Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąnera Vilniaus apendikso. Ar kas nors zino, kaip jis atrodys? Is Berlyno, vaziuojant i Talina, reikes daryti kilpa i Vilniu?
Parašė Lettered Rodyti pranešimąValstybė subsidijuoja.
Comment
-
Parašė stelazecijus Rodyti pranešimą''Vėžė bus tiesiama per Panevėžį. Atstumas nuo Kauno iki Talino bus apie 700 km, kelionė iki Talino truks 3.28 val.
Žemėlapį galite rasti čia:
https://www.google.com/maps/d/edit?m...KLCo8ul3Jvnq1E
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi jau kelis kartus pakartota, kad Kaunas - Panevėžys - Ryga - Talinas. Atskira atšaka į Vilnių. Dėl kurio dar neaišku, tik priimtas politinis sprendimas, kad bus ir bus finansuojamas iš ES RB rėmuose, bet ne šiame etape. Nes dabar jau prasidėjo žemės išpirkimas trasai nuo Kauno iki Latvijos sienos, o dėl Vilniaus dar iš viso nėra pereita prie kažko tai labiau apčiuopiamo nei politinis sprendimas.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPanevėžio stotis tai toli nuo miesto.
p.s. Pasitaisau Stotis (nors detaliajame plane rašo, kad tai krovinių terminalas) yra idealiai surišta su susikertančiu senosios vėžės geležinkeliu ir suprojektuota kaip įmanoma arčiau kelioPaskutinis taisė dts; 2017.02.02, 15:10.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKas yra aplanka?
Comment
-
RB2 neskirta susisiekimui tarp Lietuvos miestų. Todėl ir nebus jokių kitų stočių, bus tik pralankos, kurias nesvarbu kur įrengti keleivių pervežimo požiūriu. Net Panevėžio stotis bus krovininė, nors ir numatomas keleivinis peronas. Iki miesto veš autobusais. Negi neaišku, kad geležinkelis skiriamas tik Kauno ir Vilniaus ponams. Visi kiti, kurie norės juo važiuoti, turės atvažiuoti į Kauną ar Vilnių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisi kiti, kurie norės juo važiuoti, turės atvažiuoti į Kauną ar Vilnių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei ten iš viso stos. Tai, kad stotis bus, nereiškia, kad stos.Paskutinis taisė Jemelia; 2017.02.02, 22:07.
Comment
-
Parašė Jemelia Rodyti pranešimąPrimenu Al1, kad jo nuomone RB2 iš viso nebus. Ar bent jau neturėtų būtiNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebus, bet tai nereiškia, kad kažkokie darbai nebus pradėti. Apie tai aš jau rašiau.
Ar darbai bus prasidėję, ar neprasidėję čia ne prie ko. Esmė, kad tada jau bus aišku, kad jos nebus.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąRašei, kad tada jau bus paaiškėję, kad RB2 nebereikės/jos nebebus.
Ar darbai bus prasidėję, ar neprasidėję čia ne prie ko. Esmė, kad tada jau bus aišku, kad jos nebus.
Comment
-
Nereikia Al1 taip bashinti. Visas RB projektas yra paremtas ne ekonominiu naudingumu o ES konvergencija.
ES dave pinigu pinigu susisiekimo gerinimui. Lietuva pasistate RB1 iki Kauno, Latvija sukiso i labai grazu oro uosta, Estai dabar nepamenu kam, bet tikrai ne gelezinkeliams. Dabar ES duoda vel pinigu. Baltijos seses statys nauja gelezinkeli - zmones dirbs, gaus algas, darbuotojai pinigus leis, vietine ekonomika kils. Kas tuo gelezinkeliu naudosis - niekam neidomu, nes gi konvergencija, saliu suartejimas ir t.t. Keleiviu srautas RB2 bus super mazas, ta zino ir EK ir projekto rengejai. Kroviniu vistiek niekas neves ant 240, bet juk pinigus duoda dabar - tai reikia imti...
Comment
Comment