Paleidus traukinius, komfortas juose tikrai gerokai didesnis nei autobuse, o ir greiciau. Tai sakyciau, kad nustumtu autobusus ir dar praplestu ir taip keleiviu sarasa
Tai be abejo, kad traukinį rinktus, bet įdomu kokie skaičiai. 50-250?
Važinėju į Klaipėdą rytiniu - užpildymas per visą traukinį gal kokie 50-70 keleivių.
Nežinau kokių autobusu jus važiavot, bet aš važiavau iš Vilniaus į Varšuvą, autobusas buvo praktiškai pilnas ir vienintelis sustojimas buvo Kaune, stovėjom apie 20 minučių.
Talinas-Kaunas-Varšuva-Štutgartas, iš Kauno 16:15. Vežėjas "Kautra", nematau reikalo išsigalvoti . Šis stabtelėjo Marijampolėje, prie sienos, Suvalkuose, Augustave, Lomžoje, G...
Eilinis svaigimas apie tą RB2 iš valdžios pusės. Svarbu ne tai, kam tas geležinkelis reikalingas, svarbu procesas, kurio metu galima įsisavinti kelis milijardus. Kas bus po to, iš ko išsilaikys šis visiškai nereikalingas geležinkelis, nesvarbu. Dar kartą kartoju - krovinių pervežimui nereikia greitosios linijos. Keleivių pervežimui greituoju geležinkeliu nebus reikiamo srauto. Kas ir iš kokių lėšų dotuos nuostolingus pervežimus? Krovininiai pervežimai to daryti negali. ES draudžia. Be to Lenkija net nesiruošia tiesti RailBalticos. Karinė paskirtis iš viso juokinga. Karo atveju geležinkeliai pirmiausiai ir bus sunaikinti. Užuot kišus milijardus į nereikalingus 1435 mm geležinkelius, juos skirtų esamų atnaujinimui ir pritaikymui iki 160 km/h, vietomis iki 200 km/h, ko pilnai pakaktų ir keleiviniam susisiekimui, ir krovinių gabenimui 1520 vėže. Už tuos pinigus galima būtų išdirbti technologiją, kaip greitai perstatyti 1520 mm vagonus ant 1435 mm vėžės ir įrengti tokias perstatymo stotis Lietuvoje ar Lenkijoje. Beje, tai būtų naudinga ne tik Lietuvai, bet ir visoms šalims, kurios turi 1520/1435 krovininį eismą.
Europinės vėžės „Rail Baltica“ projektą koordinuojančios bendros Baltijos šalių įmonės „RB Rail“ valdybos formavimas stringa – nesutariama dėl jos narių skyrimo tvarkos. Dėl valdybos narių skyrimo principų bus sprendžiama kovo pradžioje Vilniuje vyksiančiame stebėtojų tarybos posėdyje.
Jo teigimu, Estijos ir Latvijos atstovai siūlo, kad „RB Rail“ valdybos nariai būtų atrinkti paskelbus papildomą konkursą, tačiau su tuo nesutinka Lietuva, kuri į „RB Rail“ valdybą yra pasiūliusi „Epso-G“ vadovą Virgilijų Poderį.
Jis liko antras „RB Rail“ generalinio direktoriaus rinkimuose ir jau yra sutikęs eiti valdybos nario pareigas.
„Mes nenorime to papildomo konkurso, kadangi jau turime žmogų, kuris praėjo atranką ir tiktų į tą poziciją. Šiuo atveju Lietuva yra keliais žingsniais priekyje – mes turime savo kandidatą ir jį siūlome. Latviai ir estai pas save gali pasidaryti (konkursus – BNS) ir siūlyti irgi kandidatus. Čia kiekvienos šalies pasirinkimo laisvė“, – tvirtino D.Budrys.
