Estai ir latviai neistaske pinigu vejais kaip lietuviai ant atkarpos Kaunas - Lenkijos siena, todel dabar gali taskyti ant nauju staciu/terminalu. O mums reikia ziureti, kad bent uztektu pinigu kazkiek patiesinti ta atkarpa, bent iki 100 km/h
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi pastatė jau du virš Palemono g. ir vietoj Amalių pervažos. Pastatytų ir virš geležinkelio kelių. Kažkuriam trumpam laikui tikriausiai tektų apriboti eismą, atšaukti dalį keleivinių ar sutrumpinti juos iki Palemono, bet tai ne kritiška.
Comment
-
Ir ką? O juk darant viename lygyje irgi reikės viską perdatyti, visas kryžmes sudėti veikiančioje linijoje. Statant viaduką tik užstumiant perdangos sijas reikėtų laikinai nutraukti eismą. Atramoms pastatyti eismas netrukdo. Pusdieniui nutraukti eismą nebūtų didelė problema. Kaliningrado tranzitą galima būtų sudetinti, o keleivinius į Kauną sutrumpinti iki Palemono, kai kuriuos atšaukti. Vieną ar dvi dienas iš eilės ir to pakaktų.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Sako, kad Kauno stotis prie oro uosto, o rodo seną stalininį pastatą.
VNO irgi nebus pajungtas (kaip buvo planuota kone 20 metų)
Sako, kad Kauno-Vilniaus ir Kauno-Lenkijos projektus projektuos, kai Kauno-Rygos-Talino projektas jau judės. Pamini, beje, ir Lenkijos projektus, kurie esminiai projekto sėkmei, pamini, kad su Lenkais irgi koordinuojasi.
Yra gražių skaidrių iš Kauno-Palemono ruožo, kaip įrodymas, kad kažkas jau statoma.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr ką? O juk darant viename lygyje irgi reikės viską perdatyti, visas kryžmes sudėti veikiančioje linijoje. Statant viaduką tik užstumiant perdangos sijas reikėtų laikinai nutraukti eismą. Atramoms pastatyti eismas netrukdo. Pusdieniui nutraukti eismą nebūtų didelė problema. Kaliningrado tranzitą galima būtų sudetinti, o keleivinius į Kauną sutrumpinti iki Palemono, kai kuriuos atšaukti. Vieną ar dvi dienas iš eilės ir to pakaktų.
Dar garsus pagalvojimas: ar tikrai tarp naujos požeminės perėjos ir Amalių tunelių netelpa geležinkelio tunelis? Greitis ten gal ir nekoks, bet krovininiams jo ir nereikia. Net Kauno transporto schemoje ši vieta rezervuota, https://maps.kaunas.lt/bp/SUSISIEK/
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi geležinkelis per HE atsišakoja daug anksčiau (judant nuo Palemono).Paskutinis taisė ejs-ejs; 2020.09.18, 15:27.
Comment
-
Nėra ten vietos. Arba reikia išpirkti ir griauti kelis namus palei liniją per HE. Be to 1435 mm turi būti iš kairės nuo 1520 mm, jei judama iš Palemono į Jiesią - taip 1435 mm jau nutiesta nuo Rokų iki Jiesios ir dar vieną susikirtimą ar viaduką daryti būtų ne tik kvaila, bet ir beprasmiška.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Geriau žiūrėkit šitą video, projekto vadovo paaiškinimą kaip jie pastatys iki 2026 metų : https://youtu.be/wPrCYhC6A2c
Sako, kad Kauno-Vilniaus ir Kauno-Lenkijos projektus projektuos, kai Kauno-Rygos-Talino projektas jau judės. Pamini, beje, ir Lenkijos projektus, kurie esminiai projekto sėkmei, pamini, kad su Lenkais irgi koordinuojasi.
Kita vertus apie stotis Lietuvoje nieko konkretaus nepasakyta. Išskyrus tai, kad jų bus trys. Vadinasi KUN tikriausiai pasiliks tik kaip stotelė.
Ir taip, kol kas tik Lietuvoje vyksta realūs darbai. Tai jis pažymėjo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaunas ir Vilnius jau yra kaip stotys. Nauja stotis bus tik Panevėžyje (laukuose). Kitos stotys tai tik regioninės - Marijampolės (jau esama), Kazlų Rūda (esama), dar kokie nors Kėdainiai (laukuose) ir Kaišiadorys (laukuose).
Panašiai prieš 10-15 metų buvo brėžiama greitojo geležinkelio linija iš Panerių tiesiai Vilniaus į oro uostą (beveik per taborą )
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąGeriau žiūrėkit šitą video, projekto vadovo paaiškinimą kaip jie pastatys iki 2026 metų : https://youtu.be/wPrCYhC6A2c
Comment
-
Teigia, kad grandiozinis projektas gali sustoti
https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/09/...Y8mqARP4V988UI
J. Narkevičius pripažino šiandien „Rail Baltica“ riedėjęs pirmą kartą. Lietuva ir Lenkija, pasak jo, šį projektą įgyvendiną skirtingai – kaimynai dirba savarankiškai, tiesiogiai bendraudami su Europos Komisija (EK).
Spalį, vardijo ministras, bus užbaigtas Palemono ruožas, galima sakyti, žymėsiantis projekto finišą nuo Lenkijos sienos iki Kauno. Baigiamas rangos darbų konkursas vėžei nuo Kauno iki Latvijos, valstybės reikmėms paimama žemė atliekamas projektavimas, taip pat – ir „Rail Baltica“ ruožo Kaunas-Vilnius.
Darbus visiškai baigti Lietuvoje numatyta iki 2026 m. Tiesa, trukdžiai ir tam tikros grėsmės, J. Narkevičiaus manymu, kyla dėl bendros įmonės valdymo.
Comment
-
Parašė drulia Rodyti pranešimąPrieš porą sav. padariau kelias nuotraukas proskynos iškirstos tarp Išorų ir Kalnėnų kaimo.
Žiūrint link Jonavos pusės.
Žiūrint link Kauno.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTeigia, kad grandiozinis projektas gali sustoti
https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/09/...Y8mqARP4V988UI
J. Narkevičius pripažino šiandien „Rail Baltica“ riedėjęs pirmą kartą. Lietuva ir Lenkija, pasak jo, šį projektą įgyvendiną skirtingai – kaimynai dirba savarankiškai, tiesiogiai bendraudami su Europos Komisija (EK).
Spalį, vardijo ministras, bus užbaigtas Palemono ruožas, galima sakyti, žymėsiantis projekto finišą nuo Lenkijos sienos iki Kauno. Baigiamas rangos darbų konkursas vėžei nuo Kauno iki Latvijos, valstybės reikmėms paimama žemė atliekamas projektavimas, taip pat – ir „Rail Baltica“ ruožo Kaunas-Vilnius.
Darbus visiškai baigti Lietuvoje numatyta iki 2026 m. Tiesa, trukdžiai ir tam tikros grėsmės, J. Narkevičiaus manymu, kyla dėl bendros įmonės valdymo.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Na sakykim nutiesiamas ruožas Vilnius - Kaunas. O link Latvijos kaip Dievas duos, Dievo keliai nežinomi ir pan. Čia tikrai būtų didelis praradimas?
Comment
Comment