Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vidma Rodyti pranešimą
    RAIL BALTICA: Panevėžys galės turėti krovinių terminalą

    Iš 4 analizuotų trasų variantų optimaliausia būtų ši: Rokai-Palemonas (Kauno m. sav.)-Neveronys (Kauno r. sav.)-Jonava-Pagiriai (Kėdainių r. sav.)-Ramygala-Upytė-Janališkiai (Panevėžio r. sav.)-Pušalotas-Joniškėlis-Vaškiai-Kiemėnai-Dagiai (Pasvalio r. sav.).
    Įdomu. LG neseniai paskelbė konkursą visai siaurojo geležinkelio sistemos likusiai infrastruktūrai nuo Panevėžio iki Biržų, taip pat Pakruojo ir Linkuvos, įvertinti. O juk RailBalticos trasai galėtų būti panaudota siaurojo geležinkelio trasa nuo Panevėžio iki Joniškėlio, nes kaip atraminiai punktai 4 trasos variantui nurodyti ir Pušalotas, ir Joniškėlis. Tai nereiškia, kad į patį Joniškėlį ateitų geležinkelis, bet likusioje trasos dalyje nuo maždaug Bernatonių iki pat Joniškėlio, kur susieina linijos iš Panevėžio ir Biržų, RailBaltica galėtų būti nutiesta. Siaurasis geležinkelis čia eina tiesiai, yra tik du nedideli posūkiai prieš Medikonius ir už Pušaloto.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.11, 19:22.

    Comment


      Tačiau siaurukas vis dar įvardijamas kaip paveldas ir dėl to bet kuris projektuotojas nuo jo bėgs kuo toliau. Nenustebčiau jei bent šiame etape per jį bus suplanuoti viadukai.

      Comment


        Taigi, kad jei bus priimtas sprendimas, kad paveldas nėra vientisas, o tik atskiri objektai, tai pylimą galima bus naudoti geležinkeliui. Saugotinos būtų tik stotys. Tiltai - jie nieko neverti, nes vis tiek sugrius, tik laiko klausimas kada.
        Paskutinis taisė Al1; 2015.06.11, 20:05.

        Comment


          chebra, jūs trasų planų nematę ar kaip ? turėtų būti inete.

          Comment


            Trasos nėra galutinai patvirtintos. Ten tik variantai +/- kairėn dešinėn įmanoma. O jei rimtai, tai jokios RB2 nebus.

            Comment


              Parašė darijusk Rodyti pranešimą
              Tačiau siaurukas vis dar įvardijamas kaip paveldas ir dėl to bet kuris projektuotojas nuo jo bėgs kuo toliau. Nenustebčiau jei bent šiame etape per jį bus suplanuoti viadukai.
              Mano galva, visų naujų transportinių projektų įgyvendinimas priklauso nuo pačio projekto trasavimo ir žemės išpirkimo galimybių. Neabejotinai, buvusių "siaurukų" trasos yra valstybinė žemė. Kvaila būtų tuo nepasinaudot...

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Trasos nėra galutinai patvirtintos. Ten tik variantai +/- kairėn dešinėn įmanoma. O jei rimtai, tai jokios RB2 nebus.
                svarstomas tik vienas variantas, jei ir keisis tai tik kokiais keliasi metrais

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  (...) O jei rimtai, tai jokios RB2 nebus.
                  Tikrai nė kiek nenustebčiau, jei apie RB diskutuoti tektų temoje "Nenutiesti geležinkeliai".
                  O iš Kauno į Taliną yra geležinkelis per Jonavą, Šiaulius, Jelgavą, Rygą, Siguldą, Valmierą, Valgą, Tartu. Nors jis 1520 mm, bet pakaktų ir tokio, tereikia naudoti, prieš tai pašalinus visas biurokratines kliūtis (kurių be abejo atsirastų ir daug esamų išliktų nutiesus tą 1435 mm vėžę)...

