Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Aisku suprantu kas yra standartinis persedimas, islipai is vieno traukinio i perona, ilipai i kita traukini...
    Gerai kai peronas tas pats, tik arba skirtingos jo sekcijos, arba keliai. Gerai kai peronas dengtas, tada orai nesugadins nuotaikos. Gerai kai tvarkarasciai sudaromi suderinant traukiniu eisma. Gerai kai galvojama galva.

    As tik parodziau alternatyvini persedima, kuris taupo laika, bet nevercia skubeti, nepriklauso nuo oru, negali buti nesuderintas...
    Problema su tokio tipo persėdimu, kad apie tai kalbama Vilniaus-Kauno maršruto ir RB2 kontekste. Jeigu į Vilnių nebus nutiesta 1435mm vėžė, tai toks persėdimas Kaune būtų net teoriškai neįmanomas.

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      OKey John, gali pasakyti pagaliau - kiek vis tik žmonių važiuos į tą Varšuvą? Ir kada važiuos 200 km/h greičiu ? 2040 metais?
      Ar lenkai nerekonstruoja savo RB atkarpos iki 160km/h standarto? Toks greitis iš esmės irgi būtų konkurencingas 450-500km atstumu. Vilnius-Varšuva užtruktų apie 4 valandas, kas reiškia, kad važiuojančių tikrai būtų.

      Comment


        @hobo

        No offence, bet tavo analizė visiškai suka į pievas. Kaip gali greitasis 200km/h geležinkelis, jungiantis šalį su aplinkinėmis šalimis, iš kurių, be kita ko, atkeliauja didelė dalis turizmo ir prekybos srautų, būtų "žalingas"? Gal geležinkeliai apskritai žalingi? O gal ir keliai? Ir oro uostai? RB2 bus vienareikšmiškai naudingas projektas Lietuvai, o su jungiti į Vilnių dar naudingesnis. Reikia būti visiškai apsnūdusiam, kad šito nesuvoktum.

        Comment


          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
          „Rail Baltica“ Vilniui būtų ekonomiškai naudinga
          http://vz.lt/article/2014/1/24/rail-...iskai-naudinga



          Visą tai aš jau ne vieną sykį jau esu sakęs anksčiau, bet buvau apšauktas troliu. Nu gal nelabai moku išdėstyti savo mintis, tai tada atsiprašau
          Daukantas dar geriau skelia apie pramone ir puse gyventoju aplink Vilniu Imesk dar kokiu skaitalu, pries miega gerai.
          Show must go von!

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Daukantas dar geriau skelia apie pramone ir puse gyventoju aplink Vilniu Imesk dar kokiu skaitalu, pries miega gerai.
            Tikriausiai norėta pasakyti, kad Vilnius yra didžiausias populiacijos, pramonės ir prekybos centras šalyje, kas yra visiška tiesa. Dar reiktų pridurti, kad tai didžiausias turizmo centras ir šiaip kone bet kokios ekonominės (be kita ko, ir kultūrinės) veiklos centras Lietuvoje. Taigi, tokie argumentai, kurie ten minimi yra neti labai pagrįsti. Tik reiktų pabandyti į tai žiūrėti iš racionalios ir ekonomine logika grįstos perspektyvos, o ne visur kišti savo liguistus kompleksus ir tikėtis normalaus tokios nuomonės vertinimo. Kad Vilniaus tiesioginis prijungimas prie RB būtų ekonomiškai naudingas Lietuvai, turėtų būti aišku ir visiškam plūgui.
            Paskutinis taisė John; 2014.01.26, 00:44.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Tikriausiai norėta pasakyti, kad Vilnius yra didžiausias populiacijos, pramonės ir prekybos centras šalyje, kas yra visiška tiesa. Dar reiktų pridurti, kad tai didžiausias turizmo centras ir šiaip kone bet kokios ekonominės (be kita ko, ir kultūrinės) veiklos centras Lietuvoje. Taigi, tokie argumentai, kurie ten minimi yra neti labai pagrįsti. Tik reiktų pabandyti į tai žiūrėti iš racionalios ir ekonomine logika grįstos perspektyvos, o ne visur kišti savo liguistus kompleksus ir tikėtis normalaus tokios nuomonės vertinimo. Kad Vilniaus tiesioginis prijungimas prie RB būtų ekonomiškai naudingas Lietuvai, turėtų būti aišku ir visiškam plūgui.
              Nesprendziam KODEL, sprendziam KAIP.
              Show must go von!

