Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Matyt, labai gerai įsigilinęs į problemą esi, nes dar vienas variantas yra mūsų pačių neinformuotumas. "For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong." -- H. L. Mencken
    Taip, sutinku, trečias punktas galėtų būt kad esu neinformuotas(nežinau kur daugiau informacijos gaut). Kol kas kiek informacijos turiu, tai suprantu kad atšaka būtų logiška regioniniams traukiniams. Jeigu turi infos, kuri pagrįstų kad atšaka tuščias pinigų švaistymas, išdėstyk čia ir tada bus visiem aiškiau ir nereiks rašinėt piktokų postų

    Comment


      Klausimas, iš kur tiek keleivių pririnksime, jei leisime atskirus traukinius - tarptautinius, tarpmiestinius, regioninius ir dar visi atskirose stotyse?

      Comment


        Būtų logiška tarptautinę IC stotį statyt "laukuose", o atšaką regioniniams, kaip kituose kraštuose. Tačiau šiuo atveju viskas atsiremia į nelemtus finansus, juk reik ne tik nuvažiavimą nuo magistralinės linijos nuties, bet ir rekonstruot apie 11 km esamo geležinkelio. Juk ši atšaka jau būtų grynai Lietuvos noras, Europa nebūtų tokia dosni.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          Būtų logiška tarptautinę IC stotį statyt "laukuose", o atšaką regioniniams, kaip kituose kraštuose. Tačiau šiuo atveju viskas atsiremia į nelemtus finansus, juk reik ne tik nuvažiavimą nuo magistralinės linijos nuties, bet ir rekonstruot apie 11 km esamo geležinkelio. Juk ši atšaka jau būtų grynai Lietuvos noras, Europa nebūtų tokia dosni.
          RB Rail AS rekomendavo spręst Panevėžio RB stoties švelniai tariant nesusipratimą ir netgi kaip pats rašei pasiūlė variantų(#2140). Tai kaip suprantu kas bus pateikta kaip sakai "Europai" tą peržiūrės ir prafinansuos. Ar kaip ten viskas vyksta gaunant iš jų finansus projektam?
          Paskutinis taisė evvt; 2019.05.29, 13:41.

          Comment


            Ten tebuvo studija, į kurios rekomendacijas galima ir neatsižvelgti. Be to, trasos projektavimas jau trunka ne vienerius metus, truputį pavėluota. Atšaką nebent galima būtų nutiest vėliau.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė evvt Rodyti pranešimą
              Jeigu turi infos, kuri pagrįstų kad atšaka tuščias pinigų švaistymas, išdėstyk čia ir tada bus visiem aiškiau ir nereiks rašinėt piktokų postų
              Ar aš čia piktas? Pats realiai apkaltinai projektuotojus kenkimu šaliai. Aš tik primenu, kad gal jie projektuodami taip, kaip projektuoja, turi daugiau informacijos, kuri verčia juos daryt sprendimus, kuriuos daro.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                O tarkim maršrutas Panevėžys-Vilnius ar Panevėžys-Kaunas? Vis vien reikės pirkti 1435mm sąstatus tokiems maršrutams, nebent jie nebus organizuojami. Tik jeigu juos organizuoti, tai jie važiuotų tik nuo RB stoties miesto pakraštyje ir tam būtų reikalingas persėdimas, kas tokiems trumpiems maršrutams yra nelogiška.
                Ten tų ekspresų bus keli per dieną. Turėti visą geležinkelį ir jo neišnaudoti patogiems vietiniams pervėžimams būtų labai kvaila.
                O man atrodo, kad Vilnius-Rygos oro uostas bus daug populiaresnis maršrutas, nei Vilnius-Panevėžys. Šiaip ar taip, atšaka, kuri leis keleivius iš tarptautinės stoties nuvežti į miesto centrą, bus atsisukus į kitą pusę, nei atšaka, kurios reiktų, kad traukinys iš Vilniaus ar Kauno galėtų įriedėt į Panevežį.