                  Comment


                    Europinio traukinio šviesos vis artėja
                    Vijolė KASINSKIENĖ,
                    www.panskliautas.lt
                    2015 birželio 23 d. 10:38


                    Panevėžio valdžiai buvo pristatyti galingos „Rail Baltica“ geležinkelio europinės vėžės tiesimo planai, o juose – Panevėžio rajono teritorijoje iškilsianti keleivių stotis ir krovinių terminalas.

                    Pramonės taškas – rajone

                    Miesto ir rajono ekonomiką sudrebinsianti „Rail Baltica“ europinė vėžė su keleivių stotimi ir krovinių terminalu bus nutiesta per Panevėžio rajoną. Tai buvo paskelbta per viešą svarstymą Panevėžio miesto savivaldybėje.

                    Miesto meras Rytis Račkauskas dėl to, kad terminalo ir keleivių stotys bus rajono teritorijoje, didelio apmaudo nerodė...........
                    ...........Statybos – po ketverių metų

                    Jau rašėme, kaip gegužės mėnesį buvęs Panevėžio miesto meras Vitalijus Satkevičius užjudino politikus surengęs neeilinį tarybos posėdį ir pasakojo situaciją, kaip jis atsidūrė kvailio vietoje.

                    Jis sužinojo, kad specialiojo plano užsakovas „Lietuvos geležinkeliai“ nėra numatęs Panevėžio logistikos terminalo.

                    Tačiau „Lietuvos geležinkeliai“ pareiškė negavę reikiamų dokumentų iš miesto valdžios ir todėl krovinių terminalą (logistikos centrą) perkėlė į rajoną.

                    Numatoma, kad „Rail Baltica“ vėžė per Lietuvą bus tokia: Rokai – Palemonas – Neveronys (Kauno miesto ir rajono teritorija) – Jonava – Pagiriai (Kėdainių rajono teritorija) – Ramygala – Upytė –Janališkiai (Panevėžio rajono teritorija) – Pušalotas – Joniškėlis – Vaškai – Kiemėnai – Dagiai (Pasvalio rajono teritorija).

                    Statybas planuojama pradėti po 4 metų – 2019-aisiais.

                    Sutarė dėl geriausios trasos

                    Panevėžio politikai ilgai svarstę nusprendė, kad šis variantas būtų geriausias.

                    Iš Kėdainių rajono traukinys atvažiuos vakaruose palikdamas Vaiškonių kaimą, į rytus augantį Vaiškonių mišką. Traukinys važiuos palei rytuose besidriekiantį didelį Paslaujo mišką, į rytus bus Joknių kaimas.

                    Palei rytuose esantį Blindynių mišką traukinys įvažiuos į Panevėžio rajoną, vakaruose bus Linažiedžių kaimas. Traukinys važiuos palei pat Linažiedžių namus, kirs rajoninį kelią, į rytus bus Šambalioniškio kaimas.

                    Tuomet europinio traukinio vėžė kirs 1204 rajoninį kelią, pralėks visai pro pat ten stovinčias sodybas, kirs 3023 numeriu pažymėtą rajoninį kelią.

                    Tame kelyje į vakarus nuo traukinio bus Žudžių kaimas, vėliau pravažiuoti bus Liubartai, kurie liks traukinio vakaruose.

                    Tada traukinys darys kelio vingį ir jo pietuose liks Barklainių kaimas, o rytuose – Joskildų kaimo namai.

                    Rytuose liks ir Papojo kaimas, kur traukinys netoliese kirs Upytės mišką ir darys kelio vingį į kairę pusę prieš Vaišvilčių I kaimą. Ten vėžė kirs 195 krašto kelią, Trakiškių mišką, rytuose palikdama Paviešiečių kaimą, Berniūnus, drieksis per Papušių kaimą.

