Šiandienos Lietuvos žiniose (http://lzinios.lt/lzinios/perziura/pages.php?w=900&p=10)
rašo kad pradėjus veikti Rail Baltikai bus Šiaulių ir Klaipėdos intermodaliniai terminalai. Bet juk Rail Baltika eis per Panevėžį ir nei Šiaulių nei Klaipėdos nesieks. Ar čia apie kokią tolimą ateitį kalba, kai siauroji vėžė sujungs Vilnių ir Klaipėdą?
Beja, abejoju ar Rai Baltika 2016 m pasieks Palemono intermodalinį termnalą kaip, kad straipsnyje rašoma?
Kodėl neturėtų pasiekti 2016?
O kokia yra intermodalinio terminalo reikšmė, ar būtinai ten turi būti 2 vėžės, kad terminalas galėtų taip vadintis? Kalbu apie Šiaulių ir Klaipėdos terminalus.
Kodėl neturėtų pasiekti 2016?
O kokia yra intermodalinio terminalo reikšmė, ar būtinai ten turi būti 2 vėžės, kad terminalas galėtų taip vadintis? Kalbu apie Šiaulių ir Klaipėdos terminalus.
Pirkimas 3-4 mėn. jei pasiseks ir statyba 1,5-2 metu, o dar techninio projekto nėra.
Straipsnis taip parašytas, kad galima buvo suprast, kad intermodaliniai terminalai veiks kartu su Rail Baltica.
Statyba tiek ilgai? Per tiek laiko visą RB1 projektą pastatys daugmaž, o čia tik atšakėlė iki terminalo...
Tos atšakėlės vienoje dalyje yra HES per Nemuną, o kitoje 2 km tunelis kur eismas ribos darbus. Be to reikės įrengti tris tunelius sankryžose su keliais (kažkas panašaus kaip kad Marijampolėje daroma).
Beja būsių dar praleidęs tai, kad šiai daliai įrengti reikės valstybės reikmėms paimti 9 Ha žemės, kurios apie pusę privati ir ją įteisinti. Taip pat dar reikės nugriauti 2 gyvenamuosius namus adresu K. Baršausko g. 101 ir Chemijos g. 18B ir įteisinti juos. Šituos dalykus užtruks įgyvendint.
Tos atšakėlės vienoje dalyje yra HES per Nemuną, o kitoje 2 km tunelis kur eismas ribos darbus. Be to reikės įrengti tris tunelius sankryžose su keliais (kažkas panašaus kaip kad Marijampolėje daroma).
Tai iki kur eis kitąmet pabaigtas RB1 jei nei tunelis, nei HES neįeina į tą projektą?
Kol kas pasirašytos rangos sutartys pagal kurias planuojama iki kitų metų pabaigos nutiesti PL/LT siena- Kauno gel. stotis. Taip pat rengiama dokumentacija artimiausioms statyboms: Kauno stotis - Palemonas (keleivinė) ir Jiesia -Rokai-Palemonas (krovininė). Jei gerai supratau visa tai bus RB1, toliau Palemono - RB2.
http://www.gelsistemos.lt/teismas-%E2%80%9Elietuvos-gelezinkeliai%E2%80%9C-gali-testi-%E2%80%9Erail-baltica%E2%80%9C-projektui-svarbu-konkursa/[/URL]
Kas čia per trąsa? RB2 lyg per Panevėžį numatyta.
Netikiu, kad atsipirktų per x0 jungtis tarp Vilniaus ir Kauno už 850 mln Eur. Nice to have. Bet ne daugiau. Patogumo duotų, bet kad atsipirktų ??? Gal per 100 metų.
Na iš keleivių vežimo tai veikiausiai neatsipirktų. Tačiau iš krovinių galbūt ir gali atsipirkti. Galbūt ir klystu, bet berods kelių nusidevėjimas, kai važinėja fūros, yra didesnis, nei krovinius gabenant geležinkeliu.
Kiek suprantu Rail Baltica II yra antra geležinkelio vėžė. Ir kiek suprantu, jinai turėtų būti greitesnė. Tai gal kas artimiau susipažinęs ir žino kokie greičių skirtumai tarp I ir II vėžės bus? Ir ar II vėžė eis grynai ta pačia trasa, kaip ir I vėžė? Ar tai bus nauja trasa? Nes kiek suprantu, I vėžės greitį gali riboti visokie posūkiai, tai įdomu kaip tada abi gali eiti šalia (jei eina šalia)
Na iš keleivių vežimo tai veikiausiai neatsipirktų. Tačiau iš krovinių galbūt ir gali atsipirkti. Galbūt ir klystu, bet berods kelių nusidevėjimas, kai važinėja fūros, yra didesnis, nei krovinius gabenant geležinkeliu.
Kiek suprantu Rail Baltica II yra antra geležinkelio vėžė. Ir kiek suprantu, jinai turėtų būti greitesnė. Tai gal kas artimiau susipažinęs ir žino kokie greičių skirtumai tarp I ir II vėžės bus? Ir ar II vėžė eis grynai ta pačia trasa, kaip ir I vėžė? Ar tai bus nauja trasa? Nes kiek suprantu, I vėžės greitį gali riboti visokie posūkiai, tai įdomu kaip tada abi gali eiti šalia (jei eina šalia)
Kažkur buvo paveiksliukas su proposed RB trasa Vilnius-Kaunas. Eis ji kitur. Vietomis netgi smarkiai kitur. Su sąlyga, kad tas paveiksliukas buvo ne šiaip kažkieno keverzonė.
Šiaip būtų tikrai įdomu sižinoti techninius parametrus: greitį, paskirtį (kroviniams+keleiviams ar tik keleiviams?). Būtų logiška, kad senoji trasa liktų pagrinde kroviniams, o naujoji tik keleiviams su, tarkim 250km/h parametrais (kroviniai tokio greičio standarto geležinkeliais paprastai neleidžiami).
Kažkur buvo paveiksliukas su proposed RB trasa Vilnius-Kaunas. Eis ji kitur. Vietomis netgi smarkiai kitur. Su sąlyga, kad tas paveiksliukas buvo ne šiaip kažkieno keverzonė.
Iš įdomumo buvau nusikopijaves tą žemėlapį, tai štai įkelsiu vėl, kad nereikėtu ieškoti kitiem
Nauja jungtis į Klaipedą irgi planuojama, kas hopefully irgi igyvendinta bus
Comment