pritariu net europos valdininkai nebus ant tiek kvaili .. greiciau tiltas ar tunelis per gibraltaro sasiauri atsiras.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąpritariu net europos valdininkai nebus ant tiek kvaili .. greiciau tiltas ar tunelis per gibraltaro sasiauri atsiras.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąEsama vežė neturi nieko bendro su Rail BalticaNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
Tamsta nesupratote turbūt. Rail Baltica bėgiais ir važiuoja maršrutas Kaunas - Byalistok
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Ne, tai ne Rail Baltica. Aisku, zurnalistai ja taip vadina, bet tai tik suremontuota sena rusiska trasaNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTada atsiprašau,kad pasirodžiau durnas. Bet man vistiek logikos trūksta,250 km atkarpa 5 h , iki Vilniaus nuo Kauno 100 km , važiuoja greičiausias berods per 59 min... Tad kame čia reikalas tada?
Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSkirtingi maksimaliai leistini greičiai.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tuomet kodėl naujai statytoje atkarpoje toks mažas greitis?
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tuomet kodėl naujai statytoje atkarpoje toks mažas greitis?
Iš esmės, pagrindinis tikslas buvo kuo skubiau įsisavinti ES lėšas, o dėl to, kad geležinkelis yra niekam tikęs, nei Dailydkai, nei rangovams galvos neskaudo.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąBet kaip ES lesas skyre?!
Dar ir daugiau linksmybių yra su tuo geležinkeliu (pav., nėra eismo valdymo sistemos).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąTai kaip dabar prasys pinigu naujai trasai, jei nepavyks pasiekti 240 km/ greicio?
Visa tai buvo daroma turint pilną senosios LG valdžios pritarimą. Kas liečia naujai rekonstruoto geležinkelio pakartotinį rekonstravimą norint pasiekti 240km/h greitį, manau naujajai LG valdžiai reikia labai gerai pagalvoti dėl argumentų pildant finansavimo paraiškas ir atsakant į galimą klausimą ‚Kodėl praktiškam naujam geležinkeliui reikalinga pakartotinė rekonstrukcija‘.
Bet kaip sakoma, Indėnų problemos šerifo nejaudina
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Class_43 Rodyti pranešimąKas liečia naujai rekonstruoto geležinkelio pakartotinį rekonstravimą norint pasiekti 240km/h greitį, manau naujajai LG valdžiai reikia labai gerai pagalvoti dėl argumentų pildant finansavimo paraiškas ir atsakant į galimą klausimą ‚Kodėl praktiškam naujam geležinkeliui reikalinga pakartotinė rekonstrukcija‘.
Esu tikras, kad dabartinė ministerija ir Masiulis tai puikiai supranta. Būt galima parūrinti tuometinius atsakingus asmenis ir tikriausiai šviestųsi net kaliūzė ne vienam tuometiniam LG ir ministerijos žmogui. Bet iškart kiltų triukšmas ir ES netruktų susiprotėti, kad jų skirti pinigai buvo elementariai išvogti. Ir gali būti paprašyta juos visus grąžinti. Dėl to, gali būti, yra tylima, nors tai neabejotinai didžiausia vagystė nepriklausomos Lietuvos istorijoje. Klausimas, kaip dabar reiks vartytis dėl "rekonstrukcijos" t.y. tikrojo RB tiesimo?Paskutinis taisė John; 2017.12.03, 00:12.
- 5 patinka
Comment
Comment