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Tikriausiai norėta pasakyti, kad Vilnius yra didžiausias populiacijos, pramonės ir prekybos centras šalyje, kas yra visiška tiesa. Dar reiktų pridurti, kad tai didžiausias turizmo centras ir šiaip kone bet kokios ekonominės (be kita ko, ir kultūrinės) veiklos centras Lietuvoje. Taigi, tokie argumentai, kurie ten minimi yra neti labai pagrįsti. Tik reiktų pabandyti į tai žiūrėti iš racionalios ir ekonomine logika grįstos perspektyvos, o ne visur kišti savo liguistus kompleksus ir tikėtis normalaus tokios nuomonės vertinimo. Kad Vilniaus tiesioginis prijungimas prie RB būtų ekonomiškai naudingas Lietuvai, turėtų būti aišku ir visiškam plūgui.
                Kodėl nėra bandoma sukurti kito lokalaus centro? O turi būti viskas įsisavinama tik viename Centre tam Vilniuje pats esu kelintos kartos Vilnietis bet mane nervina tas konkretumas viskas Vilniui o kitiems tiktais š... uostyti, po mano komentaru bus nuomonės kodėl. Nes todėl ir t.t. nes visi pinigai yra kuriami Vilniuje tai pabandyk sukurti ka nors kitur kai iš karto NUMERIS 1!!! Vilnius yra... , Kalba nukreipsiu gal ne į temą, bet apie turistus Lietuvos, Kodėl turi būtinai visi žmonės skraidyti tik iš Vilniaus Oro Uosto Kai mano pažįstami, draugai priversti skraidyti, keliauti iš Vilniaus, nes iš kitur nėra tam reikalingo skrydžio, susisiekimo o kodėl dėl to KAD NĖRA SUTEIKIAMOS SĄLYGOS ir galimybės vystytis likusiai Lietuvai apart suvažiavusiu VILNIEČIŲ kaip Rail Baltic'os projekto tęstinumui...!!! tokia tą jau Lietuva: Viskas Vilniui,Viskas Miestui, o kitiems gryni p**tai...

                Comment


                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                  Nesprendziam KODEL, sprendziam KAIP.
                  Logiškiausias ir racionalaisuias variantas, be abejo, yra atšaka nuo Kauno iki Vilniaus. Tokiu būdu ne tik būtų prijungtas Vilnius prie RB, bet ir žymiai pagerintas susisiekimas tarp Vilniaus-Kauno ir Panavėžio (kurio geležinkelių prasme šiandien išvis praktiškai nėra). Būtų labai keista, jeigu būtų priimtas kitoks sprendimas.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Ar lenkai nerekonstruoja savo RB atkarpos iki 160km/h standarto? Toks greitis iš esmės irgi būtų konkurencingas 450-500km atstumu. Vilnius-Varšuva užtruktų apie 4 valandas, kas reiškia, kad važiuojančių tikrai būtų.
                    Mielas John, aš vis niekaip nesuprantu Tavo logikos ir norėčiau Tavo komentaro papunkčiui:

                    1. Viena iš savo komentarų sakai, kad mes turime orientuotis tik į srautą iš Varšuvos. Berlynas girdi per toli. Gali pasakyti, kiek šiuo metu turistų ir keleivių važiuoja maršrutu Vilnius - Varšuva? Sakyk, prašau, kur vis tik didesnė turistinė rinka - Vokietija ar Lenkija?
                    2. jei būtum atidžiau nagrinėjęs temas, gal būtum atkreipęs dėmesį, kad lenkijos planai yra tokie - iki 2025 metų tvarkyti linijas Varšuva - Vakarai, o linijos Varšuva - Baltijos šalys - numatytos viso labo tilomoje 2030 ir vėliau perspektyvoje. Sakyk, ko verti Tavo teiginiai apie greitį Vilnius - varšuva - 4 valandos?
                    3. Tavo teigimu Vilnius- tai pramonės centras. Gal galėtum pavardinti įmones Vilniuje, kurios kasdien reikalautų po 5 - 6 vagonus krovinių iš Vakarų?
                    4. Tavo teigimu Vilnius tai tranzito centras. gali pasakyti kiek mašinų per dieną važiuoja maršrutui Vilnius - Siena ir kodėl kelias Kaunas - Marijampolė - Siena vadinamas mirties keliu?
                    5. tavo teigimu reikia linijos Vilnius - Kaunas. Sakyk, prašau, kodėl visa lietuva turi susimesti vieną kitą milijardą, kad tūlas vilnietis galėtų 10 minučių greičiau nuvykti į Kauną?
                    6. Tęsiant Baltarusijos temą - sakyk, nors vieną priežąstį, kodėl baltarusiai, turėdami bene 5 geležinkelio linijas į Europą (beje viena iš jų - europinės vėžės ir eina tiesiai į Gardiną), turėtų permesti krovinius ir keleivius į Vilnių?

