Talino ir Rygos bus integruotos su oro uostu terminalais, kas yra logiska.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąStotyje traukiniai nelaksto tokiais greičiais. Nereikia painioti Rygos stoties ir Rygos oro uosto soties. Taline taip pat.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
turejau omeny, ar tie RB2 traukinia vaziuos pro Kauno miesto stoti, ar leks laukais tiesiai pro Rokus ir t.t.?
Comment
-
Bėgiai bus bendri visiems traukiniams, tačiau atskiri kiekvienai krypčiai. Atskiras aplinkkelis krovininiams traukiniams (kaip Kaune) bus Rygos prieigose, o prieš pat Taliną linija atsišakos į galines atkarpas link Ülemiste keleivinės stoties ir Mugos uosto krovinių stoties.
Žvelgiant į situaciją šalyse, kur geležinkeliais naudojasi keliskart didesnis procentas gyventojų nei Lietuvoje, o eismas yra daug intensyvesnis nei potencialiai gali būti gana retai apgyvendintose Baltijos šalyse, to tikrai pakaks.Paskutinis taisė tomczu; 2020.01.28, 14:27.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimącia tik prie Kauno veze atsidalins i dvi, o nuo sienos iki Kauno ir nuo Kauno iki Talino bus viena, ar taip pat dvi atskiros vezes, viena keleiviams, kita kroviniams?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKaip bus Kaunas-Varšuva
Jeigu kam nors įdomu, arba tiesiog norisi lengviau vizualiai pažinti situaciją miestuose ir jų prieigose, turiu tokias schemas.
Kaunas
Panevėžys (yup...)
Ryga
Talinas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąo is Vilniaus i Kauna atvaziuos i Kauno stoti, ar i laukus kazkur prie Karmelavos?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąIr dar idomu, kodel Ryga su Talinu statosi visiskai naujas modernias geležinkelio stotis, o Lietuva nieko nestato? Nebeliko pinigu nuo isplauto Kaunas- PL siena ruozo?
Rygoje statys naują stotį prie oro uosto, bet centre gi bus rekonstruojama esama stotis, tad nekeliaujantiems iš/į oro uostą niekas nepasikeis išskyrus pagerėjusią centrinės stoties būklę. Pastarojoje stos visi RB traukiniai važiuojantys per Rygą ir būtent ten bus pagrindinis toks taškas mieste (kaip iki šiol), o ne prie oro uosto.
Kitaip tariant, naujos stotys bus tik ten, kur iki šiol stoties išvis nebuvo. Senosios pagrindinės stotys išliks, realiai tik Taline bus nauja (Rygoje tai bus papildoma miesto pakraštyje). Lietuvoje, panašiai kaip Rygos atveju, yra galimos papildomos stotys prie Kauno ir galbūt Vilniaus oro uostų, bet jei jos iškils, tai vėliau. Vienas punktas, kuris išties bus kvailas, tai potenciali aklai pasibaigianti stotelė pirmuoju atveju.
Tačiau kadangi Kaune ir Vilniuje buvo galimybė nutiesti liniją tiesiai per dabartines pagrindines stotis, keleiviams tai suteiks žymiai daugiau patogumo nei naujos stotys kažkur laukuose. O esami pastatai yra paveldo objektai, tad statyti futuristinės architektūros ten, žinoma, negalime.
Parašė liutass Rodyti pranešimąKaip suprantu, vaziuodami is Vilniaus i Varsuva, tures persesti Kaune. Arba sustoti pasipildyti keleiviu. Tai tas sustojimas bus Kauno miesto stotyje, ar kazkur laukuose aplink Karmelava?
Tik nežinau, ar Kaune stos traukiniai važiuojantys maršrutu Vilnius-Ryga-Talinas.Paskutinis taisė tomczu; 2020.01.28, 17:23.
- 1 patinka
Comment
-
Taline nesąmonė. Gaila buvo porą kilometrų davesti iki centrinės stoties? Panevėžys taip pat "padarytas" kaip caro laikais, kai geležinkeliai buvo tiesiami toli nuo miestų... Kaišiadorys irgi tikriausiai taip pat planuoja apeiti iš šiaurės? Nafig ta RB, jei važiuoja pro miestus, o ne per juos? Panevėžyje, aišku, sunkus variantas, tik eismo krypties keitimas arba buvo galima užeiti iš rytų, o išeiti iš vakarų Rygos link.
- 1 patinka
Comment
Comment