Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kaip toliau is Vilniaus eis marsrutas iki Latvijos sienos? Per Panevezi?

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą
      O kaip toliau is Vilniaus eis marsrutas iki Latvijos sienos? Per Panevezi?
      Eis per Pagėgius ir Biržus. Bent jau toks planas buvo skelbtas.

      Comment


        Iki rinkimų trasa ėjo per Vilkaviškį, dabar planuojama pro Naisius.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Eis per Pagėgius ir Biržus. Bent jau toks planas buvo skelbtas.
          o nuo Latvijos sienos is kurio tasko ateis iki Vilniaus?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Eis per Pagėgius ir Biržus. Bent jau toks planas buvo skelbtas.
            O iš Palangos negriebs?

            Comment


              RB1 eina per Siaulius, o RB2 eis per Panevezi?

              Comment


                Dar RB3 nepažymėtas. Įdomu, pro kur jis eis?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Dar RB3 nepažymėtas. Įdomu, pro kur jis eis?
                  Jau buvo siūlymas - pro St.Peterburgą, aplenkiant Baltijos šalis.

                  Comment


                    Tai jeigu kalbama apie atšaką į Vilnių, tai ji, logiškai mąstant, niekur neis toliau Vilniaus. Nes atšaka. Kaunas - Panevėžys - Ryga, tokia yra RB2 trasa.

                    Comment


                      Palyginkim. Jei kauniečio keleivio akimis nuo Kauno iki Talino į vieną pusę, be persėdimų Vasario mėn.:
                      Autobusu: Kaunas - Tallinn (kelionės trukmė ~8h 40min., kaina ~33 eurai);
                      Lėktuvu: Kaunas - Vilnius (automobiliu, traukiniu ar autobusu: kelionės trukmė +1h 30min., kaina 6 eurai) Vilnius - Tallinn (kelionės trukmė ~1h + 1h (antiteroristinė patikra ir kt. oro uosto formalumai), kaina 80 eurų), viso: ~86 eurai, trukmė ~3h 30min.
                      Automobiliu: Kaunas - Tallinn (~600 km, kelionės trukmė (google maps) 7h, kaina ~50 eurų (6 l / 100km benzinas, statoil 1.24 eurai/litras
                      Traukiniu: Kaunas - Tallin [kol kas nėra galimybės.] Galiu tik spėti: 2026 m.: kelionės trukmė 6h 30min., kaina 36 eurai...
                      be pykčio

                      Comment


                        Daug tokių, kuriems reikia į Taliną? Kam reikia greitai, tas skris. Visi kiti gali rinktis iš autobuso, automobilio ir traukinio esama linija, jei tik traukinys važiuotų. Ir nereikia tam jokių RB2. Kaip į Klaipėdą LG pavyko net valanda sumažinti kelionės trukmę, lyginant su tuo, kas buvo prieš daugiau nei penkmetį. Ir tai geležinkelis daug kurs vienkelis, visur 120 km/h. O galėtų būti už ES lėšas modernizuota esami geležinkeliai iki pat Talino - visur dvikelis, visur 160 km/h keleiviniams, vietomis ir 200 km/h. Tai klasikinis geležinkelis, ne greitasis. Ir traukinys būtų greičiau nei autobusas ar netgi automobilis. Bet tai būtų ne brangus greitasis geležinkelis, kuris visiškai nereikalingas krovinių gabenimui, o normalus geležinkelis, kuriuo ir kroviniai galėtų būti gabenami pelningai, tuo būdu kompensuojant keleivių pervežimo nuostolius.

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                          RB1 eina per Siaulius, o RB2 eis per Panevezi?

                          Atvaizdas
                          beje, šis visur skelbiamas RB planas netikslus, vėžė eis ne per šiaulius o per panevėžį. gal kas gali iš TPDR.lt ištraukti dabartinį neseniai atvirtintą planą.

