Pas antroje vietoje esančius italus portfelyje mėtosi valstybiniai kiniški užsakymai. Kaži kaip reaguot, nes akivaizdu, kad italai irgi susimetę su ne bet kokiais kinais. Geriau griebiam trečdaliu brangesnius Kauno tiltus ir bus šventa ramybė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąPas antroje vietoje esančius italus portfelyje mėtosi valstybiniai kiniški užsakymai. Kaži kaip reaguot, nes akivaizdu, kad italai irgi susimetę su ne bet kokiais kinais. Geriau griebiam trečdaliu brangesnius Kauno tiltus ir bus šventa ramybė.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Manau yra skirtumas kur darė užsakymą kinams ir kur kontrolinį akcijų paketą turi kinai, ne?
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąTokiai argumentacijai tikrai nėra jokio skirtumo Paaiškės, kad trečios vietos direktoriaus uošvienė prieš konkurso paskelbimą buvo kine
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu dar iki skelbiant konkursą yra nutarta, kad konkursą turi laimėti X, jis ir laimės.
O šiaip tai visi vagys...
Comment
-
https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=89039527
Šiuo metu turime apie 30 km paskelbtų ar tuoj skelbiamų sankasos konkursų, o 2022 metais prisidės dar mažiausiai 30 km. Tai didelis mastas ir tokių statybų neturėjome labai seniai – tiek pinigine prasme, tiek darbų organizavimo. 2022 metais bus tikrai statybų metai.
Comment
-
Įgyvendinant europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projektą Lietuvoje šiemet atlikta daug reikšmingų darbų. „Vienas iš pagrindinių keltų tikslų – atlikti pagrindinius paruošiamuosius darbus, kad kitąmet galėtume tęsti statybos darbus nuo Kauno link Latvijos sienos, – sako Karolis Sankovski, už projekto „Rail Baltica“ vykdymą Lietuvoje atsakingos AB „LTG Infra“ generalinis direktorius. – Kitąmet ir toliau sieksime operatyviai organizuoti darbus, tad tik gavę techninius projektus telksime visas pajėgas ir vykdysime statybos rangos bei paslaugų viešuosius pirkimus.“
- 3 patinka
Comment
-
Spenduojamas konkurso laimėtojos Ispanijos „Puentes y Calzadas Infraestructuras“ tilto per Nerį statybai statanti įmonė. Nes ši įmonė globali ir turi sąsajų/darbų Kinijoje. O įmonės kurios turi sąsajų su Kinija, Rusija, Baltarusija baninam, nes kelia nacionalinio saugumo klausimą. Tik kad vat bėda, kad ir kitos konkurse dalyvavusios tarptautinės įmonės irgi gali turėti tų sąsajų...
Mano nuomonė, pagal mūsų valsytybėje susiformavusią praktiką, mums geriausiai būtų, kad laimėtų vietinė įmonė su priimtu vienu darbuotoju. Tada įmonė bus primtinesnė, tik įdomu ar tokios dalyvavo šiame konkurse
Tilto per Nerį konkursą laimėjusi Ispanijos įmonė prašo Europos Komisijos užtarimo
Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio tilto per Nerį konkursą laimėjusi Ispanijos bendrovė „Puentes y Calzadas Infraestructuras“ kreipėsi į Europos Komisiją (EK). Kompanija EK informavo apie, jos vertinimu, Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos priimtą nepagrįstą išvadą, kad įmonė kelia grėsmę Lietuvos nacionaliniam saugumui.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=89117831
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pupajus87 Rodyti pranešimąSpenduojamas konkurso laimėtojos Ispanijos „Puentes y Calzadas Infraestructuras“ tilto per Nerį statybai statanti įmonė. Nes ši įmonė globali ir turi sąsajų/darbų Kinijoje. O įmonės kurios turi sąsajų su Kinija, Rusija, Baltarusija baninam, nes kelia nacionalinio saugumo klausimą. Tik kad vat bėda, kad ir kitos konkurse dalyvavusios tarptautinės įmonės irgi gali turėti tų sąsajų...
