UK tai irgi populiari praktika ir aš tai jau minėjau kiek anksčiau. Tokia praktika visai galėtų būti taikoma RB trasoje Vilniaus atšakos atveju.
Visgi kalbant apie persėdimus, spėju, kad NL važiavai trumpais atstumais t.y. priemiestiniais ar trumpo nuotolio tarpmiestiniais, kur dideli dažniai.
RB iš esmės bus ilgo nuotolio tarpmiestinis servisas, kur persėdimas kaip toks bus nepageidaujamas ir netgi nepriimtinas. Dabartinės Vilnius-Kaunas trasos naudojimas feeder servisams iki "tikrosios" RB trasos, einančios pro Kauną, galimas tik iš LABAI didelės bėdos. Tai visvien iš esmės reikštų, kad Vilnius nebūtų normaliai prijungtas prie RB ir tai yra nepriimtina bei prieštarautų Lietuvos interesams.
Keistas tu žmogus John. Kada gi atsakysi , kiek žmonių važiuos į Berlyną iš Vilniaus tuo tavo rail Baltica II ?
Iš Vilniaus į Berlyną per dieną važiuoja 2 autobusai per dieną, ir tik vienas tiesioginis.
O rail baltica II pakolkas yra tokia - Talinas - Lietuvos siena 200 km/h, Lietuvos siena - Varšuva 60 km/h. Ir kaži kas tokia linija važiuos?
Visgi kalbant apie persėdimus, spėju, kad NL važiavai trumpais atstumais t.y. priemiestiniais ar trumpo nuotolio tarpmiestiniais, kur dideli dažniai...
Nyderlanduose vaziuoja tarpmiestiniai (Intercity (nuotraukoje)) ir vietiniai (Sprinter). Vaziavau tik su Intercity, ne trumpiau nei dvi valandas, i skirtingus miestus, nuo Groningeno link Amsterdamo, Hagos, Rotterdamo, Maastrichto, Endchoveno...
Traukiniai sukabinami Meppel stotyje (nuo Groningen ir nuo Leeuwarden), atkabinami arba Amersfoort, arba Utrech, arba Gouda... priklausomai nuo tolimesnio marsruto.
Dabar analogija kaip atrodytu Lietuvoje dabar.
Atvaziuoja du traukiniai i Siauliu GS, vienas is Klaipedos, kitas is Mazeikiu. Siauliuose jie sukabinami ir vaziuoja kaip vienas iki Jonavos GS. Ten traukiniai atkabinami ir vaziuoja kiekvienas savo marsrutu, vienas i Vilniu kitas i Kauna.
Tokiam reikalui olandai naudoja traukinius su priekinem/galinem durim:
ką ten dar naujinti? jei yra pinigų skirta tai tik tiek ir nedaugiau - biudžetas ne guminis.
geriau imtųsi pasirašytų įsipareigojimų, o ne pliurpalais užsiimtų.
Jei nori maršruto iš Vilniaus į Varšuvą - toks ruožas jau buvo nutiestas XIX a. viduryje, tik jį reikia atnaujinti ir susitarti su baltarusiais dėl tranzito be sustojimo.
O iš Vilniaus į Taliną irgi yra - per Šiaulius, Rygą (traukiniai kursavo iki 1997-2004 m.), kurį visi pamiršo.
Bėda tik ta, kad mūm iki tokio bėginio transporto lygio kaip NL dar oj kaip toli.
Jokios bėdos tuo atžvilgiu nėra, nes tokiu principu sovietmečiu būdavo sukabinami iš maršrutui išsišakojus atkabinami D (D1) dyzeliniai traukiniai, o dabar 620M automotrisės. Ir D1 ir 620M gali būti valdomi sukabinti abu iš vienos priekinės kabinos.
- Liеtuvоs gуvеntоjаi. Jеi jiе kаzkur tаi is sаvо nаmu Liеtuvоjе isvаziuоjа, tаi pо tо vis viеn sugriztа аtgаl i sаvо nаmus. Dauguma ju vazines Varsuva - Kaunas/Vilnius arba Ryga/Talinas - Kaunas/Vilnius. Mazai tiketina, kad jie vazines maršrutu Varsuva-Talinas.
Keistas tu žmogus John. Kada gi atsakysi , kiek žmonių važiuos į Berlyną iš Vilniaus tuo tavo rail Baltica II ?
Iš Vilniaus į Berlyną per dieną važiuoja 2 autobusai per dieną, ir tik vienas tiesioginis.
O rail baltica II pakolkas yra tokia - Talinas - Lietuvos siena 200 km/h, Lietuvos siena - Varšuva 60 km/h. Ir kaži kas tokia linija važiuos?
Apie Berlyną niekas ir nekalba. Išvis keista, kam kišamas Berlynas. RB keleivių gabenimo prasme svarbi Lietuvai dėl susisiekimo su Lenkija, Latvija ir Estija. Nesuprantantiems galiu paaiškinti, kodėl.
Į Berlyną traukiniu ir taip mažai kas važiuotų net ir 200-250km/h standarto geležinkeliu, net jei jis eitų visą kelią nuo Vilniaus iki Berlyno. Vidutiniu 150km/h greičiu tokia kelionė truktų apie 7.5 val. Tai automatiškai reiškia, kad toks keliavimo būdas iš Vilniaus į Berlyną tampa nelabai konkurencingas.
Kad toks maršrutas būtų konkurencingas, reiktų vidutinio ~250km/h greičio t.y. kalba eina apie 300-350km/h standarto geležinkelį, kurio tikrai niekada nebus. Kitaip tariant, Berlyno RB ir Lietuvos (juo labiau Latvijis ir Estijos) kontekste minėti išvis nereiktų, nes tai yra tiesiog paistalai.
Lietuvos prioritetas su RB yra susisiekimo pagerinimas su Lenkija, Latvija ir Estija t.y. kaimyninėmis šalimis ir, visų pirma, jų sostinėmis. Kalba eina apie atstumus max iki 600km, kur 200km/h geležinkelis su vidutiniu 150km/h greičiu ir kelionės trukme iki 4 valandų, išlieka konkurencingas, lyginant su visomis kitomis transporto rūšimis. Dėl ko Vilniaus nepajungimas prie tokios trasos tiesiogine jungtimi būtų elementarus Lietuvos interesų ir prioritetų griovimas, nes būtent iš Vilniaus visada buvo ir bus daugiausiai keleivinio traffico tiek Varšuvos, tiek ir Rygos bei Talino kryptymis.
Tiеms is ju, kаs nоrеtu is Kаunо-Vilniаus vаziuоti i Rуgа-Tаlinа (аrbа аtgаl), Liеtuvоs Gеlеzinkеliаi gаlеtu pаlеisti trаukinukа jаu еsаmu gеlеžinkеliu. Tаm rеikiа tik susitаrуmо su Lаtvijоs ir Estijоs gelezinkeliais. Jоkiu grаndiоziniu invеsticiju bеi stаtуbu ciа nеbеrеikiа – аpаrt, аisku, nusipirkimо grаzаus ir pаdоrаus trаukinukо su skirtingu klаsiu vаgоnаis: pirmоs klаsеs kupе (viеnа аrbа dvi miеgаmоsiоs viеtоs), аntrоs klаsеs kupе (kеturiоs miеgаmоsiоs viеtоs), trеčiоs klаsеs (sеdimоs viеtоs).
Tоkiаm trаukinukui аtsirаdus visi tiе Liеtuvоs gуvеntоjаi bei uzsienio turistai, kаm rеik nuvаziuоti i Rуgа-Tаlinа, gаlеs tаi pаdаrуti kоmfоrtiškаi ir nеbrаngiаi. O jеi vаziоs tas traukinukas nаktimis, tаi jiеms nеbus skirtumо, kаd jis vаziuоs pаprаstu grеičiu – nеs pеr tа lаikа jiе miеgоs jаmе sаvо lоvоsе ir atsibudus is ryto bus jau Taline.
Tаd is tо visо isеinа, kаd tоliаu uz Kаunа, tоs RailBaltic Liеtuvаi visаi ir nеbеrеikiа.
Is kеlеiviu pusеs pоziuriо, RB rеikalinga tik kеliаuninkаms, vаziuоjаntiеms pеr Liеtuvа trаnzitu - о kаdаngi jiе daugumoj nе Liеtuvоs piliеčiаi, tаd Liеtuvаi ir nеr prаsmеs еiti dеl ju i nuоstоlius.
O is prеkiu gаbеnimо pusеs, irgi, lуg tаi, bus tik nuоstоliаi, nеs liеtuvisku trаnspоrtо firmu (Klаipеdоs uоstа nеuzmirskim pridеti) pеlnаs, kuris dаbаr уrа, RB pilnаi pаstаcius, bus аtiduоtаs Lеnkijоs, Lаtvijоs bеi Estijоs firmоms. Zоdziu, dеl RB аtsirаdimо Liеtuvоj bus mаziаu pinigu ir dаugiаu bеdаrbiu.
Ok, galim vadinti tai persėdimu, jei tau tai svarbu. Bet turbūt supranti, ką aš turėjau omeny, kalbėdamas apie persėdimus.
Aisku suprantu kas yra standartinis persedimas, islipai is vieno traukinio i perona, ilipai i kita traukini...
Gerai kai peronas tas pats, tik arba skirtingos jo sekcijos, arba keliai. Gerai kai peronas dengtas, tada orai nesugadins nuotaikos. Gerai kai tvarkarasciai sudaromi suderinant traukiniu eisma. Gerai kai galvojama galva.
As tik parodziau alternatyvini persedima, kuris taupo laika, bet nevercia skubeti, nepriklauso nuo oru, negali buti nesuderintas...
Apie Berlyną niekas ir nekalba. Išvis keista, kam kišamas Berlynas. RB keleivių gabenimo prasme svarbi Lietuvai dėl susisiekimo su Lenkija, Latvija ir Estija. Nesuprantantiems galiu paaiškinti, kodėl.
Į Berlyną traukiniu ir taip mažai kas važiuotų net ir 200-250km/h standarto geležinkeliu, net jei jis eitų visą kelią nuo Vilniaus iki Berlyno. Vidutiniu 150km/h greičiu tokia kelionė truktų apie 7.5 val. Tai automatiškai reiškia, kad toks keliavimo būdas iš Vilniaus į Berlyną tampa nelabai konkurencingas.
Kad toks maršrutas būtų konkurencingas, reiktų vidutinio ~250km/h greičio t.y. kalba eina apie 300-350km/h standarto geležinkelį, kurio tikrai niekada nebus. Kitaip tariant, Berlyno RB ir Lietuvos (juo labiau Latvijis ir Estijos) kontekste minėti išvis nereiktų, nes tai yra tiesiog paistalai.
Lietuvos prioritetas su RB yra susisiekimo pagerinimas su Lenkija, Latvija ir Estija t.y. kaimyninėmis šalimis ir, visų pirma, jų sostinėmis. Kalba eina apie atstumus max iki 600km, kur 200km/h geležinkelis su vidutiniu 150km/h greičiu ir kelionės trukme iki 4 valandų, išlieka konkurencingas, lyginant su visomis kitomis transporto rūšimis. Dėl ko Vilniaus nepajungimas prie tokios trasos tiesiogine jungtimi būtų elementarus Lietuvos interesų ir prioritetų griovimas, nes būtent iš Vilniaus visada buvo ir bus daugiausiai keleivinio traffico tiek Varšuvos, tiek ir Rygos bei Talino kryptymis.
OKey John, gali pasakyti pagaliau - kiek vis tik žmonių važiuos į tą Varšuvą? Ir kada važiuos 200 km/h greičiu ? 2040 metais?
Comment