Parašė Vidma
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Al1; 2015.06.11, 19:22.
-
Parašė darijusk Rodyti pranešimąTačiau siaurukas vis dar įvardijamas kaip paveldas ir dėl to bet kuris projektuotojas nuo jo bėgs kuo toliau. Nenustebčiau jei bent šiame etape per jį bus suplanuoti viadukai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrasos nėra galutinai patvirtintos. Ten tik variantai +/- kairėn dešinėn įmanoma. O jei rimtai, tai jokios RB2 nebus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą(...) O jei rimtai, tai jokios RB2 nebus.
O iš Kauno į Taliną yra geležinkelis per Jonavą, Šiaulius, Jelgavą, Rygą, Siguldą, Valmierą, Valgą, Tartu. Nors jis 1520 mm, bet pakaktų ir tokio, tereikia naudoti, prieš tai pašalinus visas biurokratines kliūtis (kurių be abejo atsirastų ir daug esamų išliktų nutiesus tą 1435 mm vėžę)...
Comment
-
Europinio traukinio šviesos vis artėja
Vijolė KASINSKIENĖ,
www.panskliautas.lt
2015 birželio 23 d. 10:38
Panevėžio valdžiai buvo pristatyti galingos „Rail Baltica“ geležinkelio europinės vėžės tiesimo planai, o juose – Panevėžio rajono teritorijoje iškilsianti keleivių stotis ir krovinių terminalas.
Pramonės taškas – rajone
Miesto ir rajono ekonomiką sudrebinsianti „Rail Baltica“ europinė vėžė su keleivių stotimi ir krovinių terminalu bus nutiesta per Panevėžio rajoną. Tai buvo paskelbta per viešą svarstymą Panevėžio miesto savivaldybėje.
Miesto meras Rytis Račkauskas dėl to, kad terminalo ir keleivių stotys bus rajono teritorijoje, didelio apmaudo nerodė...........
...........Statybos – po ketverių metų
Jau rašėme, kaip gegužės mėnesį buvęs Panevėžio miesto meras Vitalijus Satkevičius užjudino politikus surengęs neeilinį tarybos posėdį ir pasakojo situaciją, kaip jis atsidūrė kvailio vietoje.
Jis sužinojo, kad specialiojo plano užsakovas „Lietuvos geležinkeliai“ nėra numatęs Panevėžio logistikos terminalo.
Tačiau „Lietuvos geležinkeliai“ pareiškė negavę reikiamų dokumentų iš miesto valdžios ir todėl krovinių terminalą (logistikos centrą) perkėlė į rajoną.
Numatoma, kad „Rail Baltica“ vėžė per Lietuvą bus tokia: Rokai – Palemonas – Neveronys (Kauno miesto ir rajono teritorija) – Jonava – Pagiriai (Kėdainių rajono teritorija) – Ramygala – Upytė –Janališkiai (Panevėžio rajono teritorija) – Pušalotas – Joniškėlis – Vaškai – Kiemėnai – Dagiai (Pasvalio rajono teritorija).
Statybas planuojama pradėti po 4 metų – 2019-aisiais.
Sutarė dėl geriausios trasos
Panevėžio politikai ilgai svarstę nusprendė, kad šis variantas būtų geriausias.
Iš Kėdainių rajono traukinys atvažiuos vakaruose palikdamas Vaiškonių kaimą, į rytus augantį Vaiškonių mišką. Traukinys važiuos palei rytuose besidriekiantį didelį Paslaujo mišką, į rytus bus Joknių kaimas.
Palei rytuose esantį Blindynių mišką traukinys įvažiuos į Panevėžio rajoną, vakaruose bus Linažiedžių kaimas. Traukinys važiuos palei pat Linažiedžių namus, kirs rajoninį kelią, į rytus bus Šambalioniškio kaimas.
Tuomet europinio traukinio vėžė kirs 1204 rajoninį kelią, pralėks visai pro pat ten stovinčias sodybas, kirs 3023 numeriu pažymėtą rajoninį kelią.
Tame kelyje į vakarus nuo traukinio bus Žudžių kaimas, vėliau pravažiuoti bus Liubartai, kurie liks traukinio vakaruose.
Tada traukinys darys kelio vingį ir jo pietuose liks Barklainių kaimas, o rytuose – Joskildų kaimo namai.
