Estams reiktų nustoti bambėti ir statyti RB2 kad ir pro Baltijos Jūrą. Jie juk jau turi jūrinių tunelių statybos "planavimo" patirtį (Talinas-Helsinkis). Tai galėtų nebsismulkinti ir "statyti" tunelį iš Talino į Varšuvą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąEstams reiktų nustoti bambėti ir statyti RB2 kad ir pro Baltijos Jūrą. Jie juk jau turi jūrinių tunelių statybos "planavimo" patirtį (Talinas-Helsinkis). Tai galėtų nebsismulkinti ir "statyti" tunelį iš Talino į Varšuvą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSabotažas yra pati RB2. Tai piršimas Lietuvai to, ko jai nereikia. Tegul "beveik už dyką", nors, kaip dabar jau aiškėja, RB iki Kauno iš ES buvo finansuojama tik šiek tiek daugiau nei 50 proc.
Jei nebus RF ar Blr krovinių moms reikia 1435 tinklo, o 1520 galime nurinkti.
Comment
-
Al1 kadangi yra antivalstybinis vatnikas, laukiantis nesulaukiantis putininės okupacijos, tai aišku, kad jam RB2 nereikia.
Baltics to Build Stronger Logistics Within the EU and NATO
Publication: Eurasia Daily Monitor Volume: 13 Issue: 168
By: Olevs Nikers
October 19, 2016 08:34 PM Age: 3 days
https://jamestown.org/program/baltic...ithin-eu-nato/
Last September, Latvian, Lithuanian, Estonian and Polish parliamentarians announced, that Rail Baltica would be the most important project for the Baltic States in the 21st century. This railway will be of crucial to the Baltics’ national security, regional economic growth, as well as the promotion of solidarity and good neighborly relations among these states.
...
The military importance of railways was clearly demonstrated during the 2008 Russian-Georgian War, as well as during the ongoing armed conflict between Russia and Ukraine. A typical train can move up to 120 armored units—tanks, armored vehicles or other machines—in a single trip. It is possible to move even more equipment at a time by sea; but compared to rail, the time required for this transport is longer. While most NATO member states have railroads that use the standard 1,435 mm gauge, the Baltics still rely on the wider, Russian- and Soviet-built 1,520 mm rail lines. But even these are extremely limited in their density. When built, the new Rail Baltica line would thus allow the North Atlantic Alliance to move large volumes of military cargo from Germany and Poland to the Baltic States without interruption—saving time and limiting the numbers of personnel and transport equipment involved in the logistics. This railway, therefore, has the potential to become crucial to the Baltic States’ defense.
Comment
-
Parašė Eikantas X Rodyti pranešimąAl1 kadangi yra antivalstybinis vatnikas, laukiantis nesulaukiantis putininės okupacijos, tai aišku, kad jam RB2 nereikia.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš esu provalstybinis antivatnikas, kuris nelaukia putininių žmogeliukų, bet man RB2 taip pat nereikia.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąAi tai tu pritari Dailidkos chebrai, kuri uz valdiskus pinigus sau pasistate vezes iki Kauno kroviniams tyst.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš nepritariu net šitam - pakaktų krovinių perkrovimo terminalų Šeštokuose ir Mockavoje.
1520 laikosi ant tranzito. Vienintelė išeitis - susitikti su partneriais ir sakyti - "arba kasmet didinate vežimus po 7-10 proc. per metus, arba 1520 vėžės nebus. Mūsų traukos riedmenys per 15 metų pagerėjo iš esmės, bėgiai nauji, uostas dirba sklandžiai".
Al1 gerai pasakė - nelikus ekonominių priežasčių siaurieji nebuvo palikti. Buvo pakeisti į 1520 (pvz. Švenčionys-Utena).
Mano nuomone, tas pats galioja ir 1520. Nėra eismo - keičiame bėgius. Ir aš čia rimtai sakau. Mums nereikalingas muziejinis 1700+ km tinklas 1520 bėgių, kuriai nevažiuojama. Švedija ne taip seniai eismo puses sukeitė iš kairės į dešinę. Ir nieko, tik išlošė. Pirmus dešimt metų dar buvo mašinų su vairais ne toje pusėje, bet nuolatos perkamos naujos ir viskas išsilygina. Siemens ir 2M62 taip pat neamžini, o 1435 traukos vienetą pirktume santykinai pigiau nei 1520 dėl didesnės pasiūlos.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSiemens ir 2M62 taip pat neamžini, o 1435 traukos vienetą pirktume santykinai pigiau nei 1520 dėl didesnės pasiūlos.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGamyklai taip.
Bet yra sertifikavimas su visais bandymais.
Kam sertifikuoti 1520, jei užsakymų 1435 yra tarkime 1000 vnt, o 1520 bus galbūt 20 vnt?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSiemensus sertifikavo, be problemų sertifikuos ir kitus.
Todėl ir sakau, reikia vykti pas partnerius, reikalauti didinti pervežimus ir krovą. Galbūt tai ir vyksta, nes didelė sutartis pasirašyta su Blr. Jei sutiks didinti, tik tuomet galima likti prie 1520. Kitaip LG likimas bus kaip bėgių į Marcinkonis.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTodėl ir sakau, reikia vykti pas partnerius, reikalauti didinti pervežimus ir krovą. Galbūt tai ir vyksta, nes didelė sutartis pasirašyta su Blr. Jei sutiks didinti, tik tuomet galima likti prie 1520.
Comment
-
Taip grubiai galima įvertinti šitaip
nauda1=Blr. krovinių vežimas+Blr krovinių krova Klaipėdos uoste+RF krovinių vežimas+RF krova Klaipėdos uoste+RF tranzitas Kaliningradas-Baltarusija+europinės vėžės perkrovimas (ar yra koks nors judėjimas)+LT vidaus krovinių apvarta-1520 modernizavimo kaštai-1520 palaikymas (pasienio stotys Kena, Kybartai, Stasylos, Pagėgiai)-pramonei(paslaugoms) papildomos išlaidos atsivežti iš ES žaliavas automobilių transportu
nauda2=Lt-ES krovinių srauto vežimas geležinkeliais(dabartinis)+nauda iš pramonės sričių plėtros+ES ir LV,EE krovinių srauto vežimas+Šiaurės Lenkijos krovinių vežimas+LT vidaus apyvarta-1435 įrengimo kaštai
Kol nauda1>nauda2, tol viskas gerai. Bet be didėjančio srauto nieko nebus, nes dėl efektyvumo pajamos iš vežtos (krautos) tonos turėtų vis mažėti.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą1520 palaikymas (pasienio stotys Kena, Kybartai, Stasylos, Pagėgiai)-pramonei(paslaugoms) papildomos išlaidos atsivežti iš ES žaliavas automobilių transportu
Comment
-
Grybauskaitė: „Lietuvos geležinkeliai“ sabotuoja „Rail Balticą“
Dalia Grybauskaitė viliasi, kad nauja vyriausybė susitvarkys su „muziką užsakinėjančia“ valstybės valdoma AB „Lietuvos geležinkeliai“, kuri šiuo metu trukdo įgyvendinti projektą „Rail Baltica“.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąGrybauskaitė: „Lietuvos geležinkeliai“ sabotuoja „Rail Balticą“
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąGrybauskaitė: „Lietuvos geležinkeliai“ sabotuoja „Rail Balticą“
Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4OCJqpo4A
Comment
Comment