                    Labai lauksiu konkrečių tavo atsakymų, be jokių išvedžiojimų

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Mielas John, aš vis niekaip nesuprantu Tavo logikos ir norėčiau Tavo komentaro papunkčiui:

                      1. Viena iš savo komentarų sakai, kad mes turime orientuotis tik į srautą iš Varšuvos. Berlynas girdi per toli. Gali pasakyti, kiek šiuo metu turistų ir keleivių važiuoja maršrutu Vilnius - Varšuva? Sakyk, prašau, kur vis tik didesnė turistinė rinka - Vokietija ar Lenkija?
                      2. jei būtum atidžiau nagrinėjęs temas, gal būtum atkreipęs dėmesį, kad lenkijos planai yra tokie - iki 2025 metų tvarkyti linijas Varšuva - Vakarai, o linijos Varšuva - Baltijos šalys - numatytos viso labo tilomoje 2030 ir vėliau perspektyvoje. Sakyk, ko verti Tavo teiginiai apie greitį Vilnius - varšuva - 4 valandos?
                      3. Tavo teigimu Vilnius- tai pramonės centras. Gal galėtum pavardinti įmones Vilniuje, kurios kasdien reikalautų po 5 - 6 vagonus krovinių iš Vakarų?
                      4. Tavo teigimu Vilnius tai tranzito centras. gali pasakyti kiek mašinų per dieną važiuoja maršrutui Vilnius - Siena ir kodėl kelias Kaunas - Marijampolė - Siena vadinamas mirties keliu?
                      5. tavo teigimu reikia linijos Vilnius - Kaunas. Sakyk, prašau, kodėl visa lietuva turi susimesti vieną kitą milijardą, kad tūlas vilnietis galėtų 10 minučių greičiau nuvykti į Kauną?
                      6. Tęsiant Baltarusijos temą - sakyk, nors vieną priežąstį, kodėl baltarusiai, turėdami bene 5 geležinkelio linijas į Europą (beje viena iš jų - europinės vėžės ir eina tiesiai į Gardiną), turėtų permesti krovinius ir keleivius į Vilnių?

                      Labai lauksiu konkrečių tavo atsakymų, be jokių išvedžiojimų
                      udriau, matau esi pats gudriausias, tai gal galėtum pats atsakyti nors į vieną iš savo klausimų?? ir labai būtų įdomi palyginimų lentelė, o ypač ten apie keleivių srautus iš Vilniaus ir Kauno, nu ir apie krovinius žinoma įdomu, ir t.t.
                      atsakyk, nesidrovėk, mes tavęs klausom
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        3. Tavo teigimu Vilnius- tai pramonės centras. Gal galėtum pavardinti įmones Vilniuje, kurios kasdien reikalautų po 5 - 6 vagonus krovinių iš Vakarų?
                        O čia ne RB II tema, kuris lyg ir turėtų būti greitasis keleivinis geležinkelis? Nes vagonai su kroviniais iš vakarų yra lyg ir ne į temą.

                        6. Tęsiant Baltarusijos temą - sakyk, nors vieną priežąstį, kodėl baltarusiai, turėdami bene 5 geležinkelio linijas į Europą (beje viena iš jų - europinės vėžės ir eina tiesiai į Gardiną), turėtų permesti krovinius ir keleivius į Vilnių?
                        Kuo tai susiję su vėžės maršruto parinkimu Lietuvos teritorijoje? Ar nutiesus vėžę per Kauną ir be atšakos į Vilnių, baltarusiai, turėdami 5 geležinkelio linijas į Europą, permes (kažkokiu mistiniu būdu) krovinius ir keleivius į Kauną, o per jį kitomis kryptimis?

                        Comment


                          Klausimai John buvo skirti. Na bet jeigu vis tik Rail baltica II yra greituminis keleivinis ruožas (nors sprendžiant tiek iš John tiek ir iš ministro kalbų - vis tik taip nebus) - vis tik kiek keleivių važiuos ? ar tiek kiek dabar 20 per dieną į Varšuvą ir 40 į Rygą ar šiek tiek daugiau?