Pasak jo, dėl Latvijos ir Estijos pozicijų „RB Rail“ valdybos narių paskyrimo procesas yra įstrigęs, todėl sprendžiant šį klausimą gali prireikti trijų šalių politinio sprendimo.
„Jeigu nebus rastas bendras šalių konsensusas, artėjame prie situacijos, kai padėtis taps be išeities ir turės įsikišti politikai. ..........................
fotostraipsnis čia turbūt tskant. O gyventojų šoko nuotraukose neįžvelgiat? Gigantiško projekto paruošų fotografijose taip pat nematyti? O tamsta tada įsivaizduokite .
fotostraipsnis čia turbūt tskant. O gyventojų šoko nuotraukose neįžvelgiat? Gigantiško projekto paruošų fotografijose taip pat nematyti? O tamsta tada įsivaizduokite .
Nematau čia tragedijos, neįžiūriu reikalo kvailinti neįsigilinusį ir į reikalo esmę iki galo neįsigilinusį forumo skaitytoją.
Man atrodytų, tų apylinkių gyventojus labiau šokiruoti turėtų Karmėlavos oro uostas, o ne Palemono geležinkelio stoties kelyno praplėtimas... Juo labiau, kad visa tai kol kas tik projektuose, o nuo Jiesios ir Kauno stočių 1435 mm bėgių tiesimui, kiek žinau, dar nė projekto nėra... Tokie Europinio standarto bėgiai Kauną pasiekė (RB-1), bet traukiniai jais neatvažiuoja...
Nematau čia tragedijos, neįžiūriu reikalo kvailinti neįsigilinusį ir į reikalo esmę iki galo neįsigilinusį forumo skaitytoją.
Man atrodytų, tų apylinkių gyventojus labiau šokiruoti turėtų Karmėlavos oro uostas, o ne Palemono geležinkelio stoties kelyno praplėtimas... Juo labiau, kad visa tai kol kas tik projektuose, o nuo Jiesios ir Kauno stočių 1435 mm bėgių tiesimui, kiek žinau, dar nė projekto nėra... Tokie Europinio standarto bėgiai Kauną pasiekė (RB-1), bet traukiniai jais neatvažiuoja...
O tamsta esi tikras ir įsigilinęs ką aš čia kvailinu o ko ne?
Dalis argumentų yra niekinė. Vaikai į mokyklą patys gali nueiti, nebūtina jų vežti kelis šimtus metrų. Dėl kelio - iš tikrųjų, vietinio eismo nukreipimas per ir taip apkrautą automagistralę yra blogo planavimo ir projektavimo rezultatas, kai rūpi tik pinigai. Pervažą per RailBalticą galima būtų įrengti kiek piečiau, arčiau viaduko. Bet dar geriau, jei po geležinkeliu būtų pastatyta ne tik pėsčiųjų perėją, bet ir lengviesiems automobiliams tinkamas pravažiavimas. Triukšmas - o ko nori? Ko iš viso statėsi prie geležinkelio? Juk jis čia jau nuo Pirmojo pasaulinio karo metų.
Šiaip tai jie tegul geriau kaip kompensaciją išsireikalauja viaduko per Kauno - Vilniaus liniją. Nes dabar Neveronių pervaža viena iš dažniausiai uždaromų Lietuvoje.
Kauno stotis turi būti kuo arčiau Tarptautinio Kauno oro uosto bei būti sujungta su Vilnius – Kaunas „Rail Baltica“ geležinkelio linija, sudarant sąlygas joje sustoti keleiviniams traukiniams judantiems tiek Kaunas – Vilnius, tiek Varšuva – Kaunas – Ryga kryptimis“, - teigė I. Čiuberkytė.
O gal yra brėžiniai kaip viskas atrodys bendrame kontekste? Nes ši vėžė apie kurią rašoma dar Palemone atsišakoja į kitą kuri eina Vilniaus kryptimi. Nelabai įsivaizduoju kaip toje vietoje atsidurs Vilnius - Kaunas traukinys.
