Prie progos turejau galimybe pakalbeti su zmonem dirbanciais su visu RB projektu ir zinanciais situacija Lietuvoje. Tai anot ju, siuo metu niekas negalvoja jokios dar vienos linijos tiesti. Pagal dabartinius planus - RBII bus papildomi zemes ispirkimai ir trasos tiesinias aplink dabartine RB + signalizacija.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė jpou Rodyti pranešimąPrie progos turejau galimybe pakalbeti su zmonem dirbanciais su visu RB projektu ir zinanciais situacija Lietuvoje. Tai anot ju, siuo metu niekas negalvoja jokios dar vienos linijos tiesti. Pagal dabartinius planus - RBII bus papildomi zemes ispirkimai ir trasos tiesinias aplink dabartine RB + signalizacija.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ta prasme "negalvoja"? Kam tuomet išpirkinėti sklypus RB II trasoje? Aišku, kad be 2019 m. buldozerių ten dar nepamatysime.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPer daug nesisvaidyk, nes dar neaišku, kaip po metų kitų bus vertinama dabartinių managerių veikla. Ir kiek turto jie sau į kišenes įsidės...
Comment
-
Parašė jpou Rodyti pranešimą
Kaip man buvo paaiskinta - tam kad butu "istiesinta" dabartine trasa ir butu galima pasakyti kad ta "istiesinta" trasa atitinka techninius reikalavimus RBII.
Kaip ten įmanoma fiziškai ištiesinti RBI, ypač ties Šeštokų zigzagais, tai aš nelabai įsivaizduoju.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kalbant apie RBII labiau turima omenyje nuo Kauno iki Latvijos sienos.
Kaip ten įmanoma fiziškai ištiesinti RBI, ypač ties Šeštokų zigzagais, tai aš nelabai įsivaizduoju.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąPagal duotą laiką ir atstumą, vidutinis greitis ~170 km/h
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jei ims aiškėti tokie faktai, tai be abejo. Bet kol kas nieko panašaus nėra. Taigi kol kas koncentruokimės į buvusios administracijos darbelius. O ten buvo vagiami milijonai. Galbūt dešimtys milijonų.
Comment
-
Baikit čia šitas pasakas apie linijos iki Šeštokus ištiesinimą. To nebus, nebent tolimoje ateityje. Nes jei pradės apie tai viešai šnekėti, bus chana. ES pinigai RailBalticai sukišti į eilinę liniją, kurios dar nespėjus sutvarkyti iki galo, jau kalbama apie naujos tiesimą vietoj ką tik nutiestos. Skandalas... Todėl nieko nebus. Dabar tiesiama likusi dalis nuo Jiesios iki Palemono, taip pat bus pradėta nuo Kauno iki Palemono ir signalizacijos bei blokuotės sistemų įrengimas jau esamoje linijoje nuo Kauno iki sienos su Lenkija.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBaikit čia šitas pasakas apie linijos iki Šeštokus ištiesinimą. To nebus, nebent tolimoje ateityje. Nes jei pradės apie tai viešai šnekėti, bus chana. ES pinigai RailBalticai sukišti į eilinę liniją, kurios dar nespėjus sutvarkyti iki galo, jau kalbama apie naujos tiesimą vietoj ką tik nutiestos. Skandalas... Todėl nieko nebus. Dabar tiesiama likusi dalis nuo Jiesios iki Palemono, taip pat bus pradėta nuo Kauno iki Palemono ir signalizacijos bei blokuotės sistemų įrengimas jau esamoje linijoje nuo Kauno iki sienos su Lenkija.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...iui-667-837414
Comment
-
Kai vyresni ""dėdės" ir "tetos" sužinos Briuselyje, kuo užsiima Lietuvoje, tai bus ne kas. O užsiima tuo, kad už ES pinigus tiesia geležinkelio liniją, ir dar net nepradėjus jai veikti, jau planuoja apie "ištiesinimus" ir pertiesimus... Akivaizdu, kad Lietuvoje niekam nerūpi tas geležinkelis, svarbus tik pinigų įsisavinimas. Jei duoda pinigų, tai galima ir New Vasiukus, ir kosmodromus statyti...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBaikit čia šitas pasakas apie linijos iki Šeštokus ištiesinimą. To nebus, nebent tolimoje ateityje. Nes jei pradės apie tai viešai šnekėti, bus chana. ES pinigai RailBalticai sukišti į eilinę liniją, kurios dar nespėjus sutvarkyti iki galo, jau kalbama apie naujos tiesimą vietoj ką tik nutiestos. Skandalas... Todėl nieko nebus. Dabar tiesiama likusi dalis nuo Jiesios iki Palemono, taip pat bus pradėta nuo Kauno iki Palemono ir signalizacijos bei blokuotės sistemų įrengimas jau esamoje linijoje nuo Kauno iki sienos su Lenkija.
Kol kas man mistiškai atrodo Kauno tunelio mazgas, nebet RB stotis bus link Palemono, o traukinius kažkoku būdu (pvz tiltas virš esamų bėgių) paleisti per HES'ą.
Comment
-
Parašė RALI-RI Rodyti pranešimąApie ištiesinimą, konkretesnius planus ir datas:
Comment
-
Niekas nieko neprojektuoja. Galimybių studijai konkurso dar net nepaskelbė naujai trasai nuo sienos su Lenkija iki Kauno.
ejs- ejs, Kaune stotis bus ten, kur yra. Krovininiai važiuos per HE, keleiviniai esama trasa. Nes RB (greitoji) nuo Kauno jau pilnai parinkta trasa. Dabar pradėjo vėblenti apie naują liniją nuo sienos su Lenkija iki Kauno.Paskutinis taisė Al1; 2017.08.14, 17:06.
Comment
Comment