Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ta jungtis ne vien taip važinėt, jei kas atsimenat LRT laidą specialią RB tema su ministru - jis kalbėjo ir apie oro uostų jungtis ir dar kažką naudingo kai tema pasisuko apie šia 100km atšaką.

    Comment


      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
      gal ir pasikeis, bet kas gi važiuos iki Kauno, jei per tą laiką jau būsi prie Panevėžio??
      4 val į Rygą. Jei traukinys iš Kauno į Rygą važiuotų iki 2 val. (vidutinis greitis apie 180 km/h), traukinys Kaunas - Vilnius važiuotų 1 val. 15 min. + 10-15 min. persėdimui, tai kelionė užtruktų 3 su puse val. ir tai trumpiau nei autobusu. Jei Vilniaus - Kauno linijoje greitis būtų padidintas iki 160 km/h, tai traukinys nuvažiuotu per valandą ar netgi šiek tiek mažiau (jei tik su vienu sustojimu Kaišiadoryse). Taigi, kelionė Vilnius - Ryga truktų apie 3 val. ir 15 min. Galbūt net ir greičiau, jei vidutinis greitis Kauno - Rygos apie 200 km/h. Tada kelionė truktų nepilnai 3 val.

      Comment


        Vilnius-Kaunas padidint greičio nelabai jau įmanoma, nes per staigūs posukiai ir jų tiesiog per daug, gal tiesiosiose galėtu važuoti 160km/h bet jų nėra daug.

        Comment


          Greitį padidinti įmanoma rekonstravus liniją ir tai planuose.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Vakar dienos nuotraukos. Daugiau fotografuoti neišėjo, nes jei būčiau tai daręs, nebūčiau laiku pasiekęs kelionės tikslo.

            Kalkinės g./Jiesios pl. pervaža. Kauno link. Visur, kur matosi tokie pamatai, bus tvora.

            Atvaizdas


            Mauručių link.

            Atvaizdas


            Nuo Marijampolės pl. viaduko. Kauno link.

            Atvaizdas


            Mauručių link.

            Atvaizdas


            Jūrė. Kazlų Rūdos link. Paklotas 1435 mm kelias.

            Atvaizdas


            Kauno link.

            Atvaizdas


            Kazlų Rūda, Kybartų, Marijampolės link.

            Atvaizdas


            Kauno link.

            Atvaizdas
            Gražus reportažas , bet čia RB2 tema
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              Vakar važiavau šiuo Via Baltica keliu ir prie Kėdainių po viaduku yra magistralinė linija , ankščiau esu rašes apie tai. Tai šiai dienai ten jokių darbų nevyksta , kelias yra dvikelis ir vienas iš jų (į Kauno , Kaišiadorių pusę) yra nenaudojamas , bėgiai užrudyję , bet ir nenuardyti šiame ruože. Nuoroda :

              http://www.maps.lt/map/default.aspx?...to,stops,zebra
              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                Vakar važiavau šiuo Via Baltica keliu ir prie Kėdainių po viaduku yra magistralinė linija , ankščiau esu rašes apie tai. Tai šiai dienai ten jokių darbų nevyksta , kelias yra dvikelis ir vienas iš jų (į Kauno , Kaišiadorių pusę) yra nenaudojamas , bėgiai užrudyję , bet ir nenuardyti šiame ruože. Nuoroda :

                http://www.maps.lt/map/default.aspx?...to,stops,zebra
                Tai, kad RB2 darbai prasidės tik po kokių 5 metų. Ar nelabai supratau apie ką tu čia

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Tai, kad RB2 darbai prasidės tik po kokių 5 metų. Ar nelabai supratau apie ką tu čia
                  Na ten turės eiti ta vėžė , tai norėjau pasakyti , kad vienas kelias iš dviejų nenaudojamas toje vietoje
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Remontas nebent koks, todėl ir parūdiję bėgiai.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Ten yra dvikelis ir jis naudojamas. Jei parūdijęs, matyt remontas.

                      Comment


                        Vyriausybei siūloma „Rail Baltica“ pripažinti valstybinės svarbos projektu
                        http://www.alfa.lt/home/straipsnis/1...#ixzz33rXIY76V

                        Visą transeuropinės vėžės „Rail Baltica“ projektą, o ne vien geležinkelio trasą, siūloma pripažinti valstybinės svarbos projektu. Dėl to Vyriausybė spręs pirmadienį.

                        Comment


                          Pasirašytas susitarimas dėl „Rail Balticos“

                          Pareiškime patvirtinama, jog svarbu įgyvendinti „Rail Baltica“ projektą kaip šiuolaikiškos dvigubos 1435 mm pločio vėžės elektrinių traukinių liniją su didžiausiu numatytu 240 km/h greičiu atkarpoje Talinas–Pernu–Ryga–Panevėžys–Kaunas bei iki Lietuvos–Lenkijos sienos, ir išreiškiama params tam, kad į maršrutą būtų įtraukta atkarpa Vilnius–Kaunas.
                          Tikiuosi į tą temą pataikiau.

                          Comment


                            bet cia tik politinis pareiskima. Idomu, kaip jie ta irasys akcininku sutartyje. Ar tai bus galimas 2 etapas (jei pritars Briuselis), ar kaip butina salyga is karto?

                            Comment


                              Susitarimas dėl „Rail Baltica“ - mažai džiuginantis?
                              http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65099031

                              Comment


                                Čia ką planuoja baltarusiai. BNet ir jie sako, kad pas juos nebus srauto greituminiam geležinkeliui

                                В Беларуси зарезервирован коридор для создания высокоскоростной железной дороги

                                http://www.belta.by/ru/all_news/econ..._i_673665.html

                                Comment


                                  Iš kur keleivių srautas bus jei vizų režimas galioja.

                                  Comment


                                    paskutiniai du sakiniai

                                    ""Сказать, что мы построим дорогу от Бреста до Минска для поездов со скоростью 300 км в час нельзя. Такого сейчас не будет, потому что нет людей, которые смогут заполнить подобный поезд хотя бы раз в день. Чтобы проект окупался, таких поездов нужно 10-20", - обратил внимание министр. В том же Китае, добавил он, соответствующие поезда соединяют мегаполисы и не имеют остановок в городах, где проживают до 2 млн человек."

                                    mes galime sakyti, kad statysime kelią iš minsko į grestą, to nebus, nes nėra žmonių, kurie užpildytų traukinį bent kartą dienoje. kad projektas atsipirktų, tokių traukinių reikia per dieną bent 10 -20. Kaip pavyzdys kinijoje panašūs traukiniai sujungia megapolius ir nesustoja miestuose, kur gyventojų mažiau 2 mlj...

                                    Comment


                                      „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi „Rail Baltica“ tiesimui iki Latvijos

                                      Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...#ixzz36A72UdXN

                                      Comment


                                        Hmm, tai pagaliau pradėjo amžiaus projektukas judėti??

                                        Comment


                                          Dar ne - žemė neišpirkta, tech. projekto konkursas nepaskelbtas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X