Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai lygtai ten kažkas su konkursais nepavyko. Be to sudėtingesnė ir ilgesnė statybų dalis būtent yra Rokai - Palemonas, nes reikės per elektrinės užtvanką praeiti, o taip pat didelį viaduką-estakadą statyti per geležinkelio liniją Palemonas - Kaunas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kauno LEZ ką dabar veža? Apsieina be geležinkelio ir toliau apsieis. Jei taip reikėtų geležinkelio, tai LEZą būtų įkurę prie geležinkelio linijos ar šalia normalios krovininės stoties.
Niekas nieko nepersiuvinės, nes jei neveš baltarusiai, tai iš viso nebus ką vežti rytų-vakarų kryptimi, išskyrus vietinius krovinius, kurių labai jau ribotas kiekis, didelę dalį sudaro tik kuras ir birūs kroviniai, pastarųjų didžioji dalis yra pačių geležinkelių reikmėms (skalda, smėlis ir pan.).
Comment
-
Bet kokiu atveju tai nėra joks pagrindas pereiti prie 1435 mm. Tuo labiau, kad ir visas lokomotyvų, vagonų ir spec. technikos parkas turės būti pakeistas ar perdarytas. Niekas tokioms avantiūroms pinigų neskirs, o jei debilai valdžioje tai nuspręstų, tai būtų geležinkelių sužlugdymas.
Per užtvanką pagrindas antram keliui yra. Bet pagal darbų kalendorių darbai su eismo uždarymu aplinkkelyje užtruks berods 30 ar 45 dienas. Ilgiau, nei tunelyje, vadinasi, bus ką daryti. Gali būti, kad bus sutvirtinamos esamos atramos. Dar daugiau užtruks RB estakados-viaduko statyba per liniją Palemonas - Kaunas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVisiems tiems pramonės poreikiams pakanka esamos linijos, brangios greitaeigės linijos krovininiams vagonams nereikia.
Bet jei RB I tarpinė stotelė link RB II, o RB II tik stotelė link RB III? Kai RB III būtų viso pusantro tūkstančio perkalimas į 1435.
Baltarusija ir Rusija užsuka krovinius - RB III čia turi milžinišką palaikymą. Politikai+LG administracija+verslas+tarptautinis verslas+visuomenė.
Kokia naudą duos 1520 jei nebus krovinių? TEP pertemps 8 vagonus keleivių į Kaliningradą? Nu ir?
Comment
-
Gal nereikia čia nesąmonių. Kiek kainuos viso geležinkelio perkalimas į 1435 mm ir visų riedmenų keitimas ar dalies perdarymas? Alio? Pigiau iš viso visą geležinkelį į metalo laužą priduoti ir nieko nedaryti ar sukišti į asfaltą ir nutiesti naują autostradą Vilnius - Kaunas, o visur kitur pakaktų esamų automobilių kelių su rekonstrukcijomis kai kuriose vietose...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal nereikia čia nesąmonių. Kiek kainuos viso geležinkelio perkalimas į 1435 mm ir visų riedmenų keitimas ar dalies perdarymas? Alio? Pigiau iš viso visą geležinkelį į metalo laužą priduoti ir nieko nedaryti ar sukišti į asfaltą ir nutiesti naują autostradą Vilnius - Kaunas, o visur kitur pakaktų esamų automobilių kelių su rekonstrukcijomis kai kuriose vietose...
1435 gali nuomoti, gali pirkti, gali dėvėtus imti.
2. Po Pirmo pasaulinio karo bėgius perkaldavo per kelis mėnesius Lietuvos teritorijoje
3. ES finansuos. Jiems naudinga plėsti tinklą, be to, ES gamintojai gautų daug užsakymų. Tai galima gauti politinę paramą tokiam projektui tiek Prancūzijos, tiek Vokietijos politikų.
Atrodote plačių pažiūrų, bet kažkaip jums sunku įsivaizuodi toliau į ateitį.
Visų trobelių pajungimas prie kanalizacijos, kurio reikalauja EK iš mūsų labai rimtai nes vandentvarkos projektams lėš0s įsisavintos, o naudos nėra, man atrodo sudėtingesnis projektas nei pasiaurinti bėgius. Nes kiekvienai trobelei - projektas, suderinimai, sutikimai, kompensavimai už nuardytas tvoras, trinkeles, rangos samdymas, aukščių kompensavimas kur trūksta. O čia viena įmonė ir pusantro tūkstančio km.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą1. Riedmenys susidėvės kažkada. Kaina 1435 dėl didesnės rinkos yra mažesnė. Nes joks ministras neBEpirks iš Rytų 1520 dar kokį 10 metų.
1435 gali nuomoti, gali pirkti, gali dėvėtus imti.
2. Po Pirmo pasaulinio karo bėgius perkaldavo per kelis mėnesius Lietuvos teritorijoje
3. ES finansuos. Jiems naudinga plėsti tinklą, be to, ES gamintojai gautų daug užsakymų. Tai galima gauti politinę paramą tokiam projektui tiek Prancūzijos, tiek Vokietijos politikų.
