Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žinoma, nes kiekviena pusė nori pati tvarkyti pinigus.

    Comment


      Lietuvos geležinkeliai visalaik priešinosi, o dabar pasitelkė ir Lietuvos verslo konfederaciją. Na o kuo baigsis tas susipriešinimas ? EK aiškiai pasakė, kad finansuos bendrą RB įmonę. Ir paraiška nuo jos pateikta. Tai kam visas tas šaršalas, klaidinimas ir triukšmas iš Lietuvos pusės ?

      V. Sutkus. Pildosi lietuviams nepalankus „Rail Baltica“ scenarijus
      http://www.delfi.lt/verslas/nuomones....d?id=71222548

      Comment


        Lenkijos ir Estijos premjerai tarėsi dėl „Rail Baltica“
        http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=71439100

        Comment


          bent protingos salys pasitars, be musu "politikieriu"

          Comment


            Tegul tariasi tie, kurie iš viso NIEKO nepadarė dėl RB. Juokinga. O Lietuva RB jau turi ir jokios kitos jai nereikia. Pakaks tos demagogijos ir ekonomiškai nepagrįstų svaičipjimų. Kas jau kas, o Estija turėtų geriau žinoti, kad jų geležinkelias jau krachas, nes Rusija beveik nustojo gabenti krovinius. Vietiniai pervežimai menki, lieka tik keleiviai, kurių pervežimai nuostolingi.

            Comment


              Parašė vilnews Rodyti pranešimą
              Lenkijos ir Estijos premjerai tarėsi dėl „Rail Baltica“
              http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=71439100
              Galės statyti Rail Baltica 2 pro Baltarusiją arba Baltijos jūrą (tuneliu arba tiltu)

              O kalbant rimtai, Estija absoliučiai nėra pozicijoje ką nors su Lenkija (ar bet kuo kitu) tartis apie tai, kas bus/turėtų būti statoma Lietuvos teritorijoje. Estams standartinės vežės RB į Šiaurę nuo Kauno reikalinga kur kas labiau, nei mums. Dėl to ir sąlygas kels ne jie, o mes.
              Paskutinis taisė John; 2016.06.02, 19:18.

              Comment


                Sinkevičius tiki, kad sutartis dėl „Rail Baltica“ netrukus atsiras

                http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...trukus-atsiras
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  O kalbant rimtai, Estija absoliučiai nėra pozicijoje ką nors su Lenkija (ar bet kuo kitu) tartis apie tai, kas bus/turėtų būti statoma Lietuvos teritorijoje. Estams standartinės vežės RB į Šiaurę nuo Kauno reikalinga kur kas labiau, nei mums. Dėl to ir sąlygas kels ne jie, o mes.
                  Jokių sąlygų mes niekam nekelsim. Tartis - tarsimės, bet sąlygas diktuoti per žemai klynai kabo - kas pinigus moka, tas ir muziką užsako. Kaip Europos Komisija pasakys, taip ir bus.

                  Tokios kalbos apie tai, kokie mes kieti savo smėlio dėžėj, primena dar nesenus visokio plauko lenkų nacionalistų vapaliojimus apie tai, kad elektros jungties su Lenkija Lietuva nesulauks tol, kol neleis "skriaudžiamiems" Lietuvoje lenkų tautiečiams rašyti pasuose "W" raidės Tos raidės kaip nėr, taip nėr, o jungtis, nežiūrint grasinimų, veikia ir dar taip tiems jos priešininkams "negarbingai": Lietuva pardavinėja Lenkijai elektros energiją iš šiaurės ir kasdien susirenka jungties dėka gražų pinigėlį iš Lenkijos biudžeto. Europos Komisijoj nusprendė, kad jungtis bus, ir ji stovi. Lenkų nacionalistams, įskaitant ir buvusį jų užsienio reikalų ministrą Sikorskį, bandžiusį Lietuvą šantažuoti šiuo klausimu, belieka tik nagus graužtis

                  Tas pats ir su RB - ne mes spręsim, bus jis ar ne, ne mes ir kažkokias sąlygas diktuosim, jį tiesiant.

                  Comment


                    Nereikėtų lyginti Lietuvos valdžios su "visokiais lenkų nacionalistais", nebent sakai, kad jie ir buvo valdžioje ir sprendė jungties klausimus kaip derybų vadovai.

                    Comment


                      Gal ne tiek sąlygas per se, kiek gali kilti visokių "nesklandumų" įgyvendinat projektą LR teritorijoje ir projektas gali būti "atidedamas" vinokiam ar kitokiam (t.y. neribotam) laikui. Dar gali prireikti rengti visokius naujus poveikio aplinkai tyrimus, kuriuos turės rengti komisija, kurią reiks iš pradžių suburti, kurios nariai gali susirgti ir dar kas žino, kokių sunkumų gali kilti.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        kiek gali kilti visokių "nesklandumų" įgyvendinat projektą LR teritorijoje ir projektas gali būti "atidedamas" vinokiam ar kitokiam (t.y. neribotam) laikui. Dar gali prireikti rengti visokius naujus poveikio aplinkai tyrimus, kuriuos turės rengti komisija, kurią reiks iš pradžių suburti, kurios nariai gali susirgti ir dar kas žino, kokių sunkumų gali kilti.
                        Šalia to ką tu čia rašai, lenkų naciukai diskusijose apie elektros jungties tiesimą dar minėdavo ir darbų sabotavimą vilkinant žemės, reikalingos tai linijai nutiesti, išpirkimo klausimus Jei būtum dar ir tai pridėjęs, tavo komentaras atrodytų gerokai solidžiau ir įtikinamiau

                        Nežiūrint to, kaip minėjau, elektros jungtis atidaryta laiku ir sėkmingai veikia. Jei EK bus nuspręsta tiesti RB II liniją, tai irgi bus padaryta. O Lietuvai, esu tikras, net nekils jokio noro (kaip nekilo ir n kartų už Lietuvą įtakingesnei Lenkijai mano pateiktu atveju) tam procesui trukdyti, jei net kas nors tame projekte nebus visiškai pagal Lietuvos siekius.

