Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Aš supratau, kad jie sako, kad negali donoro remontuot, nes donoras buvo specialiai tam pirktas, kad butu donoras ir nereiktu brangaus aptarnavino pirkti (jo nesant, gaunasi, kad ne tik tų gerų, bet ir laties donoro neina remontuot).
    Ta prasme jei galėtų donorą remontuot, tai jo nebūtű išvis reikėję, nes galima visus būtų remontuot ir be donoro.
    Bet skamba keistai, pirma - tai kiek ta priežiūra kainuoja, kad pigiau naują ant dalių pirkt.
    O antra tai negi nepaėmus priežiūros paketo, nepatduos šiaip dalių remontui?
    Aš labiau manau jog čia Valdžios Toliaregiškumas suveikė. Taigi nauji traukiniai, kas ten gali sugesti, ko negalima pririšti su 3 mm viela?

    Comment


      Viskas iš ubagumo

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        Negaliu atsakyti, kiek šiuo metu yra nevažiuojančių. Svarbus pats faktas, kad ir Ej'otai buvo leisti dalimis.
        Kuo tas faktas svarbus? kas geriau: turėti 10 vienetų "gamyklinės komplektacijos" nevažiuojančių traukinių, ar 8 važiuojančius? vis tik tikslas yra vežti keleivius, o ne turėti "originalių" traukinukų kolekciją.
        tamsta savo simcity fantazijas naudojate realiam gyvenimui kritikuoti - rezultatas liūdnai komiškas

        Comment


          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

          Kuo tas faktas svarbus? kas geriau: turėti 10 vienetų "gamyklinės komplektacijos" nevažiuojančių traukinių, ar 8 važiuojančius? vis tik tikslas yra vežti keleivius, o ne turėti "originalių" traukinukų kolekciją.
          tamsta savo simcity fantazijas naudojate realiam gyvenimui kritikuoti - rezultatas liūdnai komiškas
          Geriau 10 važiuojančių su nupirktomis dalimis, o ne 8 su dalimis iš 2 donorų.

          Comment


            Man vienas dalykas neaišku. Tikėtina, kad modelis turės tam tikras silpnas vietas ir reikės vis tų pačių detalių. Tai reikės vis naujų donorų tiems patiems mazgams, nes iš esamų donorų jie jau bus išlupti. Iš esmės su tokiu modeliu visas parkas pasmerktas tapti donoru kai visiems aparatams reikia tų pačių dalių.

            Kokia logika iš principo išmest didžiąją dalį įrenginio vietoj vienos-kitos dalies užsakymo?

            Suprantu iš dviejų nevažiuojančių padaryt vieną važiuojantį kol sulauks abiems reikalingų dalių iš gamyklos. Bet ilgalaikėj perspektyvoj nėra jokios logikos... Ar aš praleidžiu kažkokį naują raketų mokslo išradimą?

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Suprantu iš dviejų nevažiuojančių padaryt vieną važiuojantį kol sulauks abiems reikalingų dalių iš gamyklos. Bet ilgalaikėj perspektyvoj nėra jokios logikos... Ar aš praleidžiu kažkokį naują raketų mokslo išradimą?
              Tai vadinama „vendor lock-in“ - atsargines dalis tau gali pristatyti tik gamintojas.
              Jei norės.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Tai vadinama „vendor lock-in“ - atsargines dalis tau gali pristatyti tik gamintojas.
                Jei norės.
                Tai kontrakte turi būti punktas dėl atsarginių dalių tiekimo. Jei kažkuris gamintojas nenori prisiimti tokio pažado - atsiras kas nori.

                Pvz kaip su lengvosiom mašinom gamintojas X metų privalo tiekti dalis.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Tai kontrakte turi būti punktas dėl atsarginių dalių tiekimo. Jei kažkuris gamintojas nenori prisiimti tokio pažado - atsiras kas nori.

