Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
„Rail Baltica“ buvo ir išlieka strateginiu projektu
2015.05.12
Panevėžio miesto savivaldybė
Ryšių su visuomene skyrius
Panevėžio miesto mero Ryčio Račkausko įkurta darbo grupė europinės vėžės „Rail Baltica“ tiesimo pro Panevėžį ir Panevėžio regioninio logistikos terminalo statybos klausimams spręsti nutarė išsiaiškinti situaciją ir bendradarbiaujant su „Rail Baltica“ projekto vykdytojais, Susisiekimo ministerija, Panevėžyje rinktais Seimo nariais ieškoti galimybių parengti regioninio logistikos krovinių terminalo įrengimo galimybių studiją.
„Šiuo metu deriname susitikimą „Lietuvos geležinkeliuose“....................UAB „Sweco Lietuva“, atlikusi europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas-Lietuvos ir Latvijos valstybių siena strateginį pasekmių aplinkai vertinimą, pateikė Panevėžiui palankias išvadas. Bendrovės atstovai akcentavo, kad Panevėžyje ar šalia miesto numatyta ne tik keleivių stotis, bet ir krovinių terminalas.
Tačiau pradėjus rengti specialųjį planą situacija pasikeitė – planų statyti krovinių terminalą prie Panevėžio nebeliko. AB „Lietuvos geležinkelių“ užduotyje plano rengėjams Panevėžiui numatyta tik keleivių stotis. Apie tai Savivaldybė informuota nebuvo. Tačiau vėliau AB „Lietuvos geležinkeliai“ pasiūlė kuo greičiau rengti geležinkelio mazgo įrengimo galimybių studiją.
Comment
-
Nebus jokios RB2. Turint omenyje, kad Lenkija net RB1 baigs tik 22 metais, jei neklystu, tai apie kokią RB2 galima kliedėti? Jei Lenkijoje ir toliau liks 120 km/h nuo sienos su Lietuva iki Belostoko, ir nuo jo iki Varšuvos 160 km/h? Tiems, kas mąsto realiai, o ne svaigsta apie Europą, aišku, kad keleivių važiavimui traukiniais iš Estijos, Latvijos ir Lietuvos į Vakarų Europą trukdo ne vėžė, o biurokatinis marazmas ir nenoras nieko daryti, laukiant kaip išganymo RailBalticos... Sulaukė. Kelionė traukiniu tokiais atstumais Europoje šiais laikais pagal kainą kelis kartus brangesė nei lėktuvu, jau nekalbant apie laiką. Taigi, RailBaltica keleiviams buvo aktuali prieš 10-20 metų. Dabar jau nebe. Krovinių pervežimui irgi nebuvo didelių techninių kliūčių. Tik biurokatinės, kurios dėka neatsirado perkrovimo terminalų Mockavoje ir Šeštokuose.
Comment
-
Svarbiausia daug kalbėt ir imituot darbą "kiek daug daroma", jų kalbos išmanančiam geriau reikalą atrodo juokingos, nors daug kas tuo tiki.
Jei kas pamena pirmąjį nepriklausomybės dešimtmetį buvo kalbama (taip pat ir skrajučių buvo pilni vagonai), kad traukiniai iš Vilniaus į Klaipėdą važiuos 160 km/h greičiu jei ne greičiau. Ir kas buvo padaryta per 25 metus? Nieko, išskyrus pernai pradėtus tiesti dvikelių atkarpas. Nekalbant apie uždarytų daugelį linijų (pradedant Mažeikių ir kt.).
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPrieš 20 metų davė pažadus , dėl 160 km/h , dabar ir žada... Įdomu.
Na kaip galima tokius dalykus net lyginti?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas čia žada? Nesuprantu kaip galima išvis lyginti kažkokius neaišku kieno šakėmis ant vandens duotus pažadus ar leptelėjimus ką tik atkūrus nepriklausomybę su ES strateginiu objektu, kuriam numatyti finansavimai ir, kuris jau įsibėgėjimo stadijoje.
Na kaip galima tokius dalykus net lyginti?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąO tai Rail Baltic'a ne didesniam greičiui pasiekti skirta?
