Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Už šias lėšas tikriausiai bus tiesiamas ruožas iki Palemono ir įrengiama signalizacija nuo sienos su Lenkija iki Kauno. Dalis konkursų ruožui iki Palemono jau kaip ir įvyko ar greitai įvyks, darbai prasidės pavasarį, jei bus pinigai. Medžius kirsti pradės gal ir anksčiau. Kauno stotyje kalvos šlaitas prie tunelio jau be medžių (lygtai spalį juos išpjovė). Nors gal ir ne dėl RB jie išpjauti, bet dalis šlaito dėl RB tiesimo bus nukasta.

      Comment


        Per ZR sake kad numatyta parengti galimybiu studija atkarpos LT/PL siena - Kaunas trasos tiesinimui isvystant greiti iki 240 km/h.

        Comment


          Išrinkti geriausi Rygos „Rail Baltica“ tilto ir geležinkelio stoties konkurso projektai
          15min.lt
          VERSLAS - KVADRATINIS METRAS
          2016 gruodžio 1d. 07:57


          Tarptautinė žiuri išrinko geriausius „Rail Baltica“ tilto ir traukinių stoties Rygoje projektus. Iš 15 pretendentų komisija atrinko Latvijos ir Danijos įmones, kurios pasidalino antrąją vieta. Taip nutiko, nes nei vienas pasiūlymas neatitiko architektūrinio konkurso kriterijų, skelbia edzl.lv.



          Antra vieta ir galimybė projektuoti objektą atiteko Latvijos architektų įmonei „Outofbox“ ir Danų „PLH Arkitekter A/S“, kuri projektą rengė kartu su „COWI“ Jos taip pat gaus 45 tūkst. eurų vertės premijas.

          Dabar geležinkelių kompanija „Eiropas Dzelzcela Linijas“ tęs derybas su abiem kompanijomis ir tuomet bus nuspręsta, kuris projektas bus įgyvendintas.

          Šių metų birželį kompanija „Eiropas Dzelcela Linija“ paskelbė tarptautinį konkursą, kurio dalyviai turėjo parengti projektą Rygos tiltui per Dauguvos upę ir traukinių stočiai.

          Konkurso sprendžiama teritorija apima apie 14 ha plotą pačiame Rygos centre, o iš viso nagrinėjama – apie 59 ha teritorija.






















          Tiesa, architektūrinis konkursas kėlė daug aistrų architektų bendruomenėje dėl šių grandiozinių planų įgyvendinimo realumo.

          Rekonstrukciją planuojama pradėti 2022 metais. Jos metu bus įrengta „europinio“ standarto geležinkelio vėžė, perstatyta ir išplėsta geležinkelio stotis, įrengtas multimodalinis transporto mazgas, pastatytas naujas geležinkelio bei pėsčiųjų tiltas per Dauguvos upę.

          Mišrioje konkurso vertinimo komisijoje dalyvavo vietos bei Vokietijos ir Didžiosios Britanijos specialistai. Iš viso prizinis fondas siekė 150 tūkst. eurų.


          Comment


            Pritarta „Rail Baltica“ atšakos nuo Kauno iki Latvijos sienos planui

            Plačiau: http://vz.lt/transportas-logistika/2...#ixzz4VZNaDe5x

            Comment


              Gal kas galėtų mestelti nuorodą su detaliaisiais geležinkelio planais?

              Comment


                „Rail Baltica": pradedamos žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros
                ELTA / Delfi.lt
                2017 m. sausio 20 d. 17:00


                Sausio 20-ąją įsigaliojo Vyriausybės nutarimas, patvirtinantis dar vieno svarbaus projekto „Rail Baltica" etapo įgyvendinimo Lietuvoje pradžią.

                Juridinę galią įgavo Susisiekimo ministerijos pateiktas europinės vėžės specialusis planas, kuriame nurodyta tiksli geležinkelio nuo Kauno iki Latvijos valstybės sienos linija.

                Tai reiškia, kad pradedamos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros.

                Susisiekimo ministerijos Plėtros ir tarptautinių ryšių departamentas per 5 darbo dienas išsiųs daugiau nei 2 tūkst. 100 pranešimų žemės sklypų savininkams ir (ar) kitiems naudotojams, kuriuos informuos apie įsiteisėjusį Vyriausybės nutarimą.

                Informacijos gavėjams bus pranešta, kad prasideda žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ypatingos valstybinės svarbos projekto „Rail Baltica" europinio standarto geležinkelio linijai Kaunas-Lietuvos/Latvijos valstybių siena tiesti pagal šalies Vyriausybės patvirtintą specialųjį planą. ...........



                ........ Žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras planuojama baigti 2019-ųjų antroje pusėje.

                Comment


                  Parašė dts Rodyti pranešimą
                  Gal kas galėtų mestelti nuorodą su detaliaisiais geležinkelio planais?
                  http://www.publicity.lt/29-specialusis-planas-001

                  Comment


                    Praneša apie žemės sklypų paėmimą „Rail Baltica“ geležinkelio statybai

                    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73594262
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Baltijos šalių premjerai sutarė: „Rail Baltica“ bus baigta iki 2025-ųjų

                      Plačiau: http://vz.lt/transportas-logistika/2...#ixzz4XM6VQMPr

                      Comment


                        Per tiek metų daug vandens nutekės ir viskas dar kardinaliai pasikeis. Todėl bus labai gerai, jei šis ekonomiškai nepagrįstas geležinkelis taip ir liks popieriuose, kaip liko nenutiesta daug kitų geležinkelių dėl pasikeitusios geopolitinės padėties...

                        Comment


                          visko gali but , gerai kad kauno-vilniaus jungti bent ikiso. O jei padarys 240 km/h tai isvis bus vakarietiska valstybe ir turesim realu dvipoli. su susisiekimu 20-25 min
                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                          - George W. Bush President of the USA

                          Comment


                            Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                            visko gali but , gerai kad kauno-vilniaus jungti bent ikiso. O jei padarys 240 km/h tai isvis bus vakarietiska valstybe ir turesim realu dvipoli. su susisiekimu 20-25 min
                            Tokiame trumpame atstume tokie greičiai yra visiškai nereikalingi. Nėra pakankamai keleivių dabar, nebus ir ateityje.

                            Comment


                              Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                              visko gali but , gerai kad kauno-vilniaus jungti bent ikiso. O jei padarys 240 km/h tai isvis bus vakarietiska valstybe ir turesim realu dvipoli. su susisiekimu 20-25 min
                              Kiek atsimenu stočių vietos pasiūlytos tokiose vietose kaip Karmėlava ar Garliava, tad dar pridėkime atvykimą autobusu iš Karmėlavos į Kauną ir tos 25min išauga iki panašaus laiko kiek dabar važiuojama.

                              Comment


                                ''Susitarimu Vilniaus jungtis įtvirtinama kaip integrali „Rail Baltica“ geležinkelio dalis, taip pat pabrėžiama, kad projektas „Rail Baltica“ būtų įgyvendintas iki 2025 metų ir naująja vėže būtų galima naudotis 2026-aisiais.''

                                http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...uration=199000

                                https://youtu.be/stJwRT7kA9Y
                                Paskutinis taisė stelazecijus; 2017.02.02, 20:12. Priežastis: klaidinga, neaktuali info
                                be pykčio

                                Comment


                                  Kaunas bus praeinamas esama geležinkelio linija, nes RB2 yra nuo Kauno (tiksliau nuo Palemono) ir toliau į Latviją, Estiją. Jokios RB2 iki Lenkijos nėra numatyta - iki ten jau 1435 mm geležinkelis yra. Karmėlavoje planuojama stotis oro uosto aptarnavimui, bet nuo jos iki oro uosto keletas kilometrų - atseit vežios autobusu. Panevėžio stotis suplanuota už miesto, kas visiška nesąmonė keleivių pervežimo požiūriu. Žodžiu, planuotojų galvose vis dar XIX a. ar XX a. pradžios gūdus rusiškas marazmas - geležinkelis triukšmo ir teršalų šaltinis, mergos bevaisėmis tampa, ima nestovėti vyrams... Todėl turi eiti kuo toliau už miesto... Stotys ne ten, kur reikia, kur būtų keleiviai, o kažkur, į kur nusigauti kiekvieno keleivio asmeninis reikalas - naudokitės geležinkelių patarnavimais... Miestas iki stoties daaugs...
                                  Kas dėl Vilniaus - Kauno, tai optimalus greitis būtų 160-180 km/h, o ne 240 km/h. Realia tarp šių dviejų variantų laiko skirtumas apie 10 minučių, kas nevaidina lemiamos reikšmės kelionei, ji vis tiek trumpesnė nei autobusu ar automobiliu. O geležinkelio eksploatacijai daug ką reiškia. Ir dar - Lietuvai per didelė prabanga turėti dvi geležinkelio linijas tarp Vilniaus ir Kauno, kai esama nepakankamai išnaudojama keleivių vežimui.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2017.02.01, 08:55.

                                  Comment


                                    O kurioj vietoj RB II įvažiavimas į Vilnių būtų?

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      O kurioj vietoj RB II įvažiavimas į Vilnių būtų?
                                      Iš pietų pusės kažkur. Kaip ir nauja linija. Buvo brėžinukas kažkur šitoje temoje.

                                      Comment


                                        Nuo Kauno iki sienos su Latvija konkreti trasa jau parinkta. Tiesa, ten yra keli variantai kai kuriose vietose, pavyzdžiui, kaip kirsti Nerį prie Jonavos ar kur bus kertama Lietuvos ir Latvijos siena. O iki Vilniaus taip konkrečiai dar nėra. Nors gal ir yra. Nežinau.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Iš pietų pusės kažkur. Kaip ir nauja linija. Buvo brėžinukas kažkur šitoje temoje.
                                          Tą seną trasą aš žinau, bet abejoju, ar įvažiavimas pro oro uostą geras techniniu požiūriu. Ten greičio neišvystysi. Nebent prie oro uosto statyti naują galutinę stotį (gera proga nugriauti Taborą).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X