                  Pvz kaip su lengvosiom mašinom gamintojas X metų privalo tiekti dalis.
                  "turi būti" ir "yra" - skirtingi dalykai. Su lengvosiomis mašinomis irgi ne viskas taip paprasta, kad ir Tesla istorijos.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    "turi būti" ir "yra" - skirtingi dalykai. Su lengvosiomis mašinomis irgi ne viskas taip paprasta, kad ir Tesla istorijos.
                    Ar kitose šalyse lygiai taip pat neperka atsarginių dalių, o ardo turimą parką?

                    Jei ne, tada turėtų būti politiniai klausimai Susisiekimo ministerijai kodėl Lietuvos geležinkelių vadovybė nesusitvarko su pirkimais.

                    Teslą už tai ir drožia, kad prastas palaikymas lyginant su kitais gamintojais. Tikėtina net ant ribos su vartotojų teises ginančiais įstatymais. Bet kai tas pats bardakas su daug brangesne technika - tylu :/

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Geriau 10 važiuojančių su nupirktomis dalimis, o ne 8 su dalimis iš 2 donorų.
                      Tai bet kam akivaizdus truizmas, bet jei taip nevyksta, gal yra objektyvių priežasčių? Dalys nebegaminamos, arba per brangios, arba teikiamos tik per didelėmis partijomis. Gal reikalingo remonto kaina viršija sąstato rinkos vertę ar panašiai.

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                        Tai bet kam akivaizdus truizmas, bet jei taip nevyksta, gal yra objektyvių priežasčių? Dalys nebegaminamos, arba per brangios, arba teikiamos tik per didelėmis partijomis. Gal reikalingo remonto kaina viršija sąstato rinkos vertę ar panašiai.
                        Tai, kad neįmanoma nupirkti atsarginių dalių 6 metų senumo transporto priemonei yra anekdotas galimas tik įmonėje "Литовские железные дороги".
                        Paskutinis taisė Tomas; 2022.11.16, 20:14.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                          Tai, kad neįmanoma nupirkti atsarginių dalių 6 metų senumo transporto priemonei yra anekdotas galimas tik įmonėje "Литовские железные дороги".
                          O miestai.net anekdotas yra, kad visam transporto sektoriuj dirba kažkokie urviniai su IQ 70, o forumiečiai viską išmano ir galėtų jiems parodyt, kaip reikia, tik palaikyk alų.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            O miestai.net anekdotas yra, kad visam transporto sektoriuj dirba kažkokie urviniai su IQ 70, o forumiečiai viską išmano ir galėtų jiems parodyt, kaip reikia, tik palaikyk alų.
                            Kiek moka, taip ir dirba.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Kiek moka, taip ir dirba.
                              Kaip dirba, tiek ir moka.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                O miestai.net anekdotas yra, kad visam transporto sektoriuj dirba kažkokie urviniai su IQ 70, o forumiečiai viską išmano ir galėtų jiems parodyt, kaip reikia, tik palaikyk alų.
                                Palaikykit samoriezus ir lipnią juostą.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Kaip dirba, tiek ir moka.
                                  o čia dar ir moka?!

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Ar kitose šalyse lygiai taip pat neperka atsarginių dalių, o ardo turimą parką?
                                    Lygiai teisėtai galima būtų klausti - "ar kitose šalyse nedaro klaidų?". Daro ir čia, ir ten. Vienur daugiau, kitur mažiau. Vienur pirkimai vykdomi greičiau, kitur lėčiau. Vienur didesnės šalys (daugiau riedmenų, didesni užsakymai), kitur mažesnės. Visur panašu, bet visur ir skirtinga.
                                    Kaip jau teisingai buvo pastebėta - neretas forumo dalyvis pasisako iš idealo pozicijų. Gyvenimas tolokai nuo bet kokio idealo ir kai jau turi situaciją, kai esi nepatogioj padėty (ne taip svarbu ar pats ją sukėlei, ar kiti padėjo) - reikia siekti pagrindinio tiklso, o jo siekiama tomis priemonėmis kurios yra, o ne tomis, kurios galėtų būti, jei mes visi gyventumėme forume.
                                    Paskutinis taisė vėkas; 2022.11.17, 22:15.

