti dvikelis RB gheležinkelis.
              Bet kažkodėl net toks asilas kaip tu, kuris nieko neišmano apie geležinkelius, iki šiol nesuprato, kad jokio dvikelio ten nereikia.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Bet kažkodėl net toks asilas kaip tu, kuris nieko neišmano apie geležinkelius, iki šiol nesuprato, kad jokio dvikelio ten nereikia.
                Šiaip jei asilas tai sakoma net asilas kažkodėl suprato, nes nesuprasti aislui tai natūralu, o ne kažkodėl nesupranta

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Bet kažkodėl net toks asilas kaip tu, kuris nieko neišmano apie geležinkelius, iki šiol nesuprato, kad jokio dvikelio ten nereikia.
                  Aš jau minėjau, kad keleivių vežimą geležinkeliais reiktų uždrausti apskritai. Gal netgi geležinkelius uždrausti kaip tokius. Vienintelis legalus transporto būdas turėtų būti dyzelinis Passatas.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Ta prasm Turmantas, Marcinkonys, Kena, Mažeikiai, Panevėžys turėtų būti eliminuoti?
                    Jei standartinė vėžė eina iki Panevėžio atšakos, tai pratęsti ja iki stoties - techninė problema, o ne finansinė. Mažeikiai sunkiau, bet atlaisvintus 1520 mm riedmenis galima perkelti į šias linijas.

                    Nepamirškim to aspekto, jog rusiški krovinių riedmenys kuo toliau, tuo gali būti sunkiau naudojami ir remontuojami. Todėl pvz ar organizuoti perkrovimą Kužiuose, ar persiūti į liniją standartinę vėžę - reikia pagalvoti ir paskaičiuoti.

                    Marcinkonių liniją galima lygiagretinti standartine vėže, geležinkelis yra, netgi prizmė dvikeliui. Net ir ties Senovės stotele proskynoje išsitenka du keliai.

                    Comment


                      Aš pnvž Šiauliai liniją minėjau. Taip pat nepaminèjai Kenos, Turmanto. Taip, kad niekaip neìšeina atsiakyt traukinių.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Bet kažkodėl net toks asilas kaip tu, kuris nieko neišmano apie geležinkelius, iki šiol nesuprato, kad jokio dvikelio ten nereikia.
                        Birniūkai,
                        koj jūs čia mušatės, Kauno Žaliasis tiltas yra vienkelis, Ir tik po 2050, jei bus poreikis, siūlomas dvikelis nuo Jiesios.
                        O tai apie 7,8 km. Vs. 8.9 km iki Palemono. Bet Kaunas - Palemonas yra labai blogai, o Kaunas- Jiesia yra beveik gerai.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Aš pnvž Šiauliai liniją minėjau. Taip pat nepaminèjai Kenos, Turmanto. Taip, kad niekaip neìšeina atsiakyt traukinių.
                          Aš apie tai, jog nelabai egzistuoja >200 km/h riedmenų 1520 mm vėžei. Jų pilna (ir dar ilgai bus pilna) <160 km/h greičiams, ko pilnai užtenka.
                          Kena, Turmantas liktų arba 1520 mm, arba vienas kelias būtų persiūtas į standartinę vėžę (nes Baltarusija ir Kaliningado (sic!) tranzitas).

                          Panevėžys - Šiauliai perklojami ar lygiagretinami RBii Klaipėdos atšakos projekte.
                          Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.11.20, 01:57.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Aš apie tai, jog nelabai egzistuoja >200 km/h riedmenų 1520 mm vėžei. Jų pilna (ir dar ilgai bus pilna) <160 km/h greičiams, ko pilnai užtenka.
                            Kena, Turmantas liktų arba 1520 mm, arba vienas kelias būtų persiūtas į standartinę vėžę (nes Baltarusija ir Kaliningado (sic!) tranzitas).
                            Na rašei kitaip nei dabar parašei: poreikio rusiškai vėžei keleivių pervežime kaip ir nebeliktų

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Na rašei kitaip nei dabar parašei: poreikio rusiškai vėžei keleivių pervežime kaip ir nebeliktų
                              _tokio_ poreikio. Vilnius - Klaipėda ir atgal kas bent 2 valandas šiuo metu yra iššūkis. O trumpesni maršrutai būtų visai lengvai padengiami tuo pačiu 2 valandų intervalu naudojant turimus 1520 mm riedmenis.