                          Beje, kas vis tik į tą šikn.. kaip Vilnius važiuos? Juk VIlnius kaip miestas perspektyvoje neturi jokių vilčių:

                          http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=63816888

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Klausimai John buvo skirti. Na bet jeigu vis tik Rail baltica II yra greituminis keleivinis ruožas (nors sprendžiant tiek iš John tiek ir iš ministro kalbų - vis tik taip nebus) - vis tik kiek keleivių važiuos ? ar tiek kiek dabar 20 per dieną į Varšuvą ir 40 į Rygą ar šiek tiek daugiau?

                            Beje, kas vis tik į tą šikn.. kaip Vilnius važiuos? Juk VIlnius kaip miestas perspektyvoje neturi jokių vilčių:

                            http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=63816888
                            Užtat Megapolis ir viso ko išsivystymo "ne šikn..." Kaunas turi didžiausias perspektyvas Rytų Europos regione

                            Comment


                              Parašė cubik Rodyti pranešimą
                              Kodėl nėra bandoma sukurti kito lokalaus centro? O turi būti viskas įsisavinama tik viename Centre tam Vilniuje pats esu kelintos kartos Vilnietis bet mane nervina tas konkretumas viskas Vilniui o kitiems tiktais š... uostyti, po mano komentaru bus nuomonės kodėl. Nes todėl ir t.t. nes visi pinigai yra kuriami Vilniuje tai pabandyk sukurti ka nors kitur kai iš karto NUMERIS 1!!! Vilnius yra...
                              Miestas yra verslas. Tarkim turiu milijoną: a) jį investuoju į išsivysčiusią ir stiprią įmonę, b) su tuo milijonu kuriu naują verslą nuo nulio ir tik pradedu auginti. Akivaizdu, jog investuodamas į variantą a) įmonę dar labiau išvystytum ir sustiprintum, o paskui ir dar, ir dar ją augintum; b) variantu nieko daug nepasiektum internacionaliniam kontekste, o iš varianto a) būtų atimta arba stabdoma galimybė vystytis sparčiau ir tarptautiniam kontekste nusmuktum žemyn.

                              Žmonėms juk palikta teisė kur gyventi: kaime, miestelyje ar mieste - tikrąja to žodžio prasme.

                              ---

                              O paminėtame straipsnyje iš DELFI, tai galima pamanyti, jog visas pasaulis suvažiuos į tuos 7 pasaulio miestus, o Vilniaus ir kitų sostinių laukia Detroito likimas... : ) Ironizuoju.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Mielas John, aš vis niekaip nesuprantu Tavo logikos ir norėčiau Tavo komentaro papunkčiui:

                                1. Viena iš savo komentarų sakai, kad mes turime orientuotis tik į srautą iš Varšuvos. Berlynas girdi per toli. Gali pasakyti, kiek šiuo metu turistų ir keleivių važiuoja maršrutu Vilnius - Varšuva? Sakyk, prašau, kur vis tik didesnė turistinė rinka - Vokietija ar Lenkija?
                                2. jei būtum atidžiau nagrinėjęs temas, gal būtum atkreipęs dėmesį, kad lenkijos planai yra tokie - iki 2025 metų tvarkyti linijas Varšuva - Vakarai, o linijos Varšuva - Baltijos šalys - numatytos viso labo tilomoje 2030 ir vėliau perspektyvoje. Sakyk, ko verti Tavo teiginiai apie greitį Vilnius - varšuva - 4 valandos?
                                3. Tavo teigimu Vilnius- tai pramonės centras. Gal galėtum pavardinti įmones Vilniuje, kurios kasdien reikalautų po 5 - 6 vagonus krovinių iš Vakarų?
                                4. Tavo teigimu Vilnius tai tranzito centras. gali pasakyti kiek mašinų per dieną važiuoja maršrutui Vilnius - Siena ir kodėl kelias Kaunas - Marijampolė - Siena vadinamas mirties keliu?
                                5. tavo teigimu reikia linijos Vilnius - Kaunas. Sakyk, prašau, kodėl visa lietuva turi susimesti vieną kitą milijardą, kad tūlas vilnietis galėtų 10 minučių greičiau nuvykti į Kauną?
                                6. Tęsiant Baltarusijos temą - sakyk, nors vieną priežąstį, kodėl baltarusiai, turėdami bene 5 geležinkelio linijas į Europą (beje viena iš jų - europinės vėžės ir eina tiesiai į Gardiną), turėtų permesti krovinius ir keleivius į Vilnių?

