Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Arši diskusija Twitter’yje, kur latvių “Progresyviųjų” atstovas piktinasi, kad LTG Link nusprendė pirkti greituosius traukinius Rail Balticai atskirai:

    https://twitter.com/briskens/status/1590787748570755074

    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą
      Arši diskusija Twitter’yje, kur latvių “Progresyviųjų” atstovas piktinasi, kad LTG Link nusprendė pirkti greituosius traukinius Rail Balticai atskirai:

      https://twitter.com/briskens/status/1590787748570755074
      LTG Link tiek metų nesugeba nusipirkti 1520 vėžės riedmenų, vis dengiasi Nėra Riedmenų™, įsigytus visai naujus (2016 metų) laiko patvory išardytus, tad labai abejoju, kad staiga įsigys greituosius traukinius.

      Comment


        Parašė felar Rodyti pranešimą
        Arši diskusija Twitter’yje, kur latvių “Progresyviųjų” atstovas piktinasi, kad LTG Link nusprendė pirkti greituosius traukinius Rail Balticai atskirai:

        https://twitter.com/briskens/status/1590787748570755074
        Koks argumentas nepirkti traukinių LTG arba bet kuriam kitam operatoriui pagal paties operatoriaus poreikį? Šiaip jau RB traukinius pirkti pavėlavome, jei norime jais važiuoti 2028. Tai kokia logika laukti dar ilgiau vardan kažkokių pirkimų "kartu"? Ar tokie pirkimai "ne atskirai" apskritai buvo planuojami? Latviai gali pirkti savo traukinius, jei mato poreikį. Svarbaiusia, kad nebūtų keliamos dirbtinės kliūtys naudotis infrastruktūra, kaip yra dabar, kai koks vietinis sovietinis degradas prisigalvoja "reikalavimų" ir "sertifikavimų" su tikslu, kad ten jokie traukiniai nevažiuotų .

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

          LTG Link tiek metų nesugeba nusipirkti 1520 vėžės riedmenų, vis dengiasi Nėra Riedmenų™, įsigytus visai naujus (2016 metų) laiko patvory išardytus, tad labai abejoju, kad staiga įsigys greituosius traukinius.
          Ką reiškia nesugeba? Pesos, Škodos ir RA2 buvo pirkti nepriklausomybės laikotarpiu. O kaip dar vykstantis EMU ir BEMU pirkimas?
          O Latvijoje ar tik ne dabar vyksta pirmas rimtesnis keleivinių traukinių atnaujinimas?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Koks argumentas nepirkti traukinių LTG arba bet kuriam kitam operatoriui pagal paties operatoriaus poreikį?
            Gal latviai planavo, kad surinks pinigus iš lietuvių ir estų bei steigs railBaltic su baze RIX?

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Gal latviai planavo, kad surinks pinigus iš lietuvių ir estų bei steigs railBaltic su baze RIX?
              Sovietmečiu Pribaltikos geležinkelių kažkoks centras buvo Rygoje, tai gal sena gera Sovietinė nostalgija braliukus apėmė.

              Comment


                Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                Ką reiškia nesugeba? Pesos, Škodos ir RA2 buvo pirkti nepriklausomybės laikotarpiu. O kaip dar vykstantis EMU ir BEMU pirkimas?
                O Latvijoje ar tik ne dabar vyksta pirmas rimtesnis keleivinių traukinių atnaujinimas?
                Reiškia tą, kad riedmenų pastoviai trūksta, o ir naujai nupirkti stovi patvoryje išardyti, ir, pagal būklę, galimai niekada daugiau nebevažiuos. Jei LTG Link bus prileisti prie RB riedmenų, jie per kelis metus irgi bus nudrožti (jei išvis bus įsigyti).

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                  Reiškia tą, kad riedmenų pastoviai trūksta, o ir naujai nupirkti stovi patvoryje išardyti, ir, pagal būklę, galimai niekada daugiau nebevažiuos. Jei LTG Link bus prileisti prie RB riedmenų, jie per kelis metus irgi bus nudrožti (jei išvis bus įsigyti).
                  Kad dyzelinės Pesos išardomos, žinoma, negerai, bet kaip yra su EJ575? Lyg ir visi sėkmingai važinėja, nors pirmiesiems jau ~14 metų?

                  Comment


                    Su Ej irgi nieko gero. Beveik nebelikę gamyklinių sąstatų - didžioji dauguma maišytais vagonais. Prieš kelis metus buvo keli, kurie iš elektrodepo buvo neišvažiavę bent metus. Kaip yra dabar, atsakyti tiksliai negaliu.
                    Pesų 730ml gamykliškai tvarkingų likę kokios 3, likusios arba patvory, arba dirba su vienu varikliu ir nepaveja grafikų.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                      Su Ej irgi nieko gero. Beveik nebelikę gamyklinių sąstatų - didžioji dauguma maišytais vagonais. Prieš kelis metus buvo keli, kurie iš elektrodepo buvo neišvažiavę bent metus. Kaip yra dabar, atsakyti tiksliai negaliu.
                      Pesų 730ml gamykliškai tvarkingų likę kokios 3, likusios arba patvory, arba dirba su vienu varikliu ir nepaveja grafikų.
                      Nebūtų variantas dėl Pesa 730ML papinginti kokius LRT? Nes čia krimališkas aplaidumas jei 5 metų senumo traukiniai ardomi ant atsarginių detalių.

