Na savo laiku kai Sweco projektavo trasą per Panevėžį, sprendimą dėl dabartinio sprendinio priėmė vietinė valdžia. Buvo siūlomas ir variantas per Panevėžio vakarinį pakraštį, analogiškas čia parodytam C variantui. Bet tokiu atveju visa trasa per Panevėžį, dėl didelio skaičiaus reikalingų dviejų lygių sankryžų, turėtų eiti ant pylimo ir estakadų. Tokiu atveju galima tik keleivių stotis, įrengti krovinių stotį būtų nerealu. Panevėžys pasirinko krovinių stotį.
Paskutinis taisė Romas; 2019.05.22, 08:57.
Priežastis: Perkelta
Na savo laiku kai Sweco projektavo trasą per Panevėžį, sprendimą dėl dabartinio sprendinio priėmė vietinė valdžia. Buvo siūlomas ir variantas per Panevėžio vakarinį pakraštį, analogiškas čia parodytam C variantui. Bet tokiu atveju visa trasa per Panevėžį, dėl didelio skaičiaus reikalingų dviejų lygių sankryžų, turėtų eiti ant pylimo ir estakadų. Tokiu atveju galima tik keleivių stotis, įrengti krovinių stotį būtų nerealu. Panevėžys pasirinko krovinių stotį.
Ir logišką sprendimą priėmė. Keleivių požiūriu aišku, kad būtų patogiau jei stotis būtų miesto centre. Tačiau nerealu padaryti RB stotį esamos stoties vietoje, todėl turėti atskirą stotį kažkur mieste ir neturėti galimybės krovinių stoties įrengimui visiškai neprotinga. Todėl A variantas būtų geriausia išeitis su europinės vėžės jungtimis. Tik jungtis turėtų būti su galimybe judėti pietu kryptimi, taip užtikrinant susisiekimą iš Panevėžio Kauno kryptimi (vietiniams keleivių pervežimams iš esamo stoties).
Niekaip nesuprantu to grafiko iki galo. Kada prasides statybos baigsis projektavimas ty terminai supratau. Toliau jau nebe. Kam išskirtos valsybės? Ar tik tam kad parodyt kad latviai truputuka anksčiau už kitus pradejo projektuot?
Bent jau yra numatoma 1520 mm geležinkelio atšaka iki keleivių stoties (mėlyna linija):
Gerai kad galvojama apie ta problema tik gaila kad mastoma pačiu pigiausiu ir toli gražu ne patogiausiu keliu keleiviams. Kad nepatogiausiu tai aišku - bus persėdimas o tai jau 1/3 mėšlo. Kad pasakiau pigiausiu tai aš irgi žiū nevisai teisus - tiesti reiks 1.5 km rusiškos vėžės iki RB stoties vietoj to kad pačia RB stoti įrengtu prie pat rusko gelžkelio. Tai dar pigiau gi jei šūdprojektinikams trūks plyš patinka keleivius persodint.
PS. Aišku kritikuot visada lengviau nei sukurt, nu bet vistiek čia šitą kuriant pačiam kūrimo procese matomai galvota labiau apie ką tik nori bet ne apie patį projektą.
Variantas kai rb vėžes atšakėle eitų palei ruska vėžę iki miesto stotims būtų priimtiniausias - atvarai i stoti ir keliauti traukiniu pvz i Vilnių perKauna greičiau nei su savo auto automagistrale. Be jokių čiumadanų pernešimo iš traukinio i traukinys kažkur laukuose
Gerai kad galvojama apie ta problema tik gaila kad mastoma pačiu pigiausiu ir toli gražu ne patogiausiu keliu keleiviams. Kad nepatogiausiu tai aišku - bus persėdimas o tai jau 1/3 mėšlo. Kad pasakiau pigiausiu tai aš irgi žiū nevisai teisus - tiesti reiks 1.5 km rusiškos vėžės iki RB stoties vietoj to kad pačia RB stoti įrengtu prie pat rusko gelžkelio. Tai dar pigiau gi jei šūdprojektinikams trūks plyš patinka keleivius persodint.
PS. Aišku kritikuot visada lengviau nei sukurt, nu bet vistiek čia šitą kuriant pačiam kūrimo procese matomai galvota labiau apie ką tik nori bet ne apie patį projektą.
Stotis nutolinta manau dėl aukščių skirtumo, kažkuri vėžę, tikėtina RailBaltica eis virš senosios
Variantas, kai stotis būtų rusiškos ir europietiškos vėžių susikirtime atrodo kaip logiškiausias. Įdomu, kokie argumentai nusvėrė šitą variantą.
Toks variantas nepatogus. Vėžės kirsis skirtingame lygyje, tai stotį reikėtų statyti tiesiai virš 1520 mm geležinkelio. Todėl norint persėsti reikėtų kažkur eiti, lipti ir t.t, bei tas kainuotų neracionaliai daug. Įrengiant stotį kiek toliau, persėdimą galima realizuoti labai patogiai. Vienoje perono pusėje sustoja vienas traukinys, kitoje kitas ir persėdi žengdamas kelis žingsnius.