                                Labai lauksiu konkrečių tavo atsakymų, be jokių išvedžiojimų
                                Lygiai tokius pačius klausimus galima formuluoti keičiant "Vilnius" į "Kaunas".
                                Esminis klausimas - ar iš viso RB reikalinga tokia kokia (per)planuojama. Kodėl tuomet projekte nedalyvauja Lenkija?
                                Kodėl visas geležinkelių tinklas nepersiuvamas į europinį? Paliekant dubliuojančią rusišką vėžę kai kuriose magistralėse.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Klausimai John buvo skirti. Na bet jeigu vis tik Rail baltica II yra greituminis keleivinis ruožas (nors sprendžiant tiek iš John tiek ir iš ministro kalbų - vis tik taip nebus) - vis tik kiek keleivių važiuos ? ar tiek kiek dabar 20 per dieną į Varšuvą ir 40 į Rygą ar šiek tiek daugiau?
                                  Čia tie 20 ir 40 keleivių važiuoja apskritai į šių šalių sostines ar konkrečiai tiek važiuoja neegzistuojančiais traukiniais?



                                  Beje, kas vis tik į tą šikn.. kaip Vilnius važiuos? Juk VIlnius kaip miestas perspektyvoje neturi jokių vilčių:

                                  http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=63816888
                                  O tai kurių galų Kaunui reikalingas susisiekimas su vieno lygio "šikn..." (pagal Jus ir minimą straipsnį) esančiomis kitų Baltijos šalių sostinėmis? Tai galbūt leiskite tuo geležinkeliu susijungti "perspektyvoje neturinčiomis jokių vilčių" sostinėmis tarpusavyje. Juk susisiekimas į Lenkijos pusę bus galimas ir be aptariamo projekto. Europinio standarto vėžės tiesimas (statybos darbai) link Kauno jau vyksta šiuo metu.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    @hobo
                                    No offence, bet tavo analizė visiškai suka į pievas.
                                    Niеkо tоkiо – "gincuоsе gimstа tiеsа".


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Kaip gali greitasis 200km/h gelezinkelis, jungiantis šalį su aplinkinėmis šalimis, iš kurių, be kita ko, atkeliauja didelė dalis turizmo ir prekybos srautų, būtų "žalingas"?
                                    Pilnаi pastatytаs RаilBaltica gelezinkеlis nе tiеk jungs Liеtuvа su kаimуninеm sаlim, kаip tоs kаimуninеs sаlis tаps sujungtоs, "аplеnkiаnt" Liеtuvоs vеrslо ir turistiniо bizniо intеrеsus. Liеtuvа ir dаbаr jаu уrа sujungtа su Vаkаrаis jаu bеvеik pаstаtуtu RаilBаlticа ruоzu nuо Kаunо iki Lеnkijоs. Pilnаi gаlеs turistаi jо vаziuоti i Liеtuvа 200 km pеr vаlаndа grеiciu ir lеisti ciа, Liеtuvоj, sаvо pinigus.

                                    Kаlbа аpiе trаnzitinius kеlеivius ir turistus, kuriе – jеi аtsirаs visаs RаilBаlticа ruоzаs nuо Vаrsuvоs iki Tаlinо – jо vаziuоs, nеt nеilipdаmi is tо trаukiniо Liеtuvоjе. Biliеtus i tа trаukini jiе pirks аrbа Vаrsuvоj, аrbа Rуgоj, аrbа Tаlinе. Liеtuvа is tо niеkо nеturеs. Nеsustоdаmi Liеtuvоjе, jiе nеlеis pinigu nеi viеsbuciаms, nеi vаlgiui, nеi suvеnirаms, nеi kаm kitаm. Liеtuvа ir ciа is ju niеkо nеturеs. Siоs kеlеivius pаgаl ju nаudingumа butu gаlimа pаlyginti su lеktuvо kеlеiviаis, kuriе skаidо virs Liеtuvоs i tа pаti Tаlinа аr Rуgа – is ju nеrа sаliаi jоkiu pinigu, о tаi rеiskiа, kаd kаip turistiniо bizniо оbjеktаs jiе nееgzistоjа. Tоdеl ju intеrеsаis nеrеik ir rupintis.


