O kaip toliau is Vilniaus eis marsrutas iki Latvijos sienos? Per Panevezi?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO kaip toliau is Vilniaus eis marsrutas iki Latvijos sienos? Per Panevezi?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąEis per Pagėgius ir Biržus. Bent jau toks planas buvo skelbtas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąEis per Pagėgius ir Biržus. Bent jau toks planas buvo skelbtas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDar RB3 nepažymėtas. Įdomu, pro kur jis eis?
Comment
-
Palyginkim. Jei kauniečio keleivio akimis nuo Kauno iki Talino į vieną pusę, be persėdimų Vasario mėn.:
Autobusu: Kaunas - Tallinn (kelionės trukmė ~8h 40min., kaina ~33 eurai);
Lėktuvu: Kaunas - Vilnius (automobiliu, traukiniu ar autobusu: kelionės trukmė +1h 30min., kaina 6 eurai) Vilnius - Tallinn (kelionės trukmė ~1h + 1h (antiteroristinė patikra ir kt. oro uosto formalumai), kaina 80 eurų), viso: ~86 eurai, trukmė ~3h 30min.
Automobiliu: Kaunas - Tallinn (~600 km, kelionės trukmė (google maps) 7h, kaina ~50 eurų (6 l / 100km benzinas, statoil 1.24 eurai/litras
Traukiniu: Kaunas - Tallin [kol kas nėra galimybės.] Galiu tik spėti: 2026 m.: kelionės trukmė 6h 30min., kaina 36 eurai...be pykčio
Comment
-
Daug tokių, kuriems reikia į Taliną? Kam reikia greitai, tas skris. Visi kiti gali rinktis iš autobuso, automobilio ir traukinio esama linija, jei tik traukinys važiuotų. Ir nereikia tam jokių RB2. Kaip į Klaipėdą LG pavyko net valanda sumažinti kelionės trukmę, lyginant su tuo, kas buvo prieš daugiau nei penkmetį. Ir tai geležinkelis daug kurs vienkelis, visur 120 km/h. O galėtų būti už ES lėšas modernizuota esami geležinkeliai iki pat Talino - visur dvikelis, visur 160 km/h keleiviniams, vietomis ir 200 km/h. Tai klasikinis geležinkelis, ne greitasis. Ir traukinys būtų greičiau nei autobusas ar netgi automobilis. Bet tai būtų ne brangus greitasis geležinkelis, kuris visiškai nereikalingas krovinių gabenimui, o normalus geležinkelis, kuriuo ir kroviniai galėtų būti gabenami pelningai, tuo būdu kompensuojant keleivių pervežimo nuostolius.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė stelazecijus Rodyti pranešimąPalyginkim. Jei kauniečio keleivio akimis nuo Kauno iki Talino į vieną pusę, be persėdimų Vasario mėn.:
Autobusu: Kaunas - Tallinn (kelionės trukmė ~8h 40min., kaina ~33 eurai);
Lėktuvu: Kaunas - Vilnius (automobiliu, traukiniu ar autobusu: kelionės trukmė +1h 30min., kaina 6 eurai) Vilnius - Tallinn (kelionės trukmė ~1h + 1h (antiteroristinė patikra ir kt. oro uosto formalumai), kaina 80 eurų), viso: ~86 eurai, trukmė ~3h 30min.
Automobiliu: Kaunas - Tallinn (~600 km, kelionės trukmė (google maps) 7h, kaina ~50 eurų (6 l / 100km benzinas, statoil 1.24 eurai/litras
Traukiniu: Kaunas - Tallin [kol kas nėra galimybės.] Galiu tik spėti: 2026 m.: kelionės trukmė 6h 30min., kaina 36 eurai...
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJei RB2 bus, kaip žadama, 240km/h, realu tikėtis apie 3-3,5val. kelionės trukmės. 6,5 val. būtų nebent su senu tarybiniu dyeliuku, kuris gali važiuoti maks. 120km/h.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet ir kaina tikrai būtų ne 36€. Berlynas - Varšuva atstumas panašus, paprastas Eurocity kainuoja nuo 39 (spec.kaina) iki 66€ (įprasta), kelionės trukmė 5val., max greitis 160km/h.
Comment
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąbeje, šis visur skelbiamas RB planas netikslus, vėžė eis ne per šiaulius o per panevėžį. gal kas gali iš TPDR.lt ištraukti dabartinį neseniai atvirtintą planą.
http://www.publicity.lt/29-specialusis-planas-001
Comment
-
''Vėžė bus tiesiama per Panevėžį. Atstumas nuo Kauno iki Talino bus apie 700 km, kelionė iki Talino truks 3.28 val.
Žemėlapį galite rasti čia:
https://www.google.com/maps/d/edit?m...KLCo8ul3Jvnq1E
Vilniaus atkarpa būtų finansuojama iš ES ir nacionalinio biudžetų, skaičiuojama, kad ji galėtų kainuoti apie 1,08 mlrd. Eur.
d.jurevicius@litrail.lt''be pykčio
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKaina tikriausiai bus pritaikyta prie rinkos poreikių.
Comment
-
Parašė stelazecijus Rodyti pranešimą
Vilniaus atkarpa būtų finansuojama iš ES ir nacionalinio biudžetų, skaičiuojama, kad ji galėtų kainuoti apie 1,08 mlrd. Eur.
d.jurevicius@litrail.lt''
Comment
-
Parašė stelazecijus Rodyti pranešimą
Comment
Comment