Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Komentarai su I. Makaraityte“: kodėl stringa „Rail Balticos“ projektas? Žiūrėkit per Google Chrome (per paprasta Google neatsidaro).

    http://www.alfa.lt/straipsnis/500763...icos-projektas
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2016.09.11, 19:40.

    Comment


      Aistros dėl „Rail Baltica“ ir toliau nerimsta

      http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72315110
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Aistros dėl „Rail Baltica“ ir toliau nerimsta

        http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72315110
        Aš nesuprantu iš tikro. Straipsnyje kalbama, kad Rail Baltica II bus naudinga kroviniams vežti. Kažkokie vėjai. Kroviniams vežti pilnai pakanka to, kas jau pastatyta, + būsimo Palemono logistikos terminalo.
        Apie keleivius niekas net nebekalba. Apie būsimus greičius taip pat.
        Logiška, kad latviai nori turėti savo 1435 - 1520 perkrovimo terminalą ir iš to uždirbti. Lietuviams tai visiškai nenaudinga. Todėl panašu, kad susitarta niekada nebus. Kaip ir nebus keleivinio traukinio Vilnius - Ryga, kuriam visos sąlygos yra jau dabar.

        Comment


          Parašė disident Rodyti pranešimą
          Todėl panašu, kad susitarta niekada nebus.
          Tai kas jau viskas susitarta, kiek suprantu Belieka tik pinigus imti iš ES ir darbus dirbti Ką čia dar iš naujo dėl kažko tartis?

          Comment


            Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
            Tai kas jau viskas susitarta, kiek suprantu Belieka tik pinigus imti iš ES ir darbus dirbti
            Kas dirbs darbus, kada dirbs, kiek laiko dirbs?

            Comment


              Pradedama tiesti „Rail Balticos“ vėžė nuo Kauno iki Latvijos sienos

              Projekto „Rail Baltica“ pirmą etapą sėkmingai įgyvendinusi Lietuva pirmoji iš trijų Baltijos šalių imasi ir antro svarbaus žingsnio – pradeda europinės vėžės geležinkelio linijos tiesimą nuo Kauno iki Lietuvos/Latvijos valstybių sienos.
              http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...-sienos-771625

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Pradedama tiesti „Rail Balticos“ vėžė nuo Kauno iki Latvijos sienos



                http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...-sienos-771625

                Eilinis straipsnis ta tema, kurio pavadinimas ir turinys nesutampa.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Pradedama tiesti „Rail Balticos“ vėžė nuo Kauno iki Latvijos sienos



                  http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...-sienos-771625
                  Vėl 30 km/h kaip RailBaltic I ?

                  Comment


                    Tai čia joks ne Rail Baltic II, o iškart turėjęs būti (jei žmoniškai daryti) 1435 kelias iki Palemono terminalo.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Tai čia joks ne Rail Baltic II, o iškart turėjęs būti (jei žmoniškai daryti) 1435 kelias iki Palemono terminalo.
                      Tai, galima sakyti Rail Baltica I Kauno krovininė dalis

                      Comment


                        Eilinė manipuliacija iš valdžiažmogių pusės ir (ar) žurnalistų nesąmonės (kai rašo net neįsigilinę į temą). Jau įvyko dalis konkursų, dalis dar greitai įvyks RB nuo Jiesios iki Palemoni ir nuo Kauno iki Palemono tiesimui. Žiūrėkite skelbimus litrail.lt puspalyje. Darbų grafikas berods 2,5 metų. Nes dalies darbų nebus galima vykdyti lygiagrečiai tarp Kauno ir Palemono ir Palemono - Jiesios. Eismas tiek per tunelį, tiek per HE bus stabdomas pilnai, nukreipiant pirmu atveju per HE, antru - per tunelį. Aišku, keleivinių traukinių eismas (iš (į) Vilnių) bus trumpinamas iki Palemono.

                        Comment


                          Seniai matytas
                          Ilgam užbaninę buvo.
                          Klausimas, ar Rail Baltica II atšaka į Vilnių eis iš Palemono, ar kažkur kitur?

                          Comment


                            Niekur ji neis, nes jokios RBII nebus. Tušti paistalai, už RBII dabar 2-3 metus bus prakišamas ruožas Jiesia - Palemonas - Kaunas. Dar reikia ir jau nutiestą liniją pabaigti - gi signalizacijos ir blokuotės nėra. Todėl traukiniai šliaužia maks. 70-80 km/h tarp Kauno ir Kazlų - Rūdos, o toliau dar lėčiau. To nepadarius joks normalus eismas neįmanomas. Kol pora keleivinių per diena važiuoja, tol dar galima taip dirbti, bet jei pradės važiuoti krovininiai, taip dirbti nebus galima. Be to ir iš tokio keleivių vežimo gaunasi tik geležinkelio ir RB diskreditacija. Geriau jau nevažinėtų. Bet privalo, nes įsipareigojimai yra. Moka lenkams už Pesą ir važinėja...
                            Latvijoje, skaičiau, kad tramvajaus dalies linijų modernizaciją Rygoje nori pakišti po RBII. Ar tai tramvajaus tiesimą į oro uostą kaip stoties su RBII jungtį su oro uostu. Žodžiu, paistalai. O po kelių metų ir pačios ES gali su didele tikimybe nebelikti.
                            Paskutinis taisė Al1; 2016.09.22, 08:42.

                            Comment


                              Jei tas traukinys važiuotų 120km/h, kaip numatyta projekte, tai gal ir keleivių daugiau važiuotų?

                              Comment


                                Taip, reikia, kad galėtų maksimaliai išnaudoti linijos greitį. Ir gero grafiko su ne daugiau kaip vienu persėdimu iki Varšuvos, nors idealiu atveju be persėdimo. Su atvykimu į Varšuvą kai dar galima iš jos išvažiuoti, o ne tik nakvoti. Lenkijoje greitis prasčiausias tarp Trakiškių ir Suvalkų, o tarp sienos ir Trakiškių - tragiškas. Visur kitur normalus, o iki Varšuvos ir visai geras. Dabar problema tik ta, kad traukiniai į Varšuvą dėl nebaigtos rekonstruoti jungties tarp Zielionkos ir Rembertuvo daro nemažą lanką nuo Tluščo iki Legionovo ir toliau iki Vschodnios. Tai prideda apie 10 papildomų minučių.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Seniai matytas
                                  Ilgam užbaninę buvo.
                                  Dūmos rinkimai baigėsi ir sugrįžo
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    EK: „Lietuvos geležinkeliams“ nepasirašant „Rail Baltica“ sutarties, Lietuva gali netekti ES finansavimo


                                    EK stabdo projekto finansavimą. Anot EK, dėl Lietuvos bandymų stabdyti projektą gresia 320 mln. eurų finansavimo Lietuvos projektams stabdymas.

                                    Comment


                                      Po rinkimų reik tikėtis komuniaginė socdeminė dailydkiaus imperija bus išvaikyta kitu atveju RB2 reiks pamiršt

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        EK: „Lietuvos geležinkeliams“ nepasirašant „Rail Baltica“ sutarties, Lietuva gali netekti ES finansavimo


                                        EK stabdo projekto finansavimą. Anot EK, dėl Lietuvos bandymų stabdyti projektą gresia 320 mln. eurų finansavimo Lietuvos projektams stabdymas.
                                        Čia jau valstybės sabotažu kvepia vyriausybėj, net nežinau, kaip daugiau tai vertinti.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          RB2 (greitaeigė) Lietuvai nereikalinga. Pakanka esamą 1435 nutiesti iki Palemono terminalo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X