                    Be to, toje atkarpoje – nuo pasukimo prieš Vaišvilčių kaimą iki Papušių kaimo, kaip informavo Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Ramūnas Vyžintas, bus ir „Rail Baltica“ traukinio keleivių stotis, ir krovinių terminalas.

                    Vėliau traukinys kirs rajoninį kelią, rytuose palikdamas Degionių kaimą, kirs A9 krašto kelią ir važiuos per laukuose įrengtą vėžę, Gustonių mišką, Mežėnų mišką, kirs rajoninį kelią. Traukinio rytuose liks Šaukliai, Stačiūnai.

                    Pasvalio rajoną irgi kirs

                    Pasvalio rajono link traukinys dardės dar pro Panevėžio rajone, vakaruose nuo vėžės, esantį Pazūkų kaimą, rytuose jo bus Pazūkų miškas, vėliau – miškas Eglynė.

                    Tuomet, įdardėjęs į Pasvalio rajoną, traukinys važiuos pro Ožkyčių kaimą, ir rytuose, ir vakaruose važiuodamas pro šalia esančius namus, pralėks mišką Buojį.

                    Traukinio rytuose bus Šedeikoniai, Pušalotas, vakaruose – Kaukliai, buvusio dvaro sodybos fragmentai.

                    Traukinio vėžė kirs rajoninį kelią, vakaruose liks Valmoniai, rytuose – Vytėnai, vėliau traukinio vakaruose bus senkapis, vadinamas Kapeliais, rytuose liks siaurojo geležinkelio komplekso Vaitkūnų stotis.

                    Į vakarus nuo besidriekiančios vėžės bus Baldoniškių kaimas, o rytuose, visai prie pat Lepšynės, – botaninis draustinis, Lepšynės miškas.

                    Vakaruose liks Joniškėlis ir traukinys lėks per Trakelio mišką, vakaruose palikdamas Pamūšius, Švobiškį, skuos Daniūnų kaimo link, skros Pūstagirės mišką, kirs rajoninį kelią, rytuose palikdamas Kriaušiškius.

                    Vėžė numatoma visai pro pat Paliepių kaime esančias sodybas. Ji kaimą tarsi perskirtų pusiau.

                    Prieš kertant rajoninį kelią, rytuose bus Vaškų miestelis.

                    Tada traukinys suks dešiniau ir darys lanką Leveikonių kaimo link, rytuose paliks Kiemėnus ir skries Dagių kaimo pusėn. Tuomet jis įvažiuos į Latviją.

                    Comment


                      Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                      Europinio traukinio šviesos vis artėja
                      Vijolė KASINSKIENĖ,
                      www.panskliautas.lt
                      2015 birželio 23 d. 10:38
                      Ar yra geležinkelio trasos koks nors planas?
                      Flickr

                      Comment


                        Briuselis grūmoja paramos įsisavinti nesugebančiai Lietuvai
                        http://www.lrytas.lt/-14355785631434...i-lietuvai.htm

                        Briuselis nerimauja, kad Lietuva nespės įsisavinti visos jai skirtos paramos, skirtos „Rail Baltic“ geležinkelio projektui. Iki šiol mūsų šalis įsisavino beveik pusę tam skirtos sumos, kai Latvija ir Estija – beveik visą sumą.

                        Comment


                          EK „Rail Balticai“ pasiūlė 550 mln. Eur
                          http://vz.lt/?PublicationId=720d97d6...6-0b2c6c65f4b4

                          Europos Komisija (EK) projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimui Baltijos šalių teritorijoje pagal dvi pateiktas paraiškas pirmadienį pasiūlė skirti beveik 550 mln. Eur.



                          Bendrą paraišką projekto „Rail Baltica“ pirmojo etapo finansavimui šių metų vasario pabaigoje EK pateikė bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail“. Jo vertė – 540,44 mln. Eur, Komisija siūlo skirti 81,83%, arba 442,23 mln. Eur.

