Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Rail Baltica“: verčiame naują geležinkelių istorijos puslapį?
    http://www.balsas.lt/naujiena/798701...orijos-puslapi

    Comment


      Budrio marazmai

      Comment


        Šiandienos Lietuvos žiniose (http://lzinios.lt/lzinios/perziura/pages.php?w=900&p=10)
        rašo kad pradėjus veikti Rail Baltikai bus Šiaulių ir Klaipėdos intermodaliniai terminalai. Bet juk Rail Baltika eis per Panevėžį ir nei Šiaulių nei Klaipėdos nesieks. Ar čia apie kokią tolimą ateitį kalba, kai siauroji vėžė sujungs Vilnių ir Klaipėdą?
        Beja, abejoju ar Rai Baltika 2016 m pasieks Palemono intermodalinį termnalą kaip, kad straipsnyje rašoma?

        Comment


          Kodėl neturėtų pasiekti 2016?
          O kokia yra intermodalinio terminalo reikšmė, ar būtinai ten turi būti 2 vėžės, kad terminalas galėtų taip vadintis? Kalbu apie Šiaulių ir Klaipėdos terminalus.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Kodėl neturėtų pasiekti 2016?
            O kokia yra intermodalinio terminalo reikšmė, ar būtinai ten turi būti 2 vėžės, kad terminalas galėtų taip vadintis? Kalbu apie Šiaulių ir Klaipėdos terminalus.
            Pirkimas 3-4 mėn. jei pasiseks ir statyba 1,5-2 metu, o dar techninio projekto nėra.
            Straipsnis taip parašytas, kad galima buvo suprast, kad intermodaliniai terminalai veiks kartu su Rail Baltica.

            Comment


              Statyba tiek ilgai? Per tiek laiko visą RB1 projektą pastatys daugmaž, o čia tik atšakėlė iki terminalo...

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Statyba tiek ilgai? Per tiek laiko visą RB1 projektą pastatys daugmaž, o čia tik atšakėlė iki terminalo...
                Tos atšakėlės vienoje dalyje yra HES per Nemuną, o kitoje 2 km tunelis kur eismas ribos darbus. Be to reikės įrengti tris tunelius sankryžose su keliais (kažkas panašaus kaip kad Marijampolėje daroma).

                Beja būsių dar praleidęs tai, kad šiai daliai įrengti reikės valstybės reikmėms paimti 9 Ha žemės, kurios apie pusę privati ir ją įteisinti. Taip pat dar reikės nugriauti 2 gyvenamuosius namus adresu K. Baršausko g. 101 ir Chemijos g. 18B ir įteisinti juos. Šituos dalykus užtruks įgyvendint.

                Comment


                  Parašė Shots Rodyti pranešimą
                  Tos atšakėlės vienoje dalyje yra HES per Nemuną, o kitoje 2 km tunelis kur eismas ribos darbus. Be to reikės įrengti tris tunelius sankryžose su keliais (kažkas panašaus kaip kad Marijampolėje daroma).
                  Tai iki kur eis kitąmet pabaigtas RB1 jei nei tunelis, nei HES neįeina į tą projektą?

                  Comment


                    Kol kas pasirašytos rangos sutartys pagal kurias planuojama iki kitų metų pabaigos nutiesti PL/LT siena- Kauno gel. stotis. Taip pat rengiama dokumentacija artimiausioms statyboms: Kauno stotis - Palemonas (keleivinė) ir Jiesia -Rokai-Palemonas (krovininė). Jei gerai supratau visa tai bus RB1, toliau Palemono - RB2.

                    Comment


                      Tęsiant diskusiją apie būsimus baltarusių srautus per Lietuvą į Europą:

                      Скоростные поезда "Тальго" могут начать курсировать через Беларусь в 2015 году

                      http://www.belta.by/ru/all_news/soci..._i_675563.html

                      Trumpai - greitaeigiai Talgo traukiniai Baltarusijoje jau 2015 metais. Planuojamas maršrutas Maskva - Minskas - Varšuva - Berlynas. Bėgių perjungimo mechanizmai jau statomi.

                      Taigi...
                      Paskutinis taisė udrius; 2014.07.21, 17:54.