Mano nuomonė, pagal mūsų valsytybėje susiformavusią praktiką, mums geriausiai būtų, kad laimėtų vietinė įmonė su priimtu vienu darbuotoju. Tada įmonė bus primtinesnė, tik įdomu ar tokios dalyvavo šiame konkurse
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Ten ne tiesiog sąsąjos ar darbai Kinijoje, o pagrindinis ispanų įmonės akcininkas yra Kinijos valstybinė kompanija. Mažų mažiausiai tai reiškia jog pelnai iš Lietuvos valstybinio užsakymo tiesiogiai keliautų į Kiniją.
Pagal tavo logiką būtų geriausia jei konkursuose galėtų dalyvauti tik Lietuvos įmonės. Gal dar užbaninti visą prekybą ir verslą su užsienio šalim?Paskutinis taisė bimbam; 2022.01.05, 16:12.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąDarysim medinius pamatus iš lietuviškų rastų, kurių nenupirko Taivanas.
Nuotraukos šaltinis: https://cronobook.com/pic/81721374-6...9-1c06ad66fbc5
- 2 patinka
Comment
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąPagal tavo logiką būtų geriausia jei konkursuose galėtų dalyvauti tik Lietuvos įmonės. Gal dar užbaninti visą prekybą ir verslą su užsienio šalim?
Comment
-
Lietuva kartu su Latvija, Estija ir bendrąja Baltijos šalių įmone „RB Rail AS“ pateikė paraiškas gauti papildomą Europos Sąjungos (ES) finansavimą europinės vėžės geležinkelio plėtros projektui „Rail Baltica“. Bendras trijų Baltijos šalių paraiškoje nurodytas projekto finansavimo ES lėšomis poreikis siekia beveik 1,5 mlrd. eurų, iš kurių tiesioginė Lietuvos dalis – 686,7 mln. eurų
ES institucijų sprendimo dėl finansavimo iš 2021–2027 m. Europos infrastruktūros tinklų priemonės (Connecting Europe Facility, CEF) pagal pateiktas paraiškas patvirtinimo laukiama 2022 m. pirmąjį pusmetį, finansavimo sutarčių sudarymo – antroje šių metų pusėje.
Comment
-
Rail Baltica tilto statybos darbų pradžia uoj kaip gali užsitęsti
https://www.jonavoszinios.lt/naujien...uXGx_uCziNtoSs
Čia Lietuva, čia lietus lyja...
Comment
-
Būtų prašymas nors mažą pastraipėlę įdėti, nes dabar veltui perskaičiau visą straipsnį, kurio dauguma faktų man buvo žinoma, kol galų gale radau tą pastraipą:
Sutartį, atitinkančią nacionalinio saugumo interesus, dėl šio išskirtinio „Rail Baltica“ geležinkelio objekto planavome pasirašyti pernai ar vėliausiai dar šių metų pradžioje. Rangovo parinkimas užtruko dėl pastaruosius mėnesius vykusių teisminių ginčų. Be to, mūsų žiniomis, teismas yra gavęs dar vieną skundą ir prašymą taikyti laikinąsias apsaugos priemones. Todėl identifikuojame realią grėsmę prarasti tilto statybai skirtą finansavimą, kuris siekia kone 70 mln., nes dėl laiku nesudarytos tilto statybos sutarties kyla reali grėsmė nespėti įgyvendinti sutarties iki vėliausio įmanomo privalomo termino.
Pagal sudarytą Europos infrastruktūros tinklų priemonės (ES paramos) finansavimo sutartį, pagal kurią finansuojamas „Rail Baltica“ projektas, geležinkelio tiltas per Nerį turi būti pastatytas vėliausiai iki 2024-ųjų pabaigos. Kyla rizika, kad jeigu iki termino pabaigos nebus baigta didžioji dalis statybos darbų, galime prarasti ne tik teisę panaudoti ES finansavimą sutarties užbaigimo likučiui, bet ir tą ES finansavimą, kuris buvo įsisavintas iki 2024 m. pabaigos. Vadinasi, patirtos išlaidos turėtų būti kompensuojamos iš valstybės biudžeto.
- 7 patinka
Comment
-
Jei teisingai supratau latviai iki šiol darbavesi Rygoje ir jos priegose yra paskelbę konkursą visai Rail Baltica trasai jų teritorijoje (nuo sienos su Lietuva iki sienos su Estija). Įdedu pora šaltinių:
https://m.youtube.com/watch?v=HSqNeRkMxFg
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...atvia.a430317/
Comment
Comment