Comment
-
Miesto valdžia gelbėja intermodalinio krovinių terminalo ateitį Panevėžyje
2015.05.15
PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
Panevėžio miesto meras Rytis Račkauskas ir administracijos direktorius Tomas Jukna susitikimuose su „Rail Baltica“ specialiojo plano rengėjais, „Lietuvos geležinkelių“ generaliniu direktoriumi Stasiu Dailydka ir kitais specialistais susipažino su situacija ir buvo informuoti, kodėl „Rail Baltica“ specialiajame plane nėra ir greičiausiai nebus numatytas intermodalinis krovinių terminalas Panevėžio mieste ar rajone. S. Dailydkos teigimu, „Lietuvos geležinkeliai“ suinteresuoti tokio terminalo atsiradimu, tačiau tam buvo būtinas realus pagrindas.
2013 m. Savivaldybės taryba patvirtino Panevėžio miesto plėtros 2014-2020 m. strateginį planą. Jame numatyta 2015 m. parengti geležinkelio mazgo studiją ir atlikti kitus veiksmus. Tačiau ši užduotis neįvykdyta.
„Iki birželio 1 d. reikia pateikti galimybių studiją.......Susitikimuose „Rail Baltica“ su specialiojo plano rengėjais, „Lietuvos geležinkelių“ atstovais Panevėžio vadovams pavyko susitarti, kad Savivaldybės administracija parengs ir Susisiekimo ministerijai artimiausiu metu pateiks argumentus, kodėl miesto ekonominei plėtrai būtinas terminalas.
„Nebėra galimybių artimiausiu metu užtikrinti terminalo statybą. Tačiau sutarėme, kad ministerija priims mūsų argumentus ir, jei jie pasirodys pakankami, techniniame plane paliks galimybę terminalą statyti ateityje. „Lietuvos geležinkeliai“ pažadėjo paramą ir pagalbą, pateikiant tinkamus argumentus per likusį trumpą laiką. Tikimės, kad mūsų bendradarbiavimas duos rezultatų“, – sako meras.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąRB 2 - didesniam. RB 1 - lyg ne.
Comment
-
Neveronyse (Kauno raj.) atkarpoje į Kalnėnus , Jonavą ir t.t. nebeliko stovėti Neveronių stotelė. Ji nugriauta ir nebėra ženklo - stotelės "NEVERONYS".
Nuoroda : http://www.maps.lt/map/default.aspx?...ay,stops,zebraNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąRB1 iš viso 120 km/h maksimum berods. Gal A1 tiksliau žino?
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąNeveronyse (Kauno raj.) atkarpoje į Kalnėnus , Jonavą ir t.t. nebeliko stovėti Neveronių stotelė. Ji nugriauta ir nebėra ženklo - stotelės "NEVERONYS".
Nuoroda : http://www.maps.lt/map/default.aspx?...ay,stops,zebra
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas čia žada? Nesuprantu kaip galima išvis lyginti kažkokius neaišku kieno šakėmis ant vandens duotus pažadus ar leptelėjimus ką tik atkūrus nepriklausomybę su ES strateginiu objektu, kuriam numatyti finansavimai ir, kuris jau įsibėgėjimo stadijoje.
Na kaip galima tokius dalykus net lyginti?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRB nėra joks ES strateginis projektas.
Comment
-
Aš iki šiol nesuprantu, kaip yra su RB2 trasa. Kalbama apie trasą nuo Kauno link Latvijos, kur važiuos greitieji traukiniai, kaip rašoma, 200km/h. Su tuo viskas ok. Bet visiškai neaišku dėl trasos Kaunas-Lenkija. Ten jau beveik nutiesta/rekonstruota normali 120km/h trasa. Bet kaip bus su greitąją trasa? Ji irgi turėtų būti planuojama.
Ar greitoji trasa apskritai planuojama nuo Kauno link Lenkijos?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš iki šiol nesuprantu, kaip yra su RB2 trasa. Kalbama apie trasą nuo Kauno link Latvijos, kur važiuos greitieji traukiniai, kaip rašoma, 200km/h. Su tuo viskas ok. Bet visiškai neaišku dėl trasos Kaunas-Lenkija. Ten jau beveik nutiesta/rekonstruota normali 120km/h trasa. Bet kaip bus su greitąją trasa? Ji irgi turėtų būti planuojama.
Ar greitoji trasa apskritai planuojama nuo Kauno link Lenkijos?
Comment
-
Tai tik dar kartą parodo, kad RB2 yra nereikalingas projektas. Krovinių gabenimui geležinkelis yra ir krovinių gabenimas perkelti ant jau esamų bėgių reikia tik politinės valios. Keleiviniam susisiekimui esamu geležinkeliu taip pat reikia politinės valios ir jis būtų be jokios RB ir "europinės vėžės"...
Comment
Comment