Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    tai palauk - autobusas 10 eur, traukinys 30 eur. ką rinksis lietuvis? Va tau puikus pavyzdys St peterburgas vilnius - bilieto kaina jau buvo brangiau nei skrydis lėktuvu. Reisas mirė.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Tarptautinis į Rusiją nėra tas pats, kas tarptautinis ES Šengeno viduje. Visgi, jei kaina bus €30 lygyje už antrą klasę, viskas bus ok. Kiek kainuoja panašūs traukiniai, pavyzdžiui, Lenkijoje? Varšuva-Berlynas?
      Varšuva-Berlynas
      II klasė - nuo 39€
      I klasė - nuo 69€

      Ceny zależne są od dostępności w poszczególnych pociągach, obowiązują one na przejazd w jedną stronę do lub z Niemiec i są dostępne już od 39 euro w 2 klasie i od 69 euro w 1 klasie

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        tai palauk - autobusas 10 eur, traukinys 30 eur. ką rinksis lietuvis? Va tau puikus pavyzdys St peterburgas vilnius - bilieto kaina jau buvo brangiau nei skrydis lėktuvu. Reisas mirė.
        Tas, kam rūpi tik kaina, bet ne greitis ir komfortas, rinksis autobusą. Tai galios mažesnes pajamas gaunantiems žmonėms, kurių laikas kainuoja mažiau.

        Kam rūpi komfortas ir galimybė patogiai keliauti bei atlikti kokius nors darbus kelionės metu, rinksis traukinį. Taip yra visur, įskaitant UK. Kainų ratio tarp autobusų vs traukinių UK, beje, dažnai būna gerokai daugiau, nei 1:3. Priklausomai nuo aplinkybių, gali būti ir 1:20. Ir, guess what. Dauguma žmonių visvien važiuoja traukiniu.
        Paskutinis taisė John; 2015.07.12, 19:03.

        Comment


          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
          Varšuva-Berlynas
          II klasė - nuo 39€
          I klasė - nuo 69€
          Perkant iš anksto galima gauti ir €29.

          Atstumas, beje, 570km.

          Taigi, jei paskaičiuosime € per km su Varšuva-Berlynas (jeigu kainuoja €39), tai Vilnius-Ryga atitinkamai gautųsi apie €24.

          Comment


            Kam rūpi greitis ir komfortas , sės į lėktuvą. Easy.

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Kam rūpi greitis ir komfortas , sės į lėktuvą. Easy.
              Greitis taip. Komfortas ne. Nekalbant apie interneto ir mobilaus ryšio nebuvimą lėktuve. O atstumams iki 500-1000km (priklausomai nuo traukinio greičio) greičio privalumas labai nežymus, dėl ko traukinys turi didžiausius konkurencinius pranašumus.

              Tarkim, Vilnius-Ryga nuvažiuos 350km atstumą per 3 valandas (vidutinis 116km/h greitis, kas visiškai realu su 160km/h traukiniu). Valandos sutaupymas skrendant lėktuvu (įskaitant oro uosto procedūras ir keliavimą į/iš jo) nebetenka prasmės.
              Paskutinis taisė John; 2015.07.12, 19:34.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Tarptautinis į Rusiją nėra tas pats, kas tarptautinis ES Šengeno viduje.
                Šiuo atvėju - tas pats, ar į Maskvą, ar į Rygą, tarptautiniai tarifai buv.TSRS geležinkeliuose nustatomi bendru susitarimu Maskvoje.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Šiuo atvėju - tas pats, ar į Maskvą, ar į Rygą, tarptautiniai tarifai buv.TSRS geležinkeliuose nustatomi bendru susitarimu Maskvoje.
                  Be tai negalios RB.

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Kam rūpi greitis ir komfortas , sės į lėktuvą. Easy.
                    Tokiu atstumu - vargu. Iš centro į centrą, paprastesnės ir greitesnės patikros, sočiai legroom'o.
                    Kaip po dykumą blaškiausi

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Be tai negalios RB.
                      Kodėl turi negalioti?

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Šiuo atvėju - tas pats, ar į Maskvą, ar į Rygą, tarptautiniai tarifai buv.TSRS geležinkeliuose nustatomi bendru susitarimu Maskvoje.
                        Kodėl tuomet Vilnius - Minskas skirtingai kainuoja perkant bilietus Vilniuje ar Minske? Nesu tikras dėl dabar, bet anksčiau tikrai taip buvo.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Kodėl turi negalioti?
                          Todėl, kad tarptautiniai tarifai Europoje nenustatomi "bendru susitarimu Maskvoje" ?

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Todėl, kad tarptautiniai tarifai Europoje nenustatomi "bendru susitarimu Maskvoje" ?
                            Nepamirškim, kad Aleksio gyvena ne Lietuvoje, o LTSR su "visasąjunginiu centru" Maskvoje. Bet kas, kas nepatvirtinta ar nenurodyta iš visasąjunginio centro, jam iššaukia sistemos bluescreen'ą. Todėl prašom čia nenervinti žmogaus ir nepaistyti apie visokias Railbalticas, Gėjropas ir panašias nesąmones.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Greitis taip. Komfortas ne. Nekalbant apie interneto ir mobilaus ryšio nebuvimą lėktuve. O atstumams iki 500-1000km (priklausomai nuo traukinio greičio) greičio privalumas labai nežymus, dėl ko traukinys turi didžiausius konkurencinius pranašumus.

