Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    RailBaltica II trasa jau pažymėta latviškame www.BalticMaps.eu žemėlapyje
    Būsimo geležinkelio trasa matosi priartinus iki stambaus mastelio 1:76 000.

    1. Latvijos-Lietuvos siena - Vaškai (Pasvalio r.)


    2. Vaškai - Joniškėlis (Pasvalio r.)


    3. Joniškėlis - Mikoliškis (Pasvalio ir Panevėžio r. riba)


    4. Mikoliškis - Panevėžys (Panevėžio r.)


    5. PANEVĖŽYS


    6. Panevėžys- Ėriškliai (Panevėžio r.)


    7. Ėriškiai (Panevėžio r.) - Panevėžio ir Kėdainių rajonų riba


    8. Panevėžio ir Kėdainių rajonų riba - Šėta (Kėdainių r.)


    9. Šėta - Žeimiai (Kėdainių r. ir Jonavos r.)


    10. Žeimiai - JONAVA (Jonavos r.)


    11. JONAVA - Palemonas (KAUNAS) (Jonavos ir Kauno r.)

    http://www.balticmaps.eu/

    Comment


      Pasirodo, kad pries pora savaiciu Latvijos transporto ministras Talis Linkaits pasake, kad RailBaltica II projektas bus atidetas 2 metams, nes nera pinigu: Delfi.lv -- Linkaits: 'Rail Baltica' kavēsies par vismaz diviem gadiem

      Matyt, tai ir bus svajones pabaiga. Ir uz anksciau supirktus prie trasos sklypus niekam neiseis gauti pinigu. RIP
      Paskutinis taisė hobo; 2019.03.05, 05:30.

      Comment


        Parašė hobo Rodyti pranešimą

        Matyt, tai ir bus svajones pabaiga. Ir uz anksciau supirktus prie trasos sklypus niekam neiseis gauti pinigu. RIP
        Tai kad jau išpirkinėja sklypus projektui.

        Comment


          Lietuva: mes sugebėjom užstabdyti RB su savo neaiškiais RB1 projektais ir pinigų švaistymu bei grobstymu.

          Latvija: hold my beer.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Tai kad jau išpirkinėja sklypus projektui.
            Gerai, kad verslininkai, kurie investavo i sklypus, nenukentes.

            O valstybe per tuos supirktus sklypus galu gale gales nutiesti gera dveju-keturiu juostu asfaltuota kelia kroviniams vezti tiesiai i Ryga bei Talina ir is ju. Tad irgi nenukentes.
            Paskutinis taisė hobo; 2019.03.05, 11:49.

            Comment


              Parašė hobo Rodyti pranešimą
              Gerai, kad verslininkai, kurie investavo i sklypus, nenukentes.

              O valstybe per tuos supirktus sklypus galu gale gales nutiesti gera dveju-keturiu juostu asfaltuota kelia kroviniams vezti tiesiai i Ryga bei Talina ir is ju. Tad irgi nenukentes.
              Man įdomiau, kas vyks tarp Kauno ir Lenkijos, o taip pat pačioje Lenkijoje. Kitaip projektas atrodys beprasmis.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Man įdomiau, kas vyks tarp Kauno ir Lenkijos, o taip pat pačioje Lenkijoje. Kitaip projektas atrodys beprasmis.
                Jei Kaunas del tu ivykiu taps/liks paciu galiniu europinio siauruko terminalu, tai irgi gerai - bus darbo, biznio bei pinigu Lietuvos vezejams: perkrauti krovinius Kaune is traukiniu ir vezti toliau i Latvija-Estija. Ir Lietuvai nebus nuostoliu rupintis begale metu nerentabiliu gelezinkeliu ir tam leisti pinigus. Tad is to viso iseis tikras HAPPY END.

                Comment


                  Bet projektas, kuris gauna milijonus Euru is ES bendrijos, vadinasi 240 km/km Talinas-Varsuva. Tai kas cia ka bando apgauti?

                  Comment


                    Gal ši naujiena kažką gero reiškia:

                    Suomija tapo bendros "Rail Baltica" įmonės akcininke

                    http://www.rail-baltica.lt/news/146/...nes-akcininke/

                    Comment


                      Uz ES pinigus susitvarkys savo vidaus gelezinkelius?

