tai palauk - autobusas 10 eur, traukinys 30 eur. ką rinksis lietuvis? Va tau puikus pavyzdys St peterburgas vilnius - bilieto kaina jau buvo brangiau nei skrydis lėktuvu. Reisas mirė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąTarptautinis į Rusiją nėra tas pats, kas tarptautinis ES Šengeno viduje. Visgi, jei kaina bus €30 lygyje už antrą klasę, viskas bus ok. Kiek kainuoja panašūs traukiniai, pavyzdžiui, Lenkijoje? Varšuva-Berlynas?
II klasė - nuo 39€
I klasė - nuo 69€
Ceny zależne są od dostępności w poszczególnych pociągach, obowiązują one na przejazd w jedną stronę do lub z Niemiec i są dostępne już od 39 euro w 2 klasie i od 69 euro w 1 klasie
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimątai palauk - autobusas 10 eur, traukinys 30 eur. ką rinksis lietuvis? Va tau puikus pavyzdys St peterburgas vilnius - bilieto kaina jau buvo brangiau nei skrydis lėktuvu. Reisas mirė.
Kam rūpi komfortas ir galimybė patogiai keliauti bei atlikti kokius nors darbus kelionės metu, rinksis traukinį. Taip yra visur, įskaitant UK. Kainų ratio tarp autobusų vs traukinių UK, beje, dažnai būna gerokai daugiau, nei 1:3. Priklausomai nuo aplinkybių, gali būti ir 1:20. Ir, guess what. Dauguma žmonių visvien važiuoja traukiniu.Paskutinis taisė John; 2015.07.12, 19:03.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąVaršuva-Berlynas
II klasė - nuo 39€
I klasė - nuo 69€
Atstumas, beje, 570km.
Taigi, jei paskaičiuosime € per km su Varšuva-Berlynas (jeigu kainuoja €39), tai Vilnius-Ryga atitinkamai gautųsi apie €24.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKam rūpi greitis ir komfortas , sės į lėktuvą. Easy.
Tarkim, Vilnius-Ryga nuvažiuos 350km atstumą per 3 valandas (vidutinis 116km/h greitis, kas visiškai realu su 160km/h traukiniu). Valandos sutaupymas skrendant lėktuvu (įskaitant oro uosto procedūras ir keliavimą į/iš jo) nebetenka prasmės.Paskutinis taisė John; 2015.07.12, 19:34.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTarptautinis į Rusiją nėra tas pats, kas tarptautinis ES Šengeno viduje.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠiuo atvėju - tas pats, ar į Maskvą, ar į Rygą, tarptautiniai tarifai buv.TSRS geležinkeliuose nustatomi bendru susitarimu Maskvoje.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKam rūpi greitis ir komfortas , sės į lėktuvą. Easy.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠiuo atvėju - tas pats, ar į Maskvą, ar į Rygą, tarptautiniai tarifai buv.TSRS geležinkeliuose nustatomi bendru susitarimu Maskvoje.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKodėl turi negalioti?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTodėl, kad tarptautiniai tarifai Europoje nenustatomi "bendru susitarimu Maskvoje" ?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGreitis taip. Komfortas ne. Nekalbant apie interneto ir mobilaus ryšio nebuvimą lėktuve. O atstumams iki 500-1000km (priklausomai nuo traukinio greičio) greičio privalumas labai nežymus, dėl ko traukinys turi didžiausius konkurencinius pranašumus.
Tarkim, Vilnius-Ryga nuvažiuos 350km atstumą per 3 valandas (vidutinis 116km/h greitis, kas visiškai realu su 160km/h traukiniu). Valandos sutaupymas skrendant lėktuvu (įskaitant oro uosto procedūras ir keliavimą į/iš jo) nebetenka prasmės.
Comment
-
Žiūriu, kai kurie apie RB-II rašantys pasimeta ir susipainioja, kur Vilnius, Kaunas, Ryga, Talinas, pamiršta, kad šiuos miestus jungia 1520 mm vėžės geležinkelis ir tereikia įsisavinti jį, prieš tai panaikinus visas tarptautines biuriokratines kliūtis, nes 1435 mm bėgių nutiesimas jų savaime nepanaikins.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet RB II turbūt netiesiama vien tik dėl susisiekimo tarp Vilniaus ir Rygos? Ar maršrutas iš Rygos ar Vilniaus į Berlyną ar dar kur nors toliau irgi bus konkurencingas lyginant su pigiais skrydžiais?
Bet sutvarkius esamą liniją iki Varšuvos ir visą kelią leidžiant 120-160km/h bei pasiekiant didesnį nei 100km/h vidutinį greitį visame ruože, tai irgi būtų labai konkurencingas maršrutas.Paskutinis taisė John; 2015.07.13, 14:50.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮ Berlyną tikrai ne. Per toli. Nebent visą kelią būtų nauja 350km/h linija su vidutiniais 200-250km/h greičiais, ko, kaip žinom, niekada nebus.
Bet sutvarkius esamą liniją iki Varšuvos ir visą kelią leidžiant 120-160km/h bei pasiekiant didesnį nei 100km/h vidutinį greitį visame ruože, tai irgi būtų labai konkurencingas maršrutas.
Lietuvoje ir 100km/h vis dar sunkiai pasiekiama riba, pvz. maršrutas Vilnius-Klaipėda, atstumas 376 km, trukmė 3h 51 min., gaunasi apie 98km/h vidutinis greitis.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąŽiūriu, kai kurie apie RB-II rašantys pasimeta ir susipainioja, kur Vilnius, Kaunas, Ryga, Talinas, pamiršta, kad šiuos miestus jungia 1520 mm vėžės geležinkelis ir tereikia įsisavinti jį, prieš tai panaikinus visas tarptautines biuriokratines kliūtis, nes 1435 mm bėgių nutiesimas jų savaime nepanaikins.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNepamirškim, kad Aleksio gyvena ne Lietuvoje, o LTSR su "visasąjunginiu centru" Maskvoje. Bet kas, kas nepatvirtinta ar nenurodyta iš visasąjunginio centro, jam iššaukia sistemos bluescreen'ą. Todėl prašom čia nenervinti žmogaus ir nepaistyti apie visokias Railbalticas, Gėjropas ir panašias nesąmones.
Parašė Gator Rodyti pranešimąTodėl, kad tarptautiniai tarifai Europoje nenustatomi "bendru susitarimu Maskvoje" ?
Parašė John Rodyti pranešimą100km/h vidutinis su 120km/h maksimaliu yra labai geras rodiklis. Norint siekti 110-120km/h vidutinio, reikia didinti maksimalų iki 160km/h.Paskutinis taisė Aleksio; 2015.07.13, 15:49.
Comment
Comment