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Gal geležinkeliai apskritai žalingi? O gal ir keliai? Ir oro uostai?
                                    Mаnаu, kаd gеlеzinkеlis уrа tik priеmоnе, аrbа instrumеntаs, kuri zmоgus gаli pаnаudоti sаvо nаudаi. Lуgаi tоks pаt instrumеntаs, kаip ir plаktukаs, аrbа kirvis, аrbа trаktоrius. Bеt koki instrumеnta zmоgus gаli pаnаudоti nаudingаi, bеt gаli ir nеpаnаudоti. O kаrtais gali jo nеt ir susizеisti.

                                    Pаts instrumеntu turеjimas аr rinkimаs nеra gаlutinis tikslаs. Nеpаsаkуsi gi, pаvуzdziui, "kо dаugiаu trаktоriu turеsimе, tо gеriаu gуvеnsimе" – nеs visiеms уrа аisku, kаd trаktоriu rеik nе kо dаugiаu, о tik tiеk, kiеk rеikiа ukiui. Tаi jеi tаip уrа su visаis instrumеntаis, tаi kоdеl tаdа turim dаrуti isimti gеlеzinkеliаms аrbа аutоmоbiliu kеliаms ir juоs vеrtinti kitаip?

                                    ***


                                    Prisimеnu, kаip kаzkаdа buvо svаjоtа, kаd "Liеtuvа tаps tiltu tаrp Rуtu ir Vаkаru ir is tо bus daug dаrbо bеi pinigu..." Dеl tоs svаjоnеs igуvеndinimо nе lаbаi kаs tаdа isеjо. Tаi jеi dаbаr rеаliаi gаlimа pаsinаudоti tо, kаd еurоpiеtisku bеi rusisku gеlеzinkеliu sujungimo taskas dаbаr аtsirаdо Liеtuvоs tеritоrijоjе, ir gаlimа tаpti "tiltu" tаrp Lаtvijоs bеi Estijоs ir Vаkаru, ir imti is tо pinigus, tаi kodel tаdа tо nеpаsinаudоti? Ar ismintingiаu butu аtiduоti si sаvо kоziri kitiеms zаidеjаms - ir tеgul dаrо pinigus jiе?

                                    .
                                    Paskutinis taisė hobo; 2014.01.26, 13:38. Priežastis: grammar

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      Mielas John, aš vis niekaip nesuprantu Tavo logikos ir norėčiau Tavo komentaro papunkčiui:
                                      Pabandysiu

                                      1. Viena iš savo komentarų sakai, kad mes turime orientuotis tik į srautą iš Varšuvos. Berlynas girdi per toli. Gali pasakyti, kiek šiuo metu turistų ir keleivių važiuoja maršrutu Vilnius - Varšuva? Sakyk, prašau, kur vis tik didesnė turistinė rinka - Vokietija ar Lenkija?
                                      Šiuo metu maršruto Vilnius-Varšuva praktiškai nėra, tai juo turbūt niekas ir nevažiuoja. Lenkijos ir Vokietijos turizmo rinkos yra pnanašios svarbos, turint Lietuvos geografinę poziciją, bet Lenkija šiuo metu ir netolimoje ateityje, ko gero, yra svarbesnė, nes ji yra arčiau.

                                      O Berlynas yra išties per toli. Bent jau biznio srautui ir bet kokiam srautui, kuriam svarbu laikas. Nekalbant apie tai, kad Varšuvoje tikriausiai visvien reiks persėsti, net jeigu RB2 bus pastatyta, kaip planuojama. Nebent būtų naktinis traukinys į Berlyną. Vėlgi, biznio srautui tai nelabai tinkamas variantas.



                                      2. jei būtum atidžiau nagrinėjęs temas, gal būtum atkreipęs dėmesį, kad lenkijos planai yra tokie - iki 2025 metų tvarkyti linijas Varšuva - Vakarai, o linijos Varšuva - Baltijos šalys - numatytos viso labo tilomoje 2030 ir vėliau perspektyvoje. Sakyk, ko verti Tavo teiginiai apie greitį Vilnius - varšuva - 4 valandos?
                                      Aišku. Bet net ir "neįjungus" Varšuvos, bus Ryga ir Talinas, kas iš esmės mano argumentą paremia lygiai taip pat, kaip ir Varšuva. Beje, reiktų pridurti, kad greitis nuo Varšuvos iki Bialystoko yra 130km/h, kas leidžia 100km/h vidutinį greitį toje atkarpoje. Tai ne pyragai, bet tai ir ne 60km/h, kuriuos minėjai.


                                      3. Tavo teigimu Vilnius- tai pramonės centras. Gal galėtum pavardinti įmones Vilniuje, kurios kasdien reikalautų po 5 - 6 vagonus krovinių iš Vakarų?
                                      Visų pirma turėjau omeny keleivių srautą. O koks šiuo metu krovinių srautas Vilnius-Kaunas atkarpoje?



                                      4. Tavo teigimu Vilnius tai tranzito centras. gali pasakyti kiek mašinų per dieną važiuoja maršrutui Vilnius - Siena ir kodėl kelias Kaunas - Marijampolė - Siena vadinamas mirties keliu?
                                      To lyg ir nesakiau. Visgi, kadangi užsiminei, tai Vilnius išties yra svarbus tranzito centras. Visų pirma srautams iš/į Baltarusiją ir toliau į Rytus.


                                      5. tavo teigimu reikia linijos Vilnius - Kaunas. Sakyk, prašau, kodėl visa lietuva turi susimesti vieną kitą milijardą, kad tūlas vilnietis galėtų 10 minučių greičiau nuvykti į Kauną?
                                      Tai kad susimes ne "Visa Lietuva" (kurios, beje, 38% BVP sukuria būtent tas pats Vilnius), o ES. Lietuva primes tik kelioliką procentų, kas bus pora šimtų milijonų. Ne tas pats, kas "vienas kitas milijardas". Kadangi didžioji dalis iš to visvien bus Vilniuje sukurta pridėtinė vertė, tai viskas tvarkoje.


                                      6. Tęsiant Baltarusijos temą - sakyk, nors vieną priežąstį, kodėl baltarusiai, turėdami bene 5 geležinkelio linijas į Europą (beje viena iš jų - europinės vėžės ir eina tiesiai į Gardiną), turėtų permesti krovinius ir keleivius į Vilnių?
                                      Reiktu paklausti Baltarusių, kodėl jie siunčia krovinius į Klaipėda ir net investuoja Klaipėdos uoste. Tikriausiai, todėl, kad tai jiems artimiausias ir pigiausias uostas ir jiems tai daryti apsimoka. Taip pat prisideda ir Baltarusijos turizmo rinka, kuri labai artima ir kuriai reikia sudaryti dar geresnes sąlygas keliauti po Lietuvą.
                                      Paskutinis taisė John; 2014.01.26, 20:15.

                                      Comment


                                        Parašė hobo Rodyti pranešimą

                                        Kаlbа аpiе trаnzitinius kеlеivius ir turistus, kuriе – jеi аtsirаs visаs RаilBаlticа ruоzаs nuо Vаrsuvоs iki Tаlinо – jо vаziuоs, nеt nеilipdаmi is tо trаukiniо Liеtuvоjе. Biliеtus i tа trаukini jiе pirks аrbа Vаrsuvоj, аrbа Rуgоj, аrbа Tаlinе. Liеtuvа is tо niеkо nеturеs. Nеsustоdаmi Liеtuvоjе, jiе nеlеis pinigu nеi viеsbuciаms, nеi vаlgiui, nеi suvеnirаms, nеi kаm kitаm. Liеtuvа ir ciа is ju niеkо nеturеs. Siоs kеlеivius pаgаl ju nаudingumа butu gаlimа pаlyginti su lеktuvо kеlеiviаis, kuriе skаidо virs Liеtuvоs i tа pаti Tаlinа аr Rуgа – is ju nеrа sаliаi jоkiu pinigu, о tаi rеiskiа, kаd kаip turistiniо bizniо оbjеktаs jiе nееgzistоjа. Tоdеl ju intеrеsаis nеrеik ir rupintis.
                                        Geležinkeliai ir turizmas taip neveikia. Nors tame bus tiesos, jeigu linija bus tiesiama pro Kauną be atšakos į Vilnių. Jeigu bus atšaka į Vilnių, tai viskas ok, nes Vilnius turės lygiavertes sąlygas pasiekiamumo prasme iš visų taškų.


                                        Mаnаu, kаd gеlеzinkеlis уrа tik priеmоnе, аrbа instrumеntаs, kuri zmоgus gаli pаnаudоti sаvо nаudаi. Lуgаi tоks pаt instrumеntаs, kаip ir plаktukаs, аrbа kirvis, аrbа trаktоrius. Bеt koki instrumеnta zmоgus gаli pаnаudоti nаudingаi, bеt gаli ir nеpаnаudоti. O kаrtais gali jo nеt ir susizеisti.

                                        Pаts instrumеntu turеjimas аr rinkimаs nеra gаlutinis tikslаs. Nеpаsаkуsi gi, pаvуzdziui, "kо dаugiаu trаktоriu turеsimе, tо gеriаu gуvеnsimе" – nеs visiеms уrа аisku, kаd trаktоriu rеik nе kо dаugiаu, о tik tiеk, kiеk rеikiа ukiui. Tаi jеi tаip уrа su visаis instrumеntаis, tаi kоdеl tаdа turim dаrуti isimti gеlеzinkеliаms аrbа аutоmоbiliu kеliаms ir juоs vеrtinti kitаip?
                                        Be abejo, kad tokius dalykus reikia išnaudoti. Bet tai jau pačios Lietuvos reikalas įrodyti, kad sugeba tai daryti.


                                        Prisimеnu, kаip kаzkаdа buvо svаjоtа, kаd "Liеtuvа tаps tiltu tаrp Rуtu ir Vаkаru ir is tо bus daug dаrbо bеi pinigu..." Dеl tоs svаjоnеs igуvеndinimо nе lаbаi kаs tаdа isеjо. Tаi jеi dаbаr rеаliаi gаlimа pаsinаudоti tо, kаd еurоpiеtisku bеi rusisku gеlеzinkеliu sujungimo taskas dаbаr аtsirаdо Liеtuvоs tеritоrijоjе, ir gаlimа tаpti "tiltu" tаrp Lаtvijоs bеi Estijоs ir Vаkаru, ir imti is tо pinigus, tаi kodel tаdа tо nеpаsinаudоti? Ar ismintingiаu butu аtiduоti si sаvо kоziri kitiеms zаidеjаms - ir tеgul dаrо pinigus jiе?
                                        Tuo pasinaudoti reikia, bet nereikia čia sustoti. Kai girdžiu tokius argumentus, man akyse šviečiasi Graikija, kuri bene 30 metų "naudojosi" pinigais iš ES. Kas iš to išėjo? Visiška ekonomikos atrofija. Žlugusi valstybė. Gal reiktų būti kaip Singapūrui, t.y. bet kokioje situacijoje, net ir esant pačiame viršuje, stengtis žiūrėti į ateitį, keistis, anksčiau už kitus reaguoti į pokyčius, ir neikada neturėti minties, kad "dabar jau viskas bus gerai ir nieko keisti nereikia", bei spausti naudą iš visų įmanomų situacijų, užuot užmigus ant laurų (nors Lietuvos atveju čia dar būtų per drąsu taip sakyti). Tuo skiriasi valstybės pirmūnės (Singapūras, Honkongas, Šveicarija, Kanada, Švedija) nuo valstybių atsilikėlių (Graikija, Rusija, Zimbabvė) t.y. savo požiūriu ir mentalu.

                                        Lietuva gali turėti nežmoniškai didelę naudą iš RB2. Tik reikia teisingo valdymo. Dabartinė korumpuota ir nekompetentinga Vyriausybė gal ir nepajėgi to daryti, bet, manau, niekas neneigs, kad ateityje, kai tas projektas bus įgyvendintas (2025?), tam jau bus pasiruošta. Blogiausia, ką galima daryti tokioje situacijoje, tai visko bijoti ir nieko nedaryti, kad "nebūtų blogiau". Tada tikrai bus blogiau.
                                        Paskutinis taisė John; 2014.01.26, 20:31.

                                        Comment


                                          Pilnаi pastatytаs RаilBaltica gelezinkеlis nе tiеk jungs Liеtuvа su kаimуninеm sаlim, kаip tоs kаimуninеs sаlis tаps sujungtоs, "аplеnkiаnt" Liеtuvоs vеrslо ir turistiniо bizniо intеrеsus. Liеtuvа ir dаbаr jаu уrа sujungtа su Vаkаrаis jаu bеvеik pаstаtуtu RаilBаlticа ruоzu nuо Kаunо iki Lеnkijоs. Pilnаi gаlеs turistаi jо vаziuоti i Liеtuvа 200 km pеr vаlаndа grеiciu ir lеisti ciа, Liеtuvоj, sаvо pinigus.

                                          Iš kur čia tokie greičiai paimti? 120 km/h, jau nekart pasakyta. Ir tai Lietuvos teritorijoje.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X