                          Pagal AB „Lietuvos geležinkeliai“ pateiktą prašymą „Rail Baltica“ ruožo nuo Lenkijos-Lietuvos sienos iki Kauno trūkstamų europinės vėžės atkarpų tiesimui ir pasiruošimui darbams nuo Kauno iki Lietuvos–Latvijos sienos numatoma skirti 106,2 mln. Eur arba 85% viso 124,91 mln. Eur projekto vertės.

                          Pasiūlymą dėl sprendimo finansuoti dabar turi oficialiai patvirtinti Europos infrastruktūros tinklų priemonės komitetas, kurio posėdis įvyks liepos 10 d.

                          Comment


                            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                            Briuselis grūmoja paramos įsisavinti nesugebančiai Lietuvai
                            http://www.lrytas.lt/-14355785631434...i-lietuvai.htm

                            Briuselis nerimauja, kad Lietuva nespės įsisavinti visos jai skirtos paramos, skirtos „Rail Baltic“ geležinkelio projektui. Iki šiol mūsų šalis įsisavino beveik pusę tam skirtos sumos, kai Latvija ir Estija – beveik visą sumą.

                            Atvaizdas
                            Latvija ir Estija tik rekonstravo esamą geležinkelį ir tai vadinama RailBaltica. O Lietuva tiesa naują ir rekonstruoja seną.

                            Comment


                              How Lithuania can help realise the Rail Baltic project, and make the best use of the available EU funding
                              http://www.baltictimes.com/how_lithu...le_eu_funding/

                              Comment


                                O aš manau, kad nebus jokio RB2. Dar labai neaišku, kokia ekonominė situacija bus Europoje po kelių metų. Ar ES egzistuos tokia forma, kokia dabar, ir ar iš viso egzistuos. Karo tikimybė irgi didelė.

                                Comment


                                  Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                  Briuselis nerimauja, kad Lietuva nespės įsisavinti visos jai skirtos paramos, skirtos „Rail Baltic“ geležinkelio projektui. Iki šiol mūsų šalis įsisavino beveik pusę tam skirtos sumos, kai Latvija ir Estija – beveik visą sumą.
                                  Kas tuomet daroma Estijoje ir Latvijoje, kur, kiek žinau, nėra nei metro europinės vėžės?

                                  Comment


                                    Taigi RB1 - esamų linijų trasoje RB rekonstrukcija iki Talino ir 1435 mm statyba iki Kauno. Akivaizdu, kad rekonstrukcija užtrunka trumpiau ir latviai su estais jau ją atliko.

                                    Comment


                                      ES šiandien patvirtino Rail Baltic finansavimą, Nesuprantu kodėl Lietuvos spauda apie tai nerašo. Nesvarbi žinia ?

                                      Страны ЕС окончательно одобрили финансирование Rail Baltic
                                      http://rus.delfi.ee/daily/business/s...ic?id=71887723

                                      Страны Евросоюза сегодня единогласно одобрили пакет пособий Еврокомиссии на транспортную инфраструктуру на общую сумму 11,93 миллиарда евро, одной из частей которого является и проект Rail Baltic.

                                      Comment


                                        Net jeigu ir bus skirti pinigai, net jeigu RB2 bus pastatyta, bet kas toliau? Kas mokės už linijos išlaikymą? Pinigai už parduodamus bilietus kaštų nepadengs (jau nekalbant apie atsiperkamumą).

                                        Comment


                                          Kalifatas įsisteigti didesnį šansą turi V. Europoje, nei Kaukaze. Tegul daugiau imigrantų ES priima. Bet juk priima.

                                          Parašė ViR2
                                          Vojej vojej, gaus tas jusu putleris infarkta ar pasprings nuo botokso ir toliau bus business as usual. Snekst bele sneket, eu neisirs, karo nebus, isgerket ciobreliu arbatos ir issimiegokit
                                          Gali čia varyti savo nesąmones, bet kas nors kiek blaiviai mąsto, mato, kad JAV pasaulinė hegemonija baigiasi su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis - visų Vakarų ekonominiu, politiniu, o gal ir civilizaciniu žlugimu. Nu nenorit to matyti - jūsų bėda, kuri jums artimoje ateityje kainuos tikriausiai net ir gyvybę, nes tokie geopolitiniai sukrėtimai be karų nepraeina.