Rytuose liks ir Papojo kaimas, kur traukinys netoliese kirs Upytės mišką ir darys kelio vingį į kairę pusę prieš Vaišvilčių I kaimą. Ten vėžė kirs 195 krašto kelią, Trakiškių mišką, rytuose palikdama Paviešiečių kaimą, Berniūnus, drieksis per Papušių kaimą.
Be to, toje atkarpoje – nuo pasukimo prieš Vaišvilčių kaimą iki Papušių kaimo, kaip informavo Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Ramūnas Vyžintas, bus ir „Rail Baltica“ traukinio keleivių stotis, ir krovinių terminalas.
Vėliau traukinys kirs rajoninį kelią, rytuose palikdamas Degionių kaimą, kirs A9 krašto kelią ir važiuos per laukuose įrengtą vėžę, Gustonių mišką, Mežėnų mišką, kirs rajoninį kelią. Traukinio rytuose liks Šaukliai, Stačiūnai.
Pasvalio rajoną irgi kirs
Pasvalio rajono link traukinys dardės dar pro Panevėžio rajone, vakaruose nuo vėžės, esantį Pazūkų kaimą, rytuose jo bus Pazūkų miškas, vėliau – miškas Eglynė.
Tuomet, įdardėjęs į Pasvalio rajoną, traukinys važiuos pro Ožkyčių kaimą, ir rytuose, ir vakaruose važiuodamas pro šalia esančius namus, pralėks mišką Buojį.
Traukinio rytuose bus Šedeikoniai, Pušalotas, vakaruose – Kaukliai, buvusio dvaro sodybos fragmentai.
Traukinio vėžė kirs rajoninį kelią, vakaruose liks Valmoniai, rytuose – Vytėnai, vėliau traukinio vakaruose bus senkapis, vadinamas Kapeliais, rytuose liks siaurojo geležinkelio komplekso Vaitkūnų stotis.
Į vakarus nuo besidriekiančios vėžės bus Baldoniškių kaimas, o rytuose, visai prie pat Lepšynės, – botaninis draustinis, Lepšynės miškas.
Vakaruose liks Joniškėlis ir traukinys lėks per Trakelio mišką, vakaruose palikdamas Pamūšius, Švobiškį, skuos Daniūnų kaimo link, skros Pūstagirės mišką, kirs rajoninį kelią, rytuose palikdamas Kriaušiškius.
Vėžė numatoma visai pro pat Paliepių kaime esančias sodybas. Ji kaimą tarsi perskirtų pusiau.
Prieš kertant rajoninį kelią, rytuose bus Vaškų miestelis.
Tada traukinys suks dešiniau ir darys lanką Leveikonių kaimo link, rytuose paliks Kiemėnus ir skries Dagių kaimo pusėn. Tuomet jis įvažiuos į Latviją.
Comment
-
Parašė Vidma Rodyti pranešimąEuropinio traukinio šviesos vis artėja
Vijolė KASINSKIENĖ,
www.panskliautas.lt
2015 birželio 23 d. 10:38
Comment
-
Briuselis grūmoja paramos įsisavinti nesugebančiai Lietuvai
http://www.lrytas.lt/-14355785631434...i-lietuvai.htm
Briuselis nerimauja, kad Lietuva nespės įsisavinti visos jai skirtos paramos, skirtos „Rail Baltic“ geležinkelio projektui. Iki šiol mūsų šalis įsisavino beveik pusę tam skirtos sumos, kai Latvija ir Estija – beveik visą sumą.
Comment
-
EK „Rail Balticai“ pasiūlė 550 mln. Eur
http://vz.lt/?PublicationId=720d97d6...6-0b2c6c65f4b4
Europos Komisija (EK) projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimui Baltijos šalių teritorijoje pagal dvi pateiktas paraiškas pirmadienį pasiūlė skirti beveik 550 mln. Eur.
Bendrą paraišką projekto „Rail Baltica“ pirmojo etapo finansavimui šių metų vasario pabaigoje EK pateikė bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail“. Jo vertė – 540,44 mln. Eur, Komisija siūlo skirti 81,83%, arba 442,23 mln. Eur.
Pagal AB „Lietuvos geležinkeliai“ pateiktą prašymą „Rail Baltica“ ruožo nuo Lenkijos-Lietuvos sienos iki Kauno trūkstamų europinės vėžės atkarpų tiesimui ir pasiruošimui darbams nuo Kauno iki Lietuvos–Latvijos sienos numatoma skirti 106,2 mln. Eur arba 85% viso 124,91 mln. Eur projekto vertės.