                      Comment


                        http://www.gelsistemos.lt/teismas-%E2%80%9Elietuvos-gelezinkeliai%E2%80%9C-gali-testi-%E2%80%9Erail-baltica%E2%80%9C-projektui-svarbu-konkursa/[/URL]
                        Kas čia per trąsa? RB2 lyg per Panevėžį numatyta.

                        Comment


                          Vilniaus ir Kauno jungtis yra ekonomiškai naudinga ir kainuos apie 850 mln. eurų

                          http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3G1KrgkK1
                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                          Comment


                            Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                            Vilniaus ir Kauno jungtis yra ekonomiškai naudinga ir kainuos apie 850 mln. eurų

                            http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3G1KrgkK1
                            Man irgi kažkaip "vaidenasi", kad Vilniaus-Kauno atkarpa ekonomiškai labiau pasiteisintų nei pagrindinė trasos dalis.

                            Comment


                              Netikiu, kad atsipirktų per x0 jungtis tarp Vilniaus ir Kauno už 850 mln Eur. Nice to have. Bet ne daugiau. Patogumo duotų, bet kad atsipirktų ??? Gal per 100 metų.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Na iš keleivių vežimo tai veikiausiai neatsipirktų. Tačiau iš krovinių galbūt ir gali atsipirkti. Galbūt ir klystu, bet berods kelių nusidevėjimas, kai važinėja fūros, yra didesnis, nei krovinius gabenant geležinkeliu.

                                Kiek suprantu Rail Baltica II yra antra geležinkelio vėžė. Ir kiek suprantu, jinai turėtų būti greitesnė. Tai gal kas artimiau susipažinęs ir žino kokie greičių skirtumai tarp I ir II vėžės bus? Ir ar II vėžė eis grynai ta pačia trasa, kaip ir I vėžė? Ar tai bus nauja trasa? Nes kiek suprantu, I vėžės greitį gali riboti visokie posūkiai, tai įdomu kaip tada abi gali eiti šalia (jei eina šalia)

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  Na iš keleivių vežimo tai veikiausiai neatsipirktų. Tačiau iš krovinių galbūt ir gali atsipirkti. Galbūt ir klystu, bet berods kelių nusidevėjimas, kai važinėja fūros, yra didesnis, nei krovinius gabenant geležinkeliu.

                                  Kiek suprantu Rail Baltica II yra antra geležinkelio vėžė. Ir kiek suprantu, jinai turėtų būti greitesnė. Tai gal kas artimiau susipažinęs ir žino kokie greičių skirtumai tarp I ir II vėžės bus? Ir ar II vėžė eis grynai ta pačia trasa, kaip ir I vėžė? Ar tai bus nauja trasa? Nes kiek suprantu, I vėžės greitį gali riboti visokie posūkiai, tai įdomu kaip tada abi gali eiti šalia (jei eina šalia)
                                  Kažkur buvo paveiksliukas su proposed RB trasa Vilnius-Kaunas. Eis ji kitur. Vietomis netgi smarkiai kitur. Su sąlyga, kad tas paveiksliukas buvo ne šiaip kažkieno keverzonė.

                                  Šiaip būtų tikrai įdomu sižinoti techninius parametrus: greitį, paskirtį (kroviniams+keleiviams ar tik keleiviams?). Būtų logiška, kad senoji trasa liktų pagrinde kroviniams, o naujoji tik keleiviams su, tarkim 250km/h parametrais (kroviniai tokio greičio standarto geležinkeliais paprastai neleidžiami).

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Kažkur buvo paveiksliukas su proposed RB trasa Vilnius-Kaunas. Eis ji kitur. Vietomis netgi smarkiai kitur. Su sąlyga, kad tas paveiksliukas buvo ne šiaip kažkieno keverzonė.
                                    Iš įdomumo buvau nusikopijaves tą žemėlapį, tai štai įkelsiu vėl, kad nereikėtu ieškoti kitiem



                                    Nauja jungtis į Klaipedą irgi planuojama, kas hopefully irgi igyvendinta bus

                                    Comment


                                      Tai, kad nei viena alternatyva neužsuka į Kauno stotį.

                                      Comment


                                        Kauniečiai piktesni už estus, išgirdę kad Rail Baltica II užsuks į Vilnių, baikit kompleksuoti.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Tai, kad nei viena alternatyva neužsuka į Kauno stotį.
                                          Tai RailBaltic2 matyt į dabartinę stotį išvis neužsuks. Greičiausiai kur nors priemiestyje statys naują stotį.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X