Iš principo didžiausia problema mano nuomone yra tai, kad niekas nekalbėjo nuo pat pradžių su žmonėmis. Čia praktiškai visuose projektuose tas pats, bandoma kuo mažiau šnekėti ir informuoti žmones, slėpti viską nuo jų. Jai būtų žinoję tokius planus tikrai nebūtų statę tenai namų. Lygiai taip pat jei rajono savivaldybė būtų žinojusi apie šiuos planus, galbūt nebūtų net išdavusi statybos leidimų ir dabar būtų žymiai mažesnės kompensacijos žmonėms.
Kaip tik būtų visokie apsukruoliai iš valdžios supirkę pusdykiai tas žemes, o paskui gavę dideles kompensacijas. Vagonų parkas ir depas ne RB2, o paprastos RB dalis.
Straipsnis pasirodė po 2 dienų su beveik tokia pačia gąsdinančia antrašte.
Beje, perskaičius dabartines kilometrines antraštes kartais nebereikia skaityti pačio straipsnio
Delfi.lt 2016.02.28 0:03 Būstus už paskolas pirkę gyventojai šokiruoti – ruošiamas gigantiškas geležinkelio projektas
AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovė spaudai Inga Čiuberkytė DELFI informavo, kad ties Neveronimis yra numatomi keturi Rail Baltica geležinkelio infrastruktūros objektai: 1435 mm pločio vėžės kelynas, lokomotyvų ir vagonų aptarnavimo centras (LVAC), Kauno stotis bei atšaka į Vilnių.
„Visi minėti objektai yra tampriai susiję tiek tarpusavyje, tiek su jų paskirtimi: 1435 mm pločio vėžės kelynas skirtas aptarnauti Kauno VLC, todėl atstumas tarp šių objektų privalo būti minimalus. LVAC privalo būti kuo arčiau pagrindinių „Rail Baltica“ stočių ir kelynų – Kauno geležinkelio stoties ir 1435 mm pločio vėžės kelyno.
Didesnis atstumas daro objektus nepatrauklius bei smarkiai padidina kasmetinius eksploatacinius kaštus. Kauno stotis turi būti kuo arčiau Tarptautinio Kauno oro uosto bei būti sujungta su Vilnius – Kaunas „Rail Baltica“ geležinkelio linija, sudarant sąlygas joje sustoti keleiviniams traukiniams judantiems tiek Kaunas – Vilnius, tiek Varšuva – Kaunas – Ryga kryptimis“, - teigė I. Čiuberkytė.
(...)
AB „Lietuvos geležinkeliai“ praneša, kad gyventojai apie planus buvo informuoti dar 2014 metų balandį. Tačiau Neveronių gyventojai sako, kad tuomet pranešta, jog bus statoma viena papildoma vėžė.„Mes su tuo susitaikėme ir sutikome, tačiau paaiškėjo, kad bus statoma ne viena, o iki 12 vėžių“, - piktinosi Neveronių bendruomenės atstovė Oksana Šukaitienė.Teigiama, kad naujieji gigantiški objektai bus statomi visai šalia darželio ir mokyklos. Be to, bėgiai bus tiesiami tiesiai kai kuriems gyventojams po langais, tiesiogine to žodžio prasme.
Kaip tik būtų visokie apsukruoliai iš valdžios supirkę pusdykiai tas žemes, o paskui gavę dideles kompensacijas. Vagonų parkas ir depas ne RB2, o paprastos RB dalis.
Tiems kam reikėjo, tie žinojo seniai, o paprastiems žmonėms nepasisekė. Aš pats esu už depą Neveronyse, bet iš žmogiškosios pusės yra nenormalu, kad valdžia porą metų žinojo apie planus ir tylėjo, kai žmonės tuo metu statė lipdė namus. Ir kaip jiems jaustis: dar nebaigus statytis namo tu sužinai kad jį griaus..
Comment