Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai ir vaikščiok pėsčias, bo su tokia logika ant traukinio irgi neužsidirbai.

    Comment


      Vasarą Jonavos savivaldybėje vykusio RB trasos atkarpos Šveicarija–Žeimiai projektinių pasiūlymų pristatymo metu iš vieno piliečio buvo gautas vaizdus siūlymas, kaip panaudoti tiltą ar jo prieigas lankomumo tikslams.

      Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	1551
Size:	560,4 kB
ID:	1854072
      Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	1539
Size:	731,1 kB
ID:	1854073

      Click image for larger version

Name:	5.JPG
Views:	1538
Size:	731,6 kB
ID:	1854074
      Click image for larger version

Name:	7.JPG
Views:	1535
Size:	671,3 kB
ID:	1854075

      Siūlymas buvo apsvarstytas ir gautas atsakymas

      Click image for larger version

Name:	a.JPG
Views:	1537
Size:	450,8 kB
ID:	1854076

      Comment


        Puiki idėja. Galėtų būti įgyvendinta atskirai nuo Rail Baltica.

        Comment


          Vien dėl statybų vertėtų pastatyt. Neabejojų , kad buriais važiuotų.
          Show must go von!

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Įdomi, tarsi pasiūlymas ministrui, išdėstyta pozicija:
            Dėl „Rail Balticos“ nuo Kauno iki Talino. Jau matosi, kad skelbtais 2026 m. šiuo geležinkeliu traukiniai dar nevažiuos.
            Geležinkeliuose jau prieš 2 metus visi žinojo kad "ne anksčiau 2029". O tikraiusiai - dar po kelerių metų.
            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Todėl svarbu suvaldyti bent išlaidas. „Rail Baltica“ ne tik statybų, bet ir veiklos metu bus tikra mokesčių mokėtojų pinigų deginimo mašina.
            Aš apie tai forume rašiau jau ne vieną kartą.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Puiki idėja. Galėtų būti įgyvendinta atskirai nuo Rail Baltica.
              Rašo, kad neįmanoma, nes aptverta teritorija ir be leidimo nepateksi.

              kita vertus - kam perdavė kaip atskirą projektą svarstyti, jei neįmanoma.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Rašo, kad neįmanoma, nes aptverta teritorija ir be leidimo nepateksi.

                kita vertus - kam perdavė kaip atskirą projektą svarstyti, jei neįmanoma.
                Manau neįmanoma panaudojant tilto konstrukcijas arba vėžės teritorijoje, bet pvz. bokštas ar apžvalgos aikštelė parodyta gerokai toliau nuo vėžės ribų, ten gal ir galima būtų įrengti.

                Comment


                  Tai neįmanoma tilto konstrukcijų išnaudot. O greta statyt kodėl ne. Tik išlaikant atstumą nuo tilto.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Rašo, kad neįmanoma, nes aptverta teritorija ir be leidimo nepateksi.

                    kita vertus - kam perdavė kaip atskirą projektą svarstyti, jei neįmanoma.
                    Tai ir turiu omenyje atskirą kaip projektą, ne Rail Baltica tertorijoje. Iš šalies ir aukščiau būtų dar įdomiau stebėti.

                    Comment


                      „Naujo ruožo iš Kauno į Ramygalą statybos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos” (2019-04-03 Nr. 8.1/2019-03), ruožo Šėta – Ramygala (DPS4), Panevėžio raj. sav. projektiniai pasiūlymai

                      Trumpa informacija

                      Šis aiškinamasis raštas aprašo ketvirtajį ruožą Šėta-Ramygala (DPS4) naujai projektuojamame geležinkelyje. DPS4 ruožo Šėta-Ramygala bendras ilgis yra 29,200 km, jis kerta dvi savivaldybes – Kėdainių rajono savivaldybę 16,550 km ruožą ir Panevėio rajono savivaldybę 12,649 km ruožą


                      https://www.panrs.lt/naujo-ruozo-is-...j-sav-projekt/
                      Attached Files

                      Comment


                        Naujas konkursas tiltui prie Jonavos:
                        https://www.vz.lt/transportas-logist...ujas-konkursas

                        Comment


                          Parašė evvt
                          Nieko asmeniško bet gerai kad tamstos šioj temoj, kaip suprantu, kurį laiką nebus.
                          Nepataisoma chroninė diagnozė anam kolegai.
                          Grįžtame prie temos:
                          „Rail Baltica“ išsaugojo galimybę gauti išskirtinį finansavimą https://www.vz.lt/transportas-logist...ni-finansavima
                          Geležinkelio projektas „Rail Baltica“ per Europos Sąjungos valstybių narių derybas su Europos Parlamentu išsaugojo galimybę gauti išskirtinį 1,6 mlrd. Eur finansavimą, penktadienį pranešė Lietuvos ambasadorius.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Rail Baltica tikrai nepraras finansavimo, nes tai yra strateginis projektas Lietuvą, Latviją, Estiją ir Suomiją integruoti į Europos geležinkėlį, kad ir kiek tai kainuotų. Neveltui rusų trolis A1 taip stengiasi sumenkiti šito projekto sėkmę, nes nutiesus Rail Balticą toliau sektų vėžės standarto keitimas visose šiose šalyse, kas apsunkintų Rusų kariuomenės manevravimą, jei netyčia sugalvotų jėga imti pribaltiką.

