Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    pritariu net europos valdininkai nebus ant tiek kvaili .. greiciau tiltas ar tunelis per gibraltaro sasiauri atsiras.
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
      pritariu net europos valdininkai nebus ant tiek kvaili .. greiciau tiltas ar tunelis per gibraltaro sasiauri atsiras.
      Kad nelegalai galėtų sausuma patekti į Ispaniją?
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        kad elektra pirkt parduot bei prekes butu galima.
        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


        - George W. Bush President of the USA

        Comment


          „Rail Baltica“: daugiau Europos Lietuvoje

          https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...uvoje-3705790/
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            „Rail Baltica“: daugiau Europos Lietuvoje

            https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...uvoje-3705790/
            Amžinas projektas....Jau dabar iš Kauno į Byalistoką ir atgal kelionė trunka apie 5 h , viso 10h , o aststumas apie 250km į vieną pusę... tai čia kaip iki Šventosios iš Kauno su mašiną galima per 2,40-2,50 h nulėkt.tada kodėl nėra taip (nutiesus RB1) iš Kauno į Byalistoką panašų atstumą vilktis apie 5 h? Kur logika? Tipo perdaryt reikia? Tai tokiais tempais ir svaisčiojimais bus galima sulaukti 210?
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              Esama vežė neturi nieko bendro su Rail Baltica

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Esama vežė neturi nieko bendro su Rail Baltica
                Tamsta nesupratote turbūt. Rail Baltica bėgiais ir važiuoja maršrutas Kaunas - Byalistok
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą

                  Tamsta nesupratote turbūt. Rail Baltica bėgiais ir važiuoja maršrutas Kaunas - Byalistok
                  Ne, tai ne Rail Baltica. Aisku, zurnalistai ja taip vadina, bet tai tik suremontuota sena rusiska trasa

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą

                    Ne, tai ne Rail Baltica. Aisku, zurnalistai ja taip vadina, bet tai tik suremontuota sena rusiska trasa
                    Tada atsiprašau,kad pasirodžiau durnas. Bet man vistiek logikos trūksta,250 km atkarpa 5 h , iki Vilniaus nuo Kauno 100 km , važiuoja greičiausias berods per 59 min... Tad kame čia reikalas tada?
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Apie RB projekta skaityk ju oficialioje svetaineje. Daugiau nieko nieks nezino

                      Comment


                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                        Tada atsiprašau,kad pasirodžiau durnas. Bet man vistiek logikos trūksta,250 km atkarpa 5 h , iki Vilniaus nuo Kauno 100 km , važiuoja greičiausias berods per 59 min... Tad kame čia reikalas tada?
                        Skirtingi maksimaliai leistini greičiai.

                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Skirtingi maksimaliai leistini greičiai.
                          Tuomet kodėl naujai statytoje atkarpoje toks mažas greitis?

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                            Tuomet kodėl naujai statytoje atkarpoje toks mažas greitis?
                            bandys is naujo padidinti greiti iki 240 km/h, o jeigu nepavyks, statys nauja linija Kaunas - Lenkijos siena.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Tuomet kodėl naujai statytoje atkarpoje toks mažas greitis?
                              Nes rekonstruotas geležinkelis iš esmės atkartoja senojo XIX amž. geležinkelio geometriją. Norint padidinti greitį reikėtų ištiesinti geležinkelio geometriją, o tai reikštų žemės paėmimą visuomenės poreikiams, o tai yra labai ilgalaikis procesas.
                              Iš esmės, pagrindinis tikslas buvo kuo skubiau įsisavinti ES lėšas, o dėl to, kad geležinkelis yra niekam tikęs, nei Dailydkai, nei rangovams galvos neskaudo.

                              Comment


                                Bet kaip ES lesas skyre?!

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  Bet kaip ES lesas skyre?!
                                  Finansavimo paraiškoje buvo parašyta, kad rekonstruoto geležinkelio greitis bus padidintas (ar iki 160km/h ar 240km/h dabar nebepamenu). Ir teoriškai tai yra teisinga, nes ruožuose tarp kreivių traukinys gali važiuoti didesniu greičiu, bet kadangi naujojo geležinkelio geometrija praktiškai nepasikeitė, traukinys nespėja išvystyti didesnio greičio.

                                  Dar ir daugiau linksmybių yra su tuo geležinkeliu (pav., nėra eismo valdymo sistemos).

                                  Comment


                                    Tai kaip dabar prasys pinigu naujai trasai, jei nepavyks pasiekti 240 km/ greicio?

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      Tai kaip dabar prasys pinigu naujai trasai, jei nepavyks pasiekti 240 km/ greicio?
                                      Norint pasiekti 240km/h greitį reikalinga praktiškai tiesi trasa, ko padaryti be žemės paėmimo neįmanoma. Projektuojant ir tiesiant to senojo geležinkelio rekonstrukciją (2013 m.) buvo tikslas kuo greičiau (t.y. be žemės paėmimo) atlikti visus darbus bei gauti ES pinigus.
                                      Visa tai buvo daroma turint pilną senosios LG valdžios pritarimą. Kas liečia naujai rekonstruoto geležinkelio pakartotinį rekonstravimą norint pasiekti 240km/h greitį, manau naujajai LG valdžiai reikia labai gerai pagalvoti dėl argumentų pildant finansavimo paraiškas ir atsakant į galimą klausimą ‚Kodėl praktiškam naujam geležinkeliui reikalinga pakartotinė rekonstrukcija‘.
                                      Bet kaip sakoma, Indėnų problemos šerifo nejaudina

                                      Comment


                                        Bus idomu

                                        Comment


                                          Parašė Class_43 Rodyti pranešimą
                                          Kas liečia naujai rekonstruoto geležinkelio pakartotinį rekonstravimą norint pasiekti 240km/h greitį, manau naujajai LG valdžiai reikia labai gerai pagalvoti dėl argumentų pildant finansavimo paraiškas ir atsakant į galimą klausimą ‚Kodėl praktiškam naujam geležinkeliui reikalinga pakartotinė rekonstrukcija‘.
                                          Dabartinės RB1 standartinės vėžės tiesimas iki Kauno yra elephant in the room. Daugiau, nei akivaizdu, kad visas tas "projektas" buvo daromas išimtinai vienu tikslu: siekiant išsidalinti (realiai tai tiesiog pavogti) nemažą finansavimo pyragą savų (Socdemų ir jų kuruojamų LG) ir draugelių chebroms. Visgi keli šimtai milijonų Eurų nesimėto ir jei Dailydkos, Bukevičiai ir panašūs atmatos prie to turėjo prieigą, tai believe you me, kad jie tuo pasinaudojo. Geležinkelis yra butaforinis ir netinkamas naudojimui t.y. traukiniams važiuoti.

                                          Esu tikras, kad dabartinė ministerija ir Masiulis tai puikiai supranta. Būt galima parūrinti tuometinius atsakingus asmenis ir tikriausiai šviestųsi net kaliūzė ne vienam tuometiniam LG ir ministerijos žmogui. Bet iškart kiltų triukšmas ir ES netruktų susiprotėti, kad jų skirti pinigai buvo elementariai išvogti. Ir gali būti paprašyta juos visus grąžinti. Dėl to, gali būti, yra tylima, nors tai neabejotinai didžiausia vagystė nepriklausomos Lietuvos istorijoje. Klausimas, kaip dabar reiks vartytis dėl "rekonstrukcijos" t.y. tikrojo RB tiesimo?
                                          Paskutinis taisė John; 2017.12.03, 00:12.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X