                                    Comment


                                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                      Lygiai teisėtai galima būtų klausti - "ar kitose šalyse nedaro klaidų?". Daro ir čia, ir ten. Vienur daugiau, kitur mažiau. Vienur pirkimai vykdomi greičiau, kitur lėčiau. Vienur didesnės šalys (daugiau riedmenų, didesni užsakymai), kitur mažesnės. Visur panašu, bet visur ir skirtinga.
                                      Kaip jau teisingai buvo pastebėta - neretas forumo dalyvis pasisako iš idealo pozicijų. Gyvenimas tolokai nuo bet kokio idealo ir kai jau turi situaciją, kai esi nepatogioj padėty (ne taip svarbu ar pats ją sukėlei, ar kiti padėjo) - reikia siekti pagrindinio tiklso, o jo siekiama tomis priemonėmis kurios yra, o ne tomis, kurios galėtų būti, jei mes visi gyventumėme forume.
                                      Nusipirkti traukinių ir kažkokiu būdu padaryti, kad negali jiems pirkti atsarginių dalių ir vienintelis būdas hų gauti - ant donorų paleisti kitus naujai nupirktus traukinius nėra klaida. Tai didžiuasias idiotiškumas kokįo turbūt per visą gyvenimą nepadarysime nei 1 iš čia padiskutavusių 10 žmonių.
                                      Bandyti tai nurašyti į "visi daro klaidų" lentyną yra kažkas tokio vau...

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Nusipirkti traukinių ir kažkokiu būdu padaryti, kad negali jiems pirkti atsarginių dalių ir vienintelis būdas hų gauti - ant donorų paleisti kitus naujai nupirktus traukinius nėra klaida. Tai didžiuasias idiotiškumas kokįo turbūt per visą gyvenimą nepadarysime nei 1 iš čia padiskutavusių 10 žmonių.
                                        Bandyti tai nurašyti į "visi daro klaidų" lentyną yra kažkas tokio vau...
                                        Juo labiau, kad tie traukiniai pirkti ne iš už jūrų marių, o iš Lenkijos. Gaminami jie, kaip ir atsarginės dalys, Bydgoszcz mieste, kuris yra ~500km nuo mūsų. Realiai galima net su kokiu mikriuku ar sunkvežimiu iš ten patiems tas atsargines dalis ir parsivežti, kai jų prireikia. Ir net nepaisant išardytų patvorinių traukinių, likę visvien normaliai neveikia ir važiuoja tik su vienu varikliu iš dviejų, kaip kažkas rašė. Skamba kaip klaikus neūkiškumas ir nekompetencija.

                                        Comment


                                          Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                          Lygiai teisėtai galima būtų klausti - "ar kitose šalyse nedaro klaidų?". Daro ir čia, ir ten. Vienur daugiau, kitur mažiau. Vienur pirkimai vykdomi greičiau, kitur lėčiau. Vienur didesnės šalys (daugiau riedmenų, didesni užsakymai), kitur mažesnės. Visur panašu, bet visur ir skirtinga.
                                          Kaip jau teisingai buvo pastebėta - neretas forumo dalyvis pasisako iš idealo pozicijų. Gyvenimas tolokai nuo bet kokio idealo ir kai jau turi situaciją, kai esi nepatogioj padėty (ne taip svarbu ar pats ją sukėlei, ar kiti padėjo) - reikia siekti pagrindinio tiklso, o jo siekiama tomis priemonėmis kurios yra, o ne tomis, kurios galėtų būti, jei mes visi gyventumėme forume.
                                          Čia man primena logiką kai žmonės perka 3 nudrožtas mašinas ir nuolat viena važiuojanti, o kitos taisomos. Geriausiu atveju - to pačio modelio bulkos ar bnb, kad galėtų sukeist dalis Vietoj to, kad pirkt vieną naujesnę ir paprastesnę kuri neges kas mėnesį.

                                          Kam užsakinėt atsargines dalis jei galim paimt daugiau traukinių ir juos paleist ant dalių... Svarbiausia pagrindinis tikslas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X