Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Turint minty iš kur imama citatą, tai neskubėkim kaltinti vyriausybės. Neatmeskime, kad kokiam nors pristatyme buvo paminėtas "maksimalus 250 km/h greitis" ir štai antraštė jau skelbia apie konkretų pažadą tokiu vidutiniu greičiu važiuoti nuo A iki B.
https://www.railbaltica.org/lt/rail-...ai-parametrai/
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkija nedaro tokių parametrų. O ką čia Lietuvoje į Latviją tokiais greičiais vežios? Estai į Europą geležinkeliu nevažiuos. Jiems greičiau bus lėktuvu. Čia tik iš Lietuvos į Lenkiją dar dar apsimoka važiuoti traukiniu... Latviams jau greičiau irgi lėktuvu.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Operacinis greitis ~234 km/h. Ir tai, kad sąstatas gali važiuoti 250 km/h greičiu visiškai nereiškia, kad jis juo važiuos bent 80% laiko.
Pasileiskit Train Simulator, užsikraukit kokią Hamburgo trąsą su ICE ir pamatysit ką reiškia išeiti iš stoties iki LZB signalizacijos pradžios
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkija nedaro tokių parametrų. O ką čia Lietuvoje į Latviją tokiais greičiais vežios? Estai į Europą geležinkeliu nevažiuos. Jiems greičiau bus lėktuvu. Čia tik iš Lietuvos į Lenkiją dar dar apsimoka važiuoti traukiniu... Latviams jau greičiau irgi lėktuvu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė LuDux Rodyti pranešimą
Mano duomenimis estai jau Europoje
Comment
-
RB krovininių traukinių aptarnavimui Lietuvos geležinkeliai nusipirko Lenkijoje du naudotus TEM2 šilumvežius.
Palemonas, su sąstatu intermodaliniame terminale. Vyksta iškrovimas. TEM2-232.
Kitas šilumvežis - TEM2-021. Abu jie dirba visoje RB iki pat Palemono. Netgi turėtų važiuoti į Lenkiją. Bandomojo važiavimo video iš Lenkijos.
Paskutinis taisė Al1; 2021.09.02, 21:14.
Comment
-
Skuodis žada Kaunas–Varšuva dukart per dieną jau kitamet: https://www.vz.lt/transportas-logist...u-metu-vidurio
Comment
-
Vokietijos žalieji prieš Bundestago rinkimus paviešino naktinių traukinių tinklo viziją: https://bahnstrategie.matthias-gastel.de/nachtzug.php
Pasiūlymų angliška santrauka: https://bahnstrategie.matthias-gaste...in_english.pdf Išvertus, jų penkių punktų antraštės yra:
- Europinis maršrutų tinklas, jungiantis didžiuosius miestus ir atostogų regionus
- Patogūs, greiti tylūs naktiniai traukiniai
- Vartotojams draugiškos bilietų pardavimo platformos
- Ribinės sąnaudos geležinkelių infrastruktūros panaudai
- Sąžininga konkurencija tarp geležinkelio ir oro transporto
- 8 patinka
Comment
-
Estija: „Rail Baltica“ projekto pabaiga bus nukelta į šio dešimtmečio pabaigą
Šiuo metu „Rail Baltica“ statybos Estijos ruože tvarkaraštyje yra dvi didelės kliūtys – Pernu apskrities bendrasis planas ir pagrindinio maršruto projektavimas. Estijos finansų ministerija planuoja iki šių metų pabaigos parengti naują minėtos apskrities plano versiją vietoj tos, kurią atšaukė Aukščiausiasis Teismas.
„Kylančios statybų kainos daro įtaką, ypač kalbant apie perėjų laukiniams gyvūnams ir viadukų statybą. Taip pat žinome, kad negalime skatinti statybų rinkos perkaitimo. Su Ekonomikos ir susisiekimo ministerija bei Transporto administracija įvertinome projekto grafikus ir įsitikinome, kad 2024 ir 2025 metais bus išvengta beprotiškų statybos apimčių. Estijos statybos sektorius nesugebėtų jų suvaldyti, o kainos labai pakiltų. Tai dar viena priežastis, kodėl yra gerai, kad terminas nebebus 2026-aisiais“, – pridūrė T. Grunbergas.
Nors Estija jau rengia laukiniams gyvūnams skirtų perėjų ir kelių tiltų statybos darbų viešuosius pirkimus ir statybas, latviai ir lietuviai, regis, yra pasistūmėję toliau. Rygoje jau statomas keleivių terminalas, o Lietuvoje yra įsigyta visa reikalinga žemė nuo Latvijos sienos iki Kauno.
Nors „Rail Baltica“ nebus baigtas laiku ir nuolat iškyla naujų problemų, pasak „Rail Baltic Estonia“ valdybos pirmininko, akivaizdu, kad modernios greitojo geležinkelio jungties projektas nebebus atidėliojamas neribotam laikui.
„Ekskavatorių kaušai jau kasa žemę ir statybos vyksta kiekvienoje šalyje. „Rail Baltica“ artėja, klausimas yra tik dėl datos ir finansavimo modelio“, – pridūrė T. Grunbergas.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąYra maža tikimybė, kad bent iki Rygos bus anksčiau, nes straipsnyje apie estų vėlavimus kalbama.Paskutinis taisė Sula; 2021.09.27, 15:49.
Comment
-
Mūsų Kaunas-Vilnius atkarpa irgi, tikriausiai, bus vėliau. Nes iki šiol dar visiškai nieko neaišku (kokia bus trasa, kaip prijungtas VNO ir pan.)
https://tiny.cc/rbaltica
Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)Paskutinis taisė DKL; 2021.09.27, 19:48.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimą
P1/P2P5 yra ilgesnė trasa ir Kaunas-Vilnius kelionės laikas laikas būtų apie 45min (ar ~50min su sustojimu oro uoste), kai dabartiniu plačiuoju geležinkeliu, galbūt palyginus nebrangiai pagerinus, galima pasiekti mažiau kaip valandos kelionės laiką. Tai neapsimoka išleisti beveik milijardo už 10 min sutrumpintą laiką.
S5 trasa būtų galima pasiekti apie 36min kelionės laiką, kas jau yra gerokai trumpiau nei dabartinis.
Čia tik latviams apsimoka vingiuoti per oro uostą Rygoje, kai RB pas juos praktiškai nieko svarbaus daugiau nejungs, o vertinant laiką iki Vilniaus ar Varšuvos santykinis laiko praradimas bus menkas. Tiesa, keliauti tarp Vilniaus ir Talino užknis, tikiuosi jog su laiku atsiras Vilniaus - Talino ekspresasPaskutinis taisė themanual; 2021.09.28, 12:16.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąTos P linijos tai man atrodo kažkokiu nesusipratimu. Ne tik kad būtų visiškai nauja linija einanti lankstu per beveik niekur be jokių galimų regioninių traukinių atšakų (panašu, kad gamtinės kliūtys neleistų daryti regioninių jungčių arčiau Elektrėnų ir Trakų), kas jau ir taip kainuotų daugiau negu S variantai, pastebimai nesutrumpintų kelionės laiko ir aptarnautų mažiau keleivių. Kainą dar pakeltų sudėtingesnis reljefas piečiau Elektrėnų, ypač tos kalvos kalvelės ties Semeliškėmis. Kažkoks pinigų švaistymas būtų.
Comment
Comment