                              Tarkim, Vilnius-Ryga nuvažiuos 350km atstumą per 3 valandas (vidutinis 116km/h greitis, kas visiškai realu su 160km/h traukiniu). Valandos sutaupymas skrendant lėktuvu (įskaitant oro uosto procedūras ir keliavimą į/iš jo) nebetenka prasmės.
                              Bet RB II turbūt netiesiama vien tik dėl susisiekimo tarp Vilniaus ir Rygos? Ar maršrutas iš Rygos ar Vilniaus į Berlyną ar dar kur nors toliau irgi bus konkurencingas lyginant su pigiais skrydžiais?
                              Flickr

                              Comment


                                Žiūriu, kai kurie apie RB-II rašantys pasimeta ir susipainioja, kur Vilnius, Kaunas, Ryga, Talinas, pamiršta, kad šiuos miestus jungia 1520 mm vėžės geležinkelis ir tereikia įsisavinti jį, prieš tai panaikinus visas tarptautines biuriokratines kliūtis, nes 1435 mm bėgių nutiesimas jų savaime nepanaikins.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Bet RB II turbūt netiesiama vien tik dėl susisiekimo tarp Vilniaus ir Rygos? Ar maršrutas iš Rygos ar Vilniaus į Berlyną ar dar kur nors toliau irgi bus konkurencingas lyginant su pigiais skrydžiais?
                                  Į Berlyną tikrai ne. Per toli. Nebent visą kelią būtų nauja 350km/h linija su vidutiniais 200-250km/h greičiais, ko, kaip žinom, niekada nebus.

                                  Bet sutvarkius esamą liniją iki Varšuvos ir visą kelią leidžiant 120-160km/h bei pasiekiant didesnį nei 100km/h vidutinį greitį visame ruože, tai irgi būtų labai konkurencingas maršrutas.
                                  Paskutinis taisė John; 2015.07.13, 14:50.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Į Berlyną tikrai ne. Per toli. Nebent visą kelią būtų nauja 350km/h linija su vidutiniais 200-250km/h greičiais, ko, kaip žinom, niekada nebus.

                                    Bet sutvarkius esamą liniją iki Varšuvos ir visą kelią leidžiant 120-160km/h bei pasiekiant didesnį nei 100km/h vidutinį greitį visame ruože, tai irgi būtų labai konkurencingas maršrutas.
                                    Iki Varšuvos taip, nes dabar autobusu važiuoti tikrai ilgai užtrunka ir nepatogu, o LOT skrydžių kainos gana nemažos. Bet Varšuva daugumai tik tarpinė stotelė, kažkur toliau važinėti traukiniu turbūt nelabai apsimokės.
                                    Lietuvoje ir 100km/h vis dar sunkiai pasiekiama riba, pvz. maršrutas Vilnius-Klaipėda, atstumas 376 km, trukmė 3h 51 min., gaunasi apie 98km/h vidutinis greitis.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Žiūriu, kai kurie apie RB-II rašantys pasimeta ir susipainioja, kur Vilnius, Kaunas, Ryga, Talinas, pamiršta, kad šiuos miestus jungia 1520 mm vėžės geležinkelis ir tereikia įsisavinti jį, prieš tai panaikinus visas tarptautines biuriokratines kliūtis, nes 1435 mm bėgių nutiesimas jų savaime nepanaikins.
                                      Esmė ta, kad dabartinis geležinkelis nepritaikytas tokiems greičiams, kad keleiviams juo keliauti būtų patogu. O tiesiant naują, didesniam greičiui tinkamą, kelią tiesesne trasa kažin ar verta jį daryti rusiško pločio. Ypač kai geležinkelis eis mažiausiai iki Varšuvos, kur bėgių plotis 1435 mm.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        100km/h vidutinis su 120km/h maksimaliu yra labai geras rodiklis. Norint siekti 110-120km/h vidutinio, reikia didinti maksimalų iki 160km/h.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Nepamirškim, kad Aleksio gyvena ne Lietuvoje, o LTSR su "visasąjunginiu centru" Maskvoje. Bet kas, kas nepatvirtinta ar nenurodyta iš visasąjunginio centro, jam iššaukia sistemos bluescreen'ą. Todėl prašom čia nenervinti žmogaus ir nepaistyti apie visokias Railbalticas, Gėjropas ir panašias nesąmones.
                                          Aiškinu tau dar kartą, kad Lietuvos TSR neegzistuoja nuo 1990 03 11.
                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Todėl, kad tarptautiniai tarifai Europoje nenustatomi "bendru susitarimu Maskvoje" ?
                                          Jeigu bilietas Lenkija-Lietuva arba Lenkija-Latvija. Bet Lietuva-Latvija - pagal seną metodiką.
                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          100km/h vidutinis su 120km/h maksimaliu yra labai geras rodiklis. Norint siekti 110-120km/h vidutinio, reikia didinti maksimalų iki 160km/h.
                                          Į Klaipėdą su vienu sustojimu nuvažiuoja Vvid=97km/h (su senais riedmenimis), nupirkus naujus, 110km/h bus galima išlaikyti ir su pigesniu maksimaliu 140 km/h.
                                          Paskutinis taisė Aleksio; 2015.07.13, 15:49.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X