                            Comment


                              Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                              Rail Baltica tikrai nepraras finansavimo, nes tai yra strateginis projektas Lietuvą, Latviją, Estiją ir Suomiją integruoti į Europos geležinkėlį, kad ir kiek tai kainuotų. Neveltui rusų trolis A1 taip stengiasi sumenkiti šito projekto sėkmę, nes nutiesus Rail Balticą toliau sektų vėžės standarto keitimas visose šiose šalyse, kas apsunkintų Rusų kariuomenės manevravimą, jei netyčia sugalvotų jėga imti pribaltiką.
                              "Generolai visada ruošiasi pasibaigusiam karui". Autokeliais vežioti tankus yra paprasčiau, saugiau ir pigiau.

                              Comment


                                Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                                Rail Baltica tikrai nepraras finansavimo, nes tai yra strateginis projektas Lietuvą, Latviją, Estiją ir Suomiją integruoti į Europos geležinkėlį, kad ir kiek tai kainuotų. Neveltui rusų trolis A1 taip stengiasi sumenkiti šito projekto sėkmę, nes nutiesus Rail Balticą toliau sektų vėžės standarto keitimas visose šiose šalyse, kas apsunkintų Rusų kariuomenės manevravimą, jei netyčia sugalvotų jėga imti pribaltiką.
                                Kaip žmonės gali tikėtis, kad staiga kažkas pradės iš naujo tiesti visus geležinkelius su privažiuojamaisiais keliais?
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  "Generolai visada ruošiasi pasibaigusiam karui". Autokeliais vežioti tankus yra paprasčiau, saugiau ir pigiau.
                                  Tiltai, tilteliai, viadukai visokie ir pan. yra kliūtys sunkesnei karinei technikai. Tai geležinkeliu kaip suprantu tos kliūtys išnyksta, be to turbūt greičiau didelį kiekį techniko atvežt yra geležinkeliu.

                                  O kas dėl tų generolų tai yra posakis labiau nuvalkiotas "Nori taikos ruoškis karui"

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                    Kaip žmonės gali tikėtis, kad staiga kažkas pradės iš naujo tiesti visus geležinkelius su privažiuojamaisiais keliais?
                                    Aš irgi išpradžių nebūčiau tuom patikėjęs, bet kai EU vis dar tempia šitą jau atrodė mirusį projektą už ausų, man darosi vis aiškiau, kad už to stovi ne tik EU, bet ir NATO. Niekam nereikia tokios silpnos grandies gynyboje kaip vėžės plotis. O dėl standarto keitimo šalyje, matomai kai tai daroma dėl strateginio saugumo, niekas nebežiūri kiek kainuos, nes atsitikus invazijai iš rytų vistiek kainuos brangiau negu pasiruošti iš anksto nors ir kaip priešinasi Rusijos pakalikai Lietuvoje. Be to ir propogandos tikslais skamba nekaip, kai turime Rusiško standarto vėžę.

                                    Comment


                                      Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą

                                      Aš irgi išpradžių nebūčiau tuom patikėjęs, bet kai EU vis dar tempia šitą jau atrodė mirusį projektą už ausų, man darosi vis aiškiau, kad už to stovi ne tik EU, bet ir NATO. Niekam nereikia tokios silpnos grandies gynyboje kaip vėžės plotis. O dėl standarto keitimo šalyje, matomai kai tai daroma dėl strateginio saugumo, niekas nebežiūri kiek kainuos, nes atsitikus invazijai iš rytų vistiek kainuos brangiau negu pasiruošti iš anksto nors ir kaip priešinasi Rusijos pakalikai Lietuvoje. Be to ir propogandos tikslais skamba nekaip, kai turime Rusiško standarto vėžę.
                                      Apie TEN-T Kada teko girdėt?
                                      https://ec.europa.eu/transport/theme...cture/ten-t_en

                                      Comment


                                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                        Tai kad ta TEN-T praktiškai visur atkartoja jau esmas linijas. Lietuvoje po garvežiams pritaikytos Rail Baltica 1 projekto įgyvendinimo, turėjo mus išmesti iš viso projekto, atrodo, kad toks ir buvo Dailydkos planas, bet nepaėjo, kai Masiulis apsigyveno susisiekime.

                                        Comment


                                          Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                                          Be to ir propogandos tikslais skamba nekaip, kai turime Rusiško standarto vėžę.
                                          Suomija su 1524 gyvena jau >100 metų ir nemato tame didelės problemos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X