                              Kena / Kalveliai, Trakai ir Jašiūnai apskritai turėtų būti dengiami kaip Vilniaus užmiesčio maršrutai.
                              Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.11.20, 01:57.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Birniūkai,
                                koj jūs čia mušatės, Kauno Žaliasis tiltas yra vienkelis, Ir tik po 2050, jei bus poreikis, siūlomas dvikelis nuo Jiesios.
                                O tai apie 7,8 km. Vs. 8.9 km iki Palemono. Bet Kaunas - Palemonas yra labai blogai, o Kaunas- Jiesia yra beveik gerai.
                                Pala, pala. Dabar is viso nieko nebesuprantu, kauno "Zaliasis" tiltas turi du kelius, viena europines vezes, kita placiosios. Bus statomas vieno kelio tiltas salia placiajai vezei. Ir vis tiek "zaliasis" tiltas tures tik viena Europines vezes kelia, nors planuojama palaipsniui pereit prie europines vezes, placiajai vezei bus atskiras tiltas ir kroviniai keliaus per HE. Man jau niekas cia nesirisa.

                                Comment


                                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                  Pala, pala. Dabar is viso nieko nebesuprantu, kauno "Zaliasis" tiltas turi du kelius, viena europines vezes, kita placiosios. Bus statomas vieno kelio tiltas salia placiajai vezei. Ir vis tiek "zaliasis" tiltas tures tik viena Europines vezes kelia, nors planuojama palaipsniui pereit prie europines vezes, placiajai vezei bus atskiras tiltas ir kroviniai keliaus per HE. Man jau niekas cia nesirisa.
                                  Būtų 2 standartinės ir 1 rusiškos vėžės keliai per Žaliąjį ir naujajį geležinkelio tiltus. Ties HES standartinėje vėžėje turėtų iš pralankų atsirasti antri keliai iš abejose užtvankos pusėse, Jiesioje - viadukas per abi vėžes į Kauno pusę. 321 PDF puslapis
                                  Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.11.20, 01:58.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                    Aš apie tai, jog nelabai egzistuoja >200 km/h riedmenų 1520 mm vėžei.
                                    O tai Siemens Velaro aka Sapsan naudojami Maskva–Spb? Ar čia nėra gryn pinigų klausimas: reikia – pagamins?

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                                      O tai Siemens Velaro aka Sapsan naudojami Maskva–Spb? Ar čia nėra gryn pinigų klausimas: reikia – pagamins?
                                      Galvojau jog jie rusijoje surinkinėjami, bet pasirodo ne, tas projektas uždarytas ir surinkinėja juos vokiečiai. Tad ko gero klausimas tik piniguose, nes rusijos kontraktai yra apie 600M € už 8 traukinius ir jų aptarnavimą per 30 metų. Iš kitos pusės, galima atsivaryti standartinės vėžės ICE ir juos pamažu išrinkinėti.

                                      Arba va, suomių VR savo Alstrom Class Sm6 fleet'ą lyg ir nuskandino.
                                      rusiška vėžė, 7 vagonai, 25kV AC 50 Hz, padorus greitis. Tik €€€€€€€€€€, kokiu 46M, matyt nėra ...

                                      Comment


                                        Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                        Pala, pala. Dabar is viso nieko nebesuprantu, kauno "Zaliasis" tiltas turi du kelius, viena europines vezes, kita placiosios. Bus statomas vieno kelio tiltas salia placiajai vezei. Ir vis tiek "zaliasis" tiltas tures tik viena Europines vezes kelia, nors planuojama palaipsniui pereit prie europines vezes, placiajai vezei bus atskiras tiltas ir kroviniai keliaus per HE. Man jau niekas cia nesirisa.
                                        Ejs-ejs pats sau prieštarauja ir rašinėja nesąmones. Žaliasis tiltas (+ naujas tiltas greta) turės RB Dvikelį. 2018 raportas apie tai nekalba, nes tada tas projektas dar nebuvo sugalvotas.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Ejs-ejs pats sau prieštarauja ir rašinėja nesąmones. Žaliasis tiltas (+ naujas tiltas greta) turės RB Dvikelį. 2018 raportas apie tai nekalba, nes tada tas projektas dar nebuvo sugalvotas.
                                          2018 projektas apie tai kalba, bet jį numato gan tolimai ateičiai - 2056 metams.
                                          'Figure 111'.

                                          Žinai kas kelia daugiau klausimų? Vieno lygio standartinės ir rusiškos vėžių sankirta tarp tunelio ir Palemono. Dėl jos viso Palemonas - Kaunas linijos pralaidumo skaičiavimai gali nueiti į /dev/null.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X