                          Comment


                            Parašė stelazecijus Rodyti pranešimą
                            Palyginkim. Jei kauniečio keleivio akimis nuo Kauno iki Talino į vieną pusę, be persėdimų Vasario mėn.:
                            Autobusu: Kaunas - Tallinn (kelionės trukmė ~8h 40min., kaina ~33 eurai);
                            Lėktuvu: Kaunas - Vilnius (automobiliu, traukiniu ar autobusu: kelionės trukmė +1h 30min., kaina 6 eurai) Vilnius - Tallinn (kelionės trukmė ~1h + 1h (antiteroristinė patikra ir kt. oro uosto formalumai), kaina 80 eurų), viso: ~86 eurai, trukmė ~3h 30min.
                            Automobiliu: Kaunas - Tallinn (~600 km, kelionės trukmė (google maps) 7h, kaina ~50 eurų (6 l / 100km benzinas, statoil 1.24 eurai/litras
                            Traukiniu: Kaunas - Tallin [kol kas nėra galimybės.] Galiu tik spėti: 2026 m.: kelionės trukmė 6h 30min., kaina 36 eurai...
                            Jei RB2 bus, kaip žadama, 240km/h, realu tikėtis apie 3-3,5val. kelionės trukmės. 6,5 val. būtų nebent su senu tarybiniu dyeliuku, kuris gali važiuoti maks. 120km/h.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Jei RB2 bus, kaip žadama, 240km/h, realu tikėtis apie 3-3,5val. kelionės trukmės. 6,5 val. būtų nebent su senu tarybiniu dyeliuku, kuris gali važiuoti maks. 120km/h.
                              Bet ir kaina tikrai būtų ne 36€. Berlynas - Varšuva atstumas panašus, paprastas Eurocity kainuoja nuo 39 (spec.kaina) iki 66€ (įprasta), kelionės trukmė 5val., max greitis 160km/h.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Bet ir kaina tikrai būtų ne 36€. Berlynas - Varšuva atstumas panašus, paprastas Eurocity kainuoja nuo 39 (spec.kaina) iki 66€ (įprasta), kelionės trukmė 5val., max greitis 160km/h.
                                Kaina tikriausiai bus pritaikyta prie rinkos poreikių.

                                Comment


                                  Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                  beje, šis visur skelbiamas RB planas netikslus, vėžė eis ne per šiaulius o per panevėžį. gal kas gali iš TPDR.lt ištraukti dabartinį neseniai atvirtintą planą.
                                  Čia labai tiksliai galima apžvelgti visą RB2 trasą...
                                  http://www.publicity.lt/29-specialusis-planas-001

                                  Comment


                                    ''Vėžė bus tiesiama per Panevėžį. Atstumas nuo Kauno iki Talino bus apie 700 km, kelionė iki Talino truks 3.28 val.

                                    Žemėlapį galite rasti čia:

                                    https://www.google.com/maps/d/edit?m...KLCo8ul3Jvnq1E

                                    Vilniaus atkarpa būtų finansuojama iš ES ir nacionalinio biudžetų, skaičiuojama, kad ji galėtų kainuoti apie 1,08 mlrd. Eur.
                                    d.jurevicius@litrail.lt''
                                    be pykčio

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Kaina tikriausiai bus pritaikyta prie rinkos poreikių.
                                      Jeigu kelionės savikaina yra X pinigų, o rinka gali mokėti tik 0,5X pinigų, tai kas tada mokės likusius 0,5X?

                                      Comment


                                        Parašė stelazecijus Rodyti pranešimą



                                        Vilniaus atkarpa būtų finansuojama iš ES ir nacionalinio biudžetų, skaičiuojama, kad ji galėtų kainuoti apie 1,08 mlrd. Eur.
                                        d.jurevicius@litrail.lt''
                                        idomu, kokiu santykiu LT/ES?

                                        Comment


                                          Parašė stelazecijus Rodyti pranešimą
                                          nera Vilniaus apendikso. Ar kas nors zino, kaip jis atrodys? Is Berlyno, vaziuojant i Talina, reikes daryti kilpa i Vilniu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X