Parašė agnette
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąOKey John, gali pasakyti pagaliau - kiek vis tik žmonių važiuos į tą Varšuvą? Ir kada važiuos 200 km/h greičiu ? 2040 metais?
Comment
-
@hobo
No offence, bet tavo analizė visiškai suka į pievas. Kaip gali greitasis 200km/h geležinkelis, jungiantis šalį su aplinkinėmis šalimis, iš kurių, be kita ko, atkeliauja didelė dalis turizmo ir prekybos srautų, būtų "žalingas"? Gal geležinkeliai apskritai žalingi? O gal ir keliai? Ir oro uostai? RB2 bus vienareikšmiškai naudingas projektas Lietuvai, o su jungiti į Vilnių dar naudingesnis. Reikia būti visiškai apsnūdusiam, kad šito nesuvoktum.
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą„Rail Baltica“ Vilniui būtų ekonomiškai naudinga
http://vz.lt/article/2014/1/24/rail-...iskai-naudinga
Visą tai aš jau ne vieną sykį jau esu sakęs anksčiau, bet buvau apšauktas troliu. Nu gal nelabai moku išdėstyti savo mintis, tai tada atsiprašauShow must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąDaukantas dar geriau skelia apie pramone ir puse gyventoju aplink Vilniu Imesk dar kokiu skaitalu, pries miega gerai.Paskutinis taisė John; 2014.01.26, 00:44.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTikriausiai norėta pasakyti, kad Vilnius yra didžiausias populiacijos, pramonės ir prekybos centras šalyje, kas yra visiška tiesa. Dar reiktų pridurti, kad tai didžiausias turizmo centras ir šiaip kone bet kokios ekonominės (be kita ko, ir kultūrinės) veiklos centras Lietuvoje. Taigi, tokie argumentai, kurie ten minimi yra neti labai pagrįsti. Tik reiktų pabandyti į tai žiūrėti iš racionalios ir ekonomine logika grįstos perspektyvos, o ne visur kišti savo liguistus kompleksus ir tikėtis normalaus tokios nuomonės vertinimo. Kad Vilniaus tiesioginis prijungimas prie RB būtų ekonomiškai naudingas Lietuvai, turėtų būti aišku ir visiškam plūgui.Show must go von!
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTikriausiai norėta pasakyti, kad Vilnius yra didžiausias populiacijos, pramonės ir prekybos centras šalyje, kas yra visiška tiesa. Dar reiktų pridurti, kad tai didžiausias turizmo centras ir šiaip kone bet kokios ekonominės (be kita ko, ir kultūrinės) veiklos centras Lietuvoje. Taigi, tokie argumentai, kurie ten minimi yra neti labai pagrįsti. Tik reiktų pabandyti į tai žiūrėti iš racionalios ir ekonomine logika grįstos perspektyvos, o ne visur kišti savo liguistus kompleksus ir tikėtis normalaus tokios nuomonės vertinimo. Kad Vilniaus tiesioginis prijungimas prie RB būtų ekonomiškai naudingas Lietuvai, turėtų būti aišku ir visiškam plūgui.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNesprendziam KODEL, sprendziam KAIP.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr lenkai nerekonstruoja savo RB atkarpos iki 160km/h standarto? Toks greitis iš esmės irgi būtų konkurencingas 450-500km atstumu. Vilnius-Varšuva užtruktų apie 4 valandas, kas reiškia, kad važiuojančių tikrai būtų.
1. Viena iš savo komentarų sakai, kad mes turime orientuotis tik į srautą iš Varšuvos. Berlynas girdi per toli. Gali pasakyti, kiek šiuo metu turistų ir keleivių važiuoja maršrutu Vilnius - Varšuva? Sakyk, prašau, kur vis tik didesnė turistinė rinka - Vokietija ar Lenkija?
2. jei būtum atidžiau nagrinėjęs temas, gal būtum atkreipęs dėmesį, kad lenkijos planai yra tokie - iki 2025 metų tvarkyti linijas Varšuva - Vakarai, o linijos Varšuva - Baltijos šalys - numatytos viso labo tilomoje 2030 ir vėliau perspektyvoje. Sakyk, ko verti Tavo teiginiai apie greitį Vilnius - varšuva - 4 valandos?
3. Tavo teigimu Vilnius- tai pramonės centras. Gal galėtum pavardinti įmones Vilniuje, kurios kasdien reikalautų po 5 - 6 vagonus krovinių iš Vakarų?
4. Tavo teigimu Vilnius tai tranzito centras. gali pasakyti kiek mašinų per dieną važiuoja maršrutui Vilnius - Siena ir kodėl kelias Kaunas - Marijampolė - Siena vadinamas mirties keliu?
5. tavo teigimu reikia linijos Vilnius - Kaunas. Sakyk, prašau, kodėl visa lietuva turi susimesti vieną kitą milijardą, kad tūlas vilnietis galėtų 10 minučių greičiau nuvykti į Kauną?
6. Tęsiant Baltarusijos temą - sakyk, nors vieną priežąstį, kodėl baltarusiai, turėdami bene 5 geležinkelio linijas į Europą (beje viena iš jų - europinės vėžės ir eina tiesiai į Gardiną), turėtų permesti krovinius ir keleivius į Vilnių?
Labai lauksiu konkrečių tavo atsakymų, be jokių išvedžiojimų
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąMielas John, aš vis niekaip nesuprantu Tavo logikos ir norėčiau Tavo komentaro papunkčiui:
1. Viena iš savo komentarų sakai, kad mes turime orientuotis tik į srautą iš Varšuvos. Berlynas girdi per toli. Gali pasakyti, kiek šiuo metu turistų ir keleivių važiuoja maršrutu Vilnius - Varšuva? Sakyk, prašau, kur vis tik didesnė turistinė rinka - Vokietija ar Lenkija?
2. jei būtum atidžiau nagrinėjęs temas, gal būtum atkreipęs dėmesį, kad lenkijos planai yra tokie - iki 2025 metų tvarkyti linijas Varšuva - Vakarai, o linijos Varšuva - Baltijos šalys - numatytos viso labo tilomoje 2030 ir vėliau perspektyvoje. Sakyk, ko verti Tavo teiginiai apie greitį Vilnius - varšuva - 4 valandos?
3. Tavo teigimu Vilnius- tai pramonės centras. Gal galėtum pavardinti įmones Vilniuje, kurios kasdien reikalautų po 5 - 6 vagonus krovinių iš Vakarų?
4. Tavo teigimu Vilnius tai tranzito centras. gali pasakyti kiek mašinų per dieną važiuoja maršrutui Vilnius - Siena ir kodėl kelias Kaunas - Marijampolė - Siena vadinamas mirties keliu?
5. tavo teigimu reikia linijos Vilnius - Kaunas. Sakyk, prašau, kodėl visa lietuva turi susimesti vieną kitą milijardą, kad tūlas vilnietis galėtų 10 minučių greičiau nuvykti į Kauną?
6. Tęsiant Baltarusijos temą - sakyk, nors vieną priežąstį, kodėl baltarusiai, turėdami bene 5 geležinkelio linijas į Europą (beje viena iš jų - europinės vėžės ir eina tiesiai į Gardiną), turėtų permesti krovinius ir keleivius į Vilnių?
Labai lauksiu konkrečių tavo atsakymų, be jokių išvedžiojimų
atsakyk, nesidrovėk, mes tavęs klausomAš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą3. Tavo teigimu Vilnius- tai pramonės centras. Gal galėtum pavardinti įmones Vilniuje, kurios kasdien reikalautų po 5 - 6 vagonus krovinių iš Vakarų?
6. Tęsiant Baltarusijos temą - sakyk, nors vieną priežąstį, kodėl baltarusiai, turėdami bene 5 geležinkelio linijas į Europą (beje viena iš jų - europinės vėžės ir eina tiesiai į Gardiną), turėtų permesti krovinius ir keleivius į Vilnių?
Comment
-
Klausimai John buvo skirti. Na bet jeigu vis tik Rail baltica II yra greituminis keleivinis ruožas (nors sprendžiant tiek iš John tiek ir iš ministro kalbų - vis tik taip nebus) - vis tik kiek keleivių važiuos ? ar tiek kiek dabar 20 per dieną į Varšuvą ir 40 į Rygą ar šiek tiek daugiau?
Beje, kas vis tik į tą šikn.. kaip Vilnius važiuos? Juk VIlnius kaip miestas perspektyvoje neturi jokių vilčių:
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=63816888
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKlausimai John buvo skirti. Na bet jeigu vis tik Rail baltica II yra greituminis keleivinis ruožas (nors sprendžiant tiek iš John tiek ir iš ministro kalbų - vis tik taip nebus) - vis tik kiek keleivių važiuos ? ar tiek kiek dabar 20 per dieną į Varšuvą ir 40 į Rygą ar šiek tiek daugiau?
Beje, kas vis tik į tą šikn.. kaip Vilnius važiuos? Juk VIlnius kaip miestas perspektyvoje neturi jokių vilčių:
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=63816888
Comment
-
Parašė cubik Rodyti pranešimąKodėl nėra bandoma sukurti kito lokalaus centro? O turi būti viskas įsisavinama tik viename Centre tam Vilniuje pats esu kelintos kartos Vilnietis bet mane nervina tas konkretumas viskas Vilniui o kitiems tiktais š... uostyti, po mano komentaru bus nuomonės kodėl. Nes todėl ir t.t. nes visi pinigai yra kuriami Vilniuje tai pabandyk sukurti ka nors kitur kai iš karto NUMERIS 1!!! Vilnius yra...
Žmonėms juk palikta teisė kur gyventi: kaime, miestelyje ar mieste - tikrąja to žodžio prasme.
---
O paminėtame straipsnyje iš DELFI, tai galima pamanyti, jog visas pasaulis suvažiuos į tuos 7 pasaulio miestus, o Vilniaus ir kitų sostinių laukia Detroito likimas... : ) Ironizuoju.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąMielas John, aš vis niekaip nesuprantu Tavo logikos ir norėčiau Tavo komentaro papunkčiui:
1. Viena iš savo komentarų sakai, kad mes turime orientuotis tik į srautą iš Varšuvos. Berlynas girdi per toli. Gali pasakyti, kiek šiuo metu turistų ir keleivių važiuoja maršrutu Vilnius - Varšuva? Sakyk, prašau, kur vis tik didesnė turistinė rinka - Vokietija ar Lenkija?
2. jei būtum atidžiau nagrinėjęs temas, gal būtum atkreipęs dėmesį, kad lenkijos planai yra tokie - iki 2025 metų tvarkyti linijas Varšuva - Vakarai, o linijos Varšuva - Baltijos šalys - numatytos viso labo tilomoje 2030 ir vėliau perspektyvoje. Sakyk, ko verti Tavo teiginiai apie greitį Vilnius - varšuva - 4 valandos?
3. Tavo teigimu Vilnius- tai pramonės centras. Gal galėtum pavardinti įmones Vilniuje, kurios kasdien reikalautų po 5 - 6 vagonus krovinių iš Vakarų?
4. Tavo teigimu Vilnius tai tranzito centras. gali pasakyti kiek mašinų per dieną važiuoja maršrutui Vilnius - Siena ir kodėl kelias Kaunas - Marijampolė - Siena vadinamas mirties keliu?
5. tavo teigimu reikia linijos Vilnius - Kaunas. Sakyk, prašau, kodėl visa lietuva turi susimesti vieną kitą milijardą, kad tūlas vilnietis galėtų 10 minučių greičiau nuvykti į Kauną?
6. Tęsiant Baltarusijos temą - sakyk, nors vieną priežąstį, kodėl baltarusiai, turėdami bene 5 geležinkelio linijas į Europą (beje viena iš jų - europinės vėžės ir eina tiesiai į Gardiną), turėtų permesti krovinius ir keleivius į Vilnių?
Labai lauksiu konkrečių tavo atsakymų, be jokių išvedžiojimų
Esminis klausimas - ar iš viso RB reikalinga tokia kokia (per)planuojama. Kodėl tuomet projekte nedalyvauja Lenkija?
Kodėl visas geležinkelių tinklas nepersiuvamas į europinį? Paliekant dubliuojančią rusišką vėžę kai kuriose magistralėse.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKlausimai John buvo skirti. Na bet jeigu vis tik Rail baltica II yra greituminis keleivinis ruožas (nors sprendžiant tiek iš John tiek ir iš ministro kalbų - vis tik taip nebus) - vis tik kiek keleivių važiuos ? ar tiek kiek dabar 20 per dieną į Varšuvą ir 40 į Rygą ar šiek tiek daugiau?
Beje, kas vis tik į tą šikn.. kaip Vilnius važiuos? Juk VIlnius kaip miestas perspektyvoje neturi jokių vilčių:
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=63816888
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą@hobo
No offence, bet tavo analizė visiškai suka į pievas.
Parašė John Rodyti pranešimąKaip gali greitasis 200km/h gelezinkelis, jungiantis šalį su aplinkinėmis šalimis, iš kurių, be kita ko, atkeliauja didelė dalis turizmo ir prekybos srautų, būtų "žalingas"?
Kаlbа аpiе trаnzitinius kеlеivius ir turistus, kuriе – jеi аtsirаs visаs RаilBаlticа ruоzаs nuо Vаrsuvоs iki Tаlinо – jо vаziuоs, nеt nеilipdаmi is tо trаukiniо Liеtuvоjе. Biliеtus i tа trаukini jiе pirks аrbа Vаrsuvоj, аrbа Rуgоj, аrbа Tаlinе. Liеtuvа is tо niеkо nеturеs. Nеsustоdаmi Liеtuvоjе, jiе nеlеis pinigu nеi viеsbuciаms, nеi vаlgiui, nеi suvеnirаms, nеi kаm kitаm. Liеtuvа ir ciа is ju niеkо nеturеs. Siоs kеlеivius pаgаl ju nаudingumа butu gаlimа pаlyginti su lеktuvо kеlеiviаis, kuriе skаidо virs Liеtuvоs i tа pаti Tаlinа аr Rуgа – is ju nеrа sаliаi jоkiu pinigu, о tаi rеiskiа, kаd kаip turistiniо bizniо оbjеktаs jiе nееgzistоjа. Tоdеl ju intеrеsаis nеrеik ir rupintis.
Parašė John Rodyti pranešimąGal geležinkeliai apskritai žalingi? O gal ir keliai? Ir oro uostai?
Pаts instrumеntu turеjimas аr rinkimаs nеra gаlutinis tikslаs. Nеpаsаkуsi gi, pаvуzdziui, "kо dаugiаu trаktоriu turеsimе, tо gеriаu gуvеnsimе" – nеs visiеms уrа аisku, kаd trаktоriu rеik nе kо dаugiаu, о tik tiеk, kiеk rеikiа ukiui. Tаi jеi tаip уrа su visаis instrumеntаis, tаi kоdеl tаdа turim dаrуti isimti gеlеzinkеliаms аrbа аutоmоbiliu kеliаms ir juоs vеrtinti kitаip?
***
Prisimеnu, kаip kаzkаdа buvо svаjоtа, kаd "Liеtuvа tаps tiltu tаrp Rуtu ir Vаkаru ir is tо bus daug dаrbо bеi pinigu..." Dеl tоs svаjоnеs igуvеndinimо nе lаbаi kаs tаdа isеjо. Tаi jеi dаbаr rеаliаi gаlimа pаsinаudоti tо, kаd еurоpiеtisku bеi rusisku gеlеzinkеliu sujungimo taskas dаbаr аtsirаdо Liеtuvоs tеritоrijоjе, ir gаlimа tаpti "tiltu" tаrp Lаtvijоs bеi Estijоs ir Vаkаru, ir imti is tо pinigus, tаi kodel tаdа tо nеpаsinаudоti? Ar ismintingiаu butu аtiduоti si sаvо kоziri kitiеms zаidеjаms - ir tеgul dаrо pinigus jiе?
.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąMielas John, aš vis niekaip nesuprantu Tavo logikos ir norėčiau Tavo komentaro papunkčiui:
1. Viena iš savo komentarų sakai, kad mes turime orientuotis tik į srautą iš Varšuvos. Berlynas girdi per toli. Gali pasakyti, kiek šiuo metu turistų ir keleivių važiuoja maršrutu Vilnius - Varšuva? Sakyk, prašau, kur vis tik didesnė turistinė rinka - Vokietija ar Lenkija?
O Berlynas yra išties per toli. Bent jau biznio srautui ir bet kokiam srautui, kuriam svarbu laikas. Nekalbant apie tai, kad Varšuvoje tikriausiai visvien reiks persėsti, net jeigu RB2 bus pastatyta, kaip planuojama. Nebent būtų naktinis traukinys į Berlyną. Vėlgi, biznio srautui tai nelabai tinkamas variantas.
2. jei būtum atidžiau nagrinėjęs temas, gal būtum atkreipęs dėmesį, kad lenkijos planai yra tokie - iki 2025 metų tvarkyti linijas Varšuva - Vakarai, o linijos Varšuva - Baltijos šalys - numatytos viso labo tilomoje 2030 ir vėliau perspektyvoje. Sakyk, ko verti Tavo teiginiai apie greitį Vilnius - varšuva - 4 valandos?
3. Tavo teigimu Vilnius- tai pramonės centras. Gal galėtum pavardinti įmones Vilniuje, kurios kasdien reikalautų po 5 - 6 vagonus krovinių iš Vakarų?
4. Tavo teigimu Vilnius tai tranzito centras. gali pasakyti kiek mašinų per dieną važiuoja maršrutui Vilnius - Siena ir kodėl kelias Kaunas - Marijampolė - Siena vadinamas mirties keliu?
5. tavo teigimu reikia linijos Vilnius - Kaunas. Sakyk, prašau, kodėl visa lietuva turi susimesti vieną kitą milijardą, kad tūlas vilnietis galėtų 10 minučių greičiau nuvykti į Kauną?
6. Tęsiant Baltarusijos temą - sakyk, nors vieną priežąstį, kodėl baltarusiai, turėdami bene 5 geležinkelio linijas į Europą (beje viena iš jų - europinės vėžės ir eina tiesiai į Gardiną), turėtų permesti krovinius ir keleivius į Vilnių?Paskutinis taisė John; 2014.01.26, 20:15.
Comment
-
Parašė hobo Rodyti pranešimą
Kаlbа аpiе trаnzitinius kеlеivius ir turistus, kuriе – jеi аtsirаs visаs RаilBаlticа ruоzаs nuо Vаrsuvоs iki Tаlinо – jо vаziuоs, nеt nеilipdаmi is tо trаukiniо Liеtuvоjе. Biliеtus i tа trаukini jiе pirks аrbа Vаrsuvоj, аrbа Rуgоj, аrbа Tаlinе. Liеtuvа is tо niеkо nеturеs. Nеsustоdаmi Liеtuvоjе, jiе nеlеis pinigu nеi viеsbuciаms, nеi vаlgiui, nеi suvеnirаms, nеi kаm kitаm. Liеtuvа ir ciа is ju niеkо nеturеs. Siоs kеlеivius pаgаl ju nаudingumа butu gаlimа pаlyginti su lеktuvо kеlеiviаis, kuriе skаidо virs Liеtuvоs i tа pаti Tаlinа аr Rуgа – is ju nеrа sаliаi jоkiu pinigu, о tаi rеiskiа, kаd kаip turistiniо bizniо оbjеktаs jiе nееgzistоjа. Tоdеl ju intеrеsаis nеrеik ir rupintis.
Mаnаu, kаd gеlеzinkеlis уrа tik priеmоnе, аrbа instrumеntаs, kuri zmоgus gаli pаnаudоti sаvо nаudаi. Lуgаi tоks pаt instrumеntаs, kаip ir plаktukаs, аrbа kirvis, аrbа trаktоrius. Bеt koki instrumеnta zmоgus gаli pаnаudоti nаudingаi, bеt gаli ir nеpаnаudоti. O kаrtais gali jo nеt ir susizеisti.
Pаts instrumеntu turеjimas аr rinkimаs nеra gаlutinis tikslаs. Nеpаsаkуsi gi, pаvуzdziui, "kо dаugiаu trаktоriu turеsimе, tо gеriаu gуvеnsimе" – nеs visiеms уrа аisku, kаd trаktоriu rеik nе kо dаugiаu, о tik tiеk, kiеk rеikiа ukiui. Tаi jеi tаip уrа su visаis instrumеntаis, tаi kоdеl tаdа turim dаrуti isimti gеlеzinkеliаms аrbа аutоmоbiliu kеliаms ir juоs vеrtinti kitаip?
Prisimеnu, kаip kаzkаdа buvо svаjоtа, kаd "Liеtuvа tаps tiltu tаrp Rуtu ir Vаkаru ir is tо bus daug dаrbо bеi pinigu..." Dеl tоs svаjоnеs igуvеndinimо nе lаbаi kаs tаdа isеjо. Tаi jеi dаbаr rеаliаi gаlimа pаsinаudоti tо, kаd еurоpiеtisku bеi rusisku gеlеzinkеliu sujungimo taskas dаbаr аtsirаdо Liеtuvоs tеritоrijоjе, ir gаlimа tаpti "tiltu" tаrp Lаtvijоs bеi Estijоs ir Vаkаru, ir imti is tо pinigus, tаi kodel tаdа tо nеpаsinаudоti? Ar ismintingiаu butu аtiduоti si sаvо kоziri kitiеms zаidеjаms - ir tеgul dаrо pinigus jiе?
Lietuva gali turėti nežmoniškai didelę naudą iš RB2. Tik reikia teisingo valdymo. Dabartinė korumpuota ir nekompetentinga Vyriausybė gal ir nepajėgi to daryti, bet, manau, niekas neneigs, kad ateityje, kai tas projektas bus įgyvendintas (2025?), tam jau bus pasiruošta. Blogiausia, ką galima daryti tokioje situacijoje, tai visko bijoti ir nieko nedaryti, kad "nebūtų blogiau". Tada tikrai bus blogiau.Paskutinis taisė John; 2014.01.26, 20:31.
Comment
-
Pilnаi pastatytаs RаilBaltica gelezinkеlis nе tiеk jungs Liеtuvа su kаimуninеm sаlim, kаip tоs kаimуninеs sаlis tаps sujungtоs, "аplеnkiаnt" Liеtuvоs vеrslо ir turistiniо bizniо intеrеsus. Liеtuvа ir dаbаr jаu уrа sujungtа su Vаkаrаis jаu bеvеik pаstаtуtu RаilBаlticа ruоzu nuо Kаunо iki Lеnkijоs. Pilnаi gаlеs turistаi jо vаziuоti i Liеtuvа 200 km pеr vаlаndа grеiciu ir lеisti ciа, Liеtuvоj, sаvо pinigus.
Iš kur čia tokie greičiai paimti? 120 km/h, jau nekart pasakyta. Ir tai Lietuvos teritorijoje.
Comment
Comment