Pasiūlymą dėl sprendimo finansuoti dabar turi oficialiai patvirtinti Europos infrastruktūros tinklų priemonės komitetas, kurio posėdis įvyks liepos 10 d.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąBriuselis grūmoja paramos įsisavinti nesugebančiai Lietuvai
http://www.lrytas.lt/-14355785631434...i-lietuvai.htm
Briuselis nerimauja, kad Lietuva nespės įsisavinti visos jai skirtos paramos, skirtos „Rail Baltic“ geležinkelio projektui. Iki šiol mūsų šalis įsisavino beveik pusę tam skirtos sumos, kai Latvija ir Estija – beveik visą sumą.
Atvaizdas
Comment
-
How Lithuania can help realise the Rail Baltic project, and make the best use of the available EU funding
http://www.baltictimes.com/how_lithu...le_eu_funding/
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąBriuselis nerimauja, kad Lietuva nespės įsisavinti visos jai skirtos paramos, skirtos „Rail Baltic“ geležinkelio projektui. Iki šiol mūsų šalis įsisavino beveik pusę tam skirtos sumos, kai Latvija ir Estija – beveik visą sumą.
Comment
-
ES šiandien patvirtino Rail Baltic finansavimą, Nesuprantu kodėl Lietuvos spauda apie tai nerašo. Nesvarbi žinia ?
Страны ЕС окончательно одобрили финансирование Rail Baltic
http://rus.delfi.ee/daily/business/s...ic?id=71887723
Страны Евросоюза сегодня единогласно одобрили пакет пособий Еврокомиссии на транспортную инфраструктуру на общую сумму 11,93 миллиарда евро, одной из частей которого является и проект Rail Baltic.
Comment
-
Kalifatas įsisteigti didesnį šansą turi V. Europoje, nei Kaukaze. Tegul daugiau imigrantų ES priima. Bet juk priima.
Parašė ViR2Vojej vojej, gaus tas jusu putleris infarkta ar pasprings nuo botokso ir toliau bus business as usual. Snekst bele sneket, eu neisirs, karo nebus, isgerket ciobreliu arbatos ir issimiegokit
Parašė tomczuViską suprantame, viskas puiku (blogai), visi mirsime - bet ar reikia kiekvienoje temoje rašyti apie tai po dvidešimt kartų? Ačiū, jau visi suprato, kad visiems mums šakės ir jokių - absolučiai jokių! - investicijų nereikia finansuoti Tad slėpkimės visi į bunkerius ir nieko nestatykim. Nereikalingi mums keliai, pastatai, geležinkeliai, tegul viskas griūva.
Ir tai ne tolimos ateities įvykiai, tai dar šių metų, kitų metų įvykiai. Kurios ten šalys sekančios? O ką tai reiškia? Tai reiškia euro žlugimą ir ES subyrėjimą. Apie rengiamus referendumus dėl išstojimo girdėjote? Ar ES pareikš, kad jie neteisėti, jei rezultatai nepatiks? TSRS irgi investavo iki paskutinio savo gyvenimo metų, net 1991 m. buvo investuojama ir tęsiami projektai, taip pat ir Lietuvoje, nors nepriklausomybė buvo paskelbta dar 1990 m., procesas vyko, pinigai, nors ir pamažinti, vis tiek į ekonomiką ėjo, Lietuvai jų atsisakyti visiškai nebuvo naudinga. Taigi, ir ES investicijos vyks iki pat jos egzistavimo galo, su strigimais, nukėlimas, sumažinimais ir pan. Todėl RB2 turi šansų būti pradėtai, bet kur kas mažiau būti užbaigtai.
Beje, pavyzdžių kad ES sukišti pinigai, o paskui neturima iš ko išlaikyti infrastruktūros, Lietuvoje daugybė. Kad ir sporto arenos, kurios išlaikomos kruvinais (atimamais iš kitų labiau reikalingų sferų) pinigais iš savivaldybių biudžetų, kad ir - naujausias pavyzdys - mokslo slėnių projektai. Neaišku, kaip bus Vilniuje, bet Kaune jau seniausiai stovi užbaigtas slėnis K.Baršausko g. ir jis neveikia, nes universitetai neturi babkių jo eksploatacijai.Paskutinis taisė Al1; 2015.07.11, 06:32.
Comment
Comment