Variantas kai rb vėžes atšakėle eitų palei ruska vėžę iki miesto stotims būtų priimtiniausias - atvarai i stoti ir keliauti traukiniu pvz i Vilnių perKauna greičiau nei su savo auto automagistrale. Be jokių čiumadanų pernešimo iš traukinio i traukinys kažkur laukuose
Tas tai keista, kad nenumatyta atšaka nuo RB iki miesto stoties, kurią būtų galima naudoti vietiniams pervežimams 1435 mm geležinkeliu. Nebent tokią atšaką įrengtu LG su laiku savo lėšomis, tik nelogiška, kad RB lėšomis dabar bus tiesiama 1520 mm atšaka iki naujos stoties, kai būtų galima įrengti tą atšaką 1435 mm.
Tikrai taip, puikus pvz. Karmėlavos Oro Uostas. Miesto autobusu kelionė iki miesto centro užtrunka "tik" valandą laiko.
Gal gerai, kad tas oro uostas laukuose. Mieste tylu Traukinys turbūt greičiau nuvežtų, kai bus pastatyta atšaka, taip pat galėtų sklandžiai ir greitai važiuoti, beje galėtų funkcionuoti kaip priemiestinis traukinys per Neveronys, Palemoną, Amalius gal būtų galima pasvajoti apie stotelę tarp Petrašiūnų ir Trijų mergelių tilto, kur stotų tik priemiestinis traukinys (įrengtų kada nors atskirai ateityje). Beje nuo oro uosto iki miesto centro važiuoja autobusas, kuris stoja prie kiekvieno šviesoforo (literaliai!!!), o čia kalbama apie traukinius, tai jis turbūt tikrai ne valandą važiuos, būtų visai neblogai iki kokių 20 min. užtruktų, geriau dar trumpiau, kad nevažiuotų lėtai per visokias atšakas.
Toks variantas nepatogus. Vėžės kirsis skirtingame lygyje, tai stotį reikėtų statyti tiesiai virš 1520 mm geležinkelio. Todėl norint persėsti reikėtų kažkur eiti, lipti ir t.t, bei tas kainuotų neracionaliai daug. Įrengiant stotį kiek toliau, persėdimą galima realizuoti labai patogiai. Vienoje perono pusėje sustoja vienas traukinys, kitoje kitas ir persėdi žengdamas kelis žingsnius.
Tas tai keista, kad nenumatyta atšaka nuo RB iki miesto stoties, kurią būtų galima naudoti vietiniams pervežimams 1435 mm geležinkeliu. Nebent tokią atšaką įrengtu LG su laiku savo lėšomis, tik nelogiška, kad RB lėšomis dabar bus tiesiama 1520 mm atšaka iki naujos stoties, kai būtų galima įrengti tą atšaką 1435 mm.
Taigi, aš tai manau kad galima tikėt dviem dalykas : 1. Atsakingų asmenų visišku bukumu ir žioplumu 2.Kažkieno įtaka. Kažkieno kam RB labai nepatinka, neparanku ar sunkiai įveikiama konkurencija. Daugiau variantų į galvą neateina.
Taigi, aš tai manau kad galima tikėt dviem dalykas : 1. Atsakingų asmenų visišku bukumu ir žioplumu 2.Kažkieno įtaka. Kažkieno kam RB labai nepatinka, neparanku ar sunkiai įveikiama konkurencija. Daugiau variantų į galvą neateina.
Matyt, labai gerai įsigilinęs į problemą esi, nes dar vienas variantas yra mūsų pačių neinformuotumas. "For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong." -- H. L. Mencken
Tas tai keista, kad nenumatyta atšaka nuo RB iki miesto stoties, kurią būtų galima naudoti vietiniams pervežimams 1435 mm geležinkeliu. Nebent tokią atšaką įrengtu LG su laiku savo lėšomis, tik nelogiška, kad RB lėšomis dabar bus tiesiama 1520 mm atšaka iki naujos stoties, kai būtų galima įrengti tą atšaką 1435 mm.
O man labai logiška. Standartine vėže lakstys ekspresai, kurie į Panevežį neužsukinės. Iš ekspreso išlipusiems keleiviams iki Panevežio pavežti standartinė vėže specialius 1435 mm sąstatus pirkti būtų keista, kai visa likusi šalis ant 1520 mm.
O man labai logiška. Standartine vėže lakstys ekspresai, kurie į Panevežį neužsukinės. Iš ekspreso išlipusiems keleiviams iki Panevežio pavežti standartinė vėže specialius 1435 mm sąstatus pirkti būtų keista, kai visa likusi šalis ant 1520 mm.
O tarkim maršrutas Panevėžys-Vilnius ar Panevėžys-Kaunas? Vis vien reikės pirkti 1435mm sąstatus tokiems maršrutams, nebent jie nebus organizuojami. Tik jeigu juos organizuoti, tai jie važiuotų tik nuo RB stoties miesto pakraštyje ir tam būtų reikalingas persėdimas, kas tokiems trumpiems maršrutams yra nelogiška.
Ten tų ekspresų bus keli per dieną. Turėti visą geležinkelį ir jo neišnaudoti patogiems vietiniams pervėžimams būtų labai kvaila.
Comment