                      Comment


                        Gal ir būtų, jei jie susidomėtų. Juolab, kad LTG patvorinės Pesos net nebando slėpt - važiuojant Panerių gatve matosi visu gražumu iškabintais vagonais (per kuriuos į saloną bėga lietaus vanduo) ir dar LG laikų logotipais, kas indikuoja, kad nejudinama jau kelis metus.

                        Comment


                          Parašė rmss Rodyti pranešimą

                          Nebūtų variantas dėl Pesa 730ML papinginti kokius LRT? Nes čia krimališkas aplaidumas jei 5 metų senumo traukiniai ardomi ant atsarginių detalių.
                          LRT, jei nebus galimybės kaip nors pagirti vienos specifinės politinės partijos ir pašlovinti jos ministrų, tai vargu ar susidomės

                          Comment


                            Parašė rmss Rodyti pranešimą

                            Nebūtų variantas dėl Pesa 730ML papinginti kokius LRT? Nes čia krimališkas aplaidumas jei 5 metų senumo traukiniai ardomi ant atsarginių detalių.
                            Va, prašau, kontaktai:

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Su Ej irgi nieko gero. Beveik nebelikę gamyklinių sąstatų - didžioji dauguma maišytais vagonais. Prieš kelis metus buvo keli, kurie iš elektrodepo buvo neišvažiavę bent metus. Kaip yra dabar, atsakyti tiksliai negaliu.
                              Pesų 730ml gamykliškai tvarkingų likę kokios 3, likusios arba patvory, arba dirba su vienu varikliu ir nepaveja grafikų.
                              Tai ar "nieko gero", ar "kaip yra dabar, atsakyti tiksliai negaliu"?

                              Comment


                                Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                Tai ar "nieko gero", ar "kaip yra dabar, atsakyti tiksliai negaliu"?
                                Nežino dėl vieno dalyko, o nieko gero dėl visų kitų.

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                  Tai ar "nieko gero", ar "kaip yra dabar, atsakyti tiksliai negaliu"?
                                  Negaliu atsakyti, kiek šiuo metu yra nevažiuojančių. Svarbus pats faktas, kad ir Ej'otai buvo leisti dalimis.

                                  Comment


                                    Nėra taip, kad šitie dalykai priklauso nuo kontraktų? Analogiškai kaip ir LK kai nusipirko tris Spartanus, kurių bent vienas neilgai trukus išėjo dalims? Tiesiog taip būna, kai norima papigiai nusipirkti tik geležį be jokių kitų būtinų paketo dalių, kaip techninė priežiūra, atsarginių dalių komplektai, mokymai ir visa kita. Ar ne tokiu principu būtų perkami RB traukiniai t. y. ne tik patys traukiniai, bet ir jų priežiūra visam numatomam gyvenimo ciklui?

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                      Negaliu atsakyti, kiek šiuo metu yra nevažiuojančių. Svarbus pats faktas, kad ir Ej'otai buvo leisti dalimis.
                                      O tai yra blogai kodėl? Neabejoju, kad visur kur yra parkai vienodų transporto priemonių ar staklių, kai kurios leidžiamos dalimis, jei tai padeda padidinti likusio parko patikimumą, atpiginti aptarnavimą ir sumažinti prastovas dėl gedimų.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                                        O tai yra blogai kodėl? Neabejoju, kad visur kur yra parkai vienodų transporto priemonių ar staklių, kai kurios leidžiamos dalimis, jei tai padeda padidinti likusio parko patikimumą, atpiginti aptarnavimą ir sumažinti prastovas dėl gedimų.
                                        Todėl, kad paleisti dalimis nesuremontuojami, o toliau naudojami kaip donorai.
                                        Ir tai svarbiu tuomet, kai 'fleet'as nedidelis, nes vis didesnė jo dalis tampa nenaudojama.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Todėl, kad paleisti dalimis nesuremontuojami, o toliau naudojami kaip donorai.
                                          Ir tai svarbiu tuomet, kai 'fleet'as nedidelis, nes vis didesnė jo dalis tampa nenaudojama.
                                          Aš supratau, kad jie sako, kad negali donoro remontuot, nes donoras buvo specialiai tam pirktas, kad butu donoras ir nereiktu brangaus aptarnavino pirkti (jo nesant, gaunasi, kad ne tik tų gerų, bet ir laties donoro neina remontuot).
                                          Ta prasme jei galėtų donorą remontuot, tai jo nebūtű išvis reikėję, nes galima visus būtų remontuot ir be donoro.
                                          Bet skamba keistai, pirma - tai kiek ta priežiūra kainuoja, kad pigiau naują ant dalių pirkt.
                                          O antra tai negi nepaėmus priežiūros paketo, nepatduos šiaip dalių remontui?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X