Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Na, skeptiškai žiūrint Rail Baltica gal ir nebuvo reikalinga jau turint daug tiesesnę vėžę, kuri dar ir eina per sostinę. Problema kita- Baltarusijos valdžia, kuri nenori arba su kuria nenori bendradarbiauti Lietuvos valdžia. Aišku ir LG rėkaus, kad reikia įrengti pasienio stotį, tačiau seno geležinkelio modernizavimas ir europinės vėžės nutiesimas geriau negu istorinės linijos apleidimas(asmeniškai iš visų keleiviniam eismui nebenaudojamų Lietuvos linijų šios man labiausiai gaila ir tai laikau LG nusikaltimu), be to, būtų galima nušaut du zuikius- tiesesnis ir greitesnis geležinkelis į Lenkiją bei europinė geležinkelio vėžė sostinėje(kaip kaunietis prieštarauju savo miesto interesams ). Nuo Lentvario jau būtų galima tiesti geležinkelį link Rygos(į Vilnių/Vaidotus nutiest keliolikos kilometrų liniją nuo Lentvario nebūtų sudėtinga). Bet apie tai reikėjo galvoti bent 10-15 metų atgal, kai viskas dar buvo tik svarstymų lygmenyje. O ir prieš dabartinę liniją kaip kaunietis neturiu nieko prieš
Comment
-
Tada, kai atsirado RB idėja, eismas pilnu pajėgumu vyko per Gardiną ir jokių ypatingų kliūčių nebuvo. Taip, norėta tiesesnės linijos, kuri būtų patogesnė labiau Latvija ir Estijai, nei Lietuvai. Taip, važiuojant per Baltarusiją susidarė papildomas sienos kirtimas. Taip, norėta 1435 mm vėžės.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąNuo Sokółka iki Grodno 1435...
Comment
-
Prieš „Rail Baltica“ projektą kovojantys neveroniečiai ruošia šakes ir graso teismais
15MIN > AKTUALU > LIETUVA
KAROLINA STAŽYTĖ
2016.04.07
Neveronyse nerimsta aistros dėl planuojamo statyti kelyno bei depo. Trečiadienio vakarą į miestelio gimnazijos salę sugužėjo kone pusė tūkstančio aršiai nusiteikusių miestelėnų. Susitikime dalyvavusiems „Rail Baltica“ projekto organizatoriams jie žėrė klausimą po klausimo, tačiau deramų atsakymų taip ir negavo. Prieita prie išvados: jei derybų nebus, prasidės aktyvioji pasipriešinimo stadija.
Apie tai, dėl ko nerimsta Neveronių gyventojai, 15min jau rašė anksčiau. Ateityje gamtos apsuptyje esantį jų miestelį ketinama paversti geležinkelio stotimi. „Rail Baltica“ projekto planuose – 1 435 mm pločio vėžės kelynas, sudarytas iš 10–12 geležinkelio linijų, ir didžiulis lokomotyvų bei vagonų aptarnavimo centras (LVAC) su mechaninėmis dirbtuvėmis, krovinių perkrovimo tašku, plovykla ir administraciniais pastatais.
Neatsižvelgiama į tai, kad šalia gyvenama, netoli planuojamo LVAC – Neveronių gimnazija, vaikų darželis, stadionas, vandenvietės, į Raudonąją knygą įtrauktų gervių buveinės............
........Gyventojai norėtų, kad planuojami geležinkelio infrastruktūros objektai būtų perkelti į Jonavos rajoną arba Sergeičikų miško pusę, kur beveik nėra gyvenančiųjų.
Siūlomos konkrečios alternatyvos: depo ir kelyno statybas galima būtų vykdyti ties 8-uoju „Rail Baltica“ vėžės kilometru, atstumą skaičiuojant nuo Palemono stoties, į šiaurę nuo Neveronių, ar miškingoje teritorijoje vakaruose...........
Comment
-
Neveronių gyventojai triumfuoja: milžinišką projektą planuojama kreipti į Palemoną
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/04/2...#ixzz4739qAlEx
Comment
-
Atrodo, šioje temoje dar nebuvo
AECOM
Paskelbta 2016 kovo 08
Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas - Lietuvos ir Latvijos valstybių siena specialusis planas.
Konkretizuotų bendrųjų sprendinių aiškinamasis raštas
Turinys:
http://www.publicity.lt/29-specialusis-planas-001
Aiškinamasis raštas
Keli puslapiai iš dokumento:
Trasa
Neveronys
http://www.publicity.lt/failai/speci...1%20v.1.00.pdf
Comment
-
Europos Komisija siunčia žinią: Lietuvai „Rail Baltica“ milijonai nebus patikėti
SKIRMANTAS MALINAUSKAS
15min
2016.04.29 11:25
„Rail Baltica“ projekto koordinatorė Catherine Trautmann griežtina toną ir atvirai sako, kad finansavimas vienam didžiausių Baltijos šalių transporto infrastruktūros projektų nėra garantuotas. Kritikos strėlės lekia Lietuvos pusėn. Jau birželį projekte dalyvaujančios šalys turi baigti derinimo procedūras ir padėti parašus po galutiniu susitarimu, tačiau ginčai nesibaigia.
Didžiausi nesutarimai kyla dėl to, kas ir kaip skirstys milžiniškas ES lėšas. Europos Komisija (EK) kategoriška – visi pirkimai turi būti vykdomi centralizuotai, o už tai turi būti atsakinga jau sukurta ir Latvijoje įsteigta bendra įmonė „RB Rail“. Lietuva norėtų, kad kiekviena projekto šalis pirkimus darbams savo teritorijoje galėtų vykdyti pati. Estija šiame ginče laikosi neutraliai ir yra linkusi pritarti EK pozicijai............
Comment
-
Iki šiol itin diplomatiškai apie projektą kalbėjusi C.Trautmann keičia toną. Ketvirtadienį viešėdama Rygoje ji 15min sakė, kad išskaidant pirkimus tokio dydžio projektuose žymiai sumažėja efektyvumas ir padidėja korupcijos rizika, todėl apie tai Lietuvai reikia pamiršti.
Comment
-
Parašė Vidma Rodyti pranešimąEuropos Komisija siunčia žinią: Lietuvai „Rail Baltica“ milijonai nebus patikėti
SKIRMANTAS MALINAUSKAS
15min
2016.04.29 11:25
She studied in Strasbourg, obtaining a Master's degree in Protestant theology at the Protestant theology faculty of the University of Strasbourg. She is also a specialist on Coptic language and literature.
Comment
-
Aišku, Lietuvos komunistai geriau žino, kaip reikia vykdyti stambius projektus . Besiginčijant dėl "varžtelių ir sraigtelių" gali nuplaukti visas projektas. Nežinau, ar Baltijos šalys išvis yra įvykdžiusios kokį nors bendrą projektą. Dėl savo smulkmeniškų interesų nesugeba net pasiimti lengvai gaunamų pinigų, iš kurių išloštų visos trys. Kol subręs tokiam projektui ir suvoks bendradarbiavimo naudą, pinigų jau niekas nedalins ir reikės vykdyti iš savų lėšų. Bet negi politikams tai rūpi?Paskutinis taisė senasnamas; 2016.04.29, 13:36.
Comment
Comment