3. Lietuvoje yra platesnis riedmenų gabaritas nei vakarų Europoje, taip kad tektų arba užsakinėti specifinius vagonus ir važinėti jais tik Lietuvoje (kas yra neprotinga) arba neišnaudoti pakrovimo galimybių (kas taip pat yra neprotinga).
Taip kad Al1 dalinai yra teisus.Paskutinis taisė Aleksio; 2017.12.08, 14:27.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
3. Lietuvoje yra platesnis riedmenų gabaritas nei vakarų Europoje, taip kad tektų arba užsakinėti specifinius vagonus ir važinėti jais tik Lietuvoje (kas yra neprotinga) arba neišnaudoti pakrovimo galimybių (kas taip pat yra neprotinga).
Taip kad Al1 dalinai yra teisus.
PS
Al1 teisus. Bet jis gąsdina Ust Lugom. Tai aš rodau kuo gali baigtis Baltarusijos ir Rusijos krovinių nutraukimas. 1435
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKas tai yra?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAl1 teisus. Bet jis gąsdina Ust Lugom. Tai aš rodau kuo gali baigtis Baltarusijos ir Rusijos krovinių nutraukimas.
Comment
-
Parašė digitalVisi Al1 pranešimai, menkinantys Lietuvą, bus trinami. Atsiprašau, bet teko ištrinti ir Fulgur pranešimą, nes ten buvo cituojamas Al1 tekstas.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.08, 16:24.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas susiję, ore izoliuotai neplaukioja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLietuvoje (ir kitose buv. TSRS šalyse) vagonai yra platesni ir aukštesni nei Vokietijoje ar Austrijoje.
Jeigu Ust-Lugos uosto nebūtų, jį vistiek reikėtų pastatyti. Tiesiog nesugebėtų Talino, Rygos, Ventspilio, Liepojos ir Klaipėdos uostai susidoroti su papildomais 100 mln. tonų per metus, kuruos dabar perkrauna Ust-Lugoje, tik dalį krovinių.
PS
Tegu turi, tegu stato. Bet tegu žino kuo baigsis jei neveš
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Bet jei veži jūrinius konteinerius - be skirtumo? ar galima kažką išlošti?
PS
Tegu turi, tegu stato. Bet tegu žino kuo baigsis jei neveš
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu Ust-Lugos uosto nebūtų, jį vistiek reikėtų pastatyti. Tiesiog nesugebėtų Talino, Rygos, Ventspilio, Liepojos ir Klaipėdos uostai susidoroti su papildomais 100 mln. tonų per metus, kuruos dabar perkrauna Ust-Lugoje, tik dalį krovinių.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBet jei veži jūrinius konteinerius - be skirtumo? ar galima kažką išlošti?
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDabar tingiu rankioti skaičius, bet 100 mln sugebėtų kažkaip labai nesunkiai man atrodo, nes vien Ventspilis ir jungtinis Talino uostas daug prarado krovos, kuri pasuko į Ust Lugą. Be to vis nauji terminalai atsiranda net suspaustame Klaipėdos uoste, o plėstis vietos Latvijoje ir Estijoje labai daug yra.Paskutinis taisė Aleksio; 2017.12.09, 08:37.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKonteineriai neišlenda iš gabarito, bet be konteinerių yra kitų krovinių.
Radau tokius skaičius (2012 vs 2016), mln.t.: Ust Luga - 47 ir 93, Talinas - 27 ir 20, Ryga - 36 ir 37, Ventspilis - 29 ir 19, Klaipėda - 35 ir 40. Dar reikia prisiminti kas Rusija pastatė ir kitus uostus netoli Peterburgo, kad iš Peterburgo uosto "purvinus" krovinius stengiasi permesti į Ust-Lugą.
- Rusijos, Baltarusijos krovinių nebėra
- vidiniams pervežimams vežė įtakos neturi
- ES privengia finansuoti 1520 remontus ir modernizacijas
Teks išparduoti trauką, riedmenis, atleisti darbuotojus.
Ir 1435 masins
- ES krovinių atsivežimas
- dideli infrastruktūriniai projektai, modernizacija už ES fondų lėšas
- pigesni riedmenys, didesnis pasirinkimas
- darduotojų poreikis
- elektrifikacijos
- tunelis į Helsinkį
Ir čia op - RB II virs RB III.
Visgi, mano nuomone, Rusija atsibus su krovinių susiglėbimu sau. Ir padalins atgal.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTai dabar matosi, kad 2020 m. 1520 entuziastų tiek politikų tarpe, tiek pačiose geležinkelių įmonėse nebebus:
- Rusijos, Baltarusijos krovinių nebėra.Paskutinis taisė Aleksio; 2017.12.10, 01:30.
Comment
Comment