                                          Parašė tomczu
                                          Viską suprantame, viskas puiku (blogai), visi mirsime - bet ar reikia kiekvienoje temoje rašyti apie tai po dvidešimt kartų? Ačiū, jau visi suprato, kad visiems mums šakės ir jokių - absolučiai jokių! - investicijų nereikia finansuoti Tad slėpkimės visi į bunkerius ir nieko nestatykim. Nereikalingi mums keliai, pastatai, geležinkeliai, tegul viskas griūva.
                                          RB2 ne investicija, o beprasmis , nes ekonomiškai nepagrįstas pinigų išmetimas, kuris ateityje dar pareikalaus daugiau išmesti. Seniausiai jau buvo pateikti argumentai, kodėl taip yra. O visokie ten ES valdžiažmogių ekonominiai skaičiavimai yra fantazijų lygyje, realiai ekonomiškai nepagrįsti, vertinant imami iš piršto laužti rodikliai, kuriais grindžiamas tolimesnis RB ekonominis pagrindimas. Aišku, juk ES biurokratams nerūpi, iš ko po to bus išlaikoma linija, galima bus viską suversti "nemokantiems dirbti" lietuviams, latviams ir estams. ES grius, nes skolos milžiniškos, ir jos susidarė būtent ir dėl to, ką parašiau kiek aukščiau. Kelis dešimtmečius taip gyvenant, pagaliau prieitas liepto galas, ant kurio dabar balansuojama. Galite ir toliau kliedėti apie ekonomikos augimą ES, kurio NĖRA, apie gražias ateities perspektyvas, apie investicijas pinigais, kurių realiai nėra, kurie realiai neuždirbti ir niekada nebus uždirbti. Išspausdinti - taip, bet neuždirbti. Graikija - tai tik aisbergo viršūnė, ir jei jiems pavyks, tai tuojau pat užsimanys ir kiti pakartoti skolų nusimetimo procedūras.
                                          Ir tai ne tolimos ateities įvykiai, tai dar šių metų, kitų metų įvykiai. Kurios ten šalys sekančios? O ką tai reiškia? Tai reiškia euro žlugimą ir ES subyrėjimą. Apie rengiamus referendumus dėl išstojimo girdėjote? Ar ES pareikš, kad jie neteisėti, jei rezultatai nepatiks? TSRS irgi investavo iki paskutinio savo gyvenimo metų, net 1991 m. buvo investuojama ir tęsiami projektai, taip pat ir Lietuvoje, nors nepriklausomybė buvo paskelbta dar 1990 m., procesas vyko, pinigai, nors ir pamažinti, vis tiek į ekonomiką ėjo, Lietuvai jų atsisakyti visiškai nebuvo naudinga. Taigi, ir ES investicijos vyks iki pat jos egzistavimo galo, su strigimais, nukėlimas, sumažinimais ir pan. Todėl RB2 turi šansų būti pradėtai, bet kur kas mažiau būti užbaigtai.
                                          Beje, pavyzdžių kad ES sukišti pinigai, o paskui neturima iš ko išlaikyti infrastruktūros, Lietuvoje daugybė. Kad ir sporto arenos, kurios išlaikomos kruvinais (atimamais iš kitų labiau reikalingų sferų) pinigais iš savivaldybių biudžetų, kad ir - naujausias pavyzdys - mokslo slėnių projektai. Neaišku, kaip bus Vilniuje, bet Kaune jau seniausiai stovi užbaigtas slėnis K.Baršausko g. ir jis neveikia, nes universitetai neturi babkių jo eksploatacijai.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2015.07.11, 06:32.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X