                      Comment


                        „Rail Baltica“ eismo planas suteikia naujų įžvalgų apie 2025-2056 m. traukinių eismą
                        Šaltinis: 15min
                        Publikuota: 09:10, 2019.03.12

                        Numatyta, kad greitieji „Rail Baltica“ traukiniai iš Talino į Varšuvą ir iš Talino į Vilnių pradėjus veikti linijai kursuos keturis kartus per dieną, o dešimties metų laikotarpyje šis skaičius išaugs iki šešių traukinių. Papildomai, Vilnius-Kaunas-Varšuva maršrutu per dieną kursuos net iki 10 traukinių. Todėl, „Rail Baltica“ užtikrins greitųjų traukinių susisiekimą tarp Baltijos šalių sostinių kas dvi valandas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

                        Be to, plane numatyti du naktinių traukinių maršrutai Talinas-Ryga-Kaunas-Varšuva-Berlynas ir Vilnius-Kaunas-Varšuva-Berlynas, kurie leis pasiekti labiau nutolusios kelionės tikslus Europoje. Keleiviai taip pat galės per 10 minučių iš Rygos centrinės stoties pasiekti Rygos tarptautinį oro uostą. Šie traukiniai kursuos ne rečiau kaip kas 30 minučių. Greitųjų traukinių eismo intensyvumas nustatytas remiantis planuojama keleivių paklausa, kuri buvo įvertinta „Rail Baltica“ traukinių eismo plane 2026-2056 m. Planas, parengtas Vokietijos kompanijos „ETC Gauff Mobility GmbH“, apsijungusios į konsorciumą su „COWI A/S“ (Danija) ir „Institut für Bahntechnik GmbH“ (Vokietija) įmonėmis,..........................
                        .............. Krovininiai traukiniai
                        Plane numatyta, kad per valandą „Rail Baltica“ linija važiuos 2-3 kroviniai traukiniai, pasiekiantys maksimalų 120 km/val. greitį. Numatyta vienos ašies apkrova yra 25 tonos, o sąstato ilgis – 1050 m. Siekiant paskatinti krovinių pervežimus, yra vystomi trys dideli multimodaliniai terminalai – Mūgoje (Estijoje), Salaspilyje (Latvijoje) ir Palemone (Lietuvoje). Planuojama, kad net 80% krovininių traukinių „Rail Baltica“ linijoje bus intermodaliniai – suteikiantys galimybes logistikos operatoriams perkelti krovinius nuo kelių transporto ant geležinkelio transporto ir transportuoti konteinerius bei puspriekabes geležinkeliu. Numatoma, kad dėl to ženkliai sumažės oro tarša ir kelių transporto spūstys bei pagerės eismo saugumas keliuose.....................
                        ..............Apie traukinių eismo planą
                        Traukinių eismo planas parengtas remiantis konsoliduotomis keleivių ir krovinių pervežimo „Rail Baltica“ koridoriumi paklausos studijomis. Jame sudaryti tvarkaraščiai skirtingos rūšies traukiniams. Plane taip pat palyginti naudotini riedmenys, preliminarios infrastruktūros bei riedmenų priežiūros objektų vietos, bei detalūs jų kelių išvystymo planai. Pagrindiniai traukinių eismo plano rezultatai bus naudojami toliau atliekant studijas bei projektuojant „Rail Baltica“ infrastruktūrą.

                        ​​​​​​​

                        Comment


                          Greitieji traukiniai tarp Vilniaus, Varšuvos ir Talino kursuos kas dvi valandas
                          https://www.delfi.lt/verslas/transpo...94405#cxrecs_s

                          Greitieji „Rail Baltica“ traukiniai iš Talino į Varšuvą ir iš Talino į Vilnių, pradėjus veikti linijai, kursuos keturis kartus per dieną, o per dešimt metų šis skaičius išaugs iki šešių traukinių.

                          Comment


                            Tai reiskia is Talino per Kauna i Varsuva ir is Talini per Kauna i Vilniu? Tai bus du atskiri marsrutai? Kaunui gerai, jo stotis bus prikimsta greitaeigiu traukiniu Kurie, beje, nuo Kauno iki Varsuvos vaziuos tik ciuku-ciuku- traukinuku greiciu

                            Comment


                              Kaunas-Vilnius eurovežės trasa dar net nežinoma, o svajoja apie reisus jau 2025-2026 m.

                              Comment


                                Svarbu € isisavint

                                Comment


                                  O ar išvis kokia nors stotelė prie Panevėžio bus? Nes jei ne...

                                  Comment


                                    Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
                                    O ar išvis kokia nors stotelė prie Panevėžio bus? Nes jei ne...
                                    Kokia nors stotele turetu buti

                                    Comment


                                      Bus, bet 10 km (!!!) nuo miesto centro. Ir be galimybės persėsti pvz. važiuojantiems iš Šiaulių. Žodžiu, kaip Rusijos Imperijos laikais.

                                      Comment


                                        Comment


                                          Parašė tomczu Rodyti pranešimą
                                          Bus, bet 10 km (!!!) nuo miesto centro. Ir be galimybės persėsti pvz. važiuojantiems iš Šiaulių. Žodžiu, kaip Rusijos Imperijos laikais.
                                          Svarbu kad būtų padarytas normalus susisiekimas su miestu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X