Viskas kuo puikiausiai suvokiama - RB ekonomiškai nepagrįstas projektas. Jei tai būtų ekonomiškai pagrįstas projektas, verslas seniai bliautų ir spaustų valstybes veikti. Tuo tarpu nei Lietuvoje, nei Latvijoje, nei Estijoje nieko panašaus nėra. 20 metų tik tuščių kalbų. Jei geležinkelis tikrai būtų buvęs reikalingas, jį jau seniausiai būtų nutiesę. Nu ne greitąjį, paprastą bet būtų nutiesę. Via Balticą kažkaip nutiesė per kelis metus po nepriklausomybės atgavimo. Paskui palaipsniui modernizavo ir dabar modernizuoja. Taip ir su geležinkeliu turėjo ir galėjo būti. Bet nėra, nes niekam jo nereikia. Rūpi tik babkių įsisavinimas. Dar kartą kartoju, visai nesvarbu kokius projektus vykdant, svarbu, kad didelius - naują kosmodromą statant ar panašiai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Dar prie ankstesnes valdzios buvo pozicija, nutiesti RB1( iki 120 km /h), tada nuo Kauno iki Latvijos sienos RB2 (240 km/h), tada nutiesti atsaka i Vilniu (240 km/h) o tik tada tiesinti RB1. Pagal visa seka jei tai ir butu daroma butu greit. Nezinau ar ta pozicija pasikeite.
Idomu kokioj stadijoj RB1 elektrifikavimas?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąejs- ejs, Kaune stotis bus ten, kur yra. Krovininiai važiuos per HE, keleiviniai esama trasa.
HE irgi vienkelis sudvigubinta?
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimąDar prie ankstesnes valdzios buvo pozicija, nutiesti RB1( iki 120 km /h), tada nuo Kauno iki Latvijos sienos RB2 (240 km/h), tada nutiesti atsaka i Vilniu (240 km/h) o tik tada tiesinti RB1. Pagal visa seka jei tai ir butu daroma butu greit. Nezinau ar ta pozicija pasikeite.
Idomu kokioj stadijoj RB1 elektrifikavimas?
Comment
-
Iš pradžių RB buvo eilinis iki 160 km/h geležinkelis iki Talino, o ne joks greitasis. Apie greitąjį imta svaigti jau prasidėjus RB tiesimui nuo Lenkijos sienos iki Kauno.
RB1 ir RB2 tai šio forume sukurti terminai siekiant atskirti paprastą 1435 mm liniją iki Kauno ir greitąją, atitinkamai, kai tik apie ją pradėta kalbėti.
Elektrifikacija 240 km/h būtina, nes jokia dyzeliniai traukiniai tokių greičių nepasieks.
Per HE atskirai, jokio sudvejinto kelio nebus. Taip, tunelyje bus sudvejintas kelias. Ir kas?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
tai yra blefas. Taip nebus. Bus nauja trasa nuo Lenkijos sienos iki Latvijos sienos per Kauna. Ir jis vadinsis RAIL BALTICA Jei ES duos pinigu. Jei neduos, tai nieko nebus. RB2 isviso galima pamirsti. Niekas apie ja daugiau nekalba. Tuos RB1 ir RB2 reikia ismesti is galvos ir daugiau prie to negrizti, jei kalbam apie pagrindini RB projekta.
p.s. RB1 buvo brangiausias projektas per Lietuvos istorija. Tai kazin kiek statys RB2 ar kaip sakai tiesiog RB.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPer HE atskirai, jokio sudvejinto kelio nebus. Taip, tunelyje bus sudvejintas kelias. Ir kas?
Nors aš nematau problemos pastatyti keleivinius RB peronus Palemone ir normaliai paleisti viešajį transportą kad ir nuo KUN iki Kaunas Hbf
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimą
Tai neblefas, o vieno is buvusiu LG virsininku interviu (nepazodziui) Kaminsko tekstas. Ka nauja valdzia masto as nezinau. Jei turi kokiu saltiniu pasidalink.
p.s. RB1 buvo brangiausias projektas per Lietuvos istorija. Tai kazin kiek statys RB2 ar kaip sakai tiesiog RB.
Dėl „Rail Baltica“ Ryga Lietuvai turi žinią: jūsų nutiesta atšaka būsimam geležinkeliui netiks
https://www.15min.lt/verslas/naujien...iui-667-837414
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Cia tau visi atsakymai:
Dėl „Rail Baltica“ Ryga Lietuvai turi žinią: jūsų nutiesta atšaka būsimam geležinkeliui netiks
https://www.15min.lt/verslas/naujien...iui-667-837414Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Latviai šiandien nepatenkinti susikirtimais ir sudvejinimais. Gal apsiramins?
Nors aš nematau problemos pastatyti keleivinius RB peronus Palemone ir normaliai paleisti viešajį transportą kad ir nuo KUN iki Kaunas Hbf
Paskutinis taisė Al1; 2017.08.14, 21:46.
Comment
-
Ir kas? Geležinkelis iki Kauno buvo finansuotas ES kaip RB. Faktas ir taškas. Peza, nes jis iš viso nekalba apie Lenkiją, kuri, po velnių, kiek kartų teks kartoti, RB nuties tik 160 km/h. O ir toliau į Vakarus niekur Lenkijoje dar ilgai nebus jokių 250 ar panašiai. Kur važiuosite? Alio? Ar kas girdi?
Comment
-
Pakaks pasakų. RB oficialiai nutiesta ir atidaryta už ES pinigus, atidaryme dalyvavo ES transporto (ar kaip ten) komisarė. Alio? Žemė plokščia? Vadovas gauna dideles babkes ir daro tai, kas jam pasakyta. Tiksliau tai, kokie uždaviniai jam iškelti. Jis - samdomas darbuotojas, nors ir aukšto lygio vadovo poste. Labai tikiuosi, kad "gobšumas frajerį pražudys" (Lietuvos pusė RB tiesme dabar tokiu gobšiu frajeriu ir yra, dar matai mažai babkių, reikia projektą išpūsti kiek įmanoma daugiau. O kodėl nepertiesus jau nutiestos linijos? Taigi ES sumokės) ir jokia RB iki Talino, kuri yra nepagrįsta ekonomiškai, nebus nutiesta.Paskutinis taisė Al1; 2017.08.14, 22:25.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Cia tau visi atsakymai:
Dėl „Rail Baltica“ Ryga Lietuvai turi žinią: jūsų nutiesta atšaka būsimam geležinkeliui netiks
https://www.15min.lt/verslas/naujien...iui-667-837414
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąKaravanas juda į priekį, o Al1 toliau rašinėja savo komentarus Kiekvienam savo
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimą
Na Latviai sako, kad ta paklota dalis netinkama. Bet del darbu sekos nieko neparasyta. Turbut butu logiska paklot gelezinkely kur jo nera o tada tvarkyt kas netinka. Manau ir Latviu ir Estu toks interesas. Cia gal kazkiek panasiai kai su viabaltika. Paklojo dvikeli, o dabar daro 4 juostu.
Comment
Comment