Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė index Rodyti pranešimąO bet tačiau net ir su visomis komforto priemonėmis vairuodamas dirbi, kas vargina. Turi išlaikyti koncentraciją, stebėti aplinką etc. Kai traukinyje tingiai spoksai pro langą, snaudi, skaitai knygą arba dirbi su laptopu.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Bet jei tave veža, skirtumas stipriai susitraukia, ar ne taip?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Jei kas kitas vairuoja - be abejo.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąKitas būdas vertinti, tai lygint su oro linijų bilietais. Traukiniu bus 50-150% lėktuvo bilieto kainos. Milanas-Florencija greituoju traukiniu 68€ pirmyn atgal. airBaltic VNO-RIX 77€ minimum. Vilnius-Klaipėda traukiniu 32-50€ priklausomai nuo klasės ir dienos. Atstumai panašūs.
Dėl mazochizmo, tai nežinau, ką turit omeny. Visur savo pliusai ir minusai.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
O bet tačiau net ir su visomis komforto priemonėmis vairuodamas dirbi, kas vargina. Turi išlaikyti koncentraciją, stebėti aplinką etc. Kai traukinyje tingiai spoksai pro langą, snaudi, skaitai knygą arba dirbi su laptopu.
Aišku, jei kalba eina ne apie laisvalaikį, o apie pvz. rutininį kasdien važinėjimą į darbą Vilnius - Kaunas, tai beabejo, tada vienareikšmiškai traukinys laimi.Paskutinis taisė Lettered; 2021.04.10, 23:11.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiuolaikinį automobilį su visais juostų, atstumų atsistentais vairuoti labiau malonumas nei vargas, aš pvz. kartais net specialiai išvažiuoju nuo autostrados pasivažinėti krašto keliu, kad pro kokius miestelius pravažiuočiau, tai klausimas, ar tas "darbas" tikrai nusveria auto privalumus?
Aišku, jei kalba eina ne apie laisvalaikį, o apie pvz. rutininį kasdien važinėjimą į darbą Vilnius - Kaunas, tai beabejo, tada vienareikšmiškai traukinys laimi.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na į Rygą ar Taliną važiuotum greičiausiai ne tam, kad kelionėje papramogautum, o kokiais verslo reikalais ar pvz. į kokį keltą kur nors. Kas reikštų, kad vairuotum nuobodžiai tiesiai autostradoje ir Via Balticoj, o ne vairuotum vingiuotais rajono keliais. Snausti traukinyje tikrai geriau.Paskutinis taisė Lettered; 2021.04.10, 23:47.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Verslo reikalais kas skrido į Rygą/Taliną, tie skris ir toliau, su traukiniu tiesiog fiziškai neišeitų tą pačią dieną ryte atvažiuoti ir vakare grįžti.
Ir visai buvo įmanoma skirsti VNO-RIX-OSL, traukiniu privažiuoti iki Oslo centro apie 08:30, praleisti ten pilną darbo dieną ir apie 20:00 iškeliauti OSL-RIX-VNO.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na į Rygą ar Taliną važiuotum greičiausiai ne tam, kad kelionėje papramogautum, o kokiais verslo reikalais ar pvz. į kokį keltą kur nors. Kas reikštų, kad vairuotum nuobodžiai tiesiai autostradoje ir Via Balticoj, o ne vairuotum vingiuotais rajono keliais. Snausti traukinyje tikrai geriau.
Comment
-
Lietuva didelių ir pigių automobilių šalis, vargu ar šeima rinksis traukinį, gausis brangiau ir nepatogiau, nebent kaip pramogą. Pavieniai keleiviai kas kitą, bet taupantiems laiką, traukinys apsunkina jo planavimą. Dirbti su PC galima, bet iš kelionių praktikos, kurią matydavau tiek LT tiek kitose šalyse- tai nėra taip populiaru. Va, Europoj šiap daug kas skaito knygas metro/traukiniuose, pas mus retai kas taip laisvalaikį leidžia kelionėje.
Aš pats beveik kasdien, tris metus važinėjau Vilnius-Kaunas-Vilnius, tiek su auto, tiek su traukiniu kartais. Jei su traukiniu, tai su nuvažiavimu iš/ į stotį gaudavosi minimum -2valandos išbraukta iš dienos. Jei nebūčiau rail fanas- traukinio darbo reikalais tikrai nesirinkčiau.
