Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Va dalis RB projekto sujungia intermodalini terminala Kaune, viena imone yra is Vokietijos. Gal daugiau Europos imoniu prisijungs prie projekto po zemes ispirkimu, kaip ateis laikas tiesti ruoza link broliuku.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...tis-667-980572
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPo dabartinių korupcijos istorijų gali būtų keblu įdarbinti apskritai bet kokias lietuviškas kompanijas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGalima laisvai viską padaryti vietine darbo jėga (kaip buvo daroma su RBI iki Kauno).
Comment
-
Paskelbtas žemės paėmimo „Rail Balticai“ konkursas
Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ pradeda žemės paėmimo europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projektui – jo atkarpai nuo Kauno iki sienos su Latvija – procedūras...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
„Rail Balticai“ gavo pinigų, bet neparengė specialistų
Planuojama, kad jau po poros metų visu tempu turėtų pajudėti penketą metų užtruksiantis prioritetinis Europos Sąjungoje trijų Baltijos valstybių projektas „Rail Baltica“, kai europiniu geležinkeliu turėtų būti sujungtos Baltijos valstybės su kontinentine Europa. Tačiau esama požymių, kad šį keliolika metų uždelstą projektą gali ištikti kita nesėkmė: nebus kas jį statytų – Baltijos šalys ištuštėjusios ir specialistų projektui įgyvendinti neparengta......Parama projektui veikiausiai mažės Jungtinei Karalystei pasitraukus iš ES, kuri turės daugiau rūpesčių, negu dalyvauti „Rail Balticos“ projekte. Tokiu atveju veikiausiai teks peržiūrėti kai kurias planuojamas projekto infrastruktūrines detales.
Antai Estijoje jau pranešama, jog bus atsisakyta atitverti trasą, kuria daugiau kaip 200 km/h greičiu turės skrieti traukiniai, tvoromis (jos užimtų beveik trečdalį ilgio miškingomis ir pelkėtomis vietovėmis) ir įrengti garsinius gyvūnų atbaidymo įrenginius. Planuojama, kad ir daugiau objektų, taupant lėšas, veikiausiai teks atsisakyti...
© Lietuvos žiniosSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Iš straipsnio apie oro uostus:
...Jo teigimu (R. Masiulio), Vilniaus oro uostas su „Rail Baltica“ vėže nebus sujungtas...
Tada būtų puiki proga Rail Balticos stotį Vilniuje statyt ne dab. stoties vietoje, o kur nors šiauriau, pvz prie VA/Pilaitės pr. rajono, kad būtų patogu pasiekti ne tik pietinių rajonų gyventojams, bet ir visiem miestiečiams.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąTada būtų puiki proga Rail Balticos stotį Vilniuje statyt ne dab. stoties vietoje, o kur nors šiauriau, pvz prie VA/Pilaitės pr. rajono, kad būtų patogu pasiekti ne tik pietinių rajonų gyventojams, bet ir visiem miestiečiams.
* perlipimas tarp skirtingų transporto rūšių (dabar autobusų stotis šalia, oro uostas 12 min traukiniu)
* artumas centrui (dabar pėsčiomis 12 min iki Rotušės aikštės, 24 min iki Katedros aikštės).
Keleivinio geležinkelio vienas iš privalumų yra tai, kad atvyksti į pačią miesto širdį, o stotis kažkur prie Pilaitės tuo visai negalėtų pasigirti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNa, yra dar tokie aspektai:
* perlipimas tarp skirtingų transporto rūšių (dabar autobusų stotis šalia, oro uostas 12 min traukiniu)
* artumas centrui (dabar pėsčiomis 12 min iki Rotušės aikštės, 24 min iki Katedros aikštės).
Keleivinio geležinkelio vienas iš privalumų yra tai, kad atvyksti į pačią miesto širdį, o stotis kažkur prie Pilaitės tuo visai negalėtų pasigirti.
Senoji stotis ir toliau veiktų, bei taip pat kursuotų traukiniai į tą patį Kauną (dėl tarpinių miestų).
Iki centro tolokai, bet nevisiem ten reikia.
Aišku, būtų tobula Rail Baltica stotį statyt NMC, bet tunelių kasimas bei stoties įrengimas brangiai kainuotų.Paskutinis taisė lukass; 2018.08.30, 19:32.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Tai čia tik vieno rajono gyventojų problema. O stotis Pilaitėje - viso miesto gyventojų problema, tik pilaitiškiams nauda. Esant dabartiniam automobilizacijos lygiui toks geležinkelis su tokia stotimi niekam nereikalingi būtų. Visoje Europoje stengiamasi geležinkelį atvesti į patį miesto centrą - kiek tunelių tiesia, jei geležinkelių centre nėra ir jau nutiesti ant žemės nėra kur.
- 2 patinka
Comment
-
Čia svajonės apie geležinkelį į Panevėžį ar kažkokie planai?
Man žinomas tokio geležinkelio planas siekia 1899 m.
Parašė lukass Rodyti pranešimąPasirodo šis geležinkelis nuo Rygos turėjo eiti iki pat Vilniaus (Карта Европейской России, 1899 г.):
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Bet tas biudžetinis variantas tik dar labiau temptų keleivių vežimą į minusą. Ar dėl papildomos stoties atsirastų tiek daug papildomų keleivių, kad atsipirktų naujos stoties išlaikymas? Ar būtų praretinti traukiniai senąja linija ir tada sumažėtų galimybės ją naudoti kaip priemiestinį transportą į/iš artimiausias stotis? Rezultate gali gautis daugiau išlaidų ir mažiau keleivių.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąBet tas biudžetinis variantas tik dar labiau temptų keleivių vežimą į minusą. Ar dėl papildomos stoties atsirastų tiek daug papildomų keleivių, kad atsipirktų naujos stoties išlaikymas? Ar būtų praretinti traukiniai senąja linija ir tada sumažėtų galimybės ją naudoti kaip priemiestinį transportą į/iš artimiausias stotis? Rezultate gali gautis daugiau išlaidų ir mažiau keleivių.
Kaip minėjau, kadangi stotis būtų arčiau didesnės gyventojų dalies paklausa turėtų būt.
Beje, aš biudžetinę stotį įsivaizduoju tarp Pociūno g. ir VA, gal netgi pratęst iki Viršuliškių skg. rajono.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Kad iki šiol planuota Rail Baltikos Vilniaus atšaka irgi turi eiti visai nauja trasa, taip kad dab. maršrutas ir taip būtų praretintas.
Kaip minėjau, kadangi stotis būtų arčiau didesnės gyventojų dalies paklausa turėtų būt.
Beje, aš biudžetinę stotį įsivaizduoju tarp Pociūno g. ir VA, gal netgi pratęst iki Viršuliškių skv. rajono.
Comment
-
O kokia perspektyva traukiniui į pietus, jei taip ar taip tarp Vilniaus ir KUN nebus jokių tarpinių stočių?
Dab. stotis tiktų turint greitą bėginį miesto transportą, jei norima pritrauktų šiaurės vakarinių rajonų gyventojus naudotis traukiniu.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
Comment