                Comment


                  Kaip dabar vyksta užvažiavimas į depą Kaune?
                  Buvau šiandien pažiūrėti kaip vyksta statybos darbai, pamačiau, kad iš stoties kelių nei į depą, nei į tunelį (važiavimui į depą per Šančius) įvažiuoti neįmanoma.
                  Prie manęs iš depo išvažiavo ir nuvažiavo į tunelį specialus bėgių kranas su keliomis platformomis, matyt ardys bėgius tunelyje ar prie jo.
                  Viename kelyje (ne prie perono) stovėjo dyzelis, jo krypties rodyklėje buvo nurodyta "Vilnius". Ar tai bajeris, ar tikrai dabar aptarnavimui važiuoja į Vilnių per užtvanką?
                  Beje, tai mintis: kodėl remonto darbų laikui neorganizavo maršruto į Vilnių dyzeliniu traukiniu per užtvanką? Ir į Šiaulius galima buvo taip organizuoti.
                  Ar su keleiviais negalima keisti važiavimo krypties? Bet lyg tai galima, vienu laiku taip ir važinėjo į Šiaulius, su krypties keitimu Kaišiadoryse, kada remontavo ruožą Palemonas - Gaižiūnai.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    Ar aš čia piktas? Pats realiai apkaltinai projektuotojus kenkimu šaliai. Aš tik primenu, kad gal jie projektuodami taip, kaip projektuoja, turi daugiau informacijos, kuri verčia juos daryt sprendimus, kuriuos daro.
                    Ne ant tamstos aš čia. Turėjau omenį kad jei būtų daugiau tos infos tai gal ir nereiktų varyt ant projektčikų. Bet gali būt nėra tos infos kaip tik todėl kad nieks nevarytų ant jų šimteriopai

                    Comment


                      Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                      Prie manęs iš depo išvažiavo ir nuvažiavo į tunelį specialus bėgių kranas su keliomis platformomis, matyt ardys bėgius tunelyje ar prie jo.
                      Jau nemažai nuardytų bėgių iki tunelio.
                      Vaizdas nuo Trijų mergelių tilto:

                      Comment


                        Ispanų IDOM laimėjo dar vieną „Rail Baltica“ projektavimo konkursą
                        Bendra Lietuvos, Latvijos ir Estijos bendrovė „RB Rail AS“ paskelbė geležinkelio linijos nuo Ramygalos iki Latvijos sienos projektavimo konkurso nugalėtoją. Geriausią pasiūlymą pateikė Ispanijos kompanija „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“, su kuria, pabaigus visas būtinas procedūras, bus pasirašyta 7.968.873 Eur vertės sutartis.

                        Planuojama, kad „Rail Baltica“ ruožas Ramygala – Lietuvos-Latvijos siena bus 91 km. ilgio, o preliminariajame projekte numatyti ir trys geležinkelio tiltai, 14 kelio viadukų, 20 geležinkelio viadukų, keturi žalieji tiltai ir Panevėžio tarptautinė keleivinių traukinių stotis.

                        Per 24 mėnesius turės būti atlikti vietų tyrimai, vertės inžinerijos darbai, pagrindinis ir detalusis techninis projektavimas. Be to, tiekėjas turės užtikrinti autoriaus priežiūra statybos metu, užbaigus projektavimo darbus...
                        Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5poBdnj8U
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          „Lietuvos geležinkeliai“ ieško „Rail Baltica“ plėtros plano rengėjų
                          Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi tolesnei europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ statybai ir ieško plano rengėjų ruožo nuo Lietuvos ir Lenkijos sienos iki Kauno (Jiesios) modernizavimui, Kauno geležinkelių mazgo plėtrai bei infrastruktūros priežiūros depų statybai.

                          „Lietuvos geležinkeliai“ pirmadienį paskelbė tris šių projektų paruošiamųjų darbų konkursus, jiems paraiškų laukia iki liepos 5 dienos.

                          Laimėtojai turės nustatyti optimalią jau nutiestos ir beveik 400 mln. Eur kainavusios „Rail Baltica“ linijos nuo sienos su Lenkija iki Kauno modernizavimo trasą, numatyti alternatyvas, atlikti tyrimus...

                          ...Plano rengėjai turės nuspręsti, ar tiesinti vėžę, ar statyti naują liniją...
                          Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5pt3AMEvY
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Rail Balticos tinklapyje paskelbtas interaktyvus žemėlapis, kuriame galima matyti būsimų stočių vizualizacijas, praeitus ir dar likusius etapus su preliminariais terminais:http://www.railbaltica.org/info/lt/i...yvus-zemelapis
                            Paskutinis taisė lukass; 2019.06.06, 21:25.
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Kažkaip Lietuvoje nelabai matyti vizualizacijų ir oro uostai neprijungti

                              Comment


                                RB trasoje tarp Kauno ir Ramygalos, kažkur kas 100 metrų susmaigstyti tokie kuoliukai su lentelėmis.

                                Comment


                                  IDOM pradeda projektavimo darbus. Atlieka geodezinius tyrinėjimus

                                  Comment


                                    Tartasi dėl „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo

                                    Panevėžio miesto savivaldybėje vyko pasitarimas dėl „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo, kuriame planuojamus darbus pristatė bendra Estijos, Latvijos ir Lietuvos įmonė RB Rail AS. „Rail Baltica“ projektu numatyta nutiesti greitojo geležinkelio liniją ir sukurti infrastruktūrą nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos sienos.

                                    „Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas - Lietuvos ir Latvijos valstybių siena specialiajame plane numatyta, kad prie Panevėžio bus įrengta keleivių stotis ir galimybė įrengti krovinių terminalą. Susitikimo metu aptarėme bendradarbiavimo galimybes dėl projektinių pasiūlymų rengimo. Savivaldybė iš savo pusės suteiks maksimalią pagalbą, kad projektiniuose pasiūlymuose būtų pateikti labiausiai miestiečių lūkesčius tenkinantys keleivių stoties įrengimo pasiūlymai ir numatyta vieta intermodaliniam terminalui ties Gustonių geležinkelio stotimi Panevėžio rajone,“ – sakė savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

                                    Šiuo metu pasirašyta ruožo Kaunas–Ramygala projektavimo sutartis tęsia „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą nuo Kauno link Latvijos. Planuojama, kad projektuojamame 78 km ruože Kaunas–Ramygala bus įrengti 7 viadukai, 11 geležinkelio viadukų, 4 geležinkelio tiltai ir 3 eko tuneliai. Taip pat šiame ruože planuojama sukonstruoti vieną iš įspūdingiausių inžinerinių objektų visoje Baltijos šalis jungsiančioje vėžėje – net 1,7 km ilgio geležinkelio tiltą per Neries upę.

                                    Kauno – Lietuvos–Latvijos sienos ruožo specialusis planas yra patvirtintas, žemės paėmimo procedūros eina į pabaigą. Laiku atliktas geležinkelio projektavimas suteiktų galimybę 2021 metais pradėti geležinkelio statybos darbus. Kitame etape siekiama pratęsti „Rail Baltica“ iki Panevėžio miesto.

                                    https://www.panevezys.lt/lt/naujieno...rail-fsnh.html

                                    Comment


                                      Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                      [h=2]... Kitame etape siekiama pratęsti „Rail Baltica“ iki Panevėžio miesto.

                                      https://www.panevezys.lt/lt/naujieno...rail-fsnh.html
                                      Čia toks patyčių iš panevėžiečių tekstas ar vistik galvoja apie atšakėlę būtent iki miesto?

                                      Comment


                                        Paskelbti dar trys „Rail Baltica“ plėtros konkursai
                                        Projektą „Rail Baltica“ Lietuvoje įgyvendinanti bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė tris naujus konkursus, pagal kuriuos bus rengiami atskirų „Rail Baltica“ mazgų bei atkarpų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planai.

                                        Projektavimo įmonės kviečiamos dalyvauti „Rail Baltica“ geležinkelių infrastruktūros priežiūros depų plėtros susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo, projekto „Rail Baltica“ geležinkelių infrastruktūros Kauno geležinkelių mazge susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo ir projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Lenkijos ir Lietuvos valstybių siena – Jiesia modernizavimo susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo konkursuose...
                                        Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5qiqs8Ha6
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81465261
                                          Šiandien pasirašyta sutartis dėl viso ruožo nuo Kauno iki Latvijos deatalaus techninio projektavimo. Projektavimas užtruks 24 mėnesius

                                          Comment

                                          Working...
                                          X