Aš pats esu tiek auto, tiek rail fanas, labai džiaugiuosi traukiniu, kurio seniai reikėjo, bet kad į jį plūs žmonės- labai tuo abejočiau..
OK, kažkada bus geras VT ir privatus auto išlaikymas nekainuos taip pigiai, tai traukinio šansai bus geresni.Paskutinis taisė Garbanius; 2021.04.11, 13:24.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąIprociai keiciasi.
Lietuviu pasirinkimai itakoti skurdo ir galimybiu (greitu traukiniu) nebuvimo. Kai atsiras traukiniai, pasirinkimai keisis.
Uzsienyje n kartu maciau kaip seimos ar didesnes kompanijos renkasi traukinius.Paskutinis taisė Lettered; 2021.04.12, 11:27.
- 1 patinka
Comment
-
Tai, kad ten buvo kazkokia jungtis i Druskininkus per 3h nepatogiu laiku, tai cia nei greiciai, nei traukiniai. Entuziastams toks traukinys gal ir tinka, kaip Siaurukas.
Su RB viskas keisis esmingai, tiek darbo, tiek pramoginem kelionem, regioniniam turizmui, darbuotoju mobilumui.
O apie jungti i Palanga yra snekama.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąKaip manot, kas bus greičiau: jungtis į Palangą, nauja atkarpa į Druskininkus ar monobėgis į Panevėžio centrą?
Comment
-
Traukinys Kauno oro uoste – misija neįmanoma?
Ar iš tikrųjų būsima Rail Balticos geležinkelio stotelė bus nutolusi nuo Kauno oro uosto terminalo 3,4 km atstumu?
Pasirodo, dar 2005 m. buvo numatyta galimybė nutiesti geležinkelio atšaką keleiviams. Po to dar ne kartą girdėjosi tokių siūlymų, paskutinis – vos prieš 3 metus (tuos siūlymus aprašiau). Tačiau kol kas panašu, kad vargani 3,5 km per mišką yra neįveikiami. Aš siūlyčiau nutiesti geležinkelio „kilpą“ šalia keleivių terminalo, pro kurią galėtų važiuoti ir Vilnius-Kaunas ekspresai, stojantys abiejuose oro uostuose... Plačiau ir su daugiau paveiksliukų – tinklaraščio straipsnyje.
Paskutinis taisė taccido; 2021.04.12, 20:24.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 6 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTraukinys Kauno oro uoste – misija neįmanoma?
Ar iš tikrųjų būsima Rail Balticos geležinkelio stotelė bus nutolusi nuo Kauno oro uosto terminalo 3,4 km atstumu?
Pasirodo, dar 2005 m. buvo numatyta galimybė nutiesti geležinkelio atšaką keleiviams. Po to dar ne kartą girdėjosi tokių siūlymų, paskutinis – vos prieš 3 metus (tuos siūlymus aprašiau). Tačiau kol kas panašu, kad vargani 3,5 km per mišką yra neįveikiami. Aš siūlyčiau nutiesti geležinkelio „kilpą“ šalia keleivių terminalo, pro kurią galėtų važiuoti ir Vilnius-Kaunas ekspresai, stojantys abiejuose oro uostuose.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTraukinys Kauno oro uoste – misija neįmanoma?
Ar iš tikrųjų būsima Rail Balticos geležinkelio stotelė bus nutolusi nuo Kauno oro uosto terminalo 3,4 km atstumu?
Pasirodo, dar 2005 m. buvo numatyta galimybė nutiesti geležinkelio atšaką keleiviams. Po to dar ne kartą girdėjosi tokių siūlymų, paskutinis – vos prieš 3 metus (tuos siūlymus aprašiau). Tačiau kol kas panašu, kad vargani 3,5 km per mišką yra neįveikiami. Aš siūlyčiau nutiesti geležinkelio „kilpą“ šalia keleivių terminalo, pro kurią galėtų važiuoti ir Vilnius-Kaunas ekspresai, stojantys abiejuose oro uostuose... Plačiau ir su daugiau paveiksliukų – tinklaraščio straipsnyje.
Paskutinis taisė Lettered; 2021.04.13, 00:32.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTraukinys KUN turi stovėti 5 - 10 minučių, arba turėsi leisti beprotišką (LG nuomone) traukinių skaičių.\
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
Comment