Tikėkimės „Rail Baltica“ darbų pabaiga nenusikels iki 2035-ųjų ar dar vėliau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Seime sujudimas dėl „Rail Baltica“ atšakos į Vilniaus oro uostą: Kanados investuotojai labai jaudinasi
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=89673379
Posėdyje taip pat dalyvavęs susisiekimo ministras Marius Skuodis papasakojo, kad kalbant paprastai „Rail Baltica“ projektas šiandien atrodo taip: „Latviai stato vėžę į Lietuvos pusę, su Lenkijos ministru esame sutarę, kad jie stato į mūsų pusę. Viskas daroma taip, kad 2026–2027 metais turėtume jungtis“.
Jis dar nurodė, kad turint galvoje projekto kainą, statybos kaštai didėja, todėl laikomasi pozicijos, jog pirmiausia turi būti pastatyti bėgiai, o didelės ir gražios stotys bus pastatytos po to.
„Kalbant apie Kauno ir Latvijos sienos ruožą, strigimas yra su bendra mūsų trijų šalių įmone. Įmonė turi rimtų problemų valdyti kontraktus. Turime iššūkių su projektavimo veikla, kurią laimėjusi konkursus įmonė jau turėjo būti pabaigusi.
- 1 patinka
Comment
-
Pasirašyta tilto per Neries upę rangos sutartis. Tiltą statys Italijos kompanija "Rizzani de Eccher", darbų vertė 64 mln. € be PVM, terminas 2,5 metų.
https://www.railbaltica.org/lt/ilgia...jos-kompanija/
- 5 patinka
Comment
-
Kol kas projektas stoja
Ispanijos įmonės prašymu sustabdyta sutartis dėl tilto per Nerį statybų - Verslo žinios (vz.lt)
Atsižvelgęs į ispanų bendrovės „Puentes y Calzadas Infraestructuras“ prašymą, teismas laikinai sustabdė „Lietuvos geležinkelių“ su Italijos įmone sudarytą tilto per Nerį statybų sutartį.
„Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė „LTG Infra“ su „Rizzani de Eccher“ balandžio pradžioje pasirašė 64 mln. Eur vertės rangos sutartį.
Tačiau balandžio 7 d. Lietuvos apeliacinis teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir sutartį sustabdė, kol Vilniaus apygardos administracinis teismas išnagrinės bylą dėl prašymo nutraukti sutartį.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKol kas projektas stoja
Ispanijos įmonės prašymu sustabdyta sutartis dėl tilto per Nerį statybų - Verslo žinios (vz.lt)
VZ.lt
Jei kažkada statys Rail Baltica II tiltą per Nerį ir nebus kažkokių vėlavimų ir panašių nesąmonių, tai nebent lenkai, vokiečiai arba skandinavai.
Galim ir palaukti tos Rail Baltica II kol neišsisprendė reikalai su Ukraina (arba prioritetizuoti kartu su Via Baltica, stengiantis gerinti karinį susisiekimą su Latvija ir Estija).
Dabar, kas liečia infrastruktūrą, esant nepalankiai situacijai naujiems statybos projektams, reikėtų gerai pasirinkti ką renovuojam, rekonstruojam. Lietuvoje reikia prioritetizuoti bent jau Via Baltica ruožą Marijampolė-Lenkijos siena, kuri eina gyvbiškai svarbiu Suvalkų koridoriu, ir tęsti miestų infrastruktūros vystymą, ypač didmiesčiuose, mažinti avaringumą ir avarinių situacijų kiekius. Aišku, kiek įmanoma, nepamiršti ir perasfaltuoti tam tikrus prasčiausius kelių ruožus, gal situacija pradės gerėti ir apsimokės brangesni remontai.Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.10, 22:50.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Pietų Europa, bent jau Italija, Turkija, gal ir Ispanija, nekelia pasitikėjimo.
Jei kažkada statys Rail Baltica II tiltą per Nerį ir nebus kažkokių vėlavimų ir panašių nesąmonių, tai nebent lenkai, vokiečiai arba skandinavai.
Galim ir palaukti tos Rail Baltica II kol neišsisprendė reikalai su Ukraina (arba prioritetizuoti kartu su Via Baltica, stengiantis gerinti karinį susisiekimą su Latvija ir Estija).
Dabar, kas liečia infrastruktūrą, esant nepalankiai situacijai naujiems statybos projektams, reikėtų gerai pasirinkti ką renovuojam, rekonstruojam. Lietuvoje reikia prioritetizuoti bent jau Via Baltica ruožą Marijampolė-Lenkijos siena, kuri eina gyvbiškai svarbiu Suvalkų koridoriu, ir tęsti miestų infrastruktūros vystymą, ypač didmiesčiuose, mažinti avaringumą ir avarinių situacijų kiekius. Aišku, kiek įmanoma, nepamiršti ir perasfaltuoti tam tikrus prasčiausius kelių ruožus, gal situacija pradės gerėti ir apsimokės brangesni remontai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai pradžiai matyt reiktų į konkursų sąlygas įrašyti VISUS reikalavimus prieš konkurso pradžią, o ne susigalvoti juos, kai konkursas jau pasibaigęs ir aiškus laimėtojas.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPagal durnus LR įstatymus patkimumas tikrinamas tik įvykus konkursui.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPagal durnus LR įstatymus patkimumas tikrinamas tik įvykus konkursui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Pietų Europa, bent jau Italija, Turkija, gal ir Ispanija, nekelia pasitikėjimo.
Jei kažkada statys Rail Baltica II tiltą per Nerį ir nebus kažkokių vėlavimų ir panašių nesąmonių, tai nebent lenkai, vokiečiai arba skandinavai.
- 7 patinka
Comment
-
Pradėtos „Rail Baltica“ statybos tarp Kauno ir sienos su Latvija
Plačiau: https://sa.lt/pradetos-rail-baltica-...os-su-latvija/
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPradėtos „Rail Baltica“ statybos tarp Kauno ir sienos su Latvija
Plačiau: https://sa.lt/pradetos-rail-baltica-...os-su-latvija/
Pirmiausia bus tiesiama privažiuojamųjų kelių atkarpa Šveicarija-Žeimiai, o geležinkelio statybos bus pradėtos artimiausiais mėnesiais
Bet smagu, kad bent kažkas juda į priekį RB2, net jei ir Lietuvai iš geopolitinės, saugumo, ekonominės ir praktiškai visų kitų pusių atkarpa Kaunas-Lenkjia yra žymiai svarbesnė.Paskutinis taisė VLR; 2022.04.20, 22:41.
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąNa ką gi, pagaliau! Tikėkimės be jokių skandalų šis svarbus projektas bus pabaigtas ir Lietuva iš tiesų bus pajungta ant europietiškos vėžėsPaskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.20, 22:52.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąPradėjo tiesti kelią, o pačio geležinkelio statybos bus pradėtos "artimiausiais mėnesiais", kas reškia "gal kada nors".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Tikiuosi, kad europinių vėžių atidarymo proga, pagaliau, galėsiu traukiniu nuvažiuoti iš Šiaulių į Rygą.
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Tikiuosi, kad europinių vėžių atidarymo proga, pagaliau, galėsiu traukiniu nuvažiuoti iš Šiaulių į Rygą.
„Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą,
Comment
-
Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą
Tai , kad eis pro Panevėžį. Jei su persėdimais tai turėtum nuvykti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Norėjau pasakyti, kad, nepaisant to, kad turime 1520 mm jungtis su Latvija, traukiniu ten nuvažiuoti negalima. Taip pat, nepaisant, kad jau kurį laiką turime 1435 mm jungtį su Lenkija, ten taip pat traukiniu nuvažiuoti negalima. Dėl dabartinės situacijos, jau nekalbu apie jungtis su Rusija ir Gudija. Gal kas nors turite laiko intervalus kada ir kur nuo 1990 m. iki dabar traukiniais lietuviai galėjo nuvažiuoti į kaimynines šalis?
Comment
Comment