                        Comment


                          Lenkijai trūksta elektros, todėl ir paspartino šitą reikalą. Pernai vasarą Lenkija pirko elektrą iš Ukrainos. Realiai tai buvo iš Rusijos per Ukrainą perduodama elektra. Taigi, pavyzdys nevykęs. RailBaltica niekam nereikalinga.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Lenkijai trūksta elektros, todėl ir paspartino šitą reikalą. Pernai vasarą Lenkija pirko elektrą iš Ukrainos. Realiai tai buvo iš Rusijos per Ukrainą perduodama elektra. Taigi, pavyzdys nevykęs. RailBaltica niekam nereikalinga.
                            Nepergyvenk, kažkam reikalinga, jei jau turim už šimtus milijonų nutiestą europinę vėžę iki Kauno. Pabandykim paspėlioti, kam reikalinga

                            Comment


                              Nereikia painioti RB iki Kauno ir RB II iki Talino ir Helsinkio.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Nereikia painioti RB iki Kauno ir RB II iki Talino ir Helsinkio.
                                Tavo nuomone pirmasis - reikalingas, o nereikalingas - tas kitas, per visas Baltijos šalis? Kodėl pirmasis reikalingas?

                                Comment


                                  Tam, kad krovinius perkrovus ant kitos vėžės vagonų juos būtų galima gabenti esamu geležinkeliu. Keleivinis susisiekimas tik kaip papildomas bonusas. Esmė ne vėžės plotyje, o tame, kad jau seniausiai nemaža dalis krovinių galėjo būti atimta iš autotransporto taip sumažinant apkrovą keliams, ir nesant jokios RB. Reikėjo tik valstybės tvirtos pozicijos šiuo klausimu. O kai viskuo užsiima diletantai, tai taip ir gaunasi, kad reikia kažkokios stebuklingos kitos vėžės geležinkelio... Iš kitos pusės, jei būtų buvęs ekonominis pagrindas, tai seniausiai ir be valdžios pagalbos verslas būtų suorganizavęs krovinių gabenimą su perkrovimu Lietuvoje. Bet kokiu atveju perkrovimas Kaune yra patogesnis Lietuvos rinkai nei kažkur Šeštokuose ar Mockavoje.

                                  Comment


                                    Ypač kai Kaune jau stovi intermodalinis terminalas ir geras priėjimas prie autostrados (Klaipėdos uostas+Vilniaus kryptis). RB2 Lietuvai Šiuo požiūriu tiesiog nėra labai aktualus. Ypač jei nėra garantijos, kad bus atšaka iki Vilniaus. O statyti RB2 vien dėl Latvijos ir Estijos užgaidų būtų nelabai racionalu. Nebent būtų 100% finansavimas iš ES ir subsidijos eksploatacijai, ko tikrai nebus.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Ypač kai Kaune jau stovi intermodalinis terminalas ir geras priėjimas prie autostrados (Klaipėdos uostas+Vilniaus kryptis). RB2 Lietuvai Šiuo požiūriu tiesiog nėra labai aktualus. Ypač jei nėra garantijos, kad bus atšaka iki Vilniaus. O statyti RB2 vien dėl Latvijos ir Estijos užgaidų būtų nelabai racionalu. Nebent būtų 100% finansavimas iš ES ir subsidijos eksploatacijai, ko tikrai nebus.
                                      RB ar Via Baltika Lenkams į LT pusę irgi visai neaktualu, tai kodėl jie turėtų tiesti? Ar mes tik apie save turim galvoti ir reikalauti tenkinti mūsų užgaidas? Tame ir esmė, kad gyvename bendrijoje ir visi nariai turi būti lygūs, todėl ir Lietuviai turi tiesti link Latvijos, nes mums nuties iki Lietuvos.

                                      Comment


                                        Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                                        Tame ir esmė, kad gyvename bendrijoje ir visi nariai turi būti lygūs, todėl ir Lietuviai turi tiesti link Latvijos, nes mums nuties iki Lietuvos.
                                        Lenkijoje prasidėjo greitaeigės geležinkelio magistralės Lietuvos kryptimi tiesimo darbai? Gal galima pamatyti nuotraukas?

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Lenkijoje prasidėjo greitaeigės geležinkelio magistralės Lietuvos kryptimi tiesimo darbai? Gal galima pamatyti nuotraukas?
                                          Ruože Varšuva - Bialystokas trasos Rail Baltica modernizacijos darbai PLK (Polskie Linie Kolejowe) teigimu vyksta "labai gerai":

                                          http://wolomin.org/Gmina/Modernizacj...zo-dobrze.aspx

                                          Ten yra ir nuotrauka. Internete ne tik nuotraukų, bet ir filmuotos medžiagos - apstu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X