Parašė themanual
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Bus statomas naujas tiltas šalia esamo:
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąPerspektyvoj pro tunelį važiuos tik keleivinis eismas, kroviniai per aplinkui. Dabar keleiviniams Palemonas–Kaunas užtrunka 10 minučių, vadinasi, bent 6 traukinai per valandą tikrai tilps, net jei tarp tų stočių tebus vienkelis. 144 per parą. Manot, pritrūks pralaidumo?
Bent naujas tiltas per Nemuną sitaciją pagerintų padėtį, tuomet Kauno stoty abiejų vėžių traukiniai kokią minutę kitą galėtų luktelt važiuojant pro tunelį, dabar dar ir per tiltą norint važiuot reiks laukt. Projektas pabranktų netiek ir daug palyginus, bet problemos nereiktų ateities kartom permest. Kaip matom latviai žiūri į ateitį iš kart.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Jei tvarkaraščiai būtų sudaromi ir jų laikomasi kaip kokioj Japonijoje, tai dar būtų galima pro pirštus praleist.
Bent naujas tiltas per Nemuną sitaciją pagerintų padėtį, tuomet Kauno stoty abiejų vėžių traukiniai kokią minutę kitą galėtų luktelt važiuojant pro tunelį, dabar dar ir per tiltą norint važiuot reiks laukt. Projektas pabranktų netiek ir daug palyginus, bet problemos nereiktų ateities kartom permest. Kaip matom latviai žiūri į ateitį iš kart.
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąBus statomas naujas tiltas šalia esamo
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąBet tiltas per Nemuną juk patenka į atkarpą kuri dar nėra projektuojama, ar jau yra nutarta jog ten nesikeis RBI sprendiniai?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąĮdomu, kam priklauso įmonė, kuri statys šitą tiltą?International tender has successfully closed, and the winner to carry out design and construction works of the most important Rail Baltica object in Latvia has been chosen. On 29 May this year, “Eiropas Dzelzceļa līnijas”, implementer of the Rail Baltica project in Latvia, signed the contract with the winner of the tender – joint venture “BESIX RERE GROUP” (N.V. BESIX S.A. (Belgium) and LLC (SIA) “RERE BŪVE” (Latvia)). Implementation of Rail Baltica project will result in modern, multi-modal traffic hub in the centre of Riga improving mobility, safety and availability, as well as connecting two parts of the city. The new bridge will also allow pedestrians and cyclists to cross the river.Paskutinis taisė Palpatine; 2021.06.11, 22:15.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl šitų ir man kilo klausimų. Bijau, kad gali tie dalykai "paaiškėti" lygiai taip pat, kaip "paaiškėjo" kad RB1 už 300+ milijonų iš esmės niekam tikusi ir kad jokie traukiniai ten nevažiuoja ir nevažiuos. Visi ligšioliniai ir galimai net esami su RB susiję statybų darbai galimai yra paprasčiausios korupcinės schemos statant geležinkelius į niekur. Nepadeda ir absoliutus žurnalistų nesusigaudymas toje srityje, dėl ko žurnalistai nėra pajėgus bandyti tai aiškintis ir tirti.
Tikruoju RB bus galima laikyti tas geležinkelio vietas, kur traukiniai važiuos 240km/h. O tai, kas buvo ligi šiol statoma apie Kauną, man, mažų mažiausiai, atrodo įtartina kaip galimas pinigų grobstymas statant neaišku, ką, neaišku kodėl. Bet už daug milijonų, kuriuos kažkas gavo.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Bet tiltas per Nemuną juk patenka į atkarpą kuri dar nėra projektuojama, ar jau yra nutarta jog ten nesikeis RBI sprendiniai?
Kiek blogiau su tuneliu. Iki koronos Vilniaus - Kauno porų skaičius jau buvo pasiekęs 20. Dar Kaunas - Šiauliai atskirom dienom. Dar keli krovininiai ir ūkiniai vietinių poreikių. Bet juos iš bėdos galima pastumti į naktį. Dar visokie techniniai reisai, riedmenų pervarymai. Jų bus dar daugiau, jei depą Kaune likviduos ir visus smulkius aptarnavimus teks daryti Vilniuje ar kokiame Palemone... Kiek ten tų RB keleivinių bus? Kokios 8 papildomos poros. Vilnius - Kaunas nesiskaito, nes tai būtų esamų ekspresų Vilnius - Kaunas sąskaita.Paskutinis taisė Al1; 2021.06.13, 20:28.
Comment
-
Kazachstano cisternos Vokietijoje ant 1435 mm vežimėlių ir su autosankabomis tarp cisternų. 2010 m. Kas trukdo krovinius gabent taip, o ne laukti kaip panacėjos RB?
Iš http://forum.modelldepo.ru
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKazachstano cisternos Vokietijoje ant 1435 mm vežimėlių ir su autosankabomis tarp cisternų. 2010 m. Kas trukdo krovinius gabent taip, o ne laukti kaip panacėjos RB?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąČia visi deda viltis į greitą keleivių vežimą ir mistinį keleivių padidėjimą, kroviniai IMHO daugeliui entuziastų mažai įdomūs.
Nebent mistinis ta prasme, kad neaišku kiek tiksliai padidės tas skaičius.
- 2 patinka
Comment
-
Mistinį, nes gyventojų mažėja. Kelionių automobiliu skaičius pirmose vietose ES. Aplamai VT Pabaltijyje naudojamasi mažiausiai iš visų ES šalių, neskaitant ten kokios Maltos ar Kipro... Ir persodinti iš automobilių sunkiau, nei iš autobuso į traukinį. Tolimais atstumais ir toliau liks aviacija nekonkurencijoje. Niekas nesibels į Varšuvą traukiniu, kad paskui traukiniu į Berlyną ar Prahą... Tokių keleivių bus tiek, kiek važiuodavo traukiniu RB iki koronos...
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip gabena tik pavojingus krovinius, normalius krovinius visada perkrauna.Paskutinis taisė Al1; 2021.06.16, 07:44.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMistinį, nes gyventojų mažėja.
Kelionių automobiliu skaičius pirmose vietose ES. Aplamai VT Pabaltijyje naudojamasi mažiausiai iš visų ES šalių, neskaitant ten kokios Maltos ar Kipro... Ir persodinti iš automobilių sunkiau, nei iš autobuso į traukinį. Tolimais atstumais ir toliau liks aviacija nekonkurencijoje. Niekas nesibels į Varšuvą traukiniu, kad paskui traukiniu į Berlyną ar Prahą... Tokių keleivių bus tiek, kiek važiuodavo traukiniu RB iki koronos...Paskutinis taisė alga; 2021.06.16, 14:00.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, sumažės keleivių srautas 10% dėl gyventojų mažėjimo, bet išaugs 30% dėl ekonomikos augimo, tai?
.
Plius dėl patrauklesnio ir gretesnio kelionės būdo.
Bet toks elementarus kritinis mąstymas nėra a1.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO kiek dabar isaugo keleivių is Kauno i Varšuvą? Juk